Je bedoeld de Advance Copy? Das natuurlijk voor boefjes. De officiele releasedatum is 23 oktober.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:59 schreef Vodka_Lime het volgende:
die cd is er allang hoor...(deze naam die hieronder staat doorgekregen van een maat van me, nog niet gedownload)
-EDIT-
maar mooie op
Cd heeft coverart, boekje, betere geluidskwaliteit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:08 schreef Vodka_Lime het volgende:
wat moet je tegenwoordig nog met een cd, download altijd mijn muziekjes, legaal bij itunes of andere websites
of toch niet!?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:10 schreef outcast_within het volgende:
iemand die mij even vlug kan helpen?
wat nu rudebox? dat is toch van justin?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:10 schreef outcast_within het volgende:
wat nu rudebox? dat is toch van justin?
Niet hier op het forum.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:10 schreef outcast_within het volgende:
Het is idd dezelfde, maar hij klink wel lekker in het gehoor. Toch blijft het origineel mooierquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:04 schreef outcast_within het volgende:
en ook nog eens bongo bong gecovered!
Hijs van het ene uiterste naar het andere gegaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Het is idd dezelfde, maar hij klink wel lekker in het gehoor. Toch blijft het origineel mooier
Robbie is duidelijk weer terug gegaan naar het geluid wat hij op Sing when youre winning had
Niet mee eens. Ik vind IC een redelijk slecht album. Echt heel iets anders dan SWYW. Rudebox is echter ook weer totaal iets anders dan SWYW. Maar gelukkig heeft hij het geluid van IC losgelaten, alleen Louise lijkt er op. En laat ik dat nu net het slechtste nummer van het album vinden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:57 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Hijs van het ene uiterste naar het andere gegaan.
Sing When You're Winning is eigenlijk een mix van Rudebox en Intensive Care.
Als hij een selectie van Intensive Care en van Rudebox zzou samenvoegen heb je een waardige opvolger van SWYW.
IC slecht?? Place To Crash, Your Gay Friend, Tripping, Advertising Space en The Trouble with Me vind ik echt classic Robbie. Zeker geen slechte cd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind IC een redelijk slecht album. Echt heel iets anders dan SWYW. Rudebox is echter ook weer totaal iets anders dan SWYW. Maar gelukkig heeft hij het geluid van IC losgelaten, alleen Louise lijkt er op. En laat ik dat nu net het slechtste nummer van het album vinden.
Place to crash is wel lekker. Your gay friend was leuk, maar ken ik nu wel. Trouble with me vind ik niet veel aan en ook Advertising space vind ik onder zijn eerdere werk liggen. (Van IBEY en SWYW)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
IC slecht?? Place To Crash, Your Gay Friend, Tripping, Advertising Space en The Trouble with Me vind ik echt classic Robbie. Zeker geen slechte cd.![]()
Ik vind Louise net wel een goed nummerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind IC een redelijk slecht album. Echt heel iets anders dan SWYW. Rudebox is echter ook weer totaal iets anders dan SWYW. Maar gelukkig heeft hij het geluid van IC losgelaten, alleen Louise lijkt er op. En laat ik dat nu net het slechtste nummer van het album vinden.
en Tripping? Dan vergeet je toch een meesterwerkjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Place to crash is wel lekker. Your gay friend was leuk, maar ken ik nu wel. Trouble with me vind ik niet veel aan en ook Advertising space vind ik onder zijn eerdere werk liggen. (Van IBEY en SWYW)
Overigens is het album Rudebox nu al platina, 75.000 verkocht dus.
Tripping had misschien op dit album ook wel goed gepast. Die is wel aardig. Maar ik hield juist zo van de IBEY en SWYW nummers. Dan valt het 80's pop van IC nogal tegen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en Tripping? Dan vergeet je toch een meesterwerkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |