Kindje tochquote:Op maandag 17 december 2007 00:30 schreef Varen het volgende:
Jaap: wat er ook gebeurt, Brian en Amanda zullen elkaar er nooit uitstemmen.
kunnen ook slapen, moeten morgen werken?quote:Op maandag 17 december 2007 01:07 schreef Carlaa het volgende:
toch wel grappig he.. eerdere cosjesr waarin Lieke nog de grote onredelijke zeur was en Huub nog heilig. Stil nu ineens aan die kant.
Zijn deze nu misschien excuses voor Huub aan het verzinnen die alles weer rechtvaardigen?
Jaap gelooft Huub volgens mij helemaal niet. Ik vond hem de hele tijd al min of meer de kant van Lieke kiezen. Maar Jaap de schaker noteert en plaatst zijn zetten als het zijn tijd is. Tot die tijd laat hij veel in midden en maakt links en rechts wat opmerkingen. Zijn belang op dit moment is dat ze met elkaar spelen...dubbele dekking.quote:Op maandag 17 december 2007 01:05 schreef avonne het volgende:
Ehm.... Jaap gelooft Huub, en Lieke gelooft Huub niet.
.... ik nie snappe...
Huh, kansloze Huubfans hebben toch geen werk?? Zo krijgen ze die 16 uur nooit vol! (geintje)quote:Op maandag 17 december 2007 01:08 schreef maril het volgende:
[..]
kunnen ook slapen, moeten morgen werken?
Ach, Cossers zijn ook maar mensen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:07 schreef Carlaa het volgende:
toch wel grappig he.. eerdere cosjesr waarin Lieke nog de grote onredelijke zeur was en Huub nog heilig. Stil nu ineens aan die kant.
Zijn deze nu misschien excuses voor Huub aan het verzinnen die alles weer rechtvaardigen?
En waarheidsvinding!quote:Op maandag 17 december 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap gelooft Huub volgens mij helemaal niet. Ik vond hem de hele tijd al min of meer de kant van Lieke kiezen. Maar Jaap de schaker noteert en plaatst zijn zetten als het zijn tijd is. Tot die tijd laat hij veel in midden en maakt links en rechts wat opmerkingen. Zijn belang op dit moment is dat ze met elkaar spelen...dubbele dekking.
Wat is de zin van dit soort opmerkingen?quote:Op maandag 17 december 2007 01:07 schreef Carlaa het volgende:
Het is wel gebeurd maar het had niet mogen gebeuren...nu is het uitgekomen en moet Huub liegen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:57 schreef akveor het volgende:
Waarom zou je liegen om iets wat nooit gebeurd is? Er is iets wat Huub niet heeft gedaan en waar hij Lieke mee kan manipuleren richting de febo. En zo te horen hing Huub's verblijf in de villa ervan af. Zo ver ben ik....![]()
Ok, zal ik de OP aanpassen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:12 schreef avonne het volgende:
oeps, sorry, ik zie dat dit eigenlijk een oude is.
Nou we gaan hier verder... !
Wat heeft Brian het dan makkelijk, die zuipt, heeft een gehoorzame Amanda en viert vakantiequote:Op maandag 17 december 2007 01:11 schreef Desii het volgende:
Het blijft allemaal wat vaag, Huub heeft iig tegen Lieke gelogen waarom hij bepaalde dingen deed (volgens mij heeft tie iets afgeschoven op de schim, terwijl dat niet zo was)
Volgens Lieke wilde hij een relatie, waarbij zij flink onder de plak zat en ook nog wat kon rommelen met iemand anders voor de show.
Ergens kan ik me niet voorstellen, dat dit allemaal om die ene zoen gaat
O'ja en ik ben zo'n kansloze Huubfan, die nu ook gewoon zwaar kritiek op hem heb.
Precies...quote:Op maandag 17 december 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja en Huub is pissed omdat zij zijn vertrouwen heeft beschaamd.
Heerlijk als intriges uitkomen...... Jammer dat de febo wil dat het vaag blijft. Ze kunnen een hoop respekt bij mij terugwinnen als ze eindelijk meer openheid van zaken geven. Een TV programma als dit mag niet geregeerd worden door leugens.
Ik denk dat dat komende tijd heel anders gaat wordenquote:Op maandag 17 december 2007 01:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat heeft Brian het dan makkelijk, die zuipt, heeft een gehoorzame Amanda en viert vakantie
INou dan zal ik de stilte even opvullen. Ik vind Lieke een zeur. Ik vind haar eeuwige gepraat en haar onvermogen vaak om een kort maar krachtig antwoord te geven (behalve "Hey" inclusief vinger en "ik ben klaar met je") zorgt ervoor dat mijn ogen dichtvallen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:07 schreef Carlaa het volgende:
Bij mij is het plaatje nog niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 17 december 2007 01:13 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd maar het had niet mogen gebeuren...nu is het uitgekomen en moet Huub liegen.
Och, de trein gaat verder en als ik het goed zag, is er niemand gepasseerd omdat beide van Prospera zijnquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 01:10 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Huh, kansloze Huubfans hebben toch geen werk?? Zo krijgen ze die 16 uur nooit vol! (geintje)
Ja...de tranen sprongen haar in haar ogenquote:Op maandag 17 december 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
een paar dingen snap ik nog niet
Bijv: was Lieke nou geschrokken toen Huub zei "ik heb gelogen"
Pourquoi? Omdat de leugen weliswaar toch een leugen is, maar omdat het toch anders blijkt dan ze dacht?
Precies mijn punt! Lieke zat met dr hand voor dr mond, tranen in dr ogen en was daarna duidelijk van slag. Was trouwens de eerste keer dat ik me er bij haar niet aan stoorde, en het kwam oprecht over.quote:Op maandag 17 december 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
Pourquoi? Omdat de leugen weliswaar toch een leugen is, maar omdat het toch anders blijkt dan ze dacht?
Ach, een soort ongenoegen dat de mensen die het voor Lieke opnamen tegen Huub hier constant afgezeken werden.. en nu achteraf gewoon gelijk blijken te hebben.quote:Op maandag 17 december 2007 01:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat is de zin van dit soort opmerkingen?
ja jij samen met Alex toch?quote:Op maandag 17 december 2007 01:11 schreef Desii het volgende:
Het blijft allemaal wat vaag, Huub heeft iig tegen Lieke gelogen waarom hij bepaalde dingen deed (volgens mij heeft tie iets afgeschoven op de schim, terwijl dat niet zo was)
Volgens Lieke wilde hij een relatie, waarbij zij flink onder de plak zat en ook nog wat kon rommelen met iemand anders voor de show.
O'ja en ik ben zo'n kansloze Huubfan, die nu ook gewoon zwaar kritiek op hem heb.
edit: fan is groot woord... favouriete bewoner samen met Japie, bevalt me beter
ja jij samen met Alex toch?quote:Op maandag 17 december 2007 01:11 schreef Desii het volgende:
edit: fan is groot woord... favoriete bewoner samen met Japie, bevalt me beter
Volgens mij omdat zij constant aangevallen werd, en voor leugenaar en NSB'er uitgescholden terwijl Huub nu doodleuk toegeeft dat HIJ degene was die gelogen had.quote:Op maandag 17 december 2007 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Precies mijn punt! Lieke zat met dr hand voor dr mond, tranen in dr ogen en was daarna duidelijk van slag. Was trouwens de eerste keer dat ik me er bij haar niet aan stoorde, en het kwam oprecht over.
Misschien heft ze de hoop gehouden dat het iemand van achter was die heeft gelogen, zoals we allemaal dachtenaltans Lieke en dan sneaky Huub., dit komt ook bij amanda en Brain hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
charmant, zoals je dat blijft herhalen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:14 schreef riri het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komende tijd heel anders gaat worden
Is nu de leugen dat hij er een bonus voor krijgt?quote:Op maandag 17 december 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Poging tot samenvatting van de situatie :
- Huub heeft een aantal dingen gedaan (of willen doen), waarvan hij wist dat Lieke dat niet goed zou vinden. Bijvoorbeeld Nadia versieren enz. Huub deed dat (a) Om show te maken of (b) uit baldadigheid of (c) opperste geilheid
- Lieke kreeg onder de dekens verhalen van Huub dat hij die dingen deed omdat hij daarvoor extra bonus (geld ?) kon krijgen van het hokje
- Lieke vertrouwde het op eeen bepaald moment niet meer, kontroleerde 'achter' en ontdekte dat Huub's verhaal niet klopte. Daarom verweet ze hem onder de dekens andere verhalen te vertellen
- De zaak liep op de spits, Lieke had 'achter' een gesprek gevraagd met Huub en 2 redacteuren. In dat gesprek zou de waarheid gaan uitkomen. Dus heeft Huub nu alsnog z'n leugens toegegeven.
Heb ik het zo een beetje compleet ?
Weet jij dan al wat er voorgevallen is? Waarover gelogen is?quote:Op maandag 17 december 2007 01:15 schreef diedirk het volgende:
Waarom moet Huub nu weer beschermd worden?
Jap en lieke en de redactie hebben zijn leugens door en nu komt er streamlock?!!!
Belachelijk hoe Lieke vanmiddag voor backstabber enz werd neergezet terwijl het dus juist Huub is geweest
Mooi voor het updates topicquote:Op maandag 17 december 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Poging tot samenvatting van de situatie :
- Huub heeft een aantal dingen gedaan (of willen doen), waarvan hij wist dat Lieke dat niet goed zou vinden. Bijvoorbeeld Nadia versieren enz. Huub deed dat (a) Om show te maken of (b) uit baldadigheid of (c) opperste geilheid
- Lieke kreeg onder de dekens verhalen van Huub dat hij die dingen deed omdat hij daarvoor extra bonus (geld ?) kon krijgen van het hokje
- Lieke vertrouwde het op eeen bepaald moment niet meer, kontroleerde 'achter' en ontdekte dat Huub's verhaal niet klopte. Daarom verweet ze hem onder de dekens andere verhalen te vertellen
- De zaak liep op de spits, Lieke had 'achter' een gesprek gevraagd met Huub en 2 redacteuren. In dat gesprek zou de waarheid gaan uitkomen. Dus heeft Huub nu alsnog z'n leugens toegegeven.
Heb ik het zo een beetje compleet ?
Als ze er ruzie over voert dan was ze toch al overtuigd van haar gelijk??? Als ze niet zo;n vermoeden had dan zou er toch geen ruzie zijn? En netw as ze rete verbaasd,. Als blijkt dat je gelijk hebt over iets wat ze al dagen vol overtuiging door de villa schreeuwt, dan ben je boos, da's dan toch je eerste reactie. Haar eerste reactie was een schok. Ze was ook direct stil (voor de verandering) en praatte op een hele rustige toon.quote:Op maandag 17 december 2007 01:18 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Volgens mij omdat zij constant aangevallen werd, en voor leugenaar en NSB'er uitgescholden terwijl Huub nu doodleuk toegeeft dat HIJ degene was die gelogen had.
Deze leugens en manipulaties waren voor haar de reden om zich van Huub af te keren en de relatie te stoppen. Waarschijnlijk de oorzaak van vele ruzies. En al die tijd werd zij voor gek verklaard en voor leugenaar uitgemaakt.
Als je dan ineens verteld wordt dat je gelijk had.. tsja, dan is dat een behoorlijke klap.
Users werden niet afgezeken of bekritiseerd. Lieke wel. Ik denk dus dat het niet handig is andere fok users zo uit te dagen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:16 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ach, een soort ongenoegen dat de mensen die het voor Lieke opnamen tegen Huub hier constant afgezeken werden.. en nu achteraf gewoon gelijk blijken te hebben.
Die vrouw in jouw toilet,...quote:Op maandag 17 december 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, als je met het vertrouwen van een vrouw zit te spelen, dan heb je als vent een probleempje.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:24 schreef eusjuh het volgende:
Lieke liegt ook alles aan elkaar.De popo boeit haar ineens niet meer terwijl ze al een maand gilt hoopt op 25 % uit te komen ( hoger dus dan vorige keer).Ze kon totaal niet meer met brainless omdat hij haar gemept heeft maar ze huilt wel bij hem uit.Amanda was minderwaardig in haar ogen maar toen ze eenzaam was ging ze leuk doen met haar.Huub kreeg oorbellen terug met het gezegde ; geef ze maar aan die Hedda.Gisteren vloog ze Hedda om d'r nek.
quote:Op maandag 17 december 2007 01:26 schreef diedirk het volgende:
Denk dat het als volgt zit:
huub heeft Lieke elke keer onder de dekens verteld dat hij dingen moest doen van achter en
op deze manier Lieke bedreigd en gemanipuleerd dat het allemaal overmacht was en niet zijn schuld was.
De schuld dus naar achter afschuiven onder het mom van ik moet het doen (van de redactie) en krijg er geld voor (Het nadia verhaal, ze kreeg nl. geld voor toneelspel met Luc)
Daar hoort het niet want uiterst speculatief.quote:Op maandag 17 december 2007 01:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb ik daar (nu) ook neergezet
Hoe makkleijk is het niet om haar als slachtoffer te zien.Ze is volwassen en heeft een foute keus gemaakt en dat moet ze incasseren.Dat ligt bij haar!quote:Op maandag 17 december 2007 01:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Elk weldenkend mens weet, dat hij met de vijand moet heulen als hij zich veilig wil achten.
Ze heeft gewoon geen keuzes. Huub heeft haar telkens weer in hun armen gedreven door zijn gedwing.
Hij moet nu ook zijn ding weer doen. Hij weet, dat Lieke hier geen zin in heeft.
Iemand met een beetje fatsoen loopt weg als de ander dit aangeeft.
Ach schei toch uit, ze loopt al dagen als een opgedirkte travo door dat huis te stampen en toe roepen hoe sterk ze is en dr eeuwige geblabla tijdens een discussie. Zij is degene die bij Brian aanpapte van de week (Brian of all people!!) en hem vetrouwelijke info vertelde.quote:Op maandag 17 december 2007 01:22 schreef riri het volgende:
Het is maar goed dat het allemaal uitkomt....voor Lieke was het vanaf het begin ontzettend zwaar......
doordat ze zo voor de gek gehouden is en nu ze dat weet valt er een hele last van haar schouders
Huub vertelde een smoesje om dingen te kunnen doen die Lieke niet goed zou vinden. De smoes was dat hij het moest doen van 'achter' om een bonus te kunnen verdienen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef maril het volgende:
[..]
Is nu de leugen dat hij er een bonus voor krijgt?
want dan heb ik nu zoiets, dat heeft hij dan van achter moeten zeggen omdat geld aan spelers geven nou niet zo'n handige zet is.
Ja, dat doet Jaap errug goed. De mediator!quote:Op maandag 17 december 2007 01:29 schreef Carlaa het volgende:
Hulde aan Jaap trouwens, hoe hij de boel bij elkaar probeert te houden.
Ik wil best alles noteren, maar ik snáp het gewoon nietquote:Op maandag 17 december 2007 01:30 schreef avonne het volgende:
ik mis van alles
ik hoop dat jullie keurig noteren
Sven iig hoorde ikquote:Op maandag 17 december 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
We mogen niet horen wat er in de limo naar DOB is gezegd, en wie erin zaten.
Dan zoek het maar uit ..... Ik doe echt nooit meer de moeite om op verzoek iets daar neer te zetten !quote:Op maandag 17 december 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar hoort het niet want uiterst speculatief.
Lieke heeft een kans gemist door weer naar boven te gaan, ze had in de slaapkamer moeten blijven en daar met jan en alleman de discussie voortzetten.quote:Op maandag 17 december 2007 01:30 schreef avonne het volgende:
ik mis van alles
ik hoop dat jullie keurig noteren
Niet zo gek. Als het aan Lieke ligt, ging Huub de hoek in aan een kettingquote:Op maandag 17 december 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub vertelde een smoesje om dingen te kunnen doen die Lieke niet goed zou vinden. De smoes was dat hij het moest doen van 'achter' om een bonus te kunnen verdienen.
quote:Op maandag 17 december 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
Lieke: Hoe is het met Pietje?
quote:Op maandag 17 december 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan zoek het maar uit ..... Ik doe echt nooit meer de moeite om op verzoek iets daar neer te zetten !
Huubfter zal wel weer bezopen zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 01:33 schreef Carlaa het volgende:
Huub zou zich wat nederiger op moeten stellen als hij echt gelogen heeft en haar nu niet constant aanvallen.
Als hij gewoon zegt "het spijt me, ik had het nooit moeten doen, je had gelijk" en wel zoals hij het meent gaat het vast beter.
Dat is het van Ballegooy niveau!quote:Op maandag 17 december 2007 01:34 schreef agter het volgende:
Huub tegen Lieke: "sterf toch, joh teringhoer."Tis weer gezellig daar!
En maar praten over oprechtheid.quote:Op maandag 17 december 2007 01:36 schreef eusjuh het volgende:
Loopt ze op hoge poten weg maar wel afluisteren.Dat vindt ik zo zwak!!!
Lieke heeft hem ook verraden, door alles aan Brian te vertellen in de limousinequote:Op maandag 17 december 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub weet dat hij ongelijk heeft. Hij kan alleen maar pareren met teringhoer......en sterf toch...
Natuurlijk heeft ie vaker gelogen tegen Lieke, ze heeft hem eindelijk goed door.
quote:Op maandag 17 december 2007 01:36 schreef eusjuh het volgende:
Loopt ze op hoge poten weg maar wel afluisteren.Dat vindt ik zo zwak!!!
Van mij mag ze maar dat zou tegen al haar eigen uitspraken in gaan en dat is vaag!quote:Op maandag 17 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ehm, waarom zou Lieke niet mogen afluisteren?
Hoezo is dat verraad?quote:Op maandag 17 december 2007 01:38 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke heeft hem ook verraden, door alles aan Brian te vertellen in de limosine
Dat je nu toch niet begrijp dat iemand die bedrogen is, tot op het bot, haar frustraties de vrije loop laat en gaat ventileren. Dat is niet slim, maar ik begrijp dat voor 200 procent.quote:Op maandag 17 december 2007 01:38 schreef Varen het volgende:
[..]
Zo lijkt het eroip dat ze Huub een hak wilde zetten.... terwijl ze toch vrijdag/zaterdag defintief wist dat Huub heeft gelogen?quote:Op maandag 17 december 2007 01:38 schreef Varen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vergeet Huub z'n gekwijl bij Amanda niet waarin ook alles op tafel komt omdat hij nog steeds met z'n stomme kop denkt dat hij en amanda iets 'speciaals' hebben.quote:Op maandag 17 december 2007 01:38 schreef Varen het volgende:
[..]
Gefrustreerd gestoord dwergje dat ballengooiertje.quote:Op maandag 17 december 2007 01:38 schreef kit2u het volgende:
Ons egootje kan het weer niet hebben dat het nu niet meteen weer goed is na z'n schuldbekentenis.
Ga maar weer schelden , een duidelijk teken van machteloosheid.
Aan haar reactie te zien wist ze dat net pas hoor!quote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo lijkt het eroip dat ze Huub een hak wilde zetten.... terwijl ze toch vrijdag/zaterdag defintief wist dat Huub heeft gelogen?
Tegen Brainless die haar zo vaak fysiek benaderd heeft waardoor ze zowat brak?Hoe stom ben je dan?Bel dan je moeder of en vriendin of praat met je contactpersoon.quote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat je nu toch niet begrijp dat iemand die bedrogen is, tot op het bot, haar frustraties de vrije loop laat en gaat ventileren. Dat is niet slim, maar ik begrijp dat voor 200 procent.
Waarom de vraag, ze doen het allemaalquote:Op maandag 17 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar dan hangt het wel van het tijdstip af wanneer zij zeker wist dat Huub loog toch?quote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat je nu toch niet begrijp dat iemand die bedrogen is, tot op het bot, haar frustraties de vrije loop laat en gaat ventileren. Dat is niet slim, maar ik begrijp dat voor 200 procent.
ooh, daar zie je niets van terug hoorquote:Op maandag 17 december 2007 01:40 schreef Kinga het volgende:
Vraag me af wat de voice over van deze avond gaat maken...
Noem ze es opquote:Op maandag 17 december 2007 01:41 schreef Kinga het volgende:
5 financiele leugens!!!
Lieke snapt het hele afluisteren nog niet helemaal. Ze kan er beter naast gaan staan, daat scheelt het loopje naar boven wat ze steeds maakt.quote:Op maandag 17 december 2007 01:40 schreef Kaleddis het volgende:
Hahaha, Lieke begint opeens te antwoorden, terwijl ze staat af te luisteren
voor haar was dat denk ik vrijdag nacht, toen ze Huub dronken heeft uitgehoordquote:Op maandag 17 december 2007 01:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar dan hangt het wel van het tijdstip af wanneer zij zeker wist dat Huub loog toch?
quote:Op maandag 17 december 2007 01:42 schreef Kinga het volgende:
En Lock.
Die contactpersonen daar, die kun je blijkbaar ook niet vertrouwend. Die spelen ook spelletjes. Haar moeder begrijpt het niet en dat kan maar vijf minuten. Brian heeft denk ik de juiste vragen gesteld en kreeg op dat moment die antwoorden.quote:Op maandag 17 december 2007 01:41 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Tegen Brainless die haar zo vaak fysiek benaderd heeft waardoor ze zowat brak?Hoe stom ben je dan?Bel dan je moeder of en vriendin of praat met je contactpersoon.
----------------------> niet doenquote:Op maandag 17 december 2007 01:40 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub doet dat natuurlijk nooit volgens de Huubfans.
Hoezo?quote:Op maandag 17 december 2007 01:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar dan hangt het wel van het tijdstip af wanneer zij zeker wist dat Huub loog toch?
Huub had haar vrijdagnacht in een dronkenbui in die trend iets verteld.... dus na het Limo verhaal....quote:Op maandag 17 december 2007 01:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Aan haar reactie te zien wist ze dat net pas hoor!
Ze heeft hem niet uitgehoord, hij kwam zelf naar haar toe met het verzoek om het spelletje op zaterdag, dat hij wilde uitvoeren, mee te spelen. Daarna stelde ze hem een paar vragen en kreeg ze de eerlijke antwoorden van Huub. Voordat dat gebeurde had ze overigens al een brief op zijn kussen gelegd met de gekregen oorringen ernaast. Die mocht hij aan Hedda geven....quote:Op maandag 17 december 2007 01:42 schreef Carlaa het volgende:
[..]
voor haar was dat denk ik vrijdag nacht, toen ze Huub dronken heeft uitgehoord
dat geloof ik dus niet zo. Wat heeft Huub dan gedaan? Beetje Nadia aanpappen. Ok. En verder?quote:Op maandag 17 december 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub vertelde een smoesje om dingen te kunnen doen die Lieke niet goed zou vinden. De smoes was dat hij het moest doen van 'achter' om een bonus te kunnen verdienen.
Zij had een vermoeden... volgens mij heeft ze vandaag defintieve bevesiging dat kan ik dan niet rijmen. Wel begrijpen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:43 schreef agter het volgende:
[..]
Hoezo?
Lieke is toch een zelfstandige eenheid en heeft toch geen verantwoording aan Huub af te leggen?
Ze is toch geen appendix van Huub?
heel slim dat ze gaat afluisterenquote:Op maandag 17 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij zou daar over gelogen hebben? Nadia en Huub hebben toch een keer gezoend? Hoe heeft hij Nadia dan zover gekregen? Zij heeft die opdracht toch ook gewoon van achter gekregenquote:Op maandag 17 december 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
Het ging dus inderdaad over de overweging van Huub om Nadia te versieren. Hem leek het wel leuk voor de show, en daarom heeft hij het anders naar Lieke gebracht. Overigens is het er nooit van gekomen.
Daar zou je wel eens de spijker op zijn kop kunnen slaan.quote:Op maandag 17 december 2007 01:41 schreef diedirk het volgende:
Het probleem van lieke is dat ze Huub hebben ontmaskerd...maar voor de show kunnen ze er niks mee en ze moeten ook gewoon weer verder gaan met tv maken..
Huub wilt dus gewoon op oude voet doorgaan maar Lieke kan, en terecht, Huub niet meer vertrouwen nu en ziet niet in hoe weer op oude voet door t e gaan
Dat is het dus. Dat is alles. Het is Lieke die het tot gigantische proporties opblaast.quote:Op maandag 17 december 2007 01:44 schreef avonne het volgende:
[..]
dat geloof ik dus niet zo. Wat heeft Huub dan gedaan? Beetje Nadia aanpappen. Ok. En verder?
Brian heeft de juiste vragen gesteld??quote:Op maandag 17 december 2007 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die contactpersonen daar, die kun je blijkbaar ook niet vertrouwend. Die spelen ook spelletjes. Haar moeder begrijpt het niet en dat kan maar vijf minuten. Brian heeft denk ik de juiste vragen gesteld en kreeg op dat moment die antwoorden.
en dat ze DUS een aantal dingen moest toelaten die ze eigenlijk niet wilde.. want dat deed Huub in opdracht tegen de toneelhaak.quote:Op maandag 17 december 2007 01:44 schreef eusjuh het volgende:
Simpel, Huub heeft Lieke gewoon wijs gemaakt dat de toneelhaak klaar stond voor haar.
Tja, je moet Lieke vragen waarom ze er een Watergate van maakt. Huub speelde ook alleen maar met de gedachte, dat was toen Nadia genoeg van Dennis had, hij bracht het zelfs grappenderwijs naar Jaap.quote:Op maandag 17 december 2007 01:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij zou daar over gelogen hebben? Nadia en Huub hebben toch een keer gezoend? Hoe heeft hij Nadia dan zover gekregen? DIe heeft die opdracht toch ook gewoon van achter gekregen![]()
Ja precies, dat zei ik net ook.quote:Op maandag 17 december 2007 01:44 schreef avonne het volgende:
[..]
dat geloof ik dus niet zo. Wat heeft Huub dan gedaan? Beetje Nadia aanpappen. Ok. En verder?
Hij heeft niemand belazerd.Je laat jezelf belazeen dat is iets heel anders!Hoeveel mensen plakken geen etiket op bij acteursdie altijd de slechterik spelen?Dit is tv waar je naar kijkt!!quote:Op maandag 17 december 2007 01:43 schreef neehe het volgende:
Nou ik geloof Huub/Judas dus ook niet meer.
Hij doet alles om tv te maken, niks van Huub is zo eerlijk en oprecht.
Hij hoort gewoon bij de tv makers, het is een slechte acteur.
Alle Huubfans heeft hij belazerd met zijn zogenaamde oprechtheid.
Huub is NEP, hij is de grootste Judas die er daar rondloopt.
En hij vindt zijn dicipelen de grootste idioten die er zijn, streamers zijn losers en niet goed bij hun hoofd.
Haar vriendje heeft vandaag 2x gesext met zijn ex Heddaquote:Op maandag 17 december 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het dus. Dat is alles. Het is Lieke die het tot gigantische proporties opblaast.
Oooh, gelukkig maar, ik was al bang dat Huubs leugen niet in Lieke's nadeel uitgelegd zou worden!quote:Op maandag 17 december 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het dus. Dat is alles. Het is Lieke die het tot gigantische proporties opblaast.
Inderdaad, niets nieuws voor mij.quote:Op maandag 17 december 2007 01:46 schreef akveor het volgende:
Komop regie... zo dramatisch is het nu ook allemaal niet.... Huub heeft gelogen en valt door de mand. Nou en?
Wat een bullshit, ze praten over de redactie. Dan wordt er normaal ook gelocked.quote:Op maandag 17 december 2007 01:47 schreef diedirk het volgende:
Triest dat nu de ware aard van huub naar buiten komt hij beschermd wordt met streamlocks.
Ik weet niet welke streams jij hebt, maar tijdens het hele "ik heb gelogen verhaal"was er geen enkele SL.quote:Op maandag 17 december 2007 01:47 schreef diedirk het volgende:
Triest dat nu de ware aard van huub naar buiten komt hij beschermd wordt met streamlocks.
Zal mij ook niets verbazen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:47 schreef avonne het volgende:
Huub is een eikel en een klootzak dat hij het gesprek van Jaap en Lieke verstoord heeft
Gaat ie weer ruzie maken.... waarom? Compulsief gedrag, of mag Jaap niet te close worden met Lieke?
Je bent al een dag op de man aan het spelen. Heel vervelend voor de sfeer hier.quote:Op maandag 17 december 2007 01:48 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Oooh, gelukkig maar, ik was al bang dat Huubs leugen niet in Lieke's nadeel uitgelegd zou worden!
krijg ook een beetje dat gevoelquote:Op maandag 17 december 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Juist vooral naar de fans toe, hij liegt en bedriegd en verdraaid alles om goed over te komen bij de kijkersquote:Op maandag 17 december 2007 01:48 schreef noucky het volgende:
Huub is dus zelf de pathalogische leugenaar, incl. naar de fans toe.
Wat een gek die Huub en dat alles voor roem en geld.
Inderdaad, DGK is een grote leugen, maar daar is Huub dus niet uniek in !quote:Op maandag 17 december 2007 01:50 schreef noucky het volgende:
Ja Huub, je wordt nooit meer ergens in geloofd, je hele leven en DGK is één grote leugen.
Dus:quote:Op maandag 17 december 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel, en Huub kampt al sinds haar komst met het probleem dat Lieke spel en relatie niet kan scheiden.quote:Op maandag 17 december 2007 01:50 schreef Desii het volgende:
[..]
krijg ook een beetje dat gevoel
Blijft feit, dat Huub niet had moeten liegen... maar daar istie inmiddels zelf ook wel achter
Nee, ik heb de hele dag al mijn mening moeten verdedigen omdat hij anti-Huub was.. en nu blijkt dat hij dus wel gelogen heeft en niet Lieke.quote:Op maandag 17 december 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent al een dag op de man aan het spelen. Heel vervelend voor de sfeer hier.
--------------> klaarquote:Op maandag 17 december 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent al een dag op de man aan het spelen. Heel vervelend voor de sfeer hier.
Ja, maar hij liegt weer. Hij zeg dat het maar één keer is voorgekomen. Neemt dan ook nog de woorden eerlijkheid en oprechtheid in de mond, dat hij dat altijd is, wetend dat hij net een leugen heeft moeten toegeven....quote:Op maandag 17 december 2007 01:50 schreef Desii het volgende:
[..]
krijg ook een beetje dat gevoel
Blijft feit, dat Huub niet had moeten liegen... maar daar istie inmiddels zelf ook wel achter
hoezo? ze heeft toch vaker afgeluisterd? dat doet iedereen daar toch? en terecht.quote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Van mij mag ze maar dat zou tegen al haar eigen uitspraken in gaan en dat is vaag!
Dat Lieke hem nooit zal vergeven.quote:Op maandag 17 december 2007 01:50 schreef akveor het volgende:
Ik ben benieuwd wat Huub bedoelt met de prijs die hij moet betalen.
Ja dat is wel veel logischer dan dattie gewoon wilde neuken jaquote:Op maandag 17 december 2007 01:48 schreef diedirk het volgende:
Nu weten we ook waarom Huub perse elke keer met Liek in bed wilde liggen!
Omdat hij daar leugens onder de dekens kon vertellne
quote:Op maandag 17 december 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel, en Huub kampt al sinds haar komst met het probleem dat Lieke spel en relatie niet kan scheiden.
Hij maakt tv net als de rest.Iedereen in dat huis heeft een rol.quote:Op maandag 17 december 2007 01:50 schreef diedirk het volgende:
[..]
Juist vooral naar de fans toe, hij liegt en bedriegd en verdraaid alles om goed over te komen bij de kijkers
Einde liefde, einde team, einde vriendschap? Hoge prijs lijkt mij.quote:Op maandag 17 december 2007 01:50 schreef akveor het volgende:
Ik ben benieuwd wat Huub bedoelt met de prijs die hij moet betalen.
Behalve dat hij van nature de meest manipulatieve klootzak is.quote:Op maandag 17 december 2007 01:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad, DGK is een grote leugen, maar daar is Huub dus niet uniek in !
Zoiets als van die toneelhaak neem ik zelf met een korreltje zout. Lieke is rancuneus en zal alles verdraaien om hem de zwarte piet toe te spelen van hun geplofte relatie. Ik vind ook dat ze met bitter weinig aankomt elke keer als ze zegt dat hij 'zoveel' heeft gedaan en gezegd.quote:Op maandag 17 december 2007 01:51 schreef agter het volgende:
[..]
Dus:
1. Hij wilde een rockster zijn en met vrouwen naar bed, maar ook lieke behouden en heeft Lieke daarover belogen dat dat van achter moest.
2. En hij heeft haar geintimideerd met de toneelhaak die volgens hem voor haar klaar stond.
3. En er is ook nog iets met Oliebollen...
Het worden wel steeds meer leugens...
Als tie zegt dat tie altijd oprecht is geloof je hem niet, maar wanneer hij een vaag verhaal ophangt over een leugen die is verteld dan verteld hij wel de waarheid? Hoe kun je daar dan vanuit gaan? Bij iemand die altijd liegt?quote:Op maandag 17 december 2007 01:52 schreef noucky het volgende:
De oprechtheid wie ik ben wil Huub blijven doorvoeren in DGK.
Die dictator Huub kan niet eens oprecht zijn, hij gaat over lijken, vandaar NSBer.
Ze is gisteren zwaar door de mand gevallen en probeerd het nu wanhopig recht te trekken.Waarom komt ze nu ineens met al haar argumenten waarom ze naar deed tegen Huub?quote:Op maandag 17 december 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoiets als van die toneelhaak neem ik zelf met een korreltje zout. Lieke is rancuneus en zal alles verdraaien om hem de zwarte piet toe te spelen van hun geplofte relatie. Ik vind ook dat ze met bitter weinig aankomt elke keer als ze zegt dat hij 'zoveel' heeft gedaan en gezegd.
Nee hoor, we maken er een verhaallijntje omheenquote:Op maandag 17 december 2007 01:50 schreef eusjuh het volgende:
Vergeten jullie nou allemaal dat je naar een tv programma kijkt?
Dit kan dus echt niet.quote:Op maandag 17 december 2007 01:51 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Ga met je domme gezeik lekker naar de SC...
Lieke kan het dus echt niet aan dat Huub met een andere vrouw zou willen aanpappen... waarom heeft ze zich toen zich daar niet sterk tegen verzet? Waarom zou zij de febo tussen hun liefde willen laten komen? Is zij bang voor achter?quote:Op maandag 17 december 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoiets als van die toneelhaak neem ik zelf met een korreltje zout. Lieke is rancuneus en zal alles verdraaien om hem de zwarte piet toe te spelen van hun geplofte relatie. Ik vind ook dat ze met bitter weinig aankomt elke keer als ze zegt dat hij 'zoveel' heeft gedaan en gezegd.
Avonne, ben je nog aan het moddereren of hoe zit dat?quote:Op maandag 17 december 2007 01:51 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Ga met je domme gezeik lekker naar de SC...
da's waarquote:Op maandag 17 december 2007 01:56 schreef agter het volgende:
Na al die maanden krijgen we eindelijk te horen wat er onder de dekens van Huub en Lieke besproken wordt. DIt is toch wel weer een heerlijke avond/nacht.
Begreep uit eerdere gesprekken dat een aantal bewoners dezelfde contactpersoon hebben.quote:Op maandag 17 december 2007 01:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke kan het dus echt niet aan dat Huub met een andere vrouw zou willen aanpappen... waarom heeft ze zich toen zich daar niet sterk tegen verzet? Waarom zou zij de febo tussen hun liefde willen laten komen? Is zij bang voor achter?
Is er geen contact tussen de contactpersonen onderling? Hoeveel vertrouwen heeft Lieke in haar contactpersonen dan?
Ik vind het een top planquote:Op maandag 17 december 2007 01:57 schreef diedirk het volgende:
Ja hoor dat zou er bij moeten komen Huub belonen met Hedda
Van die contactpersonen en productie en 'achter' heb ik allang het vermoeden dat ze zelf ook onderdeel van het spel zijn geworden: eigen spelletjes spelen en niet meer objectief zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 01:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke kan het dus echt niet aan dat Huub met een andere vrouw zou willen aanpappen... waarom heeft ze zich toen zich daar niet sterk tegen verzet? Waarom zou zij de febo tussen hun liefde willen laten komen? Is zij bang voor achter?
Is er geen contact tussen de contactpersonen onderling? Hoeveel vertrouwen heeft Lieke in haar contactpersonen dan?
Negeer het !wat een zwaktebod is dat.quote:
Hoezo is ze door de mand gevallenquote:Op maandag 17 december 2007 01:55 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ze is gisteren zwaar door de mand gevallen en probeerd het nu wanhopig recht te trekken.Waarom komt ze nu ineens met al haar argumenten waarom ze naar deed tegen Huub?
We hebben een NSB- knopquote:Op maandag 17 december 2007 01:59 schreef Kinga het volgende:
Die Jan-Piet is al de hele avond aan het kutten hier.
Ik mag het wel eigenlijk, nu er de mogelijk bestaat dat Huub valser is dan ik voorheen had gedachtquote:Op maandag 17 december 2007 01:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vind het een top plan![]()
Lieke ben ik meer dan zat en Huub en Hedda zijn leuk samen
Kan je ook met je grote muil onder je eigen naam posten?quote:Op maandag 17 december 2007 01:53 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Behalve dat hij van nature de meest manipulatieve klootzak is.
Ach laat hem. Gewoon niet op reageren, is ie zo weg.quote:Op maandag 17 december 2007 01:59 schreef Kinga het volgende:
Die Jan-Piet is al de hele avond aan het kutten hier.
Tof wijf ben jequote:Op maandag 17 december 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat al 2 dagen zo, en ik zeg er de hele tijd niets van, maar je hebt gelijk
Nog niet eerder is het in dit spel voorgekomen dat een pact niet rechtstreeks aan je maatje wordt opgezegd.Dat deed Lieke wel en dat is pas echt naar!Liet veel zien over haar denken en doen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo is ze door de mand gevallen![]()
Bij de veter genomen door haar vriend, ze reageert daarop na heeeeeeeeeeeel veel gesteggel waarin hij maar blijft zeggen dat hij de waarheid spreekt en zij weet dat hij liegt. Uiteindelijk besluit ze om hem te laten vallen en op een vraag zegt ze hij op kan zouten. Volgens mij allemaal heel terecht.
Hij moest vanavond met de billen bloot en toegeven dat hij fout zat. Hij die woorden als oprechtheid en eerlijkheid, naast een mes in mijn rug gestoken, vuile nsb-er, hoer, etc. heel vlot kan uitspreken maar waar blijkt dat al die kreten op hemzelf van toepassing zijn. Hoe kan zij dan door de mand vallen?
Dat is nou het verschil tussen op de man spelen of gewoon een andere mening hebben....quote:Op maandag 17 december 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat al 2 dagen zo, en ik zeg er de hele tijd niets van, maar je hebt gelijk
Je hebt die nacht ervoor, dat Huub dronken was, gemist. Daar zei ze toen ook dat hij op kon zoutenquote:Op maandag 17 december 2007 02:02 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nog niet eerder is het in dit spel voorgekomen dat een pact niet rechtstreeks aan je maatje wordt opgezegd.Dat deed Lieke wel en dat is pas echt naar!Liet veel zien over haar denken en doen.
wellesquote:Op maandag 17 december 2007 01:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik weet niet welke streams jij hebt, maar tijdens het hele "ik heb gelogen verhaal"was er geen enkele SL.
Ze zullen er zelf toch ook wel snotziek van worden langzamerhand? Zoveel tijd heb je niet in een uitzending voor deze eindeloze oeverloze herhaling van zettenquote:Op maandag 17 december 2007 02:03 schreef akveor het volgende:
In het oliebollen akkoord is de bedtijd zeker ook afgeschaft.... of de febo wil dit gewoon uit de lucht hebben en laat het brandje uitbranden.
Daaruit maak je toch niet op : Ik stem je eruitquote:Op maandag 17 december 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt die nacht ervoor, dat Huub dronken was, gemist. Daar zei ze toen ook dat hij op kon zouten
Heb dat hele gesprek gevolgd en zeggen dat iemand op moet zouten is wat anders dan je pact opzeggen.quote:Op maandag 17 december 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt die nacht ervoor, dat Huub dronken was, gemist. Daar zei ze toen ook dat hij op kon zouten
Toen het over de redaktie ging, ja en Sven zn naam werd genoemd. Sterker nog, de SL viel precies gelijk met zijn naam. we hoorden nog net SVE-quote:
Er is geen bedtijd op zondag.quote:Op maandag 17 december 2007 02:03 schreef akveor het volgende:
In het oliebollen akkoord is de bedtijd zeker ook afgeschaft.... of de febo wil dit gewoon uit de lucht hebben en laat het brandje uitbranden.
Nee, niet letterlijk, maar dat lag wel aardig in de lijn der verwachting. Huub heeft het ook zelf stuk gemaakt in die twee dagen voor zaterdag. Ik had de indruk dat Lieke weer wat aansluiting zocht, maar Jantje ongeduld had geen tijd en wil dat iedereen terstond naar zijn pijpen danst.quote:Op maandag 17 december 2007 02:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Daaruit maak je toch niet op : Ik stem je eruit
Huh, hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 17 december 2007 02:09 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft Huub zo onderdruk gezet dat Huub geen andere uitweg zag dan te liegen om voor zichzelf meer vrijheid te creeeren.
Ik even nietquote:Op maandag 17 december 2007 02:05 schreef Kinga het volgende:
Wie maakt even een nieuwe cos?
Ja, en daardoor kan ik de COs ook al niet meer bij houdenquote:Op maandag 17 december 2007 01:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Avonne, ben je nog aan het moddereren of hoe zit dat?
Ik ben benieuwed...quote:Op maandag 17 december 2007 02:08 schreef noucky het volgende:
Ik zat vandaag erg te twijfelen mijn avatar aan te gaan passen, maar ik denk deze nu echt door te gaan voeren.
In Nederland geen ruimte voor dictator Huub.
Ze heeft een aantal malen aangegeven nog niet te weten wat ze wil, ruimte te willen en uiteindelijk schijnt ze te hebben aangegeven nog wel met hem te willen samenspelen (zeg er eerlijk bij, maar dat laatste heb ik zelf niet gehoord). Vervolgens is de modehomo er en weet Lieke wat ze wil. Zoiets zeg je toch niet tegen een Janice! Janice wist het eerder dan Jaap! En dat is wat Lieke al een paar weken doet, de verkeerde dingen tegen de verkeerde mensen vertellen.quote:Op maandag 17 december 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niet letterlijk, maar dat lag wel aardig in de lijn der verwachting. Huub heeft het ook zelf stuk gemaakt in die twee dagen voor zaterdag. Ik had de indruk dat Lieke weer wat aansluiting zocht, maar Jantje ongeduld had geen tijd en wil dat iedereen terstond naar zijn pijpen danst.
Afijn, zaterdag kreeg Lieke die vraag heel gericht over dat uitstemmen en daar zei ze dat ze dat zou doen.
Dank.quote:Op maandag 17 december 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, en daardoor kan ik de COs ook al niet meer bij houden
kijk eens...
------------------------------------------------------------- = streep
vanaf nu geen gelul meer over mede users.
Al blijft het vurig verdedigen van Huub cq Lieke en het afpissen van Huub cq Lieke toegestaan
Je bent een kanjerquote:Op maandag 17 december 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, en daardoor kan ik de COs ook al niet meer bij houden
kijk eens...
------------------------------------------------------------- = streep
vanaf nu geen gelul meer over mede users.
Al blijft het vurig verdedigen van Huub cq Lieke en het afpissen van Huub cq Lieke toegestaan
Goed gezegd!!quote:Op maandag 17 december 2007 02:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ze heeft een aantal malen aangegeven nog niet te weten wat ze wil, ruimte te willen en uiteindelijk schijnt ze te hebben aangegeven nog wel met hem te willen samenspelen (zeg er eerlijk bij, maar dat laatste heb ik zelf niet gehoord). Vervolgens is de modehomo er en weet Lieke wat ze wil. Zoiets zeg je toch niet tegen een Janice! Janice wist het eerder dan Jaap! En dat is wat Lieke al een paar weken doet, de verkeerde dingen tegen de verkeerde mensen vertellen.
En dat Huub als een dwaze hond achter dr aan heeft gehobbeld vind ik ook stupid, daar heb je gelijk in. Maar ik denk dat Huub wel echt van haar houdt en dit deed uit frustratie omdat Lieke en hij niet op 1 lijn zaten sinds de laatste weken.
quote:Op maandag 17 december 2007 02:00 schreef noucky het volgende:
Dat die Huub trots is op leugens, en dat wil de politiek nog wel in.
Hij liegt heel Nederland voor als het hem uitkomt, afgelopen nacht begon ik over de dictator Huub en ik denk dat ik er niet ver vanaf zit.
Hij wil macht en roem en iedereen die voor hem kruipt.
In een democratie is geen ruimte voor dictators !!!!!!!!!!!!!!!!
dat gaat me nou ook weer te verquote:Op maandag 17 december 2007 02:12 schreef akveor het volgende:
[COS # 3034] In DGK geen ruimte voor dictator Huub...
En waarom poker jij nietquote:Op maandag 17 december 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe 's niet zo zielig.
EDIT: Avonne was er al mee bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |