Was een matig programma. Wel een leuk interview met Robbie en backstagebeelden samen met Aydaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:15 schreef Vicky het volgende:
Vanavond is hwet wel op Pro7
wat stom zeg!quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was een matig programma. Wel een leuk interview met Robbie en backstagebeelden samen met Ayda![]()
Van de nummers die hij speelde in Berlijn waren er alleen snippets uitgezonden. Beetje jammer.
Tnx!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/b00nbqh7
Het concert van electric promps
Nee, heb net een nieuwe telefoon en alles afgesloten. Vind het sowieso een debiele actie, maar ik vraag me af hoeveel miepen een extra abbo + telefoon nemen om kaartjes te krijgen. Ik vind het iets te ver gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat stom zeg!
Gaat een van jullie nog naar de phonehouse dinsdag??
Nee ik was eten! GEFELICITEERD!!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:49 schreef Vicky het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
hebben jullie net geluisterd??
IK HEB ZE IK HEB ZE IK HEB ZE!!!
Hmm, zal ik dan ook maar switchen naar 538...?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Vicky het volgende:
Bodies was al begonnen en ik ben met mijn man gaan bellen. Dw 1e keer waren ze in gesprek ende 2e keer ging ie wel over.
wie niet waagt die niet wintquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:32 schreef Raantje het volgende:
[..]
Hmm, zal ik dan ook maar switchen naar 538...?
hehe erg he..quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet mezelf tegenhouden om niet aan het begin van elk liedje te bellen. God, ik voel me weer helemaal 13.
Ik krijg alleen maar dat alle lijnen bezet zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
hehe erg he..
mijn man werd ook doorverbonden vanmiddag, alleen werd bij hem de verbinding verbroken..
niet veel ws. Het was overal rustig!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:52 schreef Zocalo het volgende:
Wie stonden er hier in de rij vanochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |