abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:53:55 #1
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38853712
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_38853847
Ja oke we doen weer allemaal mee natuurlijk! Nog maar 9 dagen en dan zien we robbie ook is in het echt!
pi_38853929
heb net het boekje zitten lezen
erg leuk... allerlei kleine artikeltjes over Robbie... zijn er nu helemaal klaar voor
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:59:26 #4
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_38853933
Voor hen die daar nog geïnteresseerd in zijn, het concert verslag van die vriend:
quote:
We arriveerden vroeg in den middag zo rond een uur of 13:30 moet het zijn geweest. Het was al goed druk. We waren met vieren ( 2 deernes en 2 dudes). Gelukkig zaten we meteen aan den goede kant van het stadion en hoefden we niet al te ver te lopen. Na uren in de verzengende zon gestaan te hebben ging het stadion eindelijk open. Het naar binnen gaan ging weer gepaard met veel gedrang ende geduw.
In het Koning Boudewijn stadion stonden we op zo'n vijf meter van de catwalk stage, om het zo maar te zeggen.
De hitte bleef veel mensen parten spelen en met de bosjes ging met dan ook out. Dit was een teken voor de security om massaal water uit te delen. HULDE HIERVOOR !!!!
Het voorprogramma bestond uit orson of zoiets, het zoveelste rockbandje like artic monkey ect. Daarna kwamen den Basement Jaxx. WOW deze band swingde en kreeg het stadion goed aan de gang. Normaal ben ik niet zon dance liefhebber maar dit wat leuk.
Daarna podium opbouwen voor Robbie Williams. In de tussentijd werden allerei foute maar wel leuke 80ties clips vertoond. Na zo'n uurtje verscheen op de grote videoschermen aan weerzijden van het podium Freddie Mercury ! Het waren shots van Freddie tijdens wembley 86 met zijn Betty Boop shirt (vermoedelijk tijdens HTF) Het was een WWRY mix met originele beelden van de clip en wembley beelden gemixt met back in black van AC DC. Echt cool ! Publiek zong leuk mee...
Vervolgens gingen de lichten aan werd de ene na de andere vuurpijl afgeschoten. De grote verticale schermen op het mainstage lieten allerei gekleurde blokken zien. Deze gingen op het ritme van de "close encounters of den 3rd kind" op en neer (voor wie de film kent is dit gesneden koek) Op de climax van deze tune ( in film springen dan de ramen van hokje waar wetenschapper in zit) waren er grote explosie's en kwam RW vanuit de vloer van de B stage omhoog en openende met RADIO. Naast het feit dat RW zingt met de micro + standaard eraan vast zoals FM deed ie nog een mercury actie. Zo halverwege de set brulde ie naar het 60.000 koppige publiek: EYOOOOOOOOOOOO !!!
DIt werd zoals de hele avond het geval al was luidkeels beantwoord. Oook de dieeeeededeeeeeedoooooo act passeerden den revue. Ook werd er tot 2 keer toe acapella BOHRAP door RW ingezet, vanaf het operastukje.
Al met al als niet RW fan zijnde heb ik me geamuseerd zijn songs zijn allemaal stadion meezingers. En de deernes doen werkelijk alles voor hem , borsten werden op commando ontbloot ! Parkeren was gratis en goed geregeld daar kunnen de NLders nog wat van leren.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:00:46 #5
124375 LeroyBrown
pi_38853976
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:59 schreef linebear het volgende:
heb net het boekje zitten lezen
erg leuk... allerlei kleine artikeltjes over Robbie... zijn er nu helemaal klaar voor
Ik ga hem zodadelijk kopen Altijd leuk om dat soort artikelen te lezen
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:01:32 #6
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38854003
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:59 schreef LeroyBrown het volgende:
Voor hen die daar nog geïnteresseerd in zijn, het concert verslag van die vriend:
[..]
Klinkt echt SUPER!!!
Ik weet alleen niet of ik op zijn commando mijn borsten bloot zal gaan gooien dan hahahaha

* gaat straks ook maar ff de revue halen*

[ Bericht 88% gewijzigd door Zwanee op 14-06-2006 17:06:42 ]
pi_38854524
denk dat ik mijn tieten best wil laten zien
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:25:20 #8
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38854690
Degenen die woensdag gaan......., gaan jullie ook (gedeeltelijk) oranje uitgedost???
pi_38855262
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:01 schreef Zwanee het volgende:

[..]

Klinkt echt SUPER!!!
Ik weet alleen niet of ik op zijn commando mijn borsten bloot zal gaan gooien dan hahahaha

* gaat straks ook maar ff de revue halen*
Nou dan willen we wel foto's zien natuurlijk hahaha
pi_38855673
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:25 schreef Zwanee het volgende:
Degenen die woensdag gaan......., gaan jullie ook (gedeeltelijk) oranje uitgedost???
trek mijn Robbie shirt aan.... en zorg dat iemand me vaak sms-t
pi_38857334
VOlgende week zaterdag
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_38857394
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:25 schreef Zwanee het volgende:
Ik ga wel in het oranje natuurlijk! Tis toch maar wel te hopen dat we daar op de hoogte worden gehouden door Robbie!

Zelf ga ik rond een uur of 18:00 naar de ArenA. Ik heb staanplaatsen, maar verwacht toch wel dat ik dan mooi in het midden sta.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_38857435
Ik ben ook gister geweest. Zal zo wel een verslag en foto's posten.
pi_38858929
mm begin er toch wel zin in te krijgen, maar hoop dat er ook een beetje sfeer op de tribune hangt
pi_38859050
Ga niet in het oranje... gewoon in me Rob-shirt van de tour van 2003.

hoop alleen dat het niet al te heet is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_38859217
Verslagje:
Rond twaalf uur kwamen we bij het stadion aan, waar al een stuk of 50 mensen stonden te wachten schat ik. Het was stikheet, dus gelukkig hadden we genoeg eten en drinken bij ons. Ook was het mooi dat de al na ruim een half uurtje door de hekken heen kon. Daarna kwamen we bij het plein, waar de komende uurtjes door moesten brengen. In de hitte was het veel drinken en zorgen voor verkoeling. Het sfeertje was gelukkig relexed, want gezeik kon ik er ook niet nog eens bij hebben. Tot mijn verbazing werd het de eerste uren niet veel drukker, dus we hadden zelfs wat later kunnen komen.

Tegen drie uur kon je merken dat de mensen zenuwachtig werden. Op het kaartje stond dat om vijf uur de hekken opengingen, maar dit werd gelukkig vier uur. Dringen, duwen, trekken en rennen was het gevolg. Het Golden Circle vak was verder erg goed geregeld. Je had veel ruimte. Wij stonden op de derde rij, veel dichterbij kan je dus niet komen. Maar toen nog lang wachten op de voorprogramma's, wat wellicht nog erger was dan buiten in het kokende stadion.

Maar dat hebben we natuurlijk overleefd. Orson trapte af. Ik kende ze al, maar voor veel Robbie liefhebbers zal het niet veel zijn. Rockbandje met leuke nummers. Spelen live wel goed. Brengen alleen niet veel sfeer mee.
Daarna Basement Jaxx. En dat is pas sfeer maken, echt super. Bleek dat ik bijna alle nummers nog kende ook, en het hele stadion zat mee te doen. Toen dat afgelopen was moesten we wachten op Robbie. De sfeer kwam er nog meer in, met waves en zingen tot gevolg.

Negen uur was het dan zover. Robbie kwam op. De setlist is al geplaatst, dus dat heeft geen zin. Maar alle hits kwamen aan bod en vriend Jonny deed ook nog even mee. Strong was de grote karaoke, zoals bij de vorige tour ook al was. Publiek deed goed mee en Robbie deed waarom hij bekend staat; entertainen. Een vrouw liet haar borsten zien, Robbie zijn kont. Verder pakte hij een telefoon af van iemand in het publiek en begon te bellen. En zo nog meer. Als toegift kwam hij van bovenaf naar beneden. Met vlammen en rook erbij. De afsluiters werden ook weer voluit meegezongen. Het geluid was super, al denk ik dat mensen achterin het nogal hoorden galmen. Ik had er in ieder geval geen last van.

Ik vond het in ieder geval erg gaaf. Voorprogramma's waren goed, alles was mooi opgebouwd en special effects genoeg. Robbie deed wat je kan verwachten en was goed bij stem. Opvallend vond ik dat de nummers van Intensive Care live erg goed zijn, terwijl ik het album minder vindt. Enig nadeel voor mij was dat hij No Regrets niet deed, dat is mijn favo nummer. En de hitte. Maar daar was het concert niet minder om. Absoluut de moeite waard, en helemaal omdat we zo erg dichtbij stonden.

Foto's:

[ Bericht 0% gewijzigd door JeroenV op 14-06-2006 20:46:28 ]
pi_38862477
over een week staat ie nu net op het podium
pi_38865116
owh wat ziet t dr toch gaaf uit!!!
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:28:35 #19
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38868712
Leuk verslag! Maakt mij des te nieuwsgieriger naar volgende week woensdag (over een half uurtje nog maar 6 dagen )
Die foto's vind ik echt geweldig; Robbie is en blijft een lekker ding
Super dat je zo dichtbij stond, lijkt me echt een geweldige kick!!!

Ik zag dat ze bij de blokker nu verrekijkertjes hebben voor 8 euro. Ga er morgen gelijk 2 halen (gaat een vriendin met me mee). Vergroot 8 * 21, zegt iemand dat iets?? (met andere woorden, kan ik Robbie dan wel dichterbij halen??)
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:31:09 #20
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38868809
Yesssssssssssssssssss!!!

Heb er zin in!!!!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:03:14 #21
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38871685
Tering zeg!

Zit hier gewoon met kippenvel en alles meezingend die filmpjes te kijken! Echt te fucking gaaf!!!!
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:03:34 #22
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38871693
En volgende week krijg ik dat gevoel nog 10 keer zo erg!!!!!!
pi_38873683
nog maar 6 dagen
pi_38873901
Oh, als ik die verhalen lees en de foto's zie, kan ik niet meer wachten........
Nog 9 nachtjes slapen
pi_38874641
heb er zo'n zin in.... kan bijna niet meer eten
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:03:27 #26
36898 Kizim
Life is Music
pi_38875565
@ mariel18

Ja in Brussel ging het stadion ook om 17u open en om 18.30u begon het officieel.
Don't damn me when I speak a piece of my mind...
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:32:20 #27
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38876313
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:21 schreef linebear het volgende:
heb er zo'n zin in.... kan bijna niet meer eten
Overdrijven is ook een vak he

Voor degenen die al geweest zijn: mag iemand van het publiek deze keer ook weer het podium op?
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:43:59 #28
36898 Kizim
Life is Music
pi_38876611
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:32 schreef Hare het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak he

Voor degenen die al geweest zijn: mag iemand van het publiek deze keer ook weer het podium op?
nee niemand op het podium, maar Robbie vraagt wel aan de vrouwen om hun boobies te laten zien
pi_38876725
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:03 schreef Kizim het volgende:
@ mariel18

Ja in Brussel ging het stadion ook om 17u open en om 18.30u begon het officieel.
In Brussel gingen de deuren bij ons al om 4 uur open.
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:52:02 #30
36898 Kizim
Life is Music
pi_38876806
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:48 schreef JeroenV het volgende:

[..]

In Brussel gingen de deuren bij ons al om 4 uur open.
zou idd kunnen, ik zat toen in de file, was dus wat later gearriveerd.
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:52:26 #31
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38876817
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:43 schreef Kizim het volgende:

[..]

nee niemand op het podium, maar Robbie vraagt wel aan de vrouwen om hun boobies te laten zien
Hmmm, nou maar hopen dat de dames met wie ik ga daar ook zin in hebben
pi_38876839
In Brussel deed een vrouw van ergens in de 40 het
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:58:06 #33
36898 Kizim
Life is Music
pi_38876973
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:53 schreef JeroenV het volgende:
In Brussel deed een vrouw van ergens in de 40 het
idd, ze zijn op zoek naar die vrouw
http://www.hln.be/hlns/ca(...)t.bron=hlnRPArtikels
pi_38877763
ach dat vraagt ie altijd....

tuurlijk is het overdreven
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:36:52 #35
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38888362
Ben vandaag ff Knebworth en Slane aan het herkijken en ik baal er toch eigenlijk wel verdomd goed van dat Let me Entertain You niet het openingsnummer is.

Zit de sfeer er meteen goed in!
pi_38891831
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:36 schreef Hare het volgende:
Ben vandaag ff Knebworth en Slane aan het herkijken en ik baal er toch eigenlijk wel verdomd goed van dat Let me Entertain You niet het openingsnummer is.

Zit de sfeer er meteen goed in!
\

Dat concert in Slane Castle staat op die dvd Where ego's dare ... maar welk deel van het concert staat erop? Volledig of stukjes en dan vooral welke stukjes ?
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  donderdag 15 juni 2006 @ 19:02:35 #37
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38892531
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:43 schreef mark_03 het volgende:

[..]

\

Dat concert in Slane Castle staat op die dvd Where ego's dare ... maar welk deel van het concert staat erop? Volledig of stukjes en dan vooral welke stukjes ?
Nee, 40 minuten maar. Wel jammer. Ken geen dvd waar dat concert volledig op staat.

Ff uit m'n hoofd hoor:

Let me Entertain You
Strong
Should I Stay or Should I Go
Millenium
Phoenix from the Flames (keimooi nummer trouwens)
Angels
pi_38894867
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:02 schreef Hare het volgende:
Phoenix from the Flames (keimooi nummer trouwens)
Inderdaad een van mijn favo van de cd. Wist niet dat hij die ooit live gedaan had.
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:04:34 #39
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_38895166
Ik heb één kaart te koop, ik kan helaas niet i.v.m. werk.

Gegevens:

Za 24/06/06 18H30 uur
Amsterdam ArenA AMSTERDAM
Vak 407 Ingang Noord C rij 7 stoel 165
Eur 62,00 + Eur 4,50 servicekosten
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:18:50 #40
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38895722
Heb vandaag ook mooi een kaartje via marktplaats nog kunnen kopen voor een vriendin van me!

100 euro, veldkaart
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:34:06 #41
124375 LeroyBrown
pi_38896332
Mail van Mojo:
quote:
Volgende week strijken Robbie Williams en zijn gevolg neer in Amsterdam. Vier avonden lang zal het enfant terrible van de popmuziek het gras van de Amsterdam ArenA aan flarden spelen met een muzikaal en visueel spektakel van jewelste.

De kaartverkoop verliep razendsnel: de kaarten voor alle vier shows waren binnen een mum van tijd weg! Balen dus voor degenen die zich te laat hebben bedacht en naast de laatste kaarten hebben gegrepen...

Goed nieuws voor alle draaikonten, weifelaars en overigen met een slap excuus: vanwege produktionele redenen is er een beperkt aantal kaarten voor alle vier shows vrij gekomen. Deze kaarten zijn vanaf nú verkrijgbaar bij de bekende voorverkoopadressen van Ticket Service. Let op: kaarten zijn níet online via de Ticket Service site verkrijgbaar!

Als we de reacties uit Ierland, waar de show vorige week zijn première beleefde, mogen geloven, kom je ook wederom deze keer je oren en ogen tekort. Wordt zondermeer de muzikale happening van 2006!

In het voorprogramma staan Orson en Basement Jaxx.

Woensdag 21, donderdag 22, zaterdag 24 en zondag 25 juni 2006
Amsterdam ArenA - Amsterdam Zuidoost
Entree: E 69,-/E 62,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 18.30 uur

Let op: maximaal vier kaarten per persoon per transactie
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:39:25 #42
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38896517
Hmmm, wat nu? Kaartje van 100 euro laten zitten of is dat een beetje lullig? De deal is al gesloten, moet kaartje alleen nog krijgen....
pi_38896895
Nu zijn sowieso alle voorverkoopdingen gesloten. Dan moet je morgen heel vroeg voor de TicketService staan. En dan nog kleine kans denk ik. Maar anders kun je het altijd nog laten afweten met die deal. Zo werkt dat nu eenmaal als je via internet koopt. Maar zijn de duurste kaarten van 69 euro ook staankaarten?

Ik krijg zin om nog een keer te gaan . Maar doe het toch maar niet. Buiten dat ik niemand meer mee krijg kost het iets teveel.
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:57:45 #44
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38897222
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:49 schreef JeroenV het volgende:
Nu zijn sowieso alle voorverkoopdingen gesloten. Dan moet je morgen heel vroeg voor de TicketService staan. En dan nog kleine kans denk ik. Maar anders kun je het altijd nog laten afweten met die deal. Zo werkt dat nu eenmaal als je via internet koopt. Maar zijn de duurste kaarten van 69 euro ook staankaarten?

Ik krijg zin om nog een keer te gaan . Maar doe het toch maar niet. Buiten dat ik niemand meer mee krijg kost het iets teveel.
Free Record Shop was open. Ff heengefietst dus. Maar helaas helaas, veldkaarten voor de 25e waren al weg. Zitplaatsen 1e rang waren er nog wel.

Kaartjes zijn trouwens al vrijgegeven sinds gister
pi_38898927
Ziet er gaaf uit op de foto's zeg! Ik heb er ook echt super veel zin in

Ik zou o.a. samen met een collega+vriendin gaan, dus we zitten ons op kantoor al weken te verheugen op het concert. Maar zijn schoonmoeder is momenteel dusdanig ziek dat ze niet bepaald in een feeststemming zijn en gaan dus niet mee. Wel een beetje een domper dus Maar voor mij des te meer reden om zover mogelijk vooraan proberen te komen staan, zodat ik mooie foto's voor hem kan maken

Die 2 kaarten zijn trouwens nog te koop, ¤ 90 p.st. Iemand interesse?
amokaapjeeh O+
pi_38899029
heb de cd van take that maar weer eens onder het stof vandaan gehaald
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:08:32 #47
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38900118
Haha, zodat je Back for Good mee kan zingen
pi_38900292
Ik heb Slane op dvd !!

Is mega concert
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:33:51 #49
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38901342
Helemaal????

Hoe kom je daaraan?
pi_38901859
Dat wil ik ook wel eens weten ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')