Je bedoeld de Advance Copy? Das natuurlijk voor boefjes. De officiele releasedatum is 23 oktober.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:59 schreef Vodka_Lime het volgende:
die cd is er allang hoor...(deze naam die hieronder staat doorgekregen van een maat van me, nog niet gedownload)
-EDIT-
maar mooie op
Cd heeft coverart, boekje, betere geluidskwaliteit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:08 schreef Vodka_Lime het volgende:
wat moet je tegenwoordig nog met een cd, download altijd mijn muziekjes, legaal bij itunes of andere websites
of toch niet!?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:10 schreef outcast_within het volgende:
iemand die mij even vlug kan helpen?
wat nu rudebox? dat is toch van justin?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:10 schreef outcast_within het volgende:
wat nu rudebox? dat is toch van justin?
Niet hier op het forum.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:10 schreef outcast_within het volgende:
Het is idd dezelfde, maar hij klink wel lekker in het gehoor. Toch blijft het origineel mooierquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:04 schreef outcast_within het volgende:
en ook nog eens bongo bong gecovered!
Hijs van het ene uiterste naar het andere gegaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Het is idd dezelfde, maar hij klink wel lekker in het gehoor. Toch blijft het origineel mooier
Robbie is duidelijk weer terug gegaan naar het geluid wat hij op Sing when youre winning had
Niet mee eens. Ik vind IC een redelijk slecht album. Echt heel iets anders dan SWYW. Rudebox is echter ook weer totaal iets anders dan SWYW. Maar gelukkig heeft hij het geluid van IC losgelaten, alleen Louise lijkt er op. En laat ik dat nu net het slechtste nummer van het album vinden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:57 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Hijs van het ene uiterste naar het andere gegaan.
Sing When You're Winning is eigenlijk een mix van Rudebox en Intensive Care.
Als hij een selectie van Intensive Care en van Rudebox zzou samenvoegen heb je een waardige opvolger van SWYW.
IC slecht?? Place To Crash, Your Gay Friend, Tripping, Advertising Space en The Trouble with Me vind ik echt classic Robbie. Zeker geen slechte cd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind IC een redelijk slecht album. Echt heel iets anders dan SWYW. Rudebox is echter ook weer totaal iets anders dan SWYW. Maar gelukkig heeft hij het geluid van IC losgelaten, alleen Louise lijkt er op. En laat ik dat nu net het slechtste nummer van het album vinden.
Place to crash is wel lekker. Your gay friend was leuk, maar ken ik nu wel. Trouble with me vind ik niet veel aan en ook Advertising space vind ik onder zijn eerdere werk liggen. (Van IBEY en SWYW)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
IC slecht?? Place To Crash, Your Gay Friend, Tripping, Advertising Space en The Trouble with Me vind ik echt classic Robbie. Zeker geen slechte cd.![]()
Ik vind Louise net wel een goed nummerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind IC een redelijk slecht album. Echt heel iets anders dan SWYW. Rudebox is echter ook weer totaal iets anders dan SWYW. Maar gelukkig heeft hij het geluid van IC losgelaten, alleen Louise lijkt er op. En laat ik dat nu net het slechtste nummer van het album vinden.
en Tripping? Dan vergeet je toch een meesterwerkjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Place to crash is wel lekker. Your gay friend was leuk, maar ken ik nu wel. Trouble with me vind ik niet veel aan en ook Advertising space vind ik onder zijn eerdere werk liggen. (Van IBEY en SWYW)
Overigens is het album Rudebox nu al platina, 75.000 verkocht dus.
Tripping had misschien op dit album ook wel goed gepast. Die is wel aardig. Maar ik hield juist zo van de IBEY en SWYW nummers. Dan valt het 80's pop van IC nogal tegen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en Tripping? Dan vergeet je toch een meesterwerkje
Voordat hij eigenlijk officieel in de winkels ligt was hij al platina.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:29 schreef broodje_poep het volgende:
Dit gaat slecht verkopen.
Mmm, al die vrouwen kopen dat ding natuurlijk weer zonder te luisteren. Ik zie hem in iedergeval geen Arena volkrijgen als hij dit gaat uitvoeren live. Maar misschien wil hij dat ook niet meer? Of zijn jullie wel allemaal zo enthousiast over deze nieuwe cd? Mijn vrouw is een echte Robbie fan en vind dit echt afschuwelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:34 schreef JeroenV het volgende:
Voordat hij eigenlijk officieel in de winkels ligt was hij al platina.![]()
Die samenwerking was al verbroken toen hij Intensive Care nog moest uitbrengen, het laatste album waar hij dus nog met Guy Chambers aan heeft gewerkt was Escapology.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:29 schreef broodje_poep het volgende:
Klopt het eigenlijk dat hij gebroken heeft met zijn vaste tekstschrijver? Ik hoorde dat en ik vind dit wel een zwaktebod qua nummers (veel covers enzo), maar het blijft lekker klinken. Maar dat vinden de fans niet, zeker weten. Dit gaat slecht verkopen.
Deze muziek is niet zoals Robbie het eerst maakte. Anders, maar niet slecht, absoluut niet. Ik vind het wel een goed album ja. Ik snap wel dat er genoeg fans zijn die het niks vinden. Te blieperig, expirimenteel. Die verwachten een cd vol Angels, Strong, Sexed Up enz. Dat vind ik ook goed, maar dit dus ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Mmm, al die vrouwen kopen dat ding natuurlijk weer zonder te luisteren. Ik zie hem in iedergeval geen Arena volkrijgen als hij dit gaat uitvoeren live. Maar misschien wil hij dat ook niet meer? Of zijn jullie wel allemaal zo enthousiast over deze nieuwe cd? Mijn vrouw is een echte Robbie fan en vind dit echt afschuwelijk.
She's Madonna was zojuist nog te horen op 3FM, dinsdagmiddag hoorde ik die plaat ook al voorbijkomen bij Radio 2. Misschien een teken aan de wand, voor wat de derde single betreft?quote:(19-10-06) - De nieuwe CD van Robbie Wiliams, Rudebox, vindt gretig aftrek ondanks de kritieken. Rudebox, het nieuwe album van Robbie Williams, is vóór verschijning al platina. De plaat ligt vanaf vrijdag in de winkels. Inmiddels zijn er al meer dan 70.000 exemplaren van besteld.
Dan ben je dus gewoon niet echt een fan. En dat baseer ik dan op Intensive Care, wat eigenlijk een vrij matig album is. Als je dat *wel* goed vindt en Rudebox 'afschuwelijk' vindt, klopt er iets echt niet met je algehele muzieksmaak. Of je bent gewoon te conservatief, dat kan ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef broodje_poep het volgende:
Mmm, al die vrouwen kopen dat ding natuurlijk weer zonder te luisteren. Ik zie hem in iedergeval geen Arena volkrijgen als hij dit gaat uitvoeren live. Maar misschien wil hij dat ook niet meer? Of zijn jullie wel allemaal zo enthousiast over deze nieuwe cd? Mijn vrouw is een echte Robbie fan en vind dit echt afschuwelijk.
Neemt niet weg dat ie erg aanstekelijk is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:32 schreef Bombardier het volgende:
Dat rudebox, dat is écht een slecht nummer. Het klinkt als Eddy Wally die probeert te rappen. Verder zou dit nummer ongeveer in 4 sporen met Cubase zijn geproduceerd, als ik die eenvoud zo beluister. Dagje werk.
Als jij eens beter luisterd dan hoor je dat er echt wel meer in zit dan 4 sporen met Cubase!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:32 schreef Bombardier het volgende:
Dat rudebox, dat is écht een slecht nummer. Het klinkt als Eddy Wally die probeert te rappen. Verder zou dit nummer ongeveer in 4 sporen met Cubase zijn geproduceerd, als ik die eenvoud zo beluister. Dagje werk.
denk dat jij dan naar een ander liedje hebt geluisterdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:32 schreef Bombardier het volgende:
M'n ouders hebben 'm vandaag gekochtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:53 schreef PV het volgende:
Ik vraag 'm wel voor mn verjaardag(= nog een maandje, maar de mp3s heb ik toch al...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |