Euuhhmm jij weet heul niet wie die user is.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:37 schreef yvonne het volgende:
Pletteren ze voor je neus een topic dicht,
waar waren we.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef remlof het volgende:
Hier, nu. Effe deel 1 teruglezen.
Ha Falco, best ever!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef Falco het volgende:
Hallo Yvonne, chille kerst gehad?
Ow ja, gefeliciteerd Ziewoarutquote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef yvonne het volgende:
Ah, we moesten iemand feliciteren.
Nee, en als Z dat topic dichtgooit komen we het nooit meer te wetenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euuhhmm jij weet heul niet wie die user is.
Schande is hetquote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, en als Z dat topic dichtgooit komen we het nooit meer te weten
Lees jij even 5 postings boven die van jouwquote:Op donderdag 27 december 2007 00:41 schreef cablegunmaster het volgende:
yvonne ^^ schat ... hoe was jouwn kerst :p.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:41 schreef Aufruhr het volgende:
Is dit het nieuwe nachtbagger topic? Of wordt dat niet meer gedaan?
wie doet er nou aan terug lezenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lees jij even 5 postings boven die van jouw
If so, ben ik voor verandering van de TT. WEL IN STIJL EH!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:41 schreef Aufruhr het volgende:
Hij doet er niet aan toe.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, en als Z dat topic dichtgooit komen we het nooit meer te weten
Eens met buzzert ^^quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:42 schreef Snien het volgende:
[..]
If so, ben ik voor verandering van de TT. WEL IN STIJL EH!
serieus!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:42 schreef Snien het volgende:
[..]
If so, ben ik voor verandering van de TT. WEL IN STIJL EH!
Jij niet blijkbaarquote:Op donderdag 27 december 2007 00:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wie doet er nou aan terug lezen
bagger wacht.,....quote:Op donderdag 27 december 2007 00:41 schreef Aufruhr het volgende:
Dat lijkt het stukje spoor tussen Almelo en Almelo de Riet welquote:Op donderdag 27 december 2007 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
bagger wacht.,....
[ afbeelding ]
Heette die user zo?!quote:
Alstjeblieft, Yv. Goed topic, hm?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
bagger wacht.,....
[ afbeelding ]
Dat klinkt als een heel smerig sprookjequote:Op donderdag 27 december 2007 00:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Snotterbel en de 10 grote erwten?
verklaart de vertraging van de nsquote:Op donderdag 27 december 2007 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat lijkt het stukje spoor tussen Almelo en Almelo de Riet wel
mag ik mag ik?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef Snien het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel smerig sprookje
Stukje van normaal een seconde of 40, doen ze nu 2-3 minuten overquote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
verklaart de vertraging van de ns
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef Snien het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel smerig sprookje
Nee, opsodetiefstralen met je bagger, dit is geen nachtbagger en als je deze komt verbaggeren kun je pas in 2008 weer postenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:41 schreef Aufruhr het volgende:
Doei.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef MouzurX het volgende:
Jongens... dames ... ik ga slapen!..
Ja ik weet het.. allemaal heel erg enz en jullie kunnen niet zonder me ..
Maar ik heb slaap nodig
IsDatZoquote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef Isdatzo het volgende:
nu weet ik ook weer waarom ik niet meer in ONZ kijk.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, opsodetiefstralen met je bagger, dit is geen nachtbagger en als je deze komt verbaggeren kun je pas in 2008 weer posten
Als die nachtbaggerkneuzen wegblijven had het potentie jaquote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alstjeblieft, Yv. Goed topic, hm?
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef Noorseviking het volgende:
Yvonne heeft weer last van een opgeblazen gevoel
zelfoverschatting is okequote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef MouzurX het volgende:
Jongens... dames ... ik ga slapen!..
Ja ik weet het.. allemaal heel erg enz en jullie kunnen niet zonder me ..
Maar ik heb slaap nodig
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef Noorseviking het volgende:
Yvonne heeft weer last van een opgeblazen gevoel
Nee, eerste testen in januari, spannend!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef Juup© het volgende:
Yvonne, hoe is het met de aankomende Afghanistanrecruut? Al gekeurd?
Neuh ik pulk wel!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef buzzer het volgende:
ejjj Zhe snuit je neus eens....
Tieten hebben we nu dus;quote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu met Bifidus Essensis©
Zal ik alles uit ONZ naar FB gooien?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
Volgens mij gaat zargon door voor de Nolius-award!
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Biogarde het volgende:
HAHAHAHAHA, een koe met 2 paarse vlekken![]()
;d
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
;ddd
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als die nachtbaggerkneuzen wegblijven had het potentie ja
Het zijn wel lelijke tieten zegquote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tieten hebben we nu dus;
[ afbeelding ]
En nu ook bier
Dat brengt wat leven in de brouwerij, goed plan!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik alles uit ONZ naar FB gooien?
Sodetiefstraal jij ook ff naar een eigen topic?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tieten hebben we nu dus;
[ afbeelding ]
En nu ook bier
ahhh het geile zusje van de paarse lamaquote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Biogarde het volgende:
HAHAHAHAHA, een koe met 2 paarse vlekken![]()
;d
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
;ddd
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
...stuiter terug....AF!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, opsodetiefstralen met je bagger, dit is geen nachtbagger en als je deze komt verbaggeren kun je pas in 2008 weer posten
Als je 'm niet dichtgooit open ik graag een nieuw topic hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sodetiefstraal jij ook ff naar een eigen topic?
Dank
Ik had het net met een vriendin over in je neus pulken via je vagina.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Neuh ik pulk wel!
En eet ut op!
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tieten hebben we nu dus;
[ afbeelding ]
En nu ook bier
OH JAH?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik had het net met een vriendin over in je neus pulken via je vagina.
Dat was een mooi gesprek, man..
als je armen maar lang genoeg zijn is dat geen enkel probleemquote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb een heul kleintje heur!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je armen maar lang genoeg zijn is dat geen enkel probleem
Ben benieuwdquote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, eerste testen in januari, spannend!
Zeg, wat ik me weleens afvraag, zou je ook aften aan de binnenkant van je vagina kunnen krijgen?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Betere:quote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het zijn wel lelijke tieten zeg
ehm dit is toch onzin?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, wat ik me weleens afvraag, zou je ook aften aan de binnenkant van je vagina kunnen krijgen?
Ik ook!quote:
of een koortslip ?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, wat ik me weleens afvraag, zou je ook aften aan de binnenkant van je vagina kunnen krijgen?
En jij ook opbokken naar je eigen nachtbagger en iedereen is weer tevreden.quote:
Maar dan kan je er niet zo leuk op kauwen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn soms zo van die vragen die me door m'n hoofd schieten op dit tijdstip.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ehm dit is toch onzin?
Of is dat de andere kant op?
Ik ben de weg kwijttttttt
Zie je?! Dat zijn zo van die vragen die opeens opkomen.quote:
Ik heb ze nooit gevoeldquote:Op donderdag 27 december 2007 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
wat voel je eigenlijk daar van binnen dan?quote:
Ja vertel eens, hoe voelt dat nou?quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef MUUS het volgende:
Als je er zo over nadenkt, kan je kut idd een mond zijn en dan is de clit de neus. Als je dan handig bent met een scheermesje kan je van je schaamhaar oogjes maken.
Oeh!
Even een spiegeltje pakken, dan ga ik oogschaduw op doen...
En dan verkouden worden met klontjes en bonkjes zeker.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef MUUS het volgende:
Als je er zo over nadenkt, kan je kut idd een mond zijn en dan is de clit de neus. Als je dan handig bent met een scheermesje kan je van je schaamhaar oogjes maken.
Oeh!
Kipfilet op de verwarming, elastiekjes, je weet!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja vertel eens, hoe voelt dat nou?
en in het geval van brandende rode plekjes in de hoekenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef MUUS het volgende:
Oeh!
Die hoest je dan op, ja.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En dan verkouden worden met klontjes en bonkjes zeker.
Ja, en als je dan niest zit je mascara in je muts, nou, als je dáár geen aften van krijgt!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef MUUS het volgende:
Oeh!
Lekkerquote:Op donderdag 27 december 2007 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja vertel eens, hoe voelt dat nou?
Even je neus ophalenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die hoest je dan op, ja.
Als er bonkjes uit die neus komen dan euh... mja, dan ben je wel een beetje defect eigenlijk.
Vergeet de foto's niet!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:08 schreef MUUS het volgende:
Lippenstift! Mascara! Eyeliner!
Man, ik heb ineens een ideeën.
Alleen kriebelt die kwast van de rouge een beetje...
Maak je me nu uit voor leugenaar...quote:Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef MUUS het volgende:
Kerels lijken allemaal op Pinokkio met een onderkin.
Alleen liegt de één wat meer dan de ander..
kut, ik wou dat ik beter kon liegenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef MUUS het volgende:
Kerels lijken allemaal op Pinokkio met een onderkin.
Alleen liegt de één wat meer dan de ander..
da's offtopic, dit topic gaat over liegenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:14 schreef LordVoldemort het volgende:
Ja jij daar, yvonne. Waar blijft de spaghetti?
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:16 schreef LordVoldemort het volgende:
Dat mag ik niet van oom laffer
Kleine meisjes worden groot.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik zie d'r nog verschijnen op FOK! met 'r huuuuuuuuuu, de kip heev een ei gelegd
Bloedkanker.quote:Op donderdag 27 december 2007 03:16 schreef sararaats het volgende:
prettige feestdagen iedereen !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |