ahhh het geile zusje van de paarse lamaquote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Biogarde het volgende:
HAHAHAHAHA, een koe met 2 paarse vlekken![]()
;d
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
;ddd
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
...stuiter terug....AF!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, opsodetiefstralen met je bagger, dit is geen nachtbagger en als je deze komt verbaggeren kun je pas in 2008 weer posten
Als je 'm niet dichtgooit open ik graag een nieuw topic hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sodetiefstraal jij ook ff naar een eigen topic?
Dank
Ik had het net met een vriendin over in je neus pulken via je vagina.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Neuh ik pulk wel!
En eet ut op!
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tieten hebben we nu dus;
[ afbeelding ]
En nu ook bier
OH JAH?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik had het net met een vriendin over in je neus pulken via je vagina.
Dat was een mooi gesprek, man..
als je armen maar lang genoeg zijn is dat geen enkel probleemquote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb een heul kleintje heur!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je armen maar lang genoeg zijn is dat geen enkel probleem
Ben benieuwdquote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, eerste testen in januari, spannend!
Zeg, wat ik me weleens afvraag, zou je ook aften aan de binnenkant van je vagina kunnen krijgen?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Betere:quote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het zijn wel lelijke tieten zeg
ehm dit is toch onzin?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, wat ik me weleens afvraag, zou je ook aften aan de binnenkant van je vagina kunnen krijgen?
Ik ook!quote:
of een koortslip ?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, wat ik me weleens afvraag, zou je ook aften aan de binnenkant van je vagina kunnen krijgen?
En jij ook opbokken naar je eigen nachtbagger en iedereen is weer tevreden.quote:
Maar dan kan je er niet zo leuk op kauwen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn soms zo van die vragen die me door m'n hoofd schieten op dit tijdstip.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ehm dit is toch onzin?
Of is dat de andere kant op?
Ik ben de weg kwijttttttt
Zie je?! Dat zijn zo van die vragen die opeens opkomen.quote:
Ik heb ze nooit gevoeldquote:Op donderdag 27 december 2007 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
wat voel je eigenlijk daar van binnen dan?quote:
Ja vertel eens, hoe voelt dat nou?quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef MUUS het volgende:
Als je er zo over nadenkt, kan je kut idd een mond zijn en dan is de clit de neus. Als je dan handig bent met een scheermesje kan je van je schaamhaar oogjes maken.
Oeh!
Even een spiegeltje pakken, dan ga ik oogschaduw op doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |