Dit helpt niet florianquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:41 schreef Florian_ het volgende:
ik vind het geweldig dat je met een kutkop en een baan als vakkenvuller positieve feedback hoopt te ontvangen op het fok forum!
En dat vind je geweldig ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:43 schreef Bellatrix het volgende:
Lol je bent 16.
Mischien motten ze beiden uit de kast komen .quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:43 schreef yvonne het volgende:
Je opent totale kuttopics en ik vind je wel wat op die lelijkerd van een Edwinuss lijken.
Nee, ga je kamer opruimen.quote:
Dat is helemaal niet geweldig .. edwinuss is gay (ik niet, voor alle "ja jij ook" roepersquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:43 schreef yvonne het volgende:
Je opent totale kuttopics en ik vind je wel wat op die lelijkerd van een Edwinuss lijken.
Nee, maar wat ik wel geweldig vind is dat je toch niet zo lelijk bent als ik gedacht had.quote:
Maar.. maar... maar..quote:
Dit ben jij toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet geweldig .. edwinuss is gay (ik niet, voor alle "ja jij ook" roepers)
En jij bent gayquote:
Waarom krijg ik dan een harde plassert als ik aan jou denk ?quote:
Die is gay.quote:
mannen, yvonne, whats the differencequote:Op zaterdag 29 december 2007 17:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan een harde plassert als ik aan jou denk ?
Omdat ik een manwijf benquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan een harde plassert als ik aan jou denk ?
ff knietjes bij elkaar houden wil wel eens helpenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:49 schreef zarGon het volgende:
Ik ruik een rottend kadaver, hier.
Moet je die snor eens scherenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:49 schreef zarGon het volgende:
Ik ruik een rottend kadaver, hier.
Das mijn keurmerkquote:
Donder op, ga een ander topic bevuilen.quote:
ontopic? dan vrees ik dat ook dit topique van je gesloten gaat wordenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Das mijn keurmerk![]()
en ontopic blijven mensen
Dat wil ik ook ...quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ontopic? dan vrees ik dat ook dit topique van je gesloten gaat worden
Face it,quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat wil ik ook ...
Mijn topic-plaats kwaliteiten gaan omlaag de laatste tijd ... steeds meer topics krijgen geen slotje![]()
Zelfs dat kan ik niet goed
huiliequote:Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat wil ik ook ...
Mijn topic-plaats kwaliteiten gaan omlaag de laatste tijd ... steeds meer topics krijgen geen slotje![]()
Zelfs dat kan ik niet goed
Maar ik ben dan wel goed in niks kunnen dus dan ben ik ergens goed in alhoewel ik doordat ik ergens goed in ben niet meer goed ben in niks kunnen en dus ben ik ik niks goed dus ik ben weer goed in niks kunnen ....quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef LudoSanders het volgende:
TS wist je al dat je leuter niet enkel bedoelt is om uit te urineren?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:58 schreef Het_hupt het volgende:
troost je TS, Yvonne reageert in je topique![]()
die staat voor qualiteitsbagger
Kom er maar eens achter waar dat plaatje vandaan komt. En zodra je er achter bent gekomen mag je je excuus aanbieden en zelf optyfen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Donder op, ga een ander topic bevuilen.
Van mijn fobo .. GEJAT !quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kom er maar eens achter waar dat plaatje vandaan komt. En zodra je er achter bent gekomen mag je je excuus aanbieden en zelf optyfen.
Dan nog moet jij ergens anders om een slotje gaan huilen, en nou opkrassenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kom er maar eens achter waar dat plaatje vandaan komt. En zodra je er achter bent gekomen mag je je excuus aanbieden en zelf optyfen.
God wat ben jij een triest figuur zegquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dan nog moet jij ergens anders om een slotje gaan huilen, en nou opkrassen
Gelukkig heb ik nog even niksbijdragende users die vertellen wat ik benquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
God wat ben jij een triest figuur zeg
ah een laatstewoordmodje die zelfs als hij/zij merkt dattie de fout in is gegaan nog graag even door sleept met de zieligheden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog even niksbijdragende users die vertellen wat ik ben
Je trekt te snel je conclusiesquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ah een laatstewoordmodje die zelfs als hij/zij merkt dattie de fout in is gegaan nog graag even door sleept met de zieligheden.
Wat lief toch.
Neem het laatste woord maar deo ik geef je de eer zodat je tere egotje geen schade oploopt.
nee ik voetbalde niet mee .. ik leverde alleen de voetbal voor de wedstrijdquote:
gebeurde wel met JOUW topic...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee ik voetbalde niet mee .. ik leverde alleen de voetbal voor de wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |