SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van vorige keer staat in het vorige deel. Hij deed dus nu Kids niet (maakt mij niet zo uit) en No Regrets niet. Daar voor in de plaats kwamen de twee snippets van Hot Fudge en Take a walk. Het was wel in een veel kleiner stadion deze keer, met maar 18.000 man. De vorige konden er 45.000 man in. Ook stond in het verslag dat het veel kleiner ingericht was, met maar maar 3 achtergrondzangers. [
No Regrets is mijn favo nummer, dus ik hoop dat hij wel voorbij komt in Europa. Wat denken jullie?
[ Bericht 5% gewijzigd door JeroenV op 19-04-2006 23:58:44 ]
ok, nou ik nog nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:18 schreef JeroenV het volgende:
Zie mij kaartje hierboven.
Ik ga alleen naar Brussel, dus jullie zullen nog even moeten wachten. Ik heb hem maandag pas binnen gehad.
ja inderdaad, amsterdamquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:34 schreef JeroenV het volgende:
Waar ga je heen?
Denk dat de mensen die naar Amsterdam gaan nog minimaal een week moeten wachten.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:06 schreef JeroenV het volgende:
Omdat er mensen zijn die de setlist even nog niet zien, in een spoiler:Het vlak is bij mij wit weet niet hoe dat bij andere is? maar nu zie ik ze wel nou ja nog even wachten vind trouwens wel dat die weinig nummers speelt zijn er maar 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van vorige keer staat in het vorige deel. Hij deed dus nu Kids niet (maakt mij niet zo uit) en No Regrets niet. Daar voor in de plaats kwamen de twee snippets van Hot Fudge en Take a walk. Het was wel in een veel kleiner stadion deze keer, met maar 18.000 man. De vorige konden er 45.000 man in. Ook stond in het verslag dat het veel kleiner ingericht was, met maar maar 3 achtergrondzangers. [
No Regrets is mijn favo nummer, dus ik hoop dat hij wel voorbij komt in Europa. Wat denken jullie?![]()
Ahaquote:Op zondag 21 mei 2006 14:18 schreef JeroenV het volgende:
Dat is een spoiler. Omdat niet iedereen misschien de setlist wilt zien heb ik het even zo gedaan. Als je met je muis markeert zie je de tekst wel.
Ah... Zag gister in de bevestigingsmail staan dat er wel een verstuurd mailtje zou zijn...quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:09 schreef JeroenV het volgende:
Die bevestiging krijg je niet... Heeft niemand tot nu toe gehad, ik ook niet. En ik heb ze al binnen. Voor Brussel weliswaar.
Heb je die kaarten voor Brussel al lang binnen?quote:Ticket Delivery
Tickets will be dispatched via secure delivery 4 weeks prior to the event. You will receive an automated e-mail confirming dispatch.
Die van Brussel heb ik sinds vorige week maandag binnen. Wat ik wel mooi vind is dat ze veeel mooier zijn dan de kaartjes die je via Ticketbox koopt. Kijk maar naar het plaatje hierboven wat ik gepost had.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ah... Zag gister in de bevestigingsmail staan dat er wel een verstuurd mailtje zou zijn...
[..]
Heb je die kaarten voor Brussel al lang binnen?
Kon je dan geen maat doorgeven? En anders tja naar je shirt groeien hequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:13 schreef Vicky het volgende:
Ik heb dat shirt wel gehad, kreeg m eigenlijk al heel snel, ergens in oktober volgens mij. Hij is alleen te klein
Ik heb er ook een, maat door gegeven (XL).quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:37 schreef kluivie het volgende:
[..]
Kon je dan geen maat doorgeven? En anders tja naar je shirt groeien he
Tja is altijd wat met die engelse pfff nou ja straks maar in de ArenA kijken voor shirts, ze schijnen altijd wel mooi te wezen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef Vicky het volgende:
ja dat kon wel, maar die engelse maten vallen heel klein..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |