Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
checkquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ff een spatie tussen [FB] en de eerste M bitte
1. dat zag ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:50 schreef iamredleader het volgende:
1) Er is een wit hokje tussen de avatars van de huidige modjes
2) Remlof zal wel niet eeuwig blijven hier, dus komt er nog een hokje leeg
3) Denken jullie dat dit topic echt tot en met 1 januari open zal zijn?
Zo, dat was feedback
Heb jij dan:quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
1. dat zag ik
2. ja, en ondergetekende zal die opvullen
3. Nee.
Zeg, vriend, ik heb maandenlang campagne voor jou als mod gevoerd. Daarnaast is bovenstaande serieuse feedback, er staat een heuse vacature open en een tweede is aanstaande. Aangezien er niet zonder meer een of andere kneus als mod kan worden aangenomen, dient er natuurlijk open, eerlijk en duidelijk gediscussieerd te worden over wie dit wel of niet zou kunnen/willenquote:
Prima, maar niet in dit feedbacktopic.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, vriend, ik heb maandenlang campagne voor jou als mod gevoerd. Daarnaast is bovenstaande serieuse feedback, er staat een heuse vacature open en een tweede is aanstaande. Aangezien er niet zonder meer een of andere kneus als mod kan worden aangenomen, dient er natuurlijk open, eerlijk en duidelijk gediscussieerd te worden over wie dit wel of niet zou kunnen/willen
Als ik er een topic over open, blijft die dan open? Mits geen bagger?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, maar niet in dit feedbacktopic.
Heb je al gedaan zie ik: Wie worden de nieuwe ONZ modjes?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als ik er een topic over open, blijft die dan open? Mits geen bagger?
Alsjeblieft: Ziekenauto-strips en zulksquote:Op woensdag 19 december 2007 11:45 schreef Dangel het volgende:
Ja hoi, ikhgad een tijdje geleden eentopic geopendoverambulancehumor om op de raamvan mn lokette plakken.nu heb ik het raam van mn loket schoongemaakt, en zalik versestrips uitprinten, maar ben ik hettopic kwijt, kan hem niet met ctrl F in mn posthistorie vinden enook niet met de seach.
KAn iemand anders dattopic voorme vinden?:@
Je bent geweldigquote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsjeblieft: Ziekenauto-strips en zulks
Ja maar het is niet haram als jij met puntje van me tong mijn ster aan het bevredigen bentquote:Op donderdag 20 december 2007 13:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Is het haram als je lieve woordjes in mijn oor fluistert terwijl je me onder mijn ballen kietelt?
http://www.opsporingverzocht.nlquote:Op donderdag 20 december 2007 15:17 schreef Bertjeee het volgende:
en die van mij in onzin ook nog potverdorie. Was een hele hype die vent 6 dagen geleden... ik mis hem, misschien heeft iemand anders nog info over zijn verblijfplaats :-(. Hoe kunnen die nu hun info geven?
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar het hoort niet in dit topic in ieder gevalquote:Op donderdag 20 december 2007 15:17 schreef Bertjeee het volgende:
en die van mij in onzin ook nog potverdorie. Was een hele hype die vent 6 dagen geleden... ik mis hem, misschien heeft iemand anders nog info over zijn verblijfplaats :-(. Hoe kunnen die nu hun info geven?
hij gooide op die van mij ook al een slotjequote:Op vrijdag 21 december 2007 17:20 schreef Noorseviking het volgende:
Murp , als je ongesteld bent hoef je mijn topics nog niet meteen te sluiten.
en ook niet als wij aan het bier zitten..quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:20 schreef Noorseviking het volgende:
Murp , als je ongesteld bent hoef je mijn topics nog niet meteen te sluiten.
ok, maar dang, jij bent sneller met het slotjes knopje als wij met de "voer nieuw topic in" knopquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:25 schreef murp het volgende:
open is een keer een goed topic,
ja mên, het is ongesteld, en zwaar aan de schijtquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:46 schreef Noorseviking het volgende:
Murp dat was snel nog binnen de minuut dicht
beetje tweakers belachelijk maken, en ja er is genoeg bagger open, amuseer jequote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Vendris het volgende:
wat een bullshit dat
Tweakers :')
meteen dicht moest.
er zijn tig andere kut topics die wel open mogen blijven.
ach gut, wat een ramp.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef murp het volgende:
[..]
beetje tweakers belachelijk maken, en ja er is genoeg bagger open, amuseer je
nahquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef Vendris het volgende:
[..]
T zou stickied moeten worden zodat iedereen er even van kan genieten!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef Vendris het volgende:
[..]
T zou stickied moeten worden zodat iedereen er even van kan genieten!
Dus ik mag baggeren?quote:Op zondag 23 december 2007 14:36 schreef murp het volgende:
flikker op [ afbeelding ]
oh, je bent ook fok crew
Ik vond het al sowieso matig, het is maar dat ik evne wat te drinken ging halen, anders had ik er meteen een slotje op geflikkerd.quote:Op zondag 23 december 2007 18:56 schreef Renesite het volgende:
Euh..
deo spuitbus of deo roller
WTF!!!
Verwijder dan zijn post!!!!!!!!!!!! Hij vernacheld mijn topic!!!!!
Booooohooooquote:Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik vond het al sowieso matig, het is maar dat ik evne wat te drinken ging halen, anders had ik er meteen een slotje op geflikkerd.
Dat zijn oefeningenquote:Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik vond het al sowieso matig, het is maar dat ik evne wat te drinken ging halen, anders had ik er meteen een slotje op geflikkerd.
Ik heb me een paar dagen kunnen inlezen en topics inschatten, oefening heb ik al gehadquote:Op zondag 23 december 2007 20:19 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dat zijn oefeningenom je te testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Nee.quote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef timbob het volgende:
verdorie!
Belangrijke mededeling voor mijn fans!
Dit is wel even een stukje fok historie wat de grond in geboord wordt!
Ik verwachtte hordes met reacties van oude van dagen die weer blij waren een bekend icoon te zien. Wordt ie al na 3 post dichtgegooid door een mod die er nog niet eens was in mijn avatar's gouden jaren.
aaah toe?
kusje erop?
Waarom worden onzinnige topics in ONZ gesloten? was is dan nog het bestaansrecht van ONZ?quote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef timbob het volgende:
verdorie!
Belangrijke mededeling voor mijn fans!
Dit is wel even een stukje fok historie wat de grond in geboord wordt!
Ik verwachtte hordes met reacties van oude van dagen die weer blij waren een bekend icoon te zien. Wordt ie al na 3 post dichtgegooid door een mod die er nog niet eens was in mijn avatar's gouden jaren.
aaah toe?
kusje erop?
Het was een ''Mededeling topic'' in het trend van '' hey, ik ben terug.quote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom worden onzinnige topics in ONZ gesloten? was is dan nog het bestaansrecht van ONZ?
Kun je net zo goed heel dit subforum sluiten......
terechte klacht ---> KLB?quote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom worden onzinnige topics in ONZ gesloten? was is dan nog het bestaansrecht van ONZ?
Kun je net zo goed heel dit subforum sluiten......
Een mod, een nieuwe mod welterverstaan.quote:
sinds wanneer ben jij blauw danquote:Op maandag 24 december 2007 11:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ruimte genoeg voor meer.
Kruip eens onder je steen genaamt ONZ vandaan en lees MED eensquote:Op maandag 24 december 2007 12:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij blauw dan
quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kruip eens onder je steen genaamt ONZ vandaan en lees MED eens
dat gedeelte wat jij sinds 2 dagen ook pas leest?quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kruip eens onder je steen genaamt ONZ vandaan en lees MED eens
neuh...quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Nouja je kan toch wel een kersttopic open laten
Het is kerst :-D
quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:40 schreef yvonne het volgende:
Opgeruimd
Nee, kerstcadeautje.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:37 schreef iamredleader het volgende:
zarGon als mod! Is dit de kerstgrap van 2007?
WTF, je bent blauwquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, kerstcadeautje..
Beroepsmatige TVP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |