Lieke heeft hem ook verraden, door alles aan Brian te vertellen in de limousinequote:Op maandag 17 december 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub weet dat hij ongelijk heeft. Hij kan alleen maar pareren met teringhoer......en sterf toch...
Natuurlijk heeft ie vaker gelogen tegen Lieke, ze heeft hem eindelijk goed door.
quote:Op maandag 17 december 2007 01:36 schreef eusjuh het volgende:
Loopt ze op hoge poten weg maar wel afluisteren.Dat vindt ik zo zwak!!!
Van mij mag ze maar dat zou tegen al haar eigen uitspraken in gaan en dat is vaag!quote:Op maandag 17 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ehm, waarom zou Lieke niet mogen afluisteren?
Hoezo is dat verraad?quote:Op maandag 17 december 2007 01:38 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke heeft hem ook verraden, door alles aan Brian te vertellen in de limosine
Dat je nu toch niet begrijp dat iemand die bedrogen is, tot op het bot, haar frustraties de vrije loop laat en gaat ventileren. Dat is niet slim, maar ik begrijp dat voor 200 procent.quote:Op maandag 17 december 2007 01:38 schreef Varen het volgende:
[..]
Zo lijkt het eroip dat ze Huub een hak wilde zetten.... terwijl ze toch vrijdag/zaterdag defintief wist dat Huub heeft gelogen?quote:Op maandag 17 december 2007 01:38 schreef Varen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vergeet Huub z'n gekwijl bij Amanda niet waarin ook alles op tafel komt omdat hij nog steeds met z'n stomme kop denkt dat hij en amanda iets 'speciaals' hebben.quote:Op maandag 17 december 2007 01:38 schreef Varen het volgende:
[..]
Gefrustreerd gestoord dwergje dat ballengooiertje.quote:Op maandag 17 december 2007 01:38 schreef kit2u het volgende:
Ons egootje kan het weer niet hebben dat het nu niet meteen weer goed is na z'n schuldbekentenis.
Ga maar weer schelden , een duidelijk teken van machteloosheid.
Aan haar reactie te zien wist ze dat net pas hoor!quote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo lijkt het eroip dat ze Huub een hak wilde zetten.... terwijl ze toch vrijdag/zaterdag defintief wist dat Huub heeft gelogen?
Tegen Brainless die haar zo vaak fysiek benaderd heeft waardoor ze zowat brak?Hoe stom ben je dan?Bel dan je moeder of en vriendin of praat met je contactpersoon.quote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat je nu toch niet begrijp dat iemand die bedrogen is, tot op het bot, haar frustraties de vrije loop laat en gaat ventileren. Dat is niet slim, maar ik begrijp dat voor 200 procent.
Waarom de vraag, ze doen het allemaalquote:Op maandag 17 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar dan hangt het wel van het tijdstip af wanneer zij zeker wist dat Huub loog toch?quote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat je nu toch niet begrijp dat iemand die bedrogen is, tot op het bot, haar frustraties de vrije loop laat en gaat ventileren. Dat is niet slim, maar ik begrijp dat voor 200 procent.
ooh, daar zie je niets van terug hoorquote:Op maandag 17 december 2007 01:40 schreef Kinga het volgende:
Vraag me af wat de voice over van deze avond gaat maken...
Noem ze es opquote:Op maandag 17 december 2007 01:41 schreef Kinga het volgende:
5 financiele leugens!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |