Dit helpt niet florianquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:41 schreef Florian_ het volgende:
ik vind het geweldig dat je met een kutkop en een baan als vakkenvuller positieve feedback hoopt te ontvangen op het fok forum!
En dat vind je geweldig ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:43 schreef Bellatrix het volgende:
Lol je bent 16.
Mischien motten ze beiden uit de kast komen .quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:43 schreef yvonne het volgende:
Je opent totale kuttopics en ik vind je wel wat op die lelijkerd van een Edwinuss lijken.
Nee, ga je kamer opruimen.quote:
Dat is helemaal niet geweldig .. edwinuss is gay (ik niet, voor alle "ja jij ook" roepersquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:43 schreef yvonne het volgende:
Je opent totale kuttopics en ik vind je wel wat op die lelijkerd van een Edwinuss lijken.
Nee, maar wat ik wel geweldig vind is dat je toch niet zo lelijk bent als ik gedacht had.quote:
Maar.. maar... maar..quote:
Dit ben jij toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet geweldig .. edwinuss is gay (ik niet, voor alle "ja jij ook" roepers)
En jij bent gayquote:
Waarom krijg ik dan een harde plassert als ik aan jou denk ?quote:
Die is gay.quote:
mannen, yvonne, whats the differencequote:Op zaterdag 29 december 2007 17:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan een harde plassert als ik aan jou denk ?
Omdat ik een manwijf benquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan een harde plassert als ik aan jou denk ?
ff knietjes bij elkaar houden wil wel eens helpenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:49 schreef zarGon het volgende:
Ik ruik een rottend kadaver, hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |