Zal mij ook niets verbazen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:47 schreef avonne het volgende:
Huub is een eikel en een klootzak dat hij het gesprek van Jaap en Lieke verstoord heeft
Gaat ie weer ruzie maken.... waarom? Compulsief gedrag, of mag Jaap niet te close worden met Lieke?
Je bent al een dag op de man aan het spelen. Heel vervelend voor de sfeer hier.quote:Op maandag 17 december 2007 01:48 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Oooh, gelukkig maar, ik was al bang dat Huubs leugen niet in Lieke's nadeel uitgelegd zou worden!
krijg ook een beetje dat gevoelquote:Op maandag 17 december 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het dus. Dat is alles. Het is Lieke die het tot gigantische proporties opblaast.
Juist vooral naar de fans toe, hij liegt en bedriegd en verdraaid alles om goed over te komen bij de kijkersquote:Op maandag 17 december 2007 01:48 schreef noucky het volgende:
Huub is dus zelf de pathalogische leugenaar, incl. naar de fans toe.
Wat een gek die Huub en dat alles voor roem en geld.
Inderdaad, DGK is een grote leugen, maar daar is Huub dus niet uniek in !quote:Op maandag 17 december 2007 01:50 schreef noucky het volgende:
Ja Huub, je wordt nooit meer ergens in geloofd, je hele leven en DGK is één grote leugen.
Dus:quote:Op maandag 17 december 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het dus. Dat is alles. Het is Lieke die het tot gigantische proporties opblaast.
Ze zitten in een spel, en Huub kampt al sinds haar komst met het probleem dat Lieke spel en relatie niet kan scheiden.quote:Op maandag 17 december 2007 01:50 schreef Desii het volgende:
[..]
krijg ook een beetje dat gevoel
Blijft feit, dat Huub niet had moeten liegen... maar daar istie inmiddels zelf ook wel achter
Nee, ik heb de hele dag al mijn mening moeten verdedigen omdat hij anti-Huub was.. en nu blijkt dat hij dus wel gelogen heeft en niet Lieke.quote:Op maandag 17 december 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent al een dag op de man aan het spelen. Heel vervelend voor de sfeer hier.
--------------> klaarquote:Op maandag 17 december 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent al een dag op de man aan het spelen. Heel vervelend voor de sfeer hier.
Ja, maar hij liegt weer. Hij zeg dat het maar één keer is voorgekomen. Neemt dan ook nog de woorden eerlijkheid en oprechtheid in de mond, dat hij dat altijd is, wetend dat hij net een leugen heeft moeten toegeven....quote:Op maandag 17 december 2007 01:50 schreef Desii het volgende:
[..]
krijg ook een beetje dat gevoel
Blijft feit, dat Huub niet had moeten liegen... maar daar istie inmiddels zelf ook wel achter
hoezo? ze heeft toch vaker afgeluisterd? dat doet iedereen daar toch? en terecht.quote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Van mij mag ze maar dat zou tegen al haar eigen uitspraken in gaan en dat is vaag!
Dat Lieke hem nooit zal vergeven.quote:Op maandag 17 december 2007 01:50 schreef akveor het volgende:
Ik ben benieuwd wat Huub bedoelt met de prijs die hij moet betalen.
Ja dat is wel veel logischer dan dattie gewoon wilde neuken jaquote:Op maandag 17 december 2007 01:48 schreef diedirk het volgende:
Nu weten we ook waarom Huub perse elke keer met Liek in bed wilde liggen!
Omdat hij daar leugens onder de dekens kon vertellne
quote:Op maandag 17 december 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel, en Huub kampt al sinds haar komst met het probleem dat Lieke spel en relatie niet kan scheiden.
Hij maakt tv net als de rest.Iedereen in dat huis heeft een rol.quote:Op maandag 17 december 2007 01:50 schreef diedirk het volgende:
[..]
Juist vooral naar de fans toe, hij liegt en bedriegd en verdraaid alles om goed over te komen bij de kijkers
Einde liefde, einde team, einde vriendschap? Hoge prijs lijkt mij.quote:Op maandag 17 december 2007 01:50 schreef akveor het volgende:
Ik ben benieuwd wat Huub bedoelt met de prijs die hij moet betalen.
Behalve dat hij van nature de meest manipulatieve klootzak is.quote:Op maandag 17 december 2007 01:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad, DGK is een grote leugen, maar daar is Huub dus niet uniek in !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |