Goh, rechtstreeks knippen en plakken bij Vol??quote:Op maandag 17 december 2007 00:25 schreef diedirk het volgende:
Alles is nu dus uitgekomen!
Huub geeft Lieke structureel onder de dekens voorgelogen!!!!
En nu komt er wer streamlock om Hem te bescheremn!
Belachelijk laat hem ook voor zijn eigen fans eens opd e blaren zitten.
hij gaf net toe dat hij lieke heeft gemanipuleerd, , zijn schuld afgeschoven en gelogen......
Hoop dat er nu eindelijk eens oogjes open gaan bij huub fans en ze Lieke een s wat beter kunne begrijpen.
Zij heeft dus nooit gelogen, Huub beaamnde dat
Jij zegt het en ik dacht hetquote:Op maandag 17 december 2007 00:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kaal scheren en op een kar door Eemnes laten rijden?
precies dit is zo duidelijk!quote:Op maandag 17 december 2007 00:21 schreef kit2u het volgende:
hee diehard Huub fans, zien jullie nu hoe een lul Huubje is?
Hij geeft het zelf toe .
Oogjes en oren open ? zodat we daar geen misverstanden over krijgen?
Ik vroeg niet om een persoonlijke aanval ik trachtte gewoon zin in dat gesprekje te vinden.quote:Op maandag 17 december 2007 00:28 schreef kit2u het volgende:
[..]
Is het al te laat voor je?
gewoon stoppen met luisteren als je begint met dommelen.
Natuurlijk kan je ook domweg blijven volhouden dat Huub ok is terwijl hij net zelf door het stof gaat.
snurk snurk.
Gaaap.
ik sluit me weer bij je aanquote:Op maandag 17 december 2007 00:30 schreef riri het volgende:
Tja....als je naar je gevoel luistert weet je of zaken kloppen of niet...ik vond Huub zijn gedrag heel raar de laatste tijd....Lieke haar gedrag begreep ik juist in tegenstelling tot velen hier...ze zat met een groot dilemma en dat was dat ze elke minuut van de dag aan Huub merkte dat er iets niet klopte en daardoor ging ze heel erg twijfelen aan alles en is de relatie tussen hun gewoon kapot gemaakt
Gaap.quote:Op maandag 17 december 2007 00:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een persoonlijke aanval ik trachtte gewoon zin in dat gesprekje te vinden.![]()
Heb je me iets positiefs over Huub zien postenNee he denk even na over de manier waarop e mensen aanspreekt
Interessant, mogen ze nu toch wel die drieeenheid zijn om rat en snollie aan te pakken. Huub leidt het gedoe tussen Lieke en hem naar een verzoening et voilá. Alles voor TV - Ook een leugentje om een leugentjequote:Op maandag 17 december 2007 00:30 schreef Varen het volgende:
Jaap: wat er ook gebeurt, Brian en Amanda zullen elkaar er nooit uitstemmen.
quote:Op maandag 17 december 2007 00:35 schreef chufi het volgende:
Waarom houden ze er niet over op!! Relatie is over play together till B&A er uit zijn!
ja dat is het echt voor 2.2 mil verkoopt huub zelfs zijn moeder zei hijquote:Op maandag 17 december 2007 00:28 schreef avonne het volgende:
[..]
dat zou kunnen... even over nadenken.... ik zie er wel wat in
Dan is het ironische dat hij om haar is gaan geven?
Maar het verklaart niet wat Lieke bedoelt met "je intimideerde mij daarmee"
Tenzij ze bedoelt "je mag hier alleen in de villa zijn omdat ik je graag bij me wilde hebben, anders was je nooit binnen gekomen" terwijl ze in feite op eigen kracht binnenkwam, of ze nou wel of niet met Huub krikte.
of liegt nuquote:Op maandag 17 december 2007 00:34 schreef Desii het volgende:
Lieke zegt... zweer jij op... en SL
Ik weet het allemaal niet, maar Huub heeft volgens mij zitten liegen
Huub offert zich toch al op. Lieke draait nooit zo snelquote:Op maandag 17 december 2007 00:35 schreef chufi het volgende:
Waarom houden ze er niet over op!! Relatie is over play together till B&A er uit zijn!
Straks komen de Russen?quote:Op maandag 17 december 2007 00:34 schreef noekje het volgende:
Gaan ze weer.
Wat zei ze nou op het laatst? Iets met sussen.
Ik vind het een misselijk kutventje, die voor een paar euri alles kapot wil maken. Ik heb eens een hond gehad die voor al het geld in de wereld niet te koop was....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |