Moet nog één album en een compilatie uitbrengen en dan is hij pas van ze af.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:40 schreef JeroenV het volgende:
Robbie Williams verlaat misschien EMI
Uitgegeven: 18 december 2007 10:51
LONDEN - Zanger en entertainer Robbie Williams verlaat mogelijk zijn platenmaatschappij EMI als zijn studioalbum klaar is, suggereerde zijn manager in de Daily Telegraph van maandag.
De zanger tekende in 2002 een overeenkomst van ruim 100 miljoen euro voor het maken van vier albums. "Ik ben erg voorzichtig om hem te adviseren een contract te tekenen met welke platenmaatschappij dan ook", aldus manager Clark.
Bron: Planet.nlquote:Ook Robbie mogelijk weg bij EMI
Gepubliceerd op maandag 17 december 2007
Na grote namen als Paul McCartney en Radiohead overweegt nu ook Robbie Williams zijn platenmaatschappij EMI te verlaten. Dat zegt de manager van de Britse zanger in de Daily Telegraph.
Robbie Williams tekende in 2002 een contract bij EMI ter waarde van tachtig miljoen pond onder de voorwaarde dat hij vier albums zou uitbrengen. Drie daarvan zijn volbracht, 'Escapology' (2002), 'Intensive Care' (2005) en 'Rudebox' (2006).
In februari verschijnt vierde schijf 'Let's Swing Again'. Als de Britse populaire zanger aan zijn verplichtingen wil voldoen, hoeft hij hierna alleen nog één compilatiealbum uit te brengen.
McCartney, na een halve eeuw opgestapt bij EMI, liet onlangs de reden weten. De ex-Beatle vond het Britse platenlabel 'saai' en voelde zich enkel een stuk van het meubilair. Radiohead had zijn contract in 2007 ook uitgediend en koos ervoor om het nieuwe album 'In Rainbows' in eerste instantie alleen online uit te geven.
Manager Tim Clark wil niet kwijt waarom de zanger, die behoort tot de topacts die het label onder de vleugels heeft, overweegt op te stappen. "Williams houdt alle opties open," aldus de manager, die tevens losliet dat het internet artiesten tegenwoordig alle mogelijkheden biedt. Daardoor zou de hulp van een platenlabel wellicht overbodig zijn.
EMI heeft in elk geval het 28-jarige contract met heavy metal band Iron Maiden weten te verlengen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Let's_Swing_Againquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:10 schreef JeroenV het volgende:
Type Swing When You´re Winning album?
Weet wel dat Robbie erg into internet en de mogelijkheden is met zijn blogs enzo. Dus wie weet gaat hij wel de kant van Radiohead op wat dat betreft.
Moet ik blij worden van 50 Cent en R. Kelly?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Let's_Swing_Again
Alleen de lijst producers al
Of snel?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:25 schreef Godlike02 het volgende:
Hij moet gewoon traag naar Guy Chambers
Ligt er maar net aan wat hij blijft zingenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:47 schreef youngheartsbefree het volgende:
Hij zal vast wel hoe dan ook blijven zingen, so geen paniek
Ik vind persoonlijk z'n oudere nummers ook veel beter ja..quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat hij blijft zingen![]()
Ik vind het er in elk geval niet beter op worden de laatste periode.
Dat zeg ik, terug naar Guy Chambers want alleen kan hij dat niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:51 schreef youngheartsbefree het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk z'n oudere nummers ook veel beter ja..
Zou wel erg mooi zijn als hij ineens weer teruggaat naar z'n Angels tijd enzo
Yup...maar ze praten in ieder geval weer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, terug naar Guy Chambers want alleen kan hij dat niet.
waarom vergeet ik mijn login altijdquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:19 schreef LeroyBrown het volgende:
Kreeg net een mailtje dat leden op http://www.robbiewilliams.com/christmasgift/ een kerstcadeatje kunnen downloaden. 2 nieuwe nummers (Break America en In And Out Of Love) en een nieuwe mix van Walk This Sleigh.
De 2 nieuwe nummers klinken erg gaaf.
*waaah* Robbie heeft een songtitel 'gestolen' uit mijn band.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:19 schreef LeroyBrown het volgende:
Kreeg net een mailtje dat leden op http://www.robbiewilliams.com/christmasgift/ een kerstcadeatje kunnen downloaden. 2 nieuwe nummers (Break America en In And Out Of Love) en een nieuwe mix van Walk This Sleigh.
De 2 nieuwe nummers klinken erg gaaf.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
*waaah* Robbie heeft een songtitel 'gestolen' uit mijn band.![]()
Nu wil ik het toch eens horen, dat nummer.
*zucht*quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:06 schreef Grobbel het volgende:
Nooit het gelijknamige nummer van The Supremes gehoord? Of Bon Jovi?
Thnxquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:19 schreef LeroyBrown het volgende:
quote:Robbie Williams ´dol´ op nieuwe buurvrouw
Robbie Williams is alles behalve blij met zijn nieuwe buurvrouw. Niemand minder dan partyanimal Paris Hilton is binnenkort slechts vijf deuren van de zanger verwijderd. That´s hot!
Williams kan nog even van de rust genieten, maar doet er goed aan om alvast wat doosjes herriestoppers in te slaan. Zijn kersverse ´buurvrouw from hell´ is van plan om de kelder van haar nieuwe stulpje om te toveren tot een hippe nachtclub.
"Robbie walgt ervan. Hij heeft geen tijd voor dit soort ongein en is niet van plan om een praatje te maken met Paris", laat een bron weten. "Robbie wordt woest als Paris overlast veroorzaakt met haar feestjes."
De zanger, die vandaag zijn 34ste verjaardag viert, is veranderd in een huismus. Zijn favoriete bezigheid is Scrabble spelen met zijn vader.
quote:Robbie Williams lanceert nieuw album in 2009
maandag 6 oktober 2008
Na een lange afwezigheid in de hitlijsten is Robbie Williams druk bezig met een comeback. De Britse zanger brengt hoogstwaarschijnlijk volgend jaar zijn nieuwe album uit.
"Je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker, maar dat is wat we hopen", vertelde zijn manager Tim Clark afgelopen weekeinde in het programma Newsbeat op BBC Radio 1.
Begin januari zei de zanger nog dat hij geen nieuw album meer zou uitbrengen bij platenmaatschappij EMI omdat hij niet blij was met de nieuwe eigenaars van het bedrijf. Na een opmerking van Clark, die zich openlijk afvroeg hoe EMI de promotie wilde regelen, leek het alsof Williams in staking was.
Die geruchten over de 34-jarige artiest worden nu door de manager tegengesproken. Williams, die volgens Clark goed in zijn vel zit, is de afgelopen tijd bezig geweest met het schrijven van nieuwe nummers.
Onlangs deden geruchten de ronde dat Williams bezig is met een album, geïnspireerd door buitenaards leven. Hij zou hopen met de plaat ruimtewezens aan te trekken. Volgens Clark is dat flauwekul.
Williams, die hits scoorde met nummers als 'Angels' en 'Rock dj', bracht twee jaar geleden zijn laatste studioalbum uit, getiteld 'Rudebox'.
© Novum
Dat nieuwe album is in de maak. Overigens doet "Close My Eyes" van Sander van Doorn het prima in de charts. Het nummer bevat een sample van het Rudebox-nummer We're The Pet Shop Boys.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:48 schreef Cavalier1 het volgende:
Kick.
Nog nieuws over een ''comeback''?
quote:Robbie's Back!
Black and white photo of Robbie Williams in a suit
5 Aug 2009
We're very excited to announce that Robbie Williams will be releasing his much-anticipated new album, Reality Killed The Video Star, on November 9th, 2009.
However, ahead of that, the first single to be released will be Bodies, on October 12th, with the digital version available one day earlier on the 11th.
As you'll know from Robbie's blogs, he has been busy working on the new material with Trevor Horn, who has produced both the album and the single.
The video clip on the homepage, also featured below, is exclusive to RobbieWilliams.com and takes us behind-the-scenes of Robbie's first day back at work..!
quote:Robbie's Back!
5 Aug 2009
We're very excited to announce that Robbie Williams will be releasing his much-anticipated new album, Reality Killed The Video Star, on November 9th, 2009.
However, ahead of that, the first single to be released will be Bodies, on October 12th, with the digital version available one day earlier on the 11th.
As you'll know from Robbie's blogs, he has been busy working on the new material with Trevor Horn, who has produced both the album and the single.
Bron: RobbieWilliams.com
00:37quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat ziet ie er geweldig uit in dat filmpje op z'n website, ik gleed zowat van m'n stoel![]()
![]()
![]()
http://www.robbiewilliams.com/
Ik ook niet, en ook Intensive Care heeft me nooit kunnen boeienquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:38 schreef verleiding het volgende:
[..]
00:37.
Ben heel benieuwd naar het nieuwe album, ik vond Rudebox enzo toch niet zo..
Toch als je het vaker luistert wordt het beterquote:
Ik wil het nummer niet goed vinden omdat het Robbie isquote:Op woensdag 9 september 2009 15:52 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Toch als je het vaker luistert wordt het beter
Maar had toch iets beters verwacht eigenlijk. Ben benieuwd naar de rest
Ik zal het even doorgeven, dan verandert 'ie waarschijnlijk meteen zijn koers, goed dat je het even zegt.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil het nummer niet goed vinden omdat het Robbie is. Ik hou niet van Sinatra enzo en ik ben het dus ook niet ineens geweldig gaan vinden vanwege Robbies Swing-cd. Ik vond Intensive Care al niet zo goed en Rudebox niet goed en als ie zo doorgaat, haak ik af.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:55 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik zal het even doorgeven, dan verandert 'ie waarschijnlijk meteen zijn koers, goed dat je het even zegt.
Klinkt goed. Zit echt veel muziek in. Hou daar wel van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:08 schreef Stiggie het volgende:
Hier stukje van een ander nieuw nummer van het album.
Vind ik persoonlijk stuk lekkerder dan bodies. Lekker nummer.
quote:Robbie Williams ‘live’ in Pathé
Dinsdag 20 oktober geeft Robbie Williams in Londen zijn eerste concert in drie jaar. Zijn Nederlandse fans krijgen de kans dit optreden via satelliet, live en exclusief bij te wonen in Pathé Buitenhof, Eindhoven, Groningen, Schouwburgplein en Tuschinski. Het intieme optreden van Robbie Williams dinsdag 20 oktober in Camden’s Roundhouse in Londen is de opening van de BBC Electric Proms 2009. Het is zijn eerste concert sinds de succesvolle Close Encounters Tour in 2006, waarvoor liefst 1,6 miljoen kaarten werden verkocht. In Londen wordt de internationale megaster begeleid door een band, een strijkers- en een blazerssectie. Robbie Williams zingt enkele van zijn grootste hits en veel nummers van zijn nieuwe album Reality Killed the Video Star, zoals de eerste single Bodies. De legendarische Trevor Horn, die ook de nieuwe cd produceerde, heeft de muzikale leiding van het concert. Robbie Williams: “Ik kijk er naar uit om mijn nieuwe songs te laten horen en weer samen te werken met Trevor Horn. En ik ben heel benieuwd naar de reacties van het publiek.”
Aanvang: 21.00 uur, toegang: 22,50 euro. Kaarten zijn vanaf 9 oktober te koop via www.pathe.nl en aan de kassa van de bioscopen. Reserveren is niet mogelijk.
De vijf bioscopen
- Pathé Buitenhof, Buitenhof 20, Den Haag, www.pathe.nl/buitenhof
- Pathé Eindhoven, Dommelstraat 27, Eindhoven, www.pathe.nl/eindhoven
- Pathé Groningen, Gedempte Zuiderdiep 78, Groningen, www.pathe.nl/groningen
- Pathé Schouwburgplein, Schouwburgplein 101, Rotterdam, www.pathe.nl/schouwburgplein
- Pathé Tuschinski, Reguliersbreestraat 26-34, Amsterdam, www.pathe.nl/tuschinski
geen idee of play.com betrouwbaar is wat release dates aangaat, maar daar verwachten ze het album op 9 Novemberquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:55 schreef Ritmo het volgende:
Wanneer komt z'n album uit?
Daar wilde ik zoooo graag heenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:22 schreef ChatGirl het volgende:
En in Camden’s Roundhouse waar 't wordt gehouden, kosten kaartjes maar 5 pond
Klopt inderdaad, zo staat het ook op z'n website.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:06 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
geen idee of play.com betrouwbaar is wat release dates aangaat, maar daar verwachten ze het album op 9 November
Je kan je nog snel registreren op z'n site. Dan krijg je morgen een nieuwsbrief waarin je nog kaarten kan winnen.quote:
Ja, ik sta ingeschreven, kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je kan je nog snel registreren op z'n site. Dan krijg je morgen een nieuwsbrief waarin je nog kaarten kan winnen.
En dan zul je morgen zien: 'UK Residents only'. Dat is wel eens vaker geweest. Maar we gaan uit van het goede.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik sta ingeschreven, kan het altijd proberen. Ik had die kaartverkoop gemist namelijk. Niet dat ik daar doorheen was gekomen, maar toch.
Ja, daar ga ik ook vanuit (altijd pessimistisch blijven, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan zul je morgen zien: 'UK Residents only'. Dat is wel eens vaker geweest. Maar we gaan uit van het goede.
Over 2 weken uitgelekt dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:06 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
geen idee of play.com betrouwbaar is wat release dates aangaat, maar daar verwachten ze het album op 9 November
Ik heb nog helemaal geen mail gehadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Jeetje, ik wist de antwoorden op die prijsvraag zomaar
Ik ook niet. Het kan ook zijn dat ik me ooit heb afgemeld ofzo. Maar het concert zal vast ook wel bij de lokalt torrentboer zijn te vinden, toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:03 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen mail gehad
Live op BBC radio toch ook?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het kan ook zijn dat ik me ooit heb afgemeld ofzo. Maar het concert zal vast ook wel bij de lokalt torrentboer zijn te vinden, toch?
Ja, later die avond ook op BBC 2 en via de BBC site ook nog tot en met 31 oktober.quote:
quote:Radio 1 will be at the BBC Electric Proms on Tuesday 20 October. Listen to Scott Mills from 7pm to hear a special interview followed by Robbie Williams performing at The Roundhouse. You'll also be able to watch his performance on BBC Two later that night, or catch it on red button and on this site until 31 October.
Nou het is bijna allemaal hetzelfde , janksongs waar ik zelf totaal niet van hou. De tijd van Sing when your winning is jammer genoeg helemaal voorbij. Waar nummers als Supreme, Rock DJ, Let love be your energy allemaal wat hebben is er op dit album (de samples dan) helemaal niets van terug te vinden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:20 schreef Stiggie het volgende:
Samples van al zijn nummers zijn hier te luisteren. je moet je wel ff reggen daarvoor
http://www.robbiewilliams(...)illed-the-video-star
Heeft duidelijk rudebox stijl achter zich gelaten.
Lekkere tunes! Robbie is back.
Vind op basis van de samples dat je daar geen gelijk in hebt. Het lijkt net veel op SWYW. Had er wel wat meer rocknummers op verwacht. Desalniettemin ben ik benieuwdquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nou het is bijna allemaal hetzelfde , janksongs waar ik zelf totaal niet van hou. De tijd van Sing when your winning is jammer genoeg helemaal voorbij. Waar nummers als Supreme, Rock DJ, Let love be your energy allemaal wat hebben is er op dit album (de samples dan) helemaal niets van terug te vinden.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond het wel echt tof dat ie terug is hoor!
quote:
En:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:22 schreef ChatGirl het volgende:
En in Camden’s Roundhouse waar 't wordt gehouden, kosten kaartjes maar 5 pond
BBC TVquote:19:00–21:00 Scott Mills
The Robbie Williams Warm-Up
Scott gets you warmed up for Robbie Williams' performance at the BBC Electric Proms.
21:00–22:30 Electric Proms
2009, Robbie Williams on Radio 1
Mr Robbie Williams' special one-off gig at the Roundhouse in Camden.
quote:Today, 23:20 on BBC Two (England, Wales only)
SynopsisThe BBC Electric Proms kick off with a bang as pop supremo Robbie Williams takes to the stage for his first live UK concert since 2006.
Edith Bowman presents highlights from London's Roundhouse, where Robbie is joined by a full band plus string and horn section. It's all overseen by musical director Trevor Horn, who produced Robbie's forthcoming album Reality Killed The Video Star.
The show is a hotly anticipated chance to catch brand new material from the album, including first single Bodies, plus a selection of favourite classics to keep the crowd singing along.
CreditsPresenter Edith Bowman Director Phil Heyes Producer Sally Wood
Broadcasts
Tue 20 Oct 2009 23:20BBC Two (England, Wales only)
Tue 20 Oct 2009 23:20BBC HD
Tue 20 Oct 2009 23:50BBC Two (Northern Ireland only)
Wed 21 Oct 2009 00:20BBC Two (Scotland only)
Geen flauw idee. Hier hebben we geen BBC. Ik ga het vanavond via de radio volgen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:24 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
dus wij kunnen het niet op tv volgen?
Jawelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:24 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
dus wij kunnen het niet op tv volgen?
en hoe wil jij BBC2 kijken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:06 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Jawel
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/bbc_1,_bbc_2,_bbc_world/
... maar download het morgen wel en kijk het dan wel![]()
BBC2 geeft toch alleen de highlights?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:50 schreef SuperFokker het volgende:
Laat trouwens maar. Ik kan BBC2 hier ook gewoon zien op tv
Volgens tvgids.nl wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
BBC2 geeft toch alleen de highlights?
Heyyy, interessant. Heb jij een stream-link?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hij heeft er wel zin in!
![]()
[ afbeelding ]
Heb je een link? is dit een live streaming link van het concert?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hij heeft er wel zin in!
![]()
[ afbeelding ]
huh? Howudoi'n that?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hij heeft er wel zin in!
![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk via de satelliet in HD-kwaliteit, is gewoon de feed die ze ook in de bioscoop op het moment bekijken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heyyy, interessant. Heb jij een stream-link?
Maar hoe?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:18 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik kijk via de satelliet in HD-kwaliteit, is gewoon de feed die ze ook in de bioscoop op het moment bekijken.
Je moet sowieso een satellietschotel uitrichten op de Thor satelliet op 1 west of op de Atlantic Bird 5 west, en dan de satelliet ontvanger laten scannen op de frequentie waar het concert op uitgezonden wordt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:20 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Maar hoe?![]()
Wat heb je daarvoor nodig?
quote:Intelsat 10-02 / Thor 2-3-5 (0.8°W)
Fréquence: 11468 - Pol: V - SR: 12890 - FEC: -
Catégorie: Concert
Transmis en: MPEG-2 4:2:0 (PAL)
Infos: Robbie Williams in concert(hdtv)
Atlantic Bird 3 (5.0°W)
Fréquence: 11501 - Pol: H - SR: 12890 - FEC: -
Catégorie: Concert
Transmis en: MPEG-2 4:2:0 (PAL)
Infos: Robbie Williams in concert(hdtv)
Als het even meezit over 2 uur alquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef Stiggie het volgende:
Hmmm, dat er mensen zijn die dit kunnen zegt genoeg. Morgen staat het vol met torrentsNice
Wat een paupersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Zo, ben net terug van de 'uitzending' in de bios, ben nog nooit zo snel thuis geweest na een concert(woon tegenover de bios).
Het was wel apart, een concert vanuit je bioscoopstoel, maar wel geinig. Ik vond het des te jammerder dat ik niet bij het optreden zelf was, maar het geluid was wel heel goed. Alleen jammer dat er allemaal mensen in de zaal zaten die foto's zaten te maken van een doek. Met megaflits, ik ben echt blind aan m'n rechteroog vanwege zo'n troela die een of andere schijnwerper op haar telefoon had zitten, en voor me heeft een gozer het halve concert opgenomen met z'n Samsung Star. Jottem, topkwaliteit! Echt, blijf dan thuis en neem het op
.
Het was op zich best gezellig. Ik zei al tegen m'n zus: 'Nu staan we eens niet in het looppad.' (we staan bij concerten op de één of andere manier altijd in het looppad voor mensen die de hele tijd drinken moeten halen). Ik vond het kaartje zelf wel duur, maar het geluid was mooi en het was in de grootste zaal die ze hadden, larger than life zeg maarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:12 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Wat een paupers
Verder klinkt het allemaal wel erg leuk
Sommige nummers denk ik wel vanmaar het merendeel toch
quote:Popstar Robbie Williams kommt mit einem Truck, spielt fünf Lieder – aber wo genau, ist noch geheim.
Superstar Robbie Williams ist zurück - und wie! Er soll in Berlin ein Geheimkonzert geben
Europas größter Entertainer kehrt auf die Berliner Bühne zurück. Schon Freitagabend! Robbie Williams (35) landet am Donnerstag mit seinem Privatjet aus London in der Hauptstadt. Dauer-Freundin Ayda Field (30) soll mit an Bord sein.
Beide werden dann mit einem VW T5 ins Nobelhotel Ritz Carlton chauffiert. Freitagnachmittag wird er laut B.Z.-Informationen ein großes Geheimkonzert geben. Für alle Berliner! Umsonst!
Noch stehen drei Orte zur Auswahl: Das Brandenburger Tor, der Potsdamer Platz oder der Vorplatz der Max-Schmeling-Halle. Alle drei Plätze hat das Management für den Superstar geblockt. Fest steht der Ablauf: Mit einem Truck soll Robbie vorfahren und fünf Songs aus seinem neuen Album „Reality Killed the video Star“ (erscheint am 6. November) performen. Nach dem Anheizen geht es dann gleich wieder im Privatjet zurück nach London.
quote:Berlin - British singer Robbie Williams is to hold a surprise mini-concert in Berlin on Friday, his record company said Thursday.
EMI Germany said the pop star would perform five songs at the Pop-Up Gig in the 11,000-capacity Max Schmeling Hall.
The concert begins at 4 pm (1400 GM) and entry is free, EMI Germany said.
On Tuesday, the 35-year-old singer launched a comeback in London after a three-year break.
Williams has sold more than 50 million albums and forged a successful solo career since leaving boyband Take That
quote:NIEUWS | KPN en The Phone House halen Robbie Williams
Robbie Williams komt naar Nederland en geeft op 9 december 2009 een exclusief optreden op een nog onbekende locatie; initiatiefnemers van dit exclusieve concert zijn KPN en The Phone House.
KPN en The Phone House stellen 1100 kaarten beschikbaar. Kaarten komen niet in de vrije verkoop. Op dinsdag 27 oktober komen de eerste 250 kaarten 'op de markt' via de vestigingen van The Phone House in Amsterdam, Den Haag, Amersfoort, Den Bosch en Enschede. De eerste 50 mensen per locatie die een Nokia 6700 Illuvia met KPN Personal Sim abonnement kopen, ontvangen gegarandeerd een kaartje voor het optreden op 9 december. De winkels openen speciaal voor deze actie al om 8 uur 's ochtends.
Kaarten voor het optreden van Robbie Williams zijn daarnaast vanaf 25 oktober tot en met 9 december alleen verkrijgbaar bij aanschaf van een tweejarig KPN Personal Sim abonnement i.c.m. met een van de exclusieve toestellen, Nokia Illuvia 6700, Nokia 5530 XpressMusic of Nokia 6303 classic, die bij The Phone House verkrijgbaar zijn. Wie een dergelijk toestel met abonnement aanschaft maakt kans op twee kaarten voor het exclusieve optreden. Wekelijks worden door een notaris 150 kaarten, 1 meet & greet en 5 gesigneerde cd's verdeeld onder klanten die aan die actie hebben deelgenomen.
Leuk, maar ik ga me niet aan een abbonement vastpinnen voor zoiets...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:49 schreef ChatGirl het volgende:
En hij komt ook naar Nederland, maar er zit een adder(tje) onder het gras.
[..]
Begint om 3 uur Nederlandse tijd dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:13 schreef Vicky het volgende:
http://www.radioeins.de/livestream/radioeins_hoeren.html
livestream van het optreden in Berlijn..
16.00 uur toch...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:52 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Begint om 3 uur Nederlandse tijd dus.
zover ik het kan begrijpen van de radio Eins site, begint het live in Berlijn om 15.10, en wordt het om 16.00 op de radio uitgezonden. Net zoals bij BBC Roundhouse het geval was.quote:
oke..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
zover ik het kan begrijpen van de radio Eins site, begint het live in Berlijn om 15.10, en wordt het om 16.00 op de radio uitgezonden. Net zoals bij BBC Roundhouse het geval was.
Moet het wel beginnenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
oke..
nou ja, ik heb iets gevonden om streams mee te kunne nopnemen
quote:Robbie Williams for 'Outstanding Contribution To Music' BRIT
Singer to receive honour next year
Robbie Williams is set to receive the Outstanding Contribution To Music Award at next year's BRIT Awards.
The star is also set to perform live at the ceremony at London's Earls Court on February 16, 2010.
The singer has already picked up more prizes at the ceremony than any other solo artist, with 11 gongs to his name so far. Previous winners of the award include David Bowie, Paul McCartney, Pet Shop Boys, Oasis and U2.
Ged Doherty, chairman of the BRITs committee, said in a statement: "Robbie is one of the outstanding artists and performers of his generation. It will be an absolute thrill to have him at the BRITS 30th anniversary show receiving the Outstanding Contribution Award. We are delighted."
Williams won his first Brit award as a member of Take That, when 'Could It Be Magic' was named Best Single in 1993. The group went on to scoop three more trophies before he quit in 1995.
He was awarded his first BRIT as a solo artist in 1999 for Best British Male Artist and went on to win at least one category for another five years running.
In 2005 he performed his biggest hit 'Angels' live onstage alongside Joss Stone, and at an earlier BRITs, in 1998, he performed a duet with Tom Jones.
Earlier this week, Williams made his live comeback at the BBC Electric Proms, performing tracks from his forthcoming new album 'Reality Killed The Video Star' at his first live show in three years.
Was een matig programma. Wel een leuk interview met Robbie en backstagebeelden samen met Aydaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:15 schreef Vicky het volgende:
Vanavond is hwet wel op Pro7
wat stom zeg!quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was een matig programma. Wel een leuk interview met Robbie en backstagebeelden samen met Ayda![]()
Van de nummers die hij speelde in Berlijn waren er alleen snippets uitgezonden. Beetje jammer.
Tnx!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/b00nbqh7
Het concert van electric promps
Nee, heb net een nieuwe telefoon en alles afgesloten. Vind het sowieso een debiele actie, maar ik vraag me af hoeveel miepen een extra abbo + telefoon nemen om kaartjes te krijgen. Ik vind het iets te ver gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat stom zeg!
Gaat een van jullie nog naar de phonehouse dinsdag??
Nee ik was eten! GEFELICITEERD!!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:49 schreef Vicky het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
hebben jullie net geluisterd??
IK HEB ZE IK HEB ZE IK HEB ZE!!!
Hmm, zal ik dan ook maar switchen naar 538...?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Vicky het volgende:
Bodies was al begonnen en ik ben met mijn man gaan bellen. Dw 1e keer waren ze in gesprek ende 2e keer ging ie wel over.
wie niet waagt die niet wintquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:32 schreef Raantje het volgende:
[..]
Hmm, zal ik dan ook maar switchen naar 538...?
hehe erg he..quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet mezelf tegenhouden om niet aan het begin van elk liedje te bellen. God, ik voel me weer helemaal 13.
Ik krijg alleen maar dat alle lijnen bezet zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
hehe erg he..
mijn man werd ook doorverbonden vanmiddag, alleen werd bij hem de verbinding verbroken..
niet veel ws. Het was overal rustig!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:52 schreef Zocalo het volgende:
Wie stonden er hier in de rij vanochtend?
ik ben zooooo blij dat ik dat gestress niet meer hebquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef Raantje het volgende:
Ik kan geen "hé jammer" meer horen..!
En ze hebben nog wel als een malle geadverteerd in se Spits! van gisteren. Voor elke The Phone House die mee deed een aparte advertentie. Ik zat met mn brakke slaaphoofd in de bus, en ik dacht 'huh, dat heb ik net toch ook al gezien?'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
niet veel ws. Het was overal rustig!
hehe...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En ze hebben nog wel als een malle geadverteerd in se Spits! van gisteren. Voor elke The Phone House die mee deed een aparte advertentie. Ik zat met mn brakke slaaphoofd in de bus, en ik dacht 'huh, dat heb ik net toch ook al gezien?'
Kunnen we hier alvast een spelletje gaan spelen: Raad de toegangsprijzen van de arena tour 2010 van Robbie Williamsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:36 schreef Raantje het volgende:
Ik heb het bellen opgegeven hoor... Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er niet een tour aan gaat komen waarvoor we gewoon een kaartje kunnen kopen.
euro of 75 minstens...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Kunnen we hier alvast een spelletje gaan spelen: Raad de toegangsprijzen van de arena tour 2010 van Robbie Williams![]()
Staanplaatsen toch wel minimaal 70 euro zeg ik.
Ik weet niet meer waar ik het had gelezen, GQ ofzo, maar er zat nog geen tour in de planning.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:36 schreef Raantje het volgende:
Ik heb het bellen opgegeven hoor... Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er niet een tour aan gaat komen waarvoor we gewoon een kaartje kunnen kopen.
Hier staat meneer Williams ongetwijfeld weer 2/3/4 keer in de Arena, maar probeer het eens voor Duitsland. Daar speelt hij vaker en op meerdere plekken en op die Duitse ticketsites heb ik eigenlijk nooit problemen. Plus dat het daar ook wel eens in de openlucht wordt gehouden, wat ik persoonlijk een stuk sfeervoller vind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:16 schreef CherryLips het volgende:
En oja, gewoon een kaartje kopen voor de tour, dat gaat tegenwoordig alleen via Internet, en dat was met U2 ook al zo'n succes. En bij de Killers en Muse kwam ik er toen ook al niet doorheen. Ik heb steeds mazzel gehad dat vrienden extra kaartjes hadden besteld, want mij lukt het echt nooit om er dan doorheen te komen.
De vorige keer hadden we de mazzel dat de Free Record Shop net die dag begon met de verkoop van concertkaartjes, want ik was voor dag en dauw opgestaan en was al nummer 80 bij het postkantoor en nummer 15 ofzo bij de FRSquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier staat meneer Williams ongetwijfeld weer 2/3/4 keer in de Arena, maar probeer het eens voor Duitsland. Daar speelt hij vaker en op meerdere plekken en op die Duitse ticketsites heb ik eigenlijk nooit problemen.
Je denkt in moeilijkhedenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keer hadden we de mazzel dat de Free Record Shop net die dag begon met de verkoop van concertkaartjes, want ik was voor dag en dauw opgestaan en was al nummer 80 bij het postkantoor en nummer 15 ofzo bij de FRS. Heb toen nog kaartjes gewonnen voor een andere dag via T-Mobile (terwijl ik eigenlijk kaartjes voor een secret gig had gewonnen
). Maar ik ben overgeleverd aan het OV, vandaar dat Duitsland een beetje lastig wordt.
ja ik weet het, maar zulke dingen gaan bij mij nooit soepeltjesquote:
ik duim de heel week alquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Duim je dan ook voor mij dat ik uberhaupt iets win?
nou, ik zit volgens mij aan de 80quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef Vicky het volgende:
klote zeg!!
ik heb maar 8 telefoontjes gepleegd..
4x met mijn mobiel, man 2x met zijn mobiel en 2x met huisnummer
Windowsquote:Op maandag 2 november 2009 00:19 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het wel een leuk album, Vooral:
Difficults for windows
Do You Know
You Know Me
Bodies
Zijn erg goede songs!
Hij is gelektquote:Op maandag 2 november 2009 07:15 schreef patatmetfriet het volgende:
Hoe kom je er nu al aan? Mijn i-Tunes pre-order staat op 6 november?
...dat heet hersenspoeling!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:52 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Toch als je het vaker luistert wordt het beter
Maar had toch iets beters verwacht eigenlijk. Ben benieuwd naar de rest
Oh, mijn God. GEWELDIG.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:50 schreef SuperFokker het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAA
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=100428590
Check die nieuwe clip!!
Ik vond haar maar een dikke reet hebben. Weinig toevoeging.quote:Op maandag 9 november 2009 23:39 schreef DT-PiSanG het volgende:
Al de hele tijd liggen zoeken, maar weet iemand toevallig wie dat meisje met die opera-stem is??
[ afbeelding ]
Voegde naar mijn mening ook echt wat toe aan Starstruck!
Te gekquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:50 schreef SuperFokker het volgende:
Check die nieuwe clip!!
ik vind het een mooi nummer maar de clip vindik stom.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:50 schreef SuperFokker het volgende:
Check die nieuwe clip!!
Dat is Olivia Safe.quote:Op maandag 9 november 2009 23:39 schreef DT-PiSanG het volgende:
Al de hele tijd liggen zoeken, maar weet iemand toevallig wie dat meisje met die opera-stem is??
[ afbeelding ]
Voegde naar mijn mening ook echt wat toe aan Starstruck!
quote:Speciale uitzending Robbie Williams
Robbie Williams is weer helemaal terug. En wat doe je dan als Britse superster? Juist, je schuift aan bij RTL Boulevard!
Begin december komt Robbie naar Nederland. In een speciale late-night uitzending neemt hij plaats op de kruk naast Albert en Winston. De zanger komt niet alleen om gezellig te babbelen, hij zal ook een aantal liedjes van zijn nieuwe album 'Reality Killed the Video Star' zingen.
Ik ga ook maar nog niemand weet waar het is...quote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef RPW4ever het volgende:
Hey daar!
Volgende week ga k naar een concert van Robbie, maar k heb nog geen idee waar het is. Was een speciale actie. Weet iemand misschien waar ie optreed op woensdag 9 december? Hoorde dat t in Paradiso was maar dat lijkt me veels te bekend voor zo'n optreden, dan krijgen ze zeker problemen met mensen voor de deur enzo...
Groetjes,
Eline
Thx!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:23 schreef Vicky het volgende:
je kan ook Robbie smssen naar 3030 en daar kan je ook nog kaarten winnen voor RTL boulevard.
Serieus? Ik kan er niks over vinden, alles wat ik vind gaat over 2005...quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:23 schreef Vicky het volgende:
je kan ook Robbie smssen naar 3030 en daar kan je ook nog kaarten winnen voor RTL boulevard.
was daarstraks op de radio!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Seirues? Ik kan er niks over vinden, alles wat ik vind gaat over 2005...
RTL FM zeker? Daar kan ik hier niet naar luisterenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
was daarstraks op de radio!
en ik heb al gesmssed
538quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
RTL FM zeker? Daar kan ik hier niet naar luisteren
succes!! Ik hoop dat je ze wint!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, ik heb al ge-sms't. Meerdere keren
Dank jequote:
Ik heb meestal Q of Kink aanstaan...quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:36 schreef Vicky het volgende:
ik luister eigenlijk alleen in de auto naar de radio en die ene week
heej zat jij ook op het BNN forum.. grappig!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je
Ik ook en m'n zus ook.
Ik was net trouwens aan het googelen over de sms-actie voor rtl boulevard en kwam op het BNN-forum terecht over de actie van 2005, kom ik ineens mezelf tegenIk denk: hey, die ticker had ik ook. EN die avatar! Oh, dit ben ik zelf
.
Ik heb toen nog kaartjes gewoon voor die secret gig van BNN dankzij dat forumquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
heej zat jij ook op het BNN forum.. grappig!!
en die pavlovreactie heb ik ook
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toen nog kaartjes gewoon voor die secret gig van BNN dankzij dat forum. Kwam ik na college thuis, had ik een privébericht van iemand van BNN dat ze kaartjes aan forumleden gaven en ik heb dat forum toen zo lopen spammen
De bevestigingsbrief was echt net op tijd binnen.
hij zit 's middags bij RTL Boulevardquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:57 schreef ChatGirl het volgende:
Via Robbie's site kun je ook nog 2 kaarten winnen voor het T-Mobile concert. Je moet 1 vraag beantwoorden, en je gegevens mailen. Het concert is 9 december, dan zal hij op die dag ook wel bij Boulevard zitten, neem ik aan.
Hoelaat wordt RTL boulevard uitgezonden? Half 7 ofzo toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:59 schreef ChatGirl het volgende:
Dan is het zo'n uitzending a la Norah Jones vandeweek. Dat ze het nog kunnen ondertitelen enzo?
Van half 7 tot half 8. Dan heeft ie aan beide kanten een half uur speling. Lijkt me een beetje kort voor een M&G?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hoelaat wordt RTL boulevard uitgezonden? Half 7 ofzo toch?
wat ik begreep op het andere forum is de meet en greet tussen 18.00 en 20.00. waar dat is is nog niet bekend.
maar als het al 's middags opgenomen wordt..quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van half 7 tot half 8. Dan heeft ie aan beide kanten een half uur speling. Lijkt me een beetje kort voor een M&G?
Dat zou ik echt niet vragen, dat gaat me geen zak aanquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:09 schreef Vicky het volgende:
Hier stan de spelregels voor het smsgedoe
Ik zou het ook niet weten hoor wat ik zou moeten zeggen. ALS je al wat mag zeggen.
Op het RW Forum heeft iemand de M&G van TPH gewonnen. Er werd al geopperd dat ze maar moet vragen of Rob nu wel of niet verloofd is...
dat is naar aanleiding van dit bericht:quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet vragen, dat gaat me geen zak aan.
Ja dat stond ook nog ergens anders. Ik gun het hem wel enormquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat is naar aanleiding van dit bericht:
http://www.dailymail.co.u(...)left-hand-sight.html
Cool!!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:04 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
super toch!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef detulp050 het volgende:
Ik stond iets links van het midden, zesde rij ongeveer. Was er pas om half zes
Albert probeerde zo aanwezig te zijn, het was een beetje op het wanhopige af. Plaatsvervangende schaamte haast.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:37 schreef patatmetfriet het volgende:
Heb Boulevard maar uitgezet, kon die Albert Verlinde niet meer aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |