En dan verkouden worden met klontjes en bonkjes zeker.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef MUUS het volgende:
Als je er zo over nadenkt, kan je kut idd een mond zijn en dan is de clit de neus. Als je dan handig bent met een scheermesje kan je van je schaamhaar oogjes maken.
Oeh!
Even een spiegeltje pakken, dan ga ik oogschaduw op doen...
Kipfilet op de verwarming, elastiekjes, je weet!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja vertel eens, hoe voelt dat nou?
en in het geval van brandende rode plekjes in de hoekenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef MUUS het volgende:
Als je er zo over nadenkt, kan je kut idd een mond zijn en dan is de clit de neus. Als je dan handig bent met een scheermesje kan je van je schaamhaar oogjes maken.
Oeh!
Die hoest je dan op, ja.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En dan verkouden worden met klontjes en bonkjes zeker.
Ja, en als je dan niest zit je mascara in je muts, nou, als je dáár geen aften van krijgt!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef MUUS het volgende:
Oeh!
Lekkerquote:Op donderdag 27 december 2007 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja vertel eens, hoe voelt dat nou?
Even je neus ophalenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die hoest je dan op, ja.
Als er bonkjes uit die neus komen dan euh... mja, dan ben je wel een beetje defect eigenlijk.
Vergeet de foto's niet!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:08 schreef MUUS het volgende:
Lippenstift! Mascara! Eyeliner!
Man, ik heb ineens een ideeën.
Alleen kriebelt die kwast van de rouge een beetje...
Maak je me nu uit voor leugenaar...quote:Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef MUUS het volgende:
Kerels lijken allemaal op Pinokkio met een onderkin.
Alleen liegt de één wat meer dan de ander..
kut, ik wou dat ik beter kon liegenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef MUUS het volgende:
Kerels lijken allemaal op Pinokkio met een onderkin.
Alleen liegt de één wat meer dan de ander..
da's offtopic, dit topic gaat over liegenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:14 schreef LordVoldemort het volgende:
Ja jij daar, yvonne. Waar blijft de spaghetti?
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:16 schreef LordVoldemort het volgende:
Dat mag ik niet van oom laffer
Kleine meisjes worden groot.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik zie d'r nog verschijnen op FOK! met 'r huuuuuuuuuu, de kip heev een ei gelegd
Bloedkanker.quote:Op donderdag 27 december 2007 03:16 schreef sararaats het volgende:
prettige feestdagen iedereen !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |