Omdat het de forum geen ene reet interesseert wat jouw broertje doet. We lezen het wel op de FP. Doe hem de groeten op MSN.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Er is misschien brand bij m'n broertjes flat !
WAarom slotje?
Noujaquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat het de forum geen ene reet interesseert wat jouw broertje doet. We lezen het wel op de FP. Doe hem de groeten op MSN.
Is geen slowchat ging over het onderwerp doe eens normaal zegquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Slowchat van jou en Ole verwijderd. Ga hier niet slowchatten.
Hoezo don't push itquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:36 schreef zarGon het volgende:
Ik heb een antwoord op jouw vraag gegeven en jouw weerwoord was "Nouja". Jij opent een kuttopic, krijgt feedback en durft nog te praten met "Nouja".
Don't push it. Ga het maar uitkwebbelen op MSN.
Het is geen normaal topic, het is bagger pur sang en ook nog eens waar alleen jij en kornuiten van genieten. Kwebbel het maar uit met de mensen die het wat interesseert.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo don't push it
Het was een normaal topic en dat vonden meer mensen op fok
En ik kan het niet uitkwebbelen op msn want die heb ik niet van jou
Als jij eens goede posts danwel topics maakt, zullen wij dat met plezier doen, totnutoe ben ik niet tevreden over je algehele oeuvrequote:Op dinsdag 25 december 2007 14:44 schreef Thieske het volgende:
Leeft je broer nog paul?
En Zargon blijf met je poten van m'n posts af.
Het plaatje was van de twilight zone, jammer dat hij het niet deed. Ik wou jullie in complete verbijstering achterlaten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Toegegeven, het was bagger, maar ik moest een traantje wegpinken
Dank je, Para. Dat waardeer ik!.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:20 schreef Paramnesia het volgende:
Het was een eer zarGon. Veel geluk met je modschap, mijn steun heb je.
Nou FB dan maar:quote:
wie mag ik daarvoor bedanken z of deo?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik durf geen topics meer te maken
Zquote:Op woensdag 26 december 2007 00:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie mag ik daarvoor bedanken z of deo?
bij deze gedaan!quote:
quote:pezuzuzu RW11-05 zegt (0:48):
Z goed werk
pezuzuzu RW11-05 zegt (0:48):
paultjuh durft geen topics te openen
pezuzuzu RW11-05 zegt (0:48):
*pezu viert feest*
a) Hij was leuk, ik glimlachte.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:03 schreef Paramnesia het volgende:
a. Als droogheids topic perfect leek me
b. Wow.... WoW!!! dat was snel![]()
c. Wheheh ik lachte om de slotjespost
Omdat het verbaggerd gaat worden. Ik was er toevallig, ONZ is nu aardig leeg. Topic gaat nergens heen met lachsmilies. Of slotjesrequest.quote:
Omdat het bagger is. En na de OP geen zinnige reactie meer mogelijk is.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zeg, mot jij niet bedevaarden naar Mekka?
Dat valt wel mee, er is gewoon een hoop (kerst)bagger gesloten.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zeg mods er gaat iets niet goed, ik zie meer slotjes dan topics.
Het lijkt er meer op dat alles wat actief was gesloten is, maar goed we kunnen van mening verschillen. Geen probleem verder, al valt het zo op.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, er is gewoon een hoop (kerst)bagger gesloten.
Omdat dat feedback is, wat prima hier kanquote:Op donderdag 27 december 2007 13:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom mag dit niet open ?
Vinden jullie ONZ nu leuk ?
Tja, remlof heeft weinig keuze.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:28 schreef Ole het volgende:
De nieuwe modjes nemen hun taak dan ook erg serieus Dubbeldrank..
En remlof moet het nou eenmaal voor ze opnemen, ook al is hij het er niet mee eens
hear, hearquote:Op donderdag 27 december 2007 13:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tja, remlof heeft weinig keuze.Het is wachten tot de rest ook op slot zit, dan kunnen we ONZ opdoeken. Maar ik heb hard gelachen om het feit dat jij een waarschuwing kreeg, je eerste in 6,5 jaar.
Maar ik sluit bij deze weddenschappen af wanneer zarGon weer weg is, zijn gedrag past niet bij ONZ. Het is een kwestie van tijd voor hij compleet doorslaat...
Lijkt me sterk dat ie het redt tot 2008quote:Op donderdag 27 december 2007 13:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tja, remlof heeft weinig keuze.Het is wachten tot de rest ook op slot zit, dan kunnen we ONZ opdoeken. Maar ik heb hard gelachen om het feit dat jij een waarschuwing kreeg, je eerste in 6,5 jaar.
Maar ik sluit bij deze weddenschappen af wanneer zarGon weer weg is, zijn gedrag past niet bij ONZ. Het is een kwestie van tijd voor hij compleet doorslaat...
jawel murp, en ik ben al helemaal geen puber meer.quote:
krijg toch de indruk dat er een is die op bepaalde users aastquote:Op donderdag 27 december 2007 13:47 schreef murp het volgende:
We proberen het gewoon leuk te houden on ONZ, alleen zijn er in deze periode gewoon heel veel jeugd die het leuk vinden om voor een poep en een scheet een topic te openen.. en stel ik laat zo'n topic open, dan wordt het binnen no-time offtopic gepraat, wat je met leuke topics niet snel krijgt (al zijn er natuurlijk uitzonderingen)
Sommige users snappen gewoonweg niet dat ze beter hun ( "bagger") verhaal kunnen doen in een bestaand SC reeks en niet topics gaan openen dus..
snappie?
En Deox doet het ook goed imhoquote:Op donderdag 27 december 2007 13:51 schreef Ole het volgende:
[..]
jawel murp, en ik ben al helemaal geen puber meer.
maar je kunt ook overdrijven hoor (jij niet, en remlof ook niet hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |