quote:We arriveerden vroeg in den middag zo rond een uur of 13:30 moet het zijn geweest. Het was al goed druk. We waren met vieren ( 2 deernes en 2 dudes). Gelukkig zaten we meteen aan den goede kant van het stadion en hoefden we niet al te ver te lopen. Na uren in de verzengende zon gestaan te hebben ging het stadion eindelijk open. Het naar binnen gaan ging weer gepaard met veel gedrang ende geduw.
In het Koning Boudewijn stadion stonden we op zo'n vijf meter van de catwalk stage, om het zo maar te zeggen.
De hitte bleef veel mensen parten spelen en met de bosjes ging met dan ook out. Dit was een teken voor de security om massaal water uit te delen. HULDE HIERVOOR !!!!
Het voorprogramma bestond uit orson of zoiets, het zoveelste rockbandje like artic monkey ect. Daarna kwamen den Basement Jaxx. WOW deze band swingde en kreeg het stadion goed aan de gang. Normaal ben ik niet zon dance liefhebber maar dit wat leuk.
Daarna podium opbouwen voor Robbie Williams. In de tussentijd werden allerei foute maar wel leuke 80ties clips vertoond. Na zo'n uurtje verscheen op de grote videoschermen aan weerzijden van het podium Freddie Mercury ! Het waren shots van Freddie tijdens wembley 86 met zijn Betty Boop shirt (vermoedelijk tijdens HTF) Het was een WWRY mix met originele beelden van de clip en wembley beelden gemixt met back in black van AC DC. Echt cool ! Publiek zong leuk mee...
Vervolgens gingen de lichten aan werd de ene na de andere vuurpijl afgeschoten. De grote verticale schermen op het mainstage lieten allerei gekleurde blokken zien. Deze gingen op het ritme van de "close encounters of den 3rd kind" op en neer (voor wie de film kent is dit gesneden koek) Op de climax van deze tune ( in film springen dan de ramen van hokje waar wetenschapper in zit) waren er grote explosie's en kwam RW vanuit de vloer van de B stage omhoog en openende met RADIO. Naast het feit dat RW zingt met de micro + standaard eraan vast zoals FM deed ie nog een mercury actie. Zo halverwege de set brulde ie naar het 60.000 koppige publiek: EYOOOOOOOOOOOO !!!
DIt werd zoals de hele avond het geval al was luidkeels beantwoord. Oook de dieeeeededeeeeeedoooooo act passeerden den revue. Ook werd er tot 2 keer toe acapella BOHRAP door RW ingezet, vanaf het operastukje.
Al met al als niet RW fan zijnde heb ik me geamuseerd zijn songs zijn allemaal stadion meezingers. En de deernes doen werkelijk alles voor hem , borsten werden op commando ontbloot ! Parkeren was gratis en goed geregeld daar kunnen de NLders nog wat van leren.
Ik ga hem zodadelijk kopenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:59 schreef linebear het volgende:
heb net het boekje zitten lezen
erg leuk... allerlei kleine artikeltjes over Robbie... zijn er nu helemaal klaar voor
Klinkt echt SUPER!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:59 schreef LeroyBrown het volgende:
Voor hen die daar nog geïnteresseerd in zijn, het concert verslag van die vriend:
[..]
Nou dan willen we wel foto's zien natuurlijk hahahaquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:01 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Klinkt echt SUPER!!!![]()
Ik weet alleen niet of ik op zijn commando mijn borsten bloot zal gaan gooien dan hahahaha![]()
* gaat straks ook maar ff de revue halen*
trek mijn Robbie shirt aan.... en zorg dat iemand me vaak sms-tquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:25 schreef Zwanee het volgende:
Degenen die woensdag gaan......., gaan jullie ook (gedeeltelijk) oranje uitgedost???
Ik ga wel in het oranje natuurlijk! Tis toch maar wel te hopen dat we daar op de hoogte worden gehouden door Robbie!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:25 schreef Zwanee het volgende:
Degenen die woensdag gaan......., gaan jullie ook (gedeeltelijk) oranje uitgedost???
Overdrijven is ook een vak hequote:Op donderdag 15 juni 2006 09:21 schreef linebear het volgende:
heb er zo'n zin in.... kan bijna niet meer eten
nee niemand op het podium, maar Robbie vraagt wel aan de vrouwen om hun boobies te laten zienquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak he
Voor degenen die al geweest zijn: mag iemand van het publiek deze keer ook weer het podium op?
In Brussel gingen de deuren bij ons al om 4 uur open.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:03 schreef Kizim het volgende:
@ mariel18
Ja in Brussel ging het stadion ook om 17u open en om 18.30u begon het officieel.
zou idd kunnen, ik zat toen in de file, was dus wat later gearriveerd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
In Brussel gingen de deuren bij ons al om 4 uur open.
Hmmm, nou maar hopen dat de dames met wie ik ga daar ook zin in hebbenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:43 schreef Kizim het volgende:
[..]
nee niemand op het podium, maar Robbie vraagt wel aan de vrouwen om hun boobies te laten zien![]()
idd, ze zijn op zoek naar die vrouwquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:53 schreef JeroenV het volgende:
In Brussel deed een vrouw van ergens in de 40 het
\quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:36 schreef Hare het volgende:
Ben vandaag ff Knebworth en Slane aan het herkijken en ik baal er toch eigenlijk wel verdomd goed van dat Let me Entertain You niet het openingsnummer is.
Zit de sfeer er meteen goed in!
Nee, 40 minuten maar. Wel jammer. Ken geen dvd waar dat concert volledig op staat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
\
Dat concert in Slane Castle staat op die dvd Where ego's dare ... maar welk deel van het concert staat erop? Volledig of stukjes en dan vooral welke stukjes ?
Inderdaad een van mijn favo van de cd. Wist niet dat hij die ooit live gedaan had.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:02 schreef Hare het volgende:
Phoenix from the Flames (keimooi nummer trouwens)
quote:Volgende week strijken Robbie Williams en zijn gevolg neer in Amsterdam. Vier avonden lang zal het enfant terrible van de popmuziek het gras van de Amsterdam ArenA aan flarden spelen met een muzikaal en visueel spektakel van jewelste.
De kaartverkoop verliep razendsnel: de kaarten voor alle vier shows waren binnen een mum van tijd weg! Balen dus voor degenen die zich te laat hebben bedacht en naast de laatste kaarten hebben gegrepen...
Goed nieuws voor alle draaikonten, weifelaars en overigen met een slap excuus: vanwege produktionele redenen is er een beperkt aantal kaarten voor alle vier shows vrij gekomen. Deze kaarten zijn vanaf nú verkrijgbaar bij de bekende voorverkoopadressen van Ticket Service. Let op: kaarten zijn níet online via de Ticket Service site verkrijgbaar!
Als we de reacties uit Ierland, waar de show vorige week zijn première beleefde, mogen geloven, kom je ook wederom deze keer je oren en ogen tekort. Wordt zondermeer de muzikale happening van 2006!
In het voorprogramma staan Orson en Basement Jaxx.
Woensdag 21, donderdag 22, zaterdag 24 en zondag 25 juni 2006
Amsterdam ArenA - Amsterdam Zuidoost
Entree: E 69,-/E 62,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 18.30 uur
Let op: maximaal vier kaarten per persoon per transactie
Free Record Shop was open. Ff heengefietst dus. Maar helaas helaas, veldkaarten voor de 25e waren al weg. Zitplaatsen 1e rang waren er nog wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:49 schreef JeroenV het volgende:
Nu zijn sowieso alle voorverkoopdingen gesloten. Dan moet je morgen heel vroeg voor de TicketService staan. En dan nog kleine kans denk ik. Maar anders kun je het altijd nog laten afweten met die deal. Zo werkt dat nu eenmaal als je via internet koopt. Maar zijn de duurste kaarten van 69 euro ook staankaarten?
Ik krijg zin om nog een keer te gaan. Maar doe het toch maar niet. Buiten dat ik niemand meer mee krijg kost het iets teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |