Daar hoort het niet want uiterst speculatief.quote:Op maandag 17 december 2007 01:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb ik daar (nu) ook neergezet
Hoe makkleijk is het niet om haar als slachtoffer te zien.Ze is volwassen en heeft een foute keus gemaakt en dat moet ze incasseren.Dat ligt bij haar!quote:Op maandag 17 december 2007 01:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Elk weldenkend mens weet, dat hij met de vijand moet heulen als hij zich veilig wil achten.
Ze heeft gewoon geen keuzes. Huub heeft haar telkens weer in hun armen gedreven door zijn gedwing.
Hij moet nu ook zijn ding weer doen. Hij weet, dat Lieke hier geen zin in heeft.
Iemand met een beetje fatsoen loopt weg als de ander dit aangeeft.
Ach schei toch uit, ze loopt al dagen als een opgedirkte travo door dat huis te stampen en toe roepen hoe sterk ze is en dr eeuwige geblabla tijdens een discussie. Zij is degene die bij Brian aanpapte van de week (Brian of all people!!) en hem vetrouwelijke info vertelde.quote:Op maandag 17 december 2007 01:22 schreef riri het volgende:
Het is maar goed dat het allemaal uitkomt....voor Lieke was het vanaf het begin ontzettend zwaar......
doordat ze zo voor de gek gehouden is en nu ze dat weet valt er een hele last van haar schouders
Huub vertelde een smoesje om dingen te kunnen doen die Lieke niet goed zou vinden. De smoes was dat hij het moest doen van 'achter' om een bonus te kunnen verdienen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef maril het volgende:
[..]
Is nu de leugen dat hij er een bonus voor krijgt?
want dan heb ik nu zoiets, dat heeft hij dan van achter moeten zeggen omdat geld aan spelers geven nou niet zo'n handige zet is.
Ja, dat doet Jaap errug goed. De mediator!quote:Op maandag 17 december 2007 01:29 schreef Carlaa het volgende:
Hulde aan Jaap trouwens, hoe hij de boel bij elkaar probeert te houden.
Ik wil best alles noteren, maar ik snáp het gewoon nietquote:Op maandag 17 december 2007 01:30 schreef avonne het volgende:
ik mis van alles
ik hoop dat jullie keurig noteren
Sven iig hoorde ikquote:Op maandag 17 december 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
We mogen niet horen wat er in de limo naar DOB is gezegd, en wie erin zaten.
Dan zoek het maar uit ..... Ik doe echt nooit meer de moeite om op verzoek iets daar neer te zetten !quote:Op maandag 17 december 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar hoort het niet want uiterst speculatief.
Lieke heeft een kans gemist door weer naar boven te gaan, ze had in de slaapkamer moeten blijven en daar met jan en alleman de discussie voortzetten.quote:Op maandag 17 december 2007 01:30 schreef avonne het volgende:
ik mis van alles
ik hoop dat jullie keurig noteren
Niet zo gek. Als het aan Lieke ligt, ging Huub de hoek in aan een kettingquote:Op maandag 17 december 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub vertelde een smoesje om dingen te kunnen doen die Lieke niet goed zou vinden. De smoes was dat hij het moest doen van 'achter' om een bonus te kunnen verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |