Toch als je het vaker luistert wordt het beterquote:
Ik wil het nummer niet goed vinden omdat het Robbie isquote:Op woensdag 9 september 2009 15:52 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Toch als je het vaker luistert wordt het beter
Maar had toch iets beters verwacht eigenlijk. Ben benieuwd naar de rest
Ik zal het even doorgeven, dan verandert 'ie waarschijnlijk meteen zijn koers, goed dat je het even zegt.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil het nummer niet goed vinden omdat het Robbie is. Ik hou niet van Sinatra enzo en ik ben het dus ook niet ineens geweldig gaan vinden vanwege Robbies Swing-cd. Ik vond Intensive Care al niet zo goed en Rudebox niet goed en als ie zo doorgaat, haak ik af.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:55 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik zal het even doorgeven, dan verandert 'ie waarschijnlijk meteen zijn koers, goed dat je het even zegt.
Klinkt goed. Zit echt veel muziek in. Hou daar wel van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:08 schreef Stiggie het volgende:
Hier stukje van een ander nieuw nummer van het album.
Vind ik persoonlijk stuk lekkerder dan bodies. Lekker nummer.
quote:Robbie Williams ‘live’ in Pathé
Dinsdag 20 oktober geeft Robbie Williams in Londen zijn eerste concert in drie jaar. Zijn Nederlandse fans krijgen de kans dit optreden via satelliet, live en exclusief bij te wonen in Pathé Buitenhof, Eindhoven, Groningen, Schouwburgplein en Tuschinski. Het intieme optreden van Robbie Williams dinsdag 20 oktober in Camden’s Roundhouse in Londen is de opening van de BBC Electric Proms 2009. Het is zijn eerste concert sinds de succesvolle Close Encounters Tour in 2006, waarvoor liefst 1,6 miljoen kaarten werden verkocht. In Londen wordt de internationale megaster begeleid door een band, een strijkers- en een blazerssectie. Robbie Williams zingt enkele van zijn grootste hits en veel nummers van zijn nieuwe album Reality Killed the Video Star, zoals de eerste single Bodies. De legendarische Trevor Horn, die ook de nieuwe cd produceerde, heeft de muzikale leiding van het concert. Robbie Williams: “Ik kijk er naar uit om mijn nieuwe songs te laten horen en weer samen te werken met Trevor Horn. En ik ben heel benieuwd naar de reacties van het publiek.”
Aanvang: 21.00 uur, toegang: 22,50 euro. Kaarten zijn vanaf 9 oktober te koop via www.pathe.nl en aan de kassa van de bioscopen. Reserveren is niet mogelijk.
De vijf bioscopen
- Pathé Buitenhof, Buitenhof 20, Den Haag, www.pathe.nl/buitenhof
- Pathé Eindhoven, Dommelstraat 27, Eindhoven, www.pathe.nl/eindhoven
- Pathé Groningen, Gedempte Zuiderdiep 78, Groningen, www.pathe.nl/groningen
- Pathé Schouwburgplein, Schouwburgplein 101, Rotterdam, www.pathe.nl/schouwburgplein
- Pathé Tuschinski, Reguliersbreestraat 26-34, Amsterdam, www.pathe.nl/tuschinski
geen idee of play.com betrouwbaar is wat release dates aangaat, maar daar verwachten ze het album op 9 Novemberquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:55 schreef Ritmo het volgende:
Wanneer komt z'n album uit?
Daar wilde ik zoooo graag heenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:22 schreef ChatGirl het volgende:
En in Camden’s Roundhouse waar 't wordt gehouden, kosten kaartjes maar 5 pond
Klopt inderdaad, zo staat het ook op z'n website.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:06 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
geen idee of play.com betrouwbaar is wat release dates aangaat, maar daar verwachten ze het album op 9 November
Je kan je nog snel registreren op z'n site. Dan krijg je morgen een nieuwsbrief waarin je nog kaarten kan winnen.quote:
Ja, ik sta ingeschreven, kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je kan je nog snel registreren op z'n site. Dan krijg je morgen een nieuwsbrief waarin je nog kaarten kan winnen.
En dan zul je morgen zien: 'UK Residents only'. Dat is wel eens vaker geweest. Maar we gaan uit van het goede.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik sta ingeschreven, kan het altijd proberen. Ik had die kaartverkoop gemist namelijk. Niet dat ik daar doorheen was gekomen, maar toch.
Ja, daar ga ik ook vanuit (altijd pessimistisch blijven, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan zul je morgen zien: 'UK Residents only'. Dat is wel eens vaker geweest. Maar we gaan uit van het goede.
Over 2 weken uitgelekt dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:06 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
geen idee of play.com betrouwbaar is wat release dates aangaat, maar daar verwachten ze het album op 9 November
Ik heb nog helemaal geen mail gehadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Jeetje, ik wist de antwoorden op die prijsvraag zomaar
Ik ook niet. Het kan ook zijn dat ik me ooit heb afgemeld ofzo. Maar het concert zal vast ook wel bij de lokalt torrentboer zijn te vinden, toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:03 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen mail gehad
Live op BBC radio toch ook?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het kan ook zijn dat ik me ooit heb afgemeld ofzo. Maar het concert zal vast ook wel bij de lokalt torrentboer zijn te vinden, toch?
Ja, later die avond ook op BBC 2 en via de BBC site ook nog tot en met 31 oktober.quote:
quote:Radio 1 will be at the BBC Electric Proms on Tuesday 20 October. Listen to Scott Mills from 7pm to hear a special interview followed by Robbie Williams performing at The Roundhouse. You'll also be able to watch his performance on BBC Two later that night, or catch it on red button and on this site until 31 October.
Nou het is bijna allemaal hetzelfde , janksongs waar ik zelf totaal niet van hou. De tijd van Sing when your winning is jammer genoeg helemaal voorbij. Waar nummers als Supreme, Rock DJ, Let love be your energy allemaal wat hebben is er op dit album (de samples dan) helemaal niets van terug te vinden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:20 schreef Stiggie het volgende:
Samples van al zijn nummers zijn hier te luisteren. je moet je wel ff reggen daarvoor
http://www.robbiewilliams(...)illed-the-video-star
Heeft duidelijk rudebox stijl achter zich gelaten.
Lekkere tunes! Robbie is back.
Vind op basis van de samples dat je daar geen gelijk in hebt. Het lijkt net veel op SWYW. Had er wel wat meer rocknummers op verwacht. Desalniettemin ben ik benieuwdquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nou het is bijna allemaal hetzelfde , janksongs waar ik zelf totaal niet van hou. De tijd van Sing when your winning is jammer genoeg helemaal voorbij. Waar nummers als Supreme, Rock DJ, Let love be your energy allemaal wat hebben is er op dit album (de samples dan) helemaal niets van terug te vinden.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond het wel echt tof dat ie terug is hoor!
quote:
En:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:22 schreef ChatGirl het volgende:
En in Camden’s Roundhouse waar 't wordt gehouden, kosten kaartjes maar 5 pond
BBC TVquote:19:00–21:00 Scott Mills
The Robbie Williams Warm-Up
Scott gets you warmed up for Robbie Williams' performance at the BBC Electric Proms.
21:00–22:30 Electric Proms
2009, Robbie Williams on Radio 1
Mr Robbie Williams' special one-off gig at the Roundhouse in Camden.
quote:Today, 23:20 on BBC Two (England, Wales only)
SynopsisThe BBC Electric Proms kick off with a bang as pop supremo Robbie Williams takes to the stage for his first live UK concert since 2006.
Edith Bowman presents highlights from London's Roundhouse, where Robbie is joined by a full band plus string and horn section. It's all overseen by musical director Trevor Horn, who produced Robbie's forthcoming album Reality Killed The Video Star.
The show is a hotly anticipated chance to catch brand new material from the album, including first single Bodies, plus a selection of favourite classics to keep the crowd singing along.
CreditsPresenter Edith Bowman Director Phil Heyes Producer Sally Wood
Broadcasts
Tue 20 Oct 2009 23:20BBC Two (England, Wales only)
Tue 20 Oct 2009 23:20BBC HD
Tue 20 Oct 2009 23:50BBC Two (Northern Ireland only)
Wed 21 Oct 2009 00:20BBC Two (Scotland only)
Geen flauw idee. Hier hebben we geen BBC. Ik ga het vanavond via de radio volgen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:24 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
dus wij kunnen het niet op tv volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |