abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55326306
Tussen Lieke en Huub

Huub: ik heb een fout gemaakt en daar betaal ik nu voor.
Lieke: waarom
Huub: het is zoals het is.
Lieke: je ging toch blind voor me
Ik heb nooit spelletjes met je gespeeld Huub.

Jaap: wat had je met Lieke moeten doen?
Huub: ik had..... ik heb gedaan wat ik had moeten doen.
Lieke: je had eerlijk met me moeten zijn.
Huub: het is zo ironisch
Lieke: wat is ironisch?

Intussen benadrukt Huub zijn spelelement

Huub: ik denk dat Lieke helemaal in haar eigen gelijk gaat hangen
Jaap: zegt het haar dan.
Huub: het is hier buigen of barsten
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:30 schreef Varen het volgende:
Jaap: wat er ook gebeurt, Brian en Amanda zullen elkaar er nooit uitstemmen.
Kindje toch

Lieke voelt zich ontzettend sterk.

[ Bericht 20% gewijzigd door Prospera op 17-12-2007 01:25:42 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_55326350
Chips een megaCOSbug
  maandag 17 december 2007 @ 00:58:27 #3
200080 jimmythekingV
hupie is oke ole ole
pi_55327026
huh?
huh
pi_55327181
er is dus een streamlock...
pi_55327183
toch wel grappig he.. eerdere cosjesr waarin Lieke nog de grote onredelijke zeur was en Huub nog heilig. Stil nu ineens aan die kant.
Zijn deze nu misschien excuses voor Huub aan het verzinnen die alles weer rechtvaardigen?
pi_55327189
Gaat deze hem worden?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55327197
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:24 schreef Prospera het volgende:
Chips een megaCOSbug
het water roept
  maandag 17 december 2007 @ 01:07:56 #8
130755 Kinga
versier hier
pi_55327198
is dit een oude?
pi_55327212
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:07 schreef Carlaa het volgende:
toch wel grappig he.. eerdere cosjesr waarin Lieke nog de grote onredelijke zeur was en Huub nog heilig. Stil nu ineens aan die kant.
Zijn deze nu misschien excuses voor Huub aan het verzinnen die alles weer rechtvaardigen?
kunnen ook slapen, moeten morgen werken?
pi_55327216
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:05 schreef avonne het volgende:
Ehm.... Jaap gelooft Huub, en Lieke gelooft Huub niet.
.... ik nie snappe...
Jaap gelooft Huub volgens mij helemaal niet. Ik vond hem de hele tijd al min of meer de kant van Lieke kiezen. Maar Jaap de schaker noteert en plaatst zijn zetten als het zijn tijd is. Tot die tijd laat hij veel in midden en maakt links en rechts wat opmerkingen. Zijn belang op dit moment is dat ze met elkaar spelen...dubbele dekking.
pi_55327229
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:08 schreef maril het volgende:

[..]

kunnen ook slapen, moeten morgen werken?
Huh, kansloze Huubfans hebben toch geen werk?? Zo krijgen ze die 16 uur nooit vol! (geintje)
pi_55327230
quote:
Ach, Cossers zijn ook maar mensen.
Make my day!
pi_55327240
Dan zal het ook wel waar zijn dat Huub heeft gezegt dat de streamers idioten zijn en dat die niet sporen.
Dank je wel Judas
pi_55327246
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jaap gelooft Huub volgens mij helemaal niet. Ik vond hem de hele tijd al min of meer de kant van Lieke kiezen. Maar Jaap de schaker noteert en plaatst zijn zetten als het zijn tijd is. Tot die tijd laat hij veel in midden en maakt links en rechts wat opmerkingen. Zijn belang op dit moment is dat ze met elkaar spelen...dubbele dekking.
En waarheidsvinding!
Toen Jaap dat zei ("waarheidsvinding") dacht ik nog "huh". Maar nu valt het al beter op zijn plek.
Make my day!
pi_55327255
Het blijft allemaal wat vaag, Huub heeft iig tegen Lieke gelogen waarom hij bepaalde dingen deed (volgens mij heeft tie iets afgeschoven op de schim, terwijl dat niet zo was)

Volgens Lieke wilde hij een relatie, waarbij zij flink onder de plak zat en ook nog wat kon rommelen met iemand anders voor de show.

Ergens kan ik me niet voorstellen, dat dit allemaal om die ene zoen gaat

O'ja en ik ben zo'n kansloze Huubfan, die nu ook gewoon zwaar kritiek op hem heb.
edit: fan is groot woord... favoriete bewoner samen met Japie, bevalt me beter
pi_55327267
oeps, sorry, ik zie dat dit eigenlijk een oude is.
Nou we gaan hier verder... !
pi_55327272
quote:
Wat is de zin van dit soort opmerkingen?
pi_55327275
Huh, dat was de vorige COS
pi_55327283
Zitten we hier goed?
pi_55327284
Deze stumper gaat ook naar bed.
Morgen weer vroeg op en dan aan den arbeid.
Trusten allemaal.
pi_55327285
Lange SL hoor, jammer!
Make my day!
  maandag 17 december 2007 @ 01:13:35 #22
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_55327293
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:57 schreef akveor het volgende:
Waarom zou je liegen om iets wat nooit gebeurd is? Er is iets wat Huub niet heeft gedaan en waar hij Lieke mee kan manipuleren richting de febo. En zo te horen hing Huub's verblijf in de villa ervan af. Zo ver ben ik....
Het is wel gebeurd maar het had niet mogen gebeuren...nu is het uitgekomen en moet Huub liegen.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_55327294
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:12 schreef avonne het volgende:
oeps, sorry, ik zie dat dit eigenlijk een oude is.
Nou we gaan hier verder... !
Ok, zal ik de OP aanpassen.
pi_55327297
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:11 schreef Desii het volgende:
Het blijft allemaal wat vaag, Huub heeft iig tegen Lieke gelogen waarom hij bepaalde dingen deed (volgens mij heeft tie iets afgeschoven op de schim, terwijl dat niet zo was)

Volgens Lieke wilde hij een relatie, waarbij zij flink onder de plak zat en ook nog wat kon rommelen met iemand anders voor de show.

O'ja en ik ben zo'n kansloze Huubfan, die nu ook gewoon zwaar kritiek op hem heb.
Wat heeft Brian het dan makkelijk, die zuipt, heeft een gehoorzame Amanda en viert vakantie
(ook Huubfan)
het water roept
pi_55327300
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Ja en Huub is pissed omdat zij zijn vertrouwen heeft beschaamd.

Heerlijk als intriges uitkomen...... Jammer dat de febo wil dat het vaag blijft. Ze kunnen een hoop respekt bij mij terugwinnen als ze eindelijk meer openheid van zaken geven. Een TV programma als dit mag niet geregeerd worden door leugens.
Precies...
Hoe kunnen ze denken dat dat gaat werken die leugens...de streamers zien alles en snappen ook dat zaken totaal niet meer te rijmen zijn...het zijn altijd nog mensen waarmee ze lopen te klieren.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55327305
Huub/Judas is door de mand gevallen, hij is de grootste leugenaar van de villa.
Had Amandel toch gelijk.
pi_55327309
een paar dingen snap ik nog niet

Bijv: was Lieke nou geschrokken toen Huub zei "ik heb gelogen"
Pourquoi? Omdat de leugen weliswaar toch een leugen is, maar omdat het toch anders blijkt dan ze dacht?
pi_55327314
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:13 schreef Varen het volgende:

[..]

Wat heeft Brian het dan makkelijk, die zuipt, heeft een gehoorzame Amanda en viert vakantie
Ik denk dat dat komende tijd heel anders gaat worden
pi_55327316
quote:
INou dan zal ik de stilte even opvullen. Ik vind Lieke een zeur. Ik vind haar eeuwige gepraat en haar onvermogen vaak om een kort maar krachtig antwoord te geven (behalve "Hey" inclusief vinger en "ik ben klaar met je") zorgt ervoor dat mijn ogen dichtvallen.

En dat staat helemaal los van wat er vanavond is gebeurt (wat niemand dus weet). En ook van het feot of ik Huub een eikel vind of niet. Maar dan nog, als tante Oprechtheid al daaaaaaaaaaagen loopt te zeiken over Huub snap ik nog steeds de logica niet om Brian munitie te geven in een achterbankgesprekje tijdens het DOBdagje en te gaan heulen met de vijand.

Da's mijn mening over Lieke...
pi_55327318
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:13 schreef Marieke_B het volgende:

[..]

Het is wel gebeurd maar het had niet mogen gebeuren...nu is het uitgekomen en moet Huub liegen.
Bij mij is het plaatje nog niet helemaal duidelijk.
Wat heeft wel/niet plaatsgevonden en waarover is precies gelogen????
Make my day!
  † In Memoriam † maandag 17 december 2007 @ 01:15:06 #31
137949 Disana
pi_55327320
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:13 schreef tipsch het volgende:

Zitten we hier goed?
Och, de trein gaat verder en als ik het goed zag, is er niemand gepasseerd omdat beide van Prospera zijn
pi_55327321
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:10 schreef Carlaa het volgende:

[..]

Huh, kansloze Huubfans hebben toch geen werk?? Zo krijgen ze die 16 uur nooit vol! (geintje)
pi_55327324
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:13 schreef Prospera het volgende:

[..]

Ok, zal ik de OP aanpassen.
thanx.
ik hield de ander al open zodat je OP daar niet verloren zou gaan.
pi_55327328
Waarom moet Huub nu weer beschermd worden?
Jap en lieke en de redactie hebben zijn leugens door en nu komt er streamlock?!!!
Belachelijk hoe Lieke vanmiddag voor backstabber enz werd neergezet terwijl het dus juist Huub is geweest
pi_55327330
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:14 schreef avonne het volgende:

Pourquoi? Omdat de leugen weliswaar toch een leugen is, maar omdat het toch anders blijkt dan ze dacht?
Ja...de tranen sprongen haar in haar ogen
pi_55327332
Goeie streams
Ben zeer benieuwd naar de komende dagen.

Mocht Lieke gelijk krijgen dan zie ik nog gebeuren dat Huub zegt dat hij het gedaan heeft voor de oliebollen. En omdat het echt moest lijken heeft hij er een leugen voor verzonnen die de aanleiding van het oliebollenfestijn zou worden. Vervolgens is het nog Lieke's schuld dat zij de leugen heeft doen uitkomen
Wat is ze ook naïef
pi_55327333
quote:

Precies mijn punt! Lieke zat met dr hand voor dr mond, tranen in dr ogen en was daarna duidelijk van slag. Was trouwens de eerste keer dat ik me er bij haar niet aan stoorde, en het kwam oprecht over.
pi_55327339
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:12 schreef tipsch het volgende:

[..]

Wat is de zin van dit soort opmerkingen?
Ach, een soort ongenoegen dat de mensen die het voor Lieke opnamen tegen Huub hier constant afgezeken werden.. en nu achteraf gewoon gelijk blijken te hebben.
pi_55327347
Yes. Hupie wordt nu ook onzeker.
Zoekt de camera's met zijn ogen.
Hij weet, dat men naar zijn pianospel luistert.
Maar sorry Huub. Nu even niet!!!
  maandag 17 december 2007 @ 01:17:38 #40
168813 Marieke_B
pi_55327356
quote:

edit: fan is groot woord... favouriete bewoner samen met Japie, bevalt me beter
ja jij samen met Alex toch? Jullie schrijven Huub ook brieven...leuke brieven!

Huub heeft onder de dekens gezegd dat hij dingen voor het spel deed (en dat hij wel van Lieke houdt)
Dat is de waarheid.

Maar dat had hij niet mogen zeggen...want dan zouden ze als koppel spelen..net als Brian en Amanda doen.
En je kunt maar in je eentje winnen
pi_55327365
Zijn schreeuwen tegen Lieke was ook niet normaal dit weekend....al veel langer niet trouwens....Natasia deed dat ook altijd...mensen die dat doen hebben iets te verbergen
  maandag 17 december 2007 @ 01:18:24 #42
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_55327366
Raar dat Lieke nu ineens met al dit soort dingen komt.Ze heeft het over schending van vertrouwen maar info winnen over wat je vriendje ( achter zijn rug)zegt is toch ook een schending van vertrouwen?Nee zoals ze hem gisteren het pact onpersoonlijk opzegde dat is zeker fraai?
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_55327367
[quote]Op maandag 17 december 2007 00:23 schreef Prospera het volgende:

[ afbeelding ]

Zie de ongeloof in haar ogen.
Die spreken voor zich.
  maandag 17 december 2007 @ 01:18:33 #44
130755 Kinga
versier hier
pi_55327368
Lange SL
  maandag 17 december 2007 @ 01:18:39 #45
168813 Marieke_B
pi_55327370
quote:

edit: fan is groot woord... favoriete bewoner samen met Japie, bevalt me beter
ja jij samen met Alex toch? Jullie schrijven Huub ook brieven...leuke brieven!

Huub heeft onder de dekens gezegd dat hij dingen voor het spel deed (en dat hij wel van Lieke houdt)
Dat is de waarheid.

Maar dat had hij niet mogen zeggen...want dan zouden ze als koppel spelen..net als Brian en Amanda doen.
En je kunt maar in je eentje winnen
pi_55327373
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Precies mijn punt! Lieke zat met dr hand voor dr mond, tranen in dr ogen en was daarna duidelijk van slag. Was trouwens de eerste keer dat ik me er bij haar niet aan stoorde, en het kwam oprecht over.
Volgens mij omdat zij constant aangevallen werd, en voor leugenaar en NSB'er uitgescholden terwijl Huub nu doodleuk toegeeft dat HIJ degene was die gelogen had.
Deze leugens en manipulaties waren voor haar de reden om zich van Huub af te keren en de relatie te stoppen. Waarschijnlijk de oorzaak van vele ruzies. En al die tijd werd zij voor gek verklaard en voor leugenaar uitgemaakt.
Als je dan ineens verteld wordt dat je gelijk had.. tsja, dan is dat een behoorlijke klap.
pi_55327375
quote:

Misschien heft ze de hoop gehouden dat het iemand van achter was die heeft gelogen, zoals we allemaal dachtenaltans Lieke en dan sneaky Huub., dit komt ook bij amanda en Brain hoor.
pi_55327378
Poging tot samenvatting van de situatie :

- Huub heeft een aantal dingen gedaan (of willen doen), waarvan hij wist dat Lieke dat niet goed zou vinden. Bijvoorbeeld Nadia versieren enz. Huub deed dat (a) Om show te maken of (b) uit baldadigheid of (c) opperste geilheid

- Lieke kreeg onder de dekens verhalen van Huub dat hij die dingen deed omdat hij daarvoor extra bonus (geld ?) kon krijgen van het hokje

- Lieke vertrouwde het op eeen bepaald moment niet meer, kontroleerde 'achter' en ontdekte dat Huub's verhaal niet klopte. Daarom verweet ze hem onder de dekens andere verhalen te vertellen

- De zaak liep op de spits, Lieke had 'achter' een gesprek gevraagd met Huub en 2 redacteuren. In dat gesprek zou de waarheid gaan uitkomen. Dus heeft Huub nu alsnog z'n leugens toegegeven.

Heb ik het zo een beetje compleet ?
Keep the Sunny Side Up
pi_55327388
Joris wat vindt jij er nou van ?
Je leest hier toch mee hoe zit het nu met Huub zijn leugens ?
  maandag 17 december 2007 @ 01:19:48 #50
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55327391
Op maandag 17 december 2007 01:14 schreef riri het volgende:

[..]

Ik denk dat dat komende tijd heel anders gaat worden
charmant, zoals je dat blijft herhalen.
Goed, ik doe ook een duit in het zakje.

mediator Jaap lijmt de brokstukken aan elkaar en dan is het hoog tijd voor een nieuw, vernieuwend en verrassend script
pi_55327404
lieke heeft gehuild tijdens de SL
maar ze voelt zich echt sterk
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_55327407
Tja, als je met het vertrouwen van een vrouw zit te spelen, dan heb je als vent een probleempje.
pi_55327408
Jaap en Lieke zitten in de private. Huub waarschuwt ze voor Brian.
het water roept
pi_55327411
Het kan ook zijn, dat Huub op de Cossen gelezen heeft hoe Lieke afgeschilderd wordt.
Als die gozer een klein beetje gevoel in zijn donder heeft, is dit de reden, dat hij nu zo eerlijk is om zijn leugens toe te geven.
Lieke heeft nooit dat geschimp verdient.
pi_55327417
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

- Huub heeft een aantal dingen gedaan (of willen doen), waarvan hij wist dat Lieke dat niet goed zou vinden. Bijvoorbeeld Nadia versieren enz. Huub deed dat (a) Om show te maken of (b) uit baldadigheid of (c) opperste geilheid

- Lieke kreeg onder de dekens verhalen van Huub dat hij die dingen deed omdat hij daarvoor extra bonus (geld ?) kon krijgen van het hokje

- Lieke vertrouwde het op eeen bepaald moment niet meer, kontroleerde 'achter' en ontdekte dat Huub's verhaal niet klopte. Daarom verweet ze hem onder de dekens andere verhalen te vertellen

- De zaak liep op de spits, Lieke had 'achter' een gesprek gevraagd met Huub en 2 redacteuren. In dat gesprek zou de waarheid gaan uitkomen. Dus heeft Huub nu alsnog z'n leugens toegegeven.

Is nu de leugen dat hij er een bonus voor krijgt?
want dan heb ik nu zoiets, dat heeft hij dan van achter moeten zeggen omdat geld aan spelers geven nou niet zo'n handige zet is.
pi_55327426
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:15 schreef diedirk het volgende:
Waarom moet Huub nu weer beschermd worden?
Jap en lieke en de redactie hebben zijn leugens door en nu komt er streamlock?!!!
Belachelijk hoe Lieke vanmiddag voor backstabber enz werd neergezet terwijl het dus juist Huub is geweest
Weet jij dan al wat er voorgevallen is? Waarover gelogen is?
pi_55327433
Het is maar goed dat het allemaal uitkomt....voor Lieke was het vanaf het begin ontzettend zwaar......

doordat ze zo voor de gek gehouden is en nu ze dat weet valt er een hele last van haar schouders
  maandag 17 december 2007 @ 01:22:38 #59
130755 Kinga
versier hier
pi_55327434
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

Mooi voor het updates topic
pi_55327437
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:18 schreef Carlaa het volgende:

[..]

Volgens mij omdat zij constant aangevallen werd, en voor leugenaar en NSB'er uitgescholden terwijl Huub nu doodleuk toegeeft dat HIJ degene was die gelogen had.
Deze leugens en manipulaties waren voor haar de reden om zich van Huub af te keren en de relatie te stoppen. Waarschijnlijk de oorzaak van vele ruzies. En al die tijd werd zij voor gek verklaard en voor leugenaar uitgemaakt.
Als je dan ineens verteld wordt dat je gelijk had.. tsja, dan is dat een behoorlijke klap.
Als ze er ruzie over voert dan was ze toch al overtuigd van haar gelijk??? Als ze niet zo;n vermoeden had dan zou er toch geen ruzie zijn? En netw as ze rete verbaasd,. Als blijkt dat je gelijk hebt over iets wat ze al dagen vol overtuiging door de villa schreeuwt, dan ben je boos, da's dan toch je eerste reactie. Haar eerste reactie was een schok. Ze was ook direct stil (voor de verandering) en praatte op een hele rustige toon.
pi_55327441
Lieke wil niet doorgaan met leugens. Ze voelt zich echt sterk. Er is een last van haar schouders gevallen. Ze weet nu hoe het zit. Ze heeft maar een iemand nodig om er in te blijven.
Huub kan ze boven letterlijk verstaan
het water roept
pi_55327452
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:16 schreef Carlaa het volgende:

[..]

Ach, een soort ongenoegen dat de mensen die het voor Lieke opnamen tegen Huub hier constant afgezeken werden.. en nu achteraf gewoon gelijk blijken te hebben.
Users werden niet afgezeken of bekritiseerd. Lieke wel. Ik denk dus dat het niet handig is andere fok users zo uit te dagen.
  maandag 17 december 2007 @ 01:24:23 #63
130755 Kinga
versier hier
pi_55327454
Wel raar, als dat de leugen is, dat Huub zei dat ie iets in opdracht moest doen, wat dus niet waar blijkt te zijn.... Waar maakt Lieke zich dan zo druk om?

Als het om zoiets gaat als Nadia versieren, ze weet toch wat voor jongen ie is?
  maandag 17 december 2007 @ 01:24:53 #64
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_55327461
Lieke liegt ook alles aan elkaar.De popo boeit haar ineens niet meer terwijl ze al een maand gilt hoopt op 25 % uit te komen ( hoger dus dan vorige keer).Ze kon totaal niet meer met brainless omdat hij haar gemept heeft maar ze huilt wel bij hem uit.Amanda was minderwaardig in haar ogen maar toen ze eenzaam was ging ze leuk doen met haar.Huub kreeg oorbellen terug met het gezegde ; geef ze maar aan die Hedda.Gisteren vloog ze Hedda om d'r nek.
pi_55327462
Lieke heeft in de limousine het fan ding gezegd en over Huub zijn neefjes.
Brian heeft het tegen Huub gezegd, hij snapte het niet
het water roept
pi_55327463
jaap vraagt (ivm huub die weer voor brian komt waarschuwen omdat hij boven alles letterlijk kan volgen): is het voor jou een geheim?
nee lieke heeft niks te verbergen
voor jaap is het ook geen geheim
huub: dat lieke voor brian geen geheimen heeft is wel gebleken
pi_55327468
Lieke wil Huub nu niet meer zien.
het water roept
  † In Memoriam † maandag 17 december 2007 @ 01:26:14 #68
137949 Disana
pi_55327474
Huub: het probleem is dat ik je gewoon teveel in vertrouwen heb genomen.

Een waar woord.
pi_55327478
Huub heeft Lieke te veel in vertrouwen genomen
het water roept
pi_55327480
Denk dat het als volgt zit:

huub heeft Lieke elke keer onder de dekens verteld dat hij dingen moest doen van achter en
op deze manier Lieke bedreigd en gemanipuleerd dat het allemaal overmacht was en niet zijn schuld was.

De schuld dus naar achter afschuiven onder het mom van ik moet het doen (van de redactie) en krijg er geld voor (Het nadia verhaal, ze kreeg nl. geld voor toneelspel met Luc)
pi_55327486
jaap komt er nu niet meer tussen zowat
pi_55327489
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, als je met het vertrouwen van een vrouw zit te spelen, dan heb je als vent een probleempje.
Die vrouw in jouw toilet,...
pi_55327491
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:24 schreef eusjuh het volgende:
Lieke liegt ook alles aan elkaar.De popo boeit haar ineens niet meer terwijl ze al een maand gilt hoopt op 25 % uit te komen ( hoger dus dan vorige keer).Ze kon totaal niet meer met brainless omdat hij haar gemept heeft maar ze huilt wel bij hem uit.Amanda was minderwaardig in haar ogen maar toen ze eenzaam was ging ze leuk doen met haar.Huub kreeg oorbellen terug met het gezegde ; geef ze maar aan die Hedda.Gisteren vloog ze Hedda om d'r nek.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Elk weldenkend mens weet, dat hij met de vijand moet heulen als hij zich veilig wil achten.
Ze heeft gewoon geen keuzes. Huub heeft haar telkens weer in hun armen gedreven door zijn gedwing.
Hij moet nu ook zijn ding weer doen. Hij weet, dat Lieke hier geen zin in heeft.
Iemand met een beetje fatsoen loopt weg als de ander dit aangeeft.
pi_55327493
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:26 schreef diedirk het volgende:
Denk dat het als volgt zit:

huub heeft Lieke elke keer onder de dekens verteld dat hij dingen moest doen van achter en
op deze manier Lieke bedreigd en gemanipuleerd dat het allemaal overmacht was en niet zijn schuld was.

De schuld dus naar achter afschuiven onder het mom van ik moet het doen (van de redactie) en krijg er geld voor (Het nadia verhaal, ze kreeg nl. geld voor toneelspel met Luc)

dat kan
en dat hij er nooit geld voor heeft gekregen, maar alles op eigen initiatief heeft gedaan?

dat laatste geloof ik dan weer niet
  maandag 17 december 2007 @ 01:28:11 #75
130755 Kinga
versier hier
pi_55327494
man man man....
pi_55327498
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:22 schreef Kinga het volgende:

[..]

Mooi voor het updates topic
Heb ik daar (nu) ook neergezet
Keep the Sunny Side Up
pi_55327501
Huub gaat nu Lieke bashen?
Make my day!
pi_55327505
Lieke wilde dat Huub een keuze zou maken, ze was geen type voor een man, die rock star wil zijn
het water roept
  † In Memoriam † maandag 17 december 2007 @ 01:28:55 #79
137949 Disana
pi_55327507
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Heb ik daar (nu) ook neergezet
Daar hoort het niet want uiterst speculatief.
pi_55327509
Krijgt Lieke nu het verwijt dat ze dingen tegen Brian heeft gezegd? Volgens mij doet Huub dat af en toe ook tegen Brian
Los van dat: Hij zou Lieke met rust laten...en nu gaat hij over de zeik helpen.....hoe dapper...
  maandag 17 december 2007 @ 01:29:00 #81
130755 Kinga
versier hier
pi_55327510
Waar gáát dit over?!
pi_55327512
Huub gaat weer lekker walgelijk doen omdat Lieke hem niet gehoorzaamt
pi_55327513
Gaat ie achter r aanlopen

kansloos
  maandag 17 december 2007 @ 01:29:32 #84
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_55327515
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Elk weldenkend mens weet, dat hij met de vijand moet heulen als hij zich veilig wil achten.
Ze heeft gewoon geen keuzes. Huub heeft haar telkens weer in hun armen gedreven door zijn gedwing.
Hij moet nu ook zijn ding weer doen. Hij weet, dat Lieke hier geen zin in heeft.
Iemand met een beetje fatsoen loopt weg als de ander dit aangeeft.
Hoe makkleijk is het niet om haar als slachtoffer te zien.Ze is volwassen en heeft een foute keus gemaakt en dat moet ze incasseren.Dat ligt bij haar!
pi_55327522
Hulde aan Jaap trouwens, hoe hij de boel bij elkaar probeert te houden.
pi_55327527
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:22 schreef riri het volgende:
Het is maar goed dat het allemaal uitkomt....voor Lieke was het vanaf het begin ontzettend zwaar......

doordat ze zo voor de gek gehouden is en nu ze dat weet valt er een hele last van haar schouders
Ach schei toch uit, ze loopt al dagen als een opgedirkte travo door dat huis te stampen en toe roepen hoe sterk ze is en dr eeuwige geblabla tijdens een discussie. Zij is degene die bij Brian aanpapte van de week (Brian of all people!!) en hem vetrouwelijke info vertelde.

En Huub liegt hierover trouwens. Net zegt hij het weer, maar Lieke snapt het niet (daar waar Jaap het wel doet) of wil het niet snappen omdat ze nu iets concreets heeft om aan vast te houden. Dat doet ze vaker. Let maar op, morgen verteld ze het tegen Brian, Amanda, Luc, en butlers.
pi_55327529
Huub snapt niet dat Lieke al die dingen tegen Brian gezegd heeft.
Jaap vraagt weer waarom Lieke alles aan Brian verteld heeft. Sven zat daar bij en SL
het water roept
  † In Memoriam † maandag 17 december 2007 @ 01:30:32 #88
137949 Disana
pi_55327530
We mogen niet horen wat er in de limo naar DOB is gezegd, en wie erin zaten.
pi_55327533
ik mis van alles
ik hoop dat jullie keurig noteren
pi_55327534
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef maril het volgende:

[..]

Is nu de leugen dat hij er een bonus voor krijgt?
want dan heb ik nu zoiets, dat heeft hij dan van achter moeten zeggen omdat geld aan spelers geven nou niet zo'n handige zet is.
Huub vertelde een smoesje om dingen te kunnen doen die Lieke niet goed zou vinden. De smoes was dat hij het moest doen van 'achter' om een bonus te kunnen verdienen.
Keep the Sunny Side Up
pi_55327538
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:29 schreef Carlaa het volgende:
Hulde aan Jaap trouwens, hoe hij de boel bij elkaar probeert te houden.
Ja, dat doet Jaap errug goed. De mediator!
Make my day!
  maandag 17 december 2007 @ 01:31:35 #92
130755 Kinga
versier hier
pi_55327539
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:30 schreef avonne het volgende:
ik mis van alles
Ik wil best alles noteren, maar ik snáp het gewoon niet
pi_55327540
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
We mogen niet horen wat er in de limo naar DOB is gezegd, en wie erin zaten.
Sven iig hoorde ik
pi_55327543
Huub praat niet tegen Brian. Ze rijden in aparte auto's naar de disco
het water roept
  maandag 17 december 2007 @ 01:32:06 #95
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55327545
Het gaat dus over initiatieven die Huub heeft genomen ter promotie van z'n populariteit... het lijkt er dus op dat Huub Lieke heeft wijsgemaakt dat hij dat soort dingen iov het hokje moest doen en haar daar mee manipuleerde. Hij had dus niet vrewacht dat Lieke dit soort dingen zou checken. Verschillende contactpersonen maakten die leugens dus mogelijk.
Dit is Huub dus 2,2 miljoen waard. Nou als dit alles is. Lieke was gewoon naief dus.
Op maandag 17 december 2007 01:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Daar hoort het niet want uiterst speculatief.
Dan zoek het maar uit ..... Ik doe echt nooit meer de moeite om op verzoek iets daar neer te zetten !
Keep the Sunny Side Up
  maandag 17 december 2007 @ 01:33:01 #97
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55327557
Lieke: Hoe is het met Pietje?
  maandag 17 december 2007 @ 01:33:07 #98
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_55327558
Hoe durft ze nu een ander iets te verwijten na al haar eigen achterbakse dingen!
pi_55327561
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:30 schreef avonne het volgende:
ik mis van alles
Lieke heeft een kans gemist door weer naar boven te gaan, ze had in de slaapkamer moeten blijven en daar met jan en alleman de discussie voortzetten.
pi_55327564
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Huub vertelde een smoesje om dingen te kunnen doen die Lieke niet goed zou vinden. De smoes was dat hij het moest doen van 'achter' om een bonus te kunnen verdienen.
Niet zo gek. Als het aan Lieke ligt, ging Huub de hoek in aan een ketting
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')