Thx!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:23 schreef Vicky het volgende:
je kan ook Robbie smssen naar 3030 en daar kan je ook nog kaarten winnen voor RTL boulevard.
Serieus? Ik kan er niks over vinden, alles wat ik vind gaat over 2005...quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:23 schreef Vicky het volgende:
je kan ook Robbie smssen naar 3030 en daar kan je ook nog kaarten winnen voor RTL boulevard.
was daarstraks op de radio!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Seirues? Ik kan er niks over vinden, alles wat ik vind gaat over 2005...
RTL FM zeker? Daar kan ik hier niet naar luisterenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
was daarstraks op de radio!
en ik heb al gesmssed
538quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
RTL FM zeker? Daar kan ik hier niet naar luisteren
succes!! Ik hoop dat je ze wint!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, ik heb al ge-sms't. Meerdere keren
Dank jequote:
Ik heb meestal Q of Kink aanstaan...quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:36 schreef Vicky het volgende:
ik luister eigenlijk alleen in de auto naar de radio en die ene week
heej zat jij ook op het BNN forum.. grappig!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je
Ik ook en m'n zus ook.
Ik was net trouwens aan het googelen over de sms-actie voor rtl boulevard en kwam op het BNN-forum terecht over de actie van 2005, kom ik ineens mezelf tegenIk denk: hey, die ticker had ik ook. EN die avatar! Oh, dit ben ik zelf
.
Ik heb toen nog kaartjes gewoon voor die secret gig van BNN dankzij dat forumquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
heej zat jij ook op het BNN forum.. grappig!!
en die pavlovreactie heb ik ook
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toen nog kaartjes gewoon voor die secret gig van BNN dankzij dat forum. Kwam ik na college thuis, had ik een privébericht van iemand van BNN dat ze kaartjes aan forumleden gaven en ik heb dat forum toen zo lopen spammen
De bevestigingsbrief was echt net op tijd binnen.
hij zit 's middags bij RTL Boulevardquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:57 schreef ChatGirl het volgende:
Via Robbie's site kun je ook nog 2 kaarten winnen voor het T-Mobile concert. Je moet 1 vraag beantwoorden, en je gegevens mailen. Het concert is 9 december, dan zal hij op die dag ook wel bij Boulevard zitten, neem ik aan.
Hoelaat wordt RTL boulevard uitgezonden? Half 7 ofzo toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:59 schreef ChatGirl het volgende:
Dan is het zo'n uitzending a la Norah Jones vandeweek. Dat ze het nog kunnen ondertitelen enzo?
Van half 7 tot half 8. Dan heeft ie aan beide kanten een half uur speling. Lijkt me een beetje kort voor een M&G?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hoelaat wordt RTL boulevard uitgezonden? Half 7 ofzo toch?
wat ik begreep op het andere forum is de meet en greet tussen 18.00 en 20.00. waar dat is is nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |