abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:53:55 #1
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38853712
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_38853847
Ja oke we doen weer allemaal mee natuurlijk! Nog maar 9 dagen en dan zien we robbie ook is in het echt!
pi_38853929
heb net het boekje zitten lezen
erg leuk... allerlei kleine artikeltjes over Robbie... zijn er nu helemaal klaar voor
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:59:26 #4
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_38853933
Voor hen die daar nog geïnteresseerd in zijn, het concert verslag van die vriend:
quote:
We arriveerden vroeg in den middag zo rond een uur of 13:30 moet het zijn geweest. Het was al goed druk. We waren met vieren ( 2 deernes en 2 dudes). Gelukkig zaten we meteen aan den goede kant van het stadion en hoefden we niet al te ver te lopen. Na uren in de verzengende zon gestaan te hebben ging het stadion eindelijk open. Het naar binnen gaan ging weer gepaard met veel gedrang ende geduw.
In het Koning Boudewijn stadion stonden we op zo'n vijf meter van de catwalk stage, om het zo maar te zeggen.
De hitte bleef veel mensen parten spelen en met de bosjes ging met dan ook out. Dit was een teken voor de security om massaal water uit te delen. HULDE HIERVOOR !!!!
Het voorprogramma bestond uit orson of zoiets, het zoveelste rockbandje like artic monkey ect. Daarna kwamen den Basement Jaxx. WOW deze band swingde en kreeg het stadion goed aan de gang. Normaal ben ik niet zon dance liefhebber maar dit wat leuk.
Daarna podium opbouwen voor Robbie Williams. In de tussentijd werden allerei foute maar wel leuke 80ties clips vertoond. Na zo'n uurtje verscheen op de grote videoschermen aan weerzijden van het podium Freddie Mercury ! Het waren shots van Freddie tijdens wembley 86 met zijn Betty Boop shirt (vermoedelijk tijdens HTF) Het was een WWRY mix met originele beelden van de clip en wembley beelden gemixt met back in black van AC DC. Echt cool ! Publiek zong leuk mee...
Vervolgens gingen de lichten aan werd de ene na de andere vuurpijl afgeschoten. De grote verticale schermen op het mainstage lieten allerei gekleurde blokken zien. Deze gingen op het ritme van de "close encounters of den 3rd kind" op en neer (voor wie de film kent is dit gesneden koek) Op de climax van deze tune ( in film springen dan de ramen van hokje waar wetenschapper in zit) waren er grote explosie's en kwam RW vanuit de vloer van de B stage omhoog en openende met RADIO. Naast het feit dat RW zingt met de micro + standaard eraan vast zoals FM deed ie nog een mercury actie. Zo halverwege de set brulde ie naar het 60.000 koppige publiek: EYOOOOOOOOOOOO !!!
DIt werd zoals de hele avond het geval al was luidkeels beantwoord. Oook de dieeeeededeeeeeedoooooo act passeerden den revue. Ook werd er tot 2 keer toe acapella BOHRAP door RW ingezet, vanaf het operastukje.
Al met al als niet RW fan zijnde heb ik me geamuseerd zijn songs zijn allemaal stadion meezingers. En de deernes doen werkelijk alles voor hem , borsten werden op commando ontbloot ! Parkeren was gratis en goed geregeld daar kunnen de NLders nog wat van leren.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:00:46 #5
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_38853976
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:59 schreef linebear het volgende:
heb net het boekje zitten lezen
erg leuk... allerlei kleine artikeltjes over Robbie... zijn er nu helemaal klaar voor
Ik ga hem zodadelijk kopen Altijd leuk om dat soort artikelen te lezen
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:01:32 #6
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38854003
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:59 schreef LeroyBrown het volgende:
Voor hen die daar nog geïnteresseerd in zijn, het concert verslag van die vriend:
[..]
Klinkt echt SUPER!!!
Ik weet alleen niet of ik op zijn commando mijn borsten bloot zal gaan gooien dan hahahaha

* gaat straks ook maar ff de revue halen*

[ Bericht 88% gewijzigd door Zwanee op 14-06-2006 17:06:42 ]
pi_38854524
denk dat ik mijn tieten best wil laten zien
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:25:20 #8
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38854690
Degenen die woensdag gaan......., gaan jullie ook (gedeeltelijk) oranje uitgedost???
pi_38855262
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:01 schreef Zwanee het volgende:

[..]

Klinkt echt SUPER!!!
Ik weet alleen niet of ik op zijn commando mijn borsten bloot zal gaan gooien dan hahahaha

* gaat straks ook maar ff de revue halen*
Nou dan willen we wel foto's zien natuurlijk hahaha
pi_38855673
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:25 schreef Zwanee het volgende:
Degenen die woensdag gaan......., gaan jullie ook (gedeeltelijk) oranje uitgedost???
trek mijn Robbie shirt aan.... en zorg dat iemand me vaak sms-t
pi_38857334
VOlgende week zaterdag
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_38857394
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:25 schreef Zwanee het volgende:
Ik ga wel in het oranje natuurlijk! Tis toch maar wel te hopen dat we daar op de hoogte worden gehouden door Robbie!

Zelf ga ik rond een uur of 18:00 naar de ArenA. Ik heb staanplaatsen, maar verwacht toch wel dat ik dan mooi in het midden sta.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_38857435
Ik ben ook gister geweest. Zal zo wel een verslag en foto's posten.
pi_38858929
mm begin er toch wel zin in te krijgen, maar hoop dat er ook een beetje sfeer op de tribune hangt
pi_38859050
Ga niet in het oranje... gewoon in me Rob-shirt van de tour van 2003.

hoop alleen dat het niet al te heet is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_38859217
Verslagje:
Rond twaalf uur kwamen we bij het stadion aan, waar al een stuk of 50 mensen stonden te wachten schat ik. Het was stikheet, dus gelukkig hadden we genoeg eten en drinken bij ons. Ook was het mooi dat de al na ruim een half uurtje door de hekken heen kon. Daarna kwamen we bij het plein, waar de komende uurtjes door moesten brengen. In de hitte was het veel drinken en zorgen voor verkoeling. Het sfeertje was gelukkig relexed, want gezeik kon ik er ook niet nog eens bij hebben. Tot mijn verbazing werd het de eerste uren niet veel drukker, dus we hadden zelfs wat later kunnen komen.

Tegen drie uur kon je merken dat de mensen zenuwachtig werden. Op het kaartje stond dat om vijf uur de hekken opengingen, maar dit werd gelukkig vier uur. Dringen, duwen, trekken en rennen was het gevolg. Het Golden Circle vak was verder erg goed geregeld. Je had veel ruimte. Wij stonden op de derde rij, veel dichterbij kan je dus niet komen. Maar toen nog lang wachten op de voorprogramma's, wat wellicht nog erger was dan buiten in het kokende stadion.

Maar dat hebben we natuurlijk overleefd. Orson trapte af. Ik kende ze al, maar voor veel Robbie liefhebbers zal het niet veel zijn. Rockbandje met leuke nummers. Spelen live wel goed. Brengen alleen niet veel sfeer mee.
Daarna Basement Jaxx. En dat is pas sfeer maken, echt super. Bleek dat ik bijna alle nummers nog kende ook, en het hele stadion zat mee te doen. Toen dat afgelopen was moesten we wachten op Robbie. De sfeer kwam er nog meer in, met waves en zingen tot gevolg.

Negen uur was het dan zover. Robbie kwam op. De setlist is al geplaatst, dus dat heeft geen zin. Maar alle hits kwamen aan bod en vriend Jonny deed ook nog even mee. Strong was de grote karaoke, zoals bij de vorige tour ook al was. Publiek deed goed mee en Robbie deed waarom hij bekend staat; entertainen. Een vrouw liet haar borsten zien, Robbie zijn kont. Verder pakte hij een telefoon af van iemand in het publiek en begon te bellen. En zo nog meer. Als toegift kwam hij van bovenaf naar beneden. Met vlammen en rook erbij. De afsluiters werden ook weer voluit meegezongen. Het geluid was super, al denk ik dat mensen achterin het nogal hoorden galmen. Ik had er in ieder geval geen last van.

Ik vond het in ieder geval erg gaaf. Voorprogramma's waren goed, alles was mooi opgebouwd en special effects genoeg. Robbie deed wat je kan verwachten en was goed bij stem. Opvallend vond ik dat de nummers van Intensive Care live erg goed zijn, terwijl ik het album minder vindt. Enig nadeel voor mij was dat hij No Regrets niet deed, dat is mijn favo nummer. En de hitte. Maar daar was het concert niet minder om. Absoluut de moeite waard, en helemaal omdat we zo erg dichtbij stonden.

Foto's:

[ Bericht 0% gewijzigd door JeroenV op 14-06-2006 20:46:28 ]
pi_38862477
over een week staat ie nu net op het podium
pi_38865116
owh wat ziet t dr toch gaaf uit!!!
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:28:35 #19
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38868712
Leuk verslag! Maakt mij des te nieuwsgieriger naar volgende week woensdag (over een half uurtje nog maar 6 dagen )
Die foto's vind ik echt geweldig; Robbie is en blijft een lekker ding
Super dat je zo dichtbij stond, lijkt me echt een geweldige kick!!!

Ik zag dat ze bij de blokker nu verrekijkertjes hebben voor 8 euro. Ga er morgen gelijk 2 halen (gaat een vriendin met me mee). Vergroot 8 * 21, zegt iemand dat iets?? (met andere woorden, kan ik Robbie dan wel dichterbij halen??)
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:31:09 #20
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38868809
Yesssssssssssssssssss!!!

Heb er zin in!!!!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:03:14 #21
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38871685
Tering zeg!

Zit hier gewoon met kippenvel en alles meezingend die filmpjes te kijken! Echt te fucking gaaf!!!!
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:03:34 #22
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38871693
En volgende week krijg ik dat gevoel nog 10 keer zo erg!!!!!!
pi_38873683
nog maar 6 dagen
pi_38873901
Oh, als ik die verhalen lees en de foto's zie, kan ik niet meer wachten........
Nog 9 nachtjes slapen
pi_38874641
heb er zo'n zin in.... kan bijna niet meer eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')