abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75278442
je kan ook Robbie smssen naar 3030 en daar kan je ook nog kaarten winnen voor RTL boulevard.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75278473
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:23 schreef Vicky het volgende:
je kan ook Robbie smssen naar 3030 en daar kan je ook nog kaarten winnen voor RTL boulevard.
Thx!!
pi_75278576
succes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75278715
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:23 schreef Vicky het volgende:
Serieus? Ik kan er niks over vinden, alles wat ik vind gaat over 2005...
Tap tap tap
pi_75278743
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Seirues? Ik kan er niks over vinden, alles wat ik vind gaat over 2005...
was daarstraks op de radio!
en ik heb al gesmssed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75278773
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

was daarstraks op de radio!
en ik heb al gesmssed
RTL FM zeker? Daar kan ik hier niet naar luisteren
Tap tap tap
pi_75278803
Nou ja, ik heb al ge-sms't . Meerdere keren Krijg je ook een sms'je terug met: SMS met mate
Tap tap tap
pi_75278809
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

RTL FM zeker? Daar kan ik hier niet naar luisteren
538
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75278819
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, ik heb al ge-sms't . Meerdere keren
succes!! Ik hoop dat je ze wint!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75278863
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:34 schreef Vicky het volgende:

[..]

538
O, gelukkig
Tap tap tap
pi_75278883
ik luister eigenlijk alleen in de auto naar de radio en die ene week
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75278897
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:34 schreef Vicky het volgende:

[..]

succes!! Ik hoop dat je ze wint!!
Dank je
Ik ook en m'n zus ook .

Ik was net trouwens aan het googelen over de sms-actie voor rtl boulevard en kwam op het BNN-forum terecht over de actie van 2005, kom ik ineens mezelf tegen Ik denk: hey, die ticker had ik ook. EN die avatar! Oh, dit ben ik zelf .
Tap tap tap
pi_75278929
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:36 schreef Vicky het volgende:
ik luister eigenlijk alleen in de auto naar de radio en die ene week
Ik heb meestal Q of Kink aanstaan...
Ik heb trouwens nog een steeds een pavlovreactie bij Bodies Wil dan nog steeds bellen.
Tap tap tap
pi_75279044
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dank je
Ik ook en m'n zus ook .

Ik was net trouwens aan het googelen over de sms-actie voor rtl boulevard en kwam op het BNN-forum terecht over de actie van 2005, kom ik ineens mezelf tegen Ik denk: hey, die ticker had ik ook. EN die avatar! Oh, dit ben ik zelf .
heej zat jij ook op het BNN forum.. grappig!!
en die pavlovreactie heb ik ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75279342
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:41 schreef Vicky het volgende:

[..]

heej zat jij ook op het BNN forum.. grappig!!
en die pavlovreactie heb ik ook
Ik heb toen nog kaartjes gewoon voor die secret gig van BNN dankzij dat forum . Kwam ik na college thuis, had ik een privébericht van iemand van BNN dat ze kaartjes aan forumleden gaven en ik heb dat forum toen zo lopen spammen De bevestigingsbrief was echt net op tijd binnen.
Tap tap tap
pi_75279398
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb toen nog kaartjes gewoon voor die secret gig van BNN dankzij dat forum . Kwam ik na college thuis, had ik een privébericht van iemand van BNN dat ze kaartjes aan forumleden gaven en ik heb dat forum toen zo lopen spammen De bevestigingsbrief was echt net op tijd binnen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75279431
Er mogen 100 mensen naar de RTL B studio komen, en Rob zingt 2 liedjes daar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75279478
Nee hebben we, ja kunnen we krijgen. Kreeg net al een panieksms'je van m'n zus dat ze de 8e geen vrij kan krijgen . Alsof ik win .
Tap tap tap
pi_75279519
Via Robbie's site kun je ook nog 2 kaarten winnen voor het T-Mobile concert. Je moet 1 vraag beantwoorden, en je gegevens mailen.
Was al genoemd zie ik
Het concert is 9 december, dan zal hij op die dag ook wel bij Boulevard zitten, neem ik aan.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_75279550
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:57 schreef ChatGirl het volgende:
Via Robbie's site kun je ook nog 2 kaarten winnen voor het T-Mobile concert. Je moet 1 vraag beantwoorden, en je gegevens mailen. Het concert is 9 december, dan zal hij op die dag ook wel bij Boulevard zitten, neem ik aan.
hij zit 's middags bij RTL Boulevard
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75279578
Volgens mij zit hij de 8e bij RTL Boulevard toch? 's Ochtends is hij dan nog bij de BBC op de radio, dan RTL Boulevard in Nederland, de 9e het concert.

edit: o wacht, is Boulevard ook de 9e?

Misschien ga ik de 9e gewoon naar Amsterdam, kijken of hij niet gewoon spelletjes staat te spelen bij de Fame .
Tap tap tap
pi_75279586
Dan is het zo'n uitzending a la Norah Jones vandeweek. Dat ze het nog kunnen ondertitelen enzo?
pi_75279635
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:59 schreef ChatGirl het volgende:
Dan is het zo'n uitzending a la Norah Jones vandeweek. Dat ze het nog kunnen ondertitelen enzo?
Hoelaat wordt RTL boulevard uitgezonden? Half 7 ofzo toch?
wat ik begreep op het andere forum is de meet en greet tussen 18.00 en 20.00. waar dat is is nog niet bekend.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75279811
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

Hoelaat wordt RTL boulevard uitgezonden? Half 7 ofzo toch?
wat ik begreep op het andere forum is de meet en greet tussen 18.00 en 20.00. waar dat is is nog niet bekend.
Van half 7 tot half 8. Dan heeft ie aan beide kanten een half uur speling. Lijkt me een beetje kort voor een M&G?
pi_75279895
Ik zou bij god niet weten wat ik tegen die man moet zeggen
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')