Lieve Het_Hupt:quote:Op donderdag 27 december 2007 18:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat verwijt gooit hij ook naar mij.
Zargon zal het best goed bedoelen dat hij dingen niet leuk vindt, zijn goed recht, maar laat hij murp z'n reactie maar eens lezen.
Laat hem en zijn klonen z'n Jihad rustig voeren tegen de users die hij niet mag, maar de tijd zal raad en wijsheid brengen.
Kook ze DD 14.gif
Als jij een topic ziet die jou niet aanstaat, kun jij dat kenbaar maken met de TR knop. Die knop bevindt zich bovenaan bij elk topic. Het is dit knopje:quote:Op donderdag 27 december 2007 16:52 schreef Het_hupt het volgende:
topic nog open:?
Op mijn vraag om dat Wijn & Brie topic op te schonen, gooide jij het ook op een personelijke flame.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lieve Het_Hupt:
[..]
Als jij een topic ziet die jou niet aanstaat, kun jij dat kenbaar maken met de TR knop. Die knop bevindt zich bovenaan bij elk topic. Het is dit knopje: [ afbeelding ].
Als een topic je niet aanstaat, hoef je er niet in te posten of je mening te geven. De mods zien die topics ook. Ik heb jou dat vaker zien doen, daarom spreek ik je erop aan. Niet omdat ik een kruistocht begonnen ben.
Niet om het een of het ander maar volgens mij is de discussie die hier gevoerd werd wel degelijk FB?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:19 schreef murp het volgende:
nou, ik denk dat er genoeg over gepraat is, dit gaat in de geschiedenisboeken als de meest uitgebreidde ONZ FB topic...
en nu:
FB only!
okquote:Op donderdag 27 december 2007 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maar volgens mij is de discussie die hier gevoerd werd wel degelijk FB?
Jah, maar we zijn er wel uit ondertussen.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maar volgens mij is de discussie die hier gevoerd werd wel degelijk FB?
Bij de meeste is al 1 ingedaald, dus zijn ze klaar om geschopt te worden.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:55 schreef Dirkh het volgende:
snakey, succes met die newbiemods.
en het vrouwke?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bij de meeste is al 1 ingedaald, dus zijn ze klaar om geschopt te worden.
Ware het niet dat het topic nu ergens achter de schermen staat.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:49 schreef MouzurX het volgende:
kijk, mijn topic is wel leuk ... de mods blijven er in posten
niet eerlijk!!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ware het niet dat het topic nu ergens achter de schermen staat.
De grap van een ban is dat je niet kan posten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:11 schreef Kees22 het volgende:
Ik wist niet waar ik mijn idee moest posten, maar gezien de titel is dat hier: zou er draagvlak zijn om een forum op te zetten voor mensen die ergens verbannen zijn?
Ja, dat had ik al gemerkt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De grap van een ban is dat je niet kan posten.
REMINDER!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:51 schreef murp het volgende:
[..]
( offtopic berichten worden hieronder verwijderd)
Ah okee, ik kon al niks vinden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waar zijn die twee 'Gelukkig hebben we de foto's nog'-topics?
Deleten we tegenwoordig ook topics die op slot zitten?
FA-actie.
Shit happens.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hehe, dan heb je toch iets gemist.
2 keer per dag als je mazzel hebt.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik mis een topic van murp
nee hoorquote:
Die heb ik verwijderd omdat het vol stond met foto's die niet in ONZ horen. En nee, het komt niet terug.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:27 schreef Cahir het volgende:
Waar is het topic gelukkig hebben we de foto's nog gebleven?
Verklaar je nader met die reactie...quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Steek je gordijnen in de fik, ken je lachen.
tl;dr: Het was bagger, en wat kan ons het nou verdommen datj ij je kelder hebt opgeruimdquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:28 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Verklaar je nader met die reactie...
Maar wel een kutreactie van jouw kant aangezien een half jaar geleden mijn huis in de fik stond.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
tl;dr: Het was bagger, en wat kan ons het nou verdommen datj ij je kelder hebt opgeruimd
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Maar wel een kutreactie van jouw kant aangezien een half jaar geleden mijn huis in de fik stond.
Ja und?, kon ik dat weten?, ben ik helderziend?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Maar wel een kutreactie van jouw kant aangezien een half jaar geleden mijn huis in de fik stond.
Kunnen we deze zeer boeiende maar nutteloze discussie ergens anders voortzetten?, deze FB meot nieuwjaarn og halenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nee, maar ik hou het tenminste nog netjes, ik bagger niet, jij baggert en nog eens een grote bek en bijdehand ook.
Je kan best ergens rekening mee houden in een reactie, zodat je niets of niemand hoeft te kwetsen. Als mod moet je die capaciteiten gewoon hebben.
"Sorry" had ook goed geweest hoor, maar je draait om de feiten heen om je gedrag goed te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |