quote:Op maandag 17 december 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
Lieke: Hoe is het met Pietje?
quote:Op maandag 17 december 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan zoek het maar uit ..... Ik doe echt nooit meer de moeite om op verzoek iets daar neer te zetten !
Huubfter zal wel weer bezopen zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 01:33 schreef Carlaa het volgende:
Huub zou zich wat nederiger op moeten stellen als hij echt gelogen heeft en haar nu niet constant aanvallen.
Als hij gewoon zegt "het spijt me, ik had het nooit moeten doen, je had gelijk" en wel zoals hij het meent gaat het vast beter.
Dat is het van Ballegooy niveau!quote:Op maandag 17 december 2007 01:34 schreef agter het volgende:
Huub tegen Lieke: "sterf toch, joh teringhoer."Tis weer gezellig daar!
En maar praten over oprechtheid.quote:Op maandag 17 december 2007 01:36 schreef eusjuh het volgende:
Loopt ze op hoge poten weg maar wel afluisteren.Dat vindt ik zo zwak!!!
Lieke heeft hem ook verraden, door alles aan Brian te vertellen in de limousinequote:Op maandag 17 december 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub weet dat hij ongelijk heeft. Hij kan alleen maar pareren met teringhoer......en sterf toch...
Natuurlijk heeft ie vaker gelogen tegen Lieke, ze heeft hem eindelijk goed door.
quote:Op maandag 17 december 2007 01:36 schreef eusjuh het volgende:
Loopt ze op hoge poten weg maar wel afluisteren.Dat vindt ik zo zwak!!!
Van mij mag ze maar dat zou tegen al haar eigen uitspraken in gaan en dat is vaag!quote:Op maandag 17 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ehm, waarom zou Lieke niet mogen afluisteren?
Hoezo is dat verraad?quote:Op maandag 17 december 2007 01:38 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke heeft hem ook verraden, door alles aan Brian te vertellen in de limosine
Dat je nu toch niet begrijp dat iemand die bedrogen is, tot op het bot, haar frustraties de vrije loop laat en gaat ventileren. Dat is niet slim, maar ik begrijp dat voor 200 procent.quote:Op maandag 17 december 2007 01:38 schreef Varen het volgende:
[..]
Zo lijkt het eroip dat ze Huub een hak wilde zetten.... terwijl ze toch vrijdag/zaterdag defintief wist dat Huub heeft gelogen?quote:Op maandag 17 december 2007 01:38 schreef Varen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vergeet Huub z'n gekwijl bij Amanda niet waarin ook alles op tafel komt omdat hij nog steeds met z'n stomme kop denkt dat hij en amanda iets 'speciaals' hebben.quote:Op maandag 17 december 2007 01:38 schreef Varen het volgende:
[..]
Gefrustreerd gestoord dwergje dat ballengooiertje.quote:Op maandag 17 december 2007 01:38 schreef kit2u het volgende:
Ons egootje kan het weer niet hebben dat het nu niet meteen weer goed is na z'n schuldbekentenis.
Ga maar weer schelden , een duidelijk teken van machteloosheid.
Aan haar reactie te zien wist ze dat net pas hoor!quote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo lijkt het eroip dat ze Huub een hak wilde zetten.... terwijl ze toch vrijdag/zaterdag defintief wist dat Huub heeft gelogen?
Tegen Brainless die haar zo vaak fysiek benaderd heeft waardoor ze zowat brak?Hoe stom ben je dan?Bel dan je moeder of en vriendin of praat met je contactpersoon.quote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat je nu toch niet begrijp dat iemand die bedrogen is, tot op het bot, haar frustraties de vrije loop laat en gaat ventileren. Dat is niet slim, maar ik begrijp dat voor 200 procent.
Waarom de vraag, ze doen het allemaalquote:Op maandag 17 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar dan hangt het wel van het tijdstip af wanneer zij zeker wist dat Huub loog toch?quote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat je nu toch niet begrijp dat iemand die bedrogen is, tot op het bot, haar frustraties de vrije loop laat en gaat ventileren. Dat is niet slim, maar ik begrijp dat voor 200 procent.
ooh, daar zie je niets van terug hoorquote:Op maandag 17 december 2007 01:40 schreef Kinga het volgende:
Vraag me af wat de voice over van deze avond gaat maken...
Noem ze es opquote:Op maandag 17 december 2007 01:41 schreef Kinga het volgende:
5 financiele leugens!!!
Lieke snapt het hele afluisteren nog niet helemaal. Ze kan er beter naast gaan staan, daat scheelt het loopje naar boven wat ze steeds maakt.quote:Op maandag 17 december 2007 01:40 schreef Kaleddis het volgende:
Hahaha, Lieke begint opeens te antwoorden, terwijl ze staat af te luisteren
voor haar was dat denk ik vrijdag nacht, toen ze Huub dronken heeft uitgehoordquote:Op maandag 17 december 2007 01:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar dan hangt het wel van het tijdstip af wanneer zij zeker wist dat Huub loog toch?
quote:Op maandag 17 december 2007 01:42 schreef Kinga het volgende:
En Lock.
Die contactpersonen daar, die kun je blijkbaar ook niet vertrouwend. Die spelen ook spelletjes. Haar moeder begrijpt het niet en dat kan maar vijf minuten. Brian heeft denk ik de juiste vragen gesteld en kreeg op dat moment die antwoorden.quote:Op maandag 17 december 2007 01:41 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Tegen Brainless die haar zo vaak fysiek benaderd heeft waardoor ze zowat brak?Hoe stom ben je dan?Bel dan je moeder of en vriendin of praat met je contactpersoon.
----------------------> niet doenquote:Op maandag 17 december 2007 01:40 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub doet dat natuurlijk nooit volgens de Huubfans.
Hoezo?quote:Op maandag 17 december 2007 01:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar dan hangt het wel van het tijdstip af wanneer zij zeker wist dat Huub loog toch?
Huub had haar vrijdagnacht in een dronkenbui in die trend iets verteld.... dus na het Limo verhaal....quote:Op maandag 17 december 2007 01:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Aan haar reactie te zien wist ze dat net pas hoor!
Ze heeft hem niet uitgehoord, hij kwam zelf naar haar toe met het verzoek om het spelletje op zaterdag, dat hij wilde uitvoeren, mee te spelen. Daarna stelde ze hem een paar vragen en kreeg ze de eerlijke antwoorden van Huub. Voordat dat gebeurde had ze overigens al een brief op zijn kussen gelegd met de gekregen oorringen ernaast. Die mocht hij aan Hedda geven....quote:Op maandag 17 december 2007 01:42 schreef Carlaa het volgende:
[..]
voor haar was dat denk ik vrijdag nacht, toen ze Huub dronken heeft uitgehoord
dat geloof ik dus niet zo. Wat heeft Huub dan gedaan? Beetje Nadia aanpappen. Ok. En verder?quote:Op maandag 17 december 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub vertelde een smoesje om dingen te kunnen doen die Lieke niet goed zou vinden. De smoes was dat hij het moest doen van 'achter' om een bonus te kunnen verdienen.
Zij had een vermoeden... volgens mij heeft ze vandaag defintieve bevesiging dat kan ik dan niet rijmen. Wel begrijpen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:43 schreef agter het volgende:
[..]
Hoezo?
Lieke is toch een zelfstandige eenheid en heeft toch geen verantwoording aan Huub af te leggen?
Ze is toch geen appendix van Huub?
heel slim dat ze gaat afluisterenquote:Op maandag 17 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij zou daar over gelogen hebben? Nadia en Huub hebben toch een keer gezoend? Hoe heeft hij Nadia dan zover gekregen? Zij heeft die opdracht toch ook gewoon van achter gekregenquote:Op maandag 17 december 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
Het ging dus inderdaad over de overweging van Huub om Nadia te versieren. Hem leek het wel leuk voor de show, en daarom heeft hij het anders naar Lieke gebracht. Overigens is het er nooit van gekomen.
Daar zou je wel eens de spijker op zijn kop kunnen slaan.quote:Op maandag 17 december 2007 01:41 schreef diedirk het volgende:
Het probleem van lieke is dat ze Huub hebben ontmaskerd...maar voor de show kunnen ze er niks mee en ze moeten ook gewoon weer verder gaan met tv maken..
Huub wilt dus gewoon op oude voet doorgaan maar Lieke kan, en terecht, Huub niet meer vertrouwen nu en ziet niet in hoe weer op oude voet door t e gaan
Dat is het dus. Dat is alles. Het is Lieke die het tot gigantische proporties opblaast.quote:Op maandag 17 december 2007 01:44 schreef avonne het volgende:
[..]
dat geloof ik dus niet zo. Wat heeft Huub dan gedaan? Beetje Nadia aanpappen. Ok. En verder?
Brian heeft de juiste vragen gesteld??quote:Op maandag 17 december 2007 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die contactpersonen daar, die kun je blijkbaar ook niet vertrouwend. Die spelen ook spelletjes. Haar moeder begrijpt het niet en dat kan maar vijf minuten. Brian heeft denk ik de juiste vragen gesteld en kreeg op dat moment die antwoorden.
en dat ze DUS een aantal dingen moest toelaten die ze eigenlijk niet wilde.. want dat deed Huub in opdracht tegen de toneelhaak.quote:Op maandag 17 december 2007 01:44 schreef eusjuh het volgende:
Simpel, Huub heeft Lieke gewoon wijs gemaakt dat de toneelhaak klaar stond voor haar.
Tja, je moet Lieke vragen waarom ze er een Watergate van maakt. Huub speelde ook alleen maar met de gedachte, dat was toen Nadia genoeg van Dennis had, hij bracht het zelfs grappenderwijs naar Jaap.quote:Op maandag 17 december 2007 01:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij zou daar over gelogen hebben? Nadia en Huub hebben toch een keer gezoend? Hoe heeft hij Nadia dan zover gekregen? DIe heeft die opdracht toch ook gewoon van achter gekregen![]()
Ja precies, dat zei ik net ook.quote:Op maandag 17 december 2007 01:44 schreef avonne het volgende:
[..]
dat geloof ik dus niet zo. Wat heeft Huub dan gedaan? Beetje Nadia aanpappen. Ok. En verder?
Hij heeft niemand belazerd.Je laat jezelf belazeen dat is iets heel anders!Hoeveel mensen plakken geen etiket op bij acteursdie altijd de slechterik spelen?Dit is tv waar je naar kijkt!!quote:Op maandag 17 december 2007 01:43 schreef neehe het volgende:
Nou ik geloof Huub/Judas dus ook niet meer.
Hij doet alles om tv te maken, niks van Huub is zo eerlijk en oprecht.
Hij hoort gewoon bij de tv makers, het is een slechte acteur.
Alle Huubfans heeft hij belazerd met zijn zogenaamde oprechtheid.
Huub is NEP, hij is de grootste Judas die er daar rondloopt.
En hij vindt zijn dicipelen de grootste idioten die er zijn, streamers zijn losers en niet goed bij hun hoofd.
Haar vriendje heeft vandaag 2x gesext met zijn ex Heddaquote:Op maandag 17 december 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het dus. Dat is alles. Het is Lieke die het tot gigantische proporties opblaast.
Oooh, gelukkig maar, ik was al bang dat Huubs leugen niet in Lieke's nadeel uitgelegd zou worden!quote:Op maandag 17 december 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het dus. Dat is alles. Het is Lieke die het tot gigantische proporties opblaast.
Inderdaad, niets nieuws voor mij.quote:Op maandag 17 december 2007 01:46 schreef akveor het volgende:
Komop regie... zo dramatisch is het nu ook allemaal niet.... Huub heeft gelogen en valt door de mand. Nou en?
Wat een bullshit, ze praten over de redactie. Dan wordt er normaal ook gelocked.quote:Op maandag 17 december 2007 01:47 schreef diedirk het volgende:
Triest dat nu de ware aard van huub naar buiten komt hij beschermd wordt met streamlocks.
Ik weet niet welke streams jij hebt, maar tijdens het hele "ik heb gelogen verhaal"was er geen enkele SL.quote:Op maandag 17 december 2007 01:47 schreef diedirk het volgende:
Triest dat nu de ware aard van huub naar buiten komt hij beschermd wordt met streamlocks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |