klaar dus, next!quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Deze komt niet vol door mij hoor, ik ga straks elders bier drinken.
K open dan wel een nieuwe.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik verwijderd omdat het vol stond met foto's die niet in ONZ horen. En nee, het komt niet terug.
Wat nou als we sterren op de tepels en geslachtsdelen plakken?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik verwijderd omdat het vol stond met foto's die niet in ONZ horen. En nee, het komt niet terug.
neequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat nou als we sterren op de tepels en geslachtsdelen plakken?
dit is geen argument. Je bent dus dictoteriaalquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef murp het volgende:
[..]
ik wil het gewoon niet hebben, klaar
Hoezo? Hebben mensen jou naaktfoto's danquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef murp het volgende:
[..]
Dictatoriaal. En ja dat is ie, en zo hoort het ook in ONZ.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef Elwood1802 het volgende:
verbeter dat woord eens
Dat is aan jezelf. Te vroeg is niet goed, te laat ook niet. Een week of 4 a 5 van te voren lijkt me redelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:24 schreef RealZeus het volgende:
Ff een vraagje: hoe lang voor een meet mogen de meettopics open?
OMG ja meesterquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef murp het volgende:
[..]
verwijder anders gewoon het hele topicquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:03 schreef murp het volgende:
FB, anders worden jullie berichten verwijderd
1 maart Arnhem toch? Dan kan íe half januari wel open.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is aan jezelf. Te vroeg is niet goed, te laat ook niet. Een week of 4 a 5 van te voren lijkt me redelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Check.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:46 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn we aan het inkakken? ik ben een onzekere huilie/loser en ik heb wat positieve feedback nodi ...
Maar waarom is het dicht????quote:Op zondag 30 december 2007 00:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ONZIN TopTipTopic!
Mocht je inspiratietekort komen, lees dit dan door, zo zie je ongeveer hoe het moet.
Omdat alleen modjes erin mogen postenquote:
OK.quote:Op zondag 30 december 2007 01:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Omdat alleen modjes erin mogen posten
en het is een meldtopic waarin wij goede topics in vermelden die 1. goed zijn en 2., waar dus absoluut niet in gebaggerd mag worden.
D'r is net een verzoek ingediend hiervoor in het magazijn, Dirkh. Hij werd al in de gaten gehouden.quote:Op zondag 30 december 2007 08:26 schreef Dirkh het volgende:
Kan ik hier een verzoekje doen om master_X te laten executeren?
ik zeg het niet graag maar: wat drikh zegtquote:Op zondag 30 december 2007 08:26 schreef Dirkh het volgende:
Kan ik hier een verzoekje doen om master_X te laten executeren?
Zolang het magazijn maar vol zit met kogels en dan bedoel ik niet van die lullige kogeltjes die ze ook op de kermis gebruiken, maar van die lekkere dikkers.quote:Op zondag 30 december 2007 08:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
D'r is net een verzoek ingediend hiervoor in het magazijn, Dirkh. Hij werd al in de gaten gehouden.
Het was bagger, ik heb geen persoonlijke procedure, en ik heb de TT niet veranderd. Anders nog iets?quote:Op zondag 30 december 2007 12:20 schreef Beauregard het volgende:
Hoera voor Snakey. Een topic van me sluiten en dan de TT veranderen in 'Ik ben een kneus...'. GEWELDIG!
In plaats van de humorist uit te hangen zou je je werk eens goed moeten toen en me bijvoorbeeld wijzen op het topic waar ik dat soort rotzooi wel neer mag zetten. Maar nee hoor, da's niet volgens zijn persoonlijke procedure..
Hmm, nou excuses dat ik je ten onrechte betichtte van het wijzigen van mijn TT. Nu ik weet dat iemand anders het op zijn geweten heeft is het gelijk een stuk minder grappig, dat begrijp je.quote:Op zondag 30 december 2007 12:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was bagger, ik heb geen persoonlijke procedure, en ik heb de TT niet veranderd. Anders nog iets?
Als je filmpjes wil dumpen moet je hier zijn trouwens. Funny links, pics en clips topic. Deel 24quote:Op zondag 30 december 2007 12:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, nou excuses dat ik je ten onrechte betichtte van het wijzigen van mijn TT. Nu ik weet dat iemand anders het op zijn geweten heeft is het gelijk een stuk minder grappig, dat begrijp je.
En nee, dit was het verder hoor.
Done.quote:Op zondag 30 december 2007 16:37 schreef methodmich het volgende:
De hond van.....
Verzoek tot een slot.
Of je maakt 'm mod, en elke post die hij maakt automatisch een slotje aan verbindenquote:Op zondag 30 december 2007 08:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
D'r is net een verzoek ingediend hiervoor in het magazijn, Dirkh. Hij werd al in de gaten gehouden.
Ik vind het niet leuk dat je mijn topic sloot en vooral met deze opmerking waar je me flink mee beledigd.quote:Op zondag 30 december 2007 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent niets anders dan een parasiet die net die ene eicel heeft ontmoet. Maar goed, als dit het beste product wat aldaar uit voortgekomen is, mogen wij van geluk spreken omdat de slechtere ons niet gegunt is.
Het slotje is geplaatst door een medemod, niet door mij.quote:Op zondag 30 december 2007 20:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat je mijn topic sloot en vooral met deze opmerking waar je me flink mee beledigd.
disclaimer: eventuele doodsverwensingen zijn per ongeluk gemaakt en zijn niet mijn intentie geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |