Kindje tochquote:Op maandag 17 december 2007 00:30 schreef Varen het volgende:
Jaap: wat er ook gebeurt, Brian en Amanda zullen elkaar er nooit uitstemmen.
kunnen ook slapen, moeten morgen werken?quote:Op maandag 17 december 2007 01:07 schreef Carlaa het volgende:
toch wel grappig he.. eerdere cosjesr waarin Lieke nog de grote onredelijke zeur was en Huub nog heilig. Stil nu ineens aan die kant.
Zijn deze nu misschien excuses voor Huub aan het verzinnen die alles weer rechtvaardigen?
Jaap gelooft Huub volgens mij helemaal niet. Ik vond hem de hele tijd al min of meer de kant van Lieke kiezen. Maar Jaap de schaker noteert en plaatst zijn zetten als het zijn tijd is. Tot die tijd laat hij veel in midden en maakt links en rechts wat opmerkingen. Zijn belang op dit moment is dat ze met elkaar spelen...dubbele dekking.quote:Op maandag 17 december 2007 01:05 schreef avonne het volgende:
Ehm.... Jaap gelooft Huub, en Lieke gelooft Huub niet.
.... ik nie snappe...
Huh, kansloze Huubfans hebben toch geen werk?? Zo krijgen ze die 16 uur nooit vol! (geintje)quote:Op maandag 17 december 2007 01:08 schreef maril het volgende:
[..]
kunnen ook slapen, moeten morgen werken?
Ach, Cossers zijn ook maar mensen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:07 schreef Carlaa het volgende:
toch wel grappig he.. eerdere cosjesr waarin Lieke nog de grote onredelijke zeur was en Huub nog heilig. Stil nu ineens aan die kant.
Zijn deze nu misschien excuses voor Huub aan het verzinnen die alles weer rechtvaardigen?
En waarheidsvinding!quote:Op maandag 17 december 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap gelooft Huub volgens mij helemaal niet. Ik vond hem de hele tijd al min of meer de kant van Lieke kiezen. Maar Jaap de schaker noteert en plaatst zijn zetten als het zijn tijd is. Tot die tijd laat hij veel in midden en maakt links en rechts wat opmerkingen. Zijn belang op dit moment is dat ze met elkaar spelen...dubbele dekking.
Wat is de zin van dit soort opmerkingen?quote:Op maandag 17 december 2007 01:07 schreef Carlaa het volgende:
Het is wel gebeurd maar het had niet mogen gebeuren...nu is het uitgekomen en moet Huub liegen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:57 schreef akveor het volgende:
Waarom zou je liegen om iets wat nooit gebeurd is? Er is iets wat Huub niet heeft gedaan en waar hij Lieke mee kan manipuleren richting de febo. En zo te horen hing Huub's verblijf in de villa ervan af. Zo ver ben ik....![]()
Ok, zal ik de OP aanpassen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:12 schreef avonne het volgende:
oeps, sorry, ik zie dat dit eigenlijk een oude is.
Nou we gaan hier verder... !
Wat heeft Brian het dan makkelijk, die zuipt, heeft een gehoorzame Amanda en viert vakantiequote:Op maandag 17 december 2007 01:11 schreef Desii het volgende:
Het blijft allemaal wat vaag, Huub heeft iig tegen Lieke gelogen waarom hij bepaalde dingen deed (volgens mij heeft tie iets afgeschoven op de schim, terwijl dat niet zo was)
Volgens Lieke wilde hij een relatie, waarbij zij flink onder de plak zat en ook nog wat kon rommelen met iemand anders voor de show.
Ergens kan ik me niet voorstellen, dat dit allemaal om die ene zoen gaat
O'ja en ik ben zo'n kansloze Huubfan, die nu ook gewoon zwaar kritiek op hem heb.
Precies...quote:Op maandag 17 december 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja en Huub is pissed omdat zij zijn vertrouwen heeft beschaamd.
Heerlijk als intriges uitkomen...... Jammer dat de febo wil dat het vaag blijft. Ze kunnen een hoop respekt bij mij terugwinnen als ze eindelijk meer openheid van zaken geven. Een TV programma als dit mag niet geregeerd worden door leugens.
Ik denk dat dat komende tijd heel anders gaat wordenquote:Op maandag 17 december 2007 01:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat heeft Brian het dan makkelijk, die zuipt, heeft een gehoorzame Amanda en viert vakantie
INou dan zal ik de stilte even opvullen. Ik vind Lieke een zeur. Ik vind haar eeuwige gepraat en haar onvermogen vaak om een kort maar krachtig antwoord te geven (behalve "Hey" inclusief vinger en "ik ben klaar met je") zorgt ervoor dat mijn ogen dichtvallen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:07 schreef Carlaa het volgende:
Bij mij is het plaatje nog niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 17 december 2007 01:13 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd maar het had niet mogen gebeuren...nu is het uitgekomen en moet Huub liegen.
Och, de trein gaat verder en als ik het goed zag, is er niemand gepasseerd omdat beide van Prospera zijnquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 01:10 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Huh, kansloze Huubfans hebben toch geen werk?? Zo krijgen ze die 16 uur nooit vol! (geintje)
Ja...de tranen sprongen haar in haar ogenquote:Op maandag 17 december 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
een paar dingen snap ik nog niet
Bijv: was Lieke nou geschrokken toen Huub zei "ik heb gelogen"
Pourquoi? Omdat de leugen weliswaar toch een leugen is, maar omdat het toch anders blijkt dan ze dacht?
Precies mijn punt! Lieke zat met dr hand voor dr mond, tranen in dr ogen en was daarna duidelijk van slag. Was trouwens de eerste keer dat ik me er bij haar niet aan stoorde, en het kwam oprecht over.quote:Op maandag 17 december 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
Pourquoi? Omdat de leugen weliswaar toch een leugen is, maar omdat het toch anders blijkt dan ze dacht?
Ach, een soort ongenoegen dat de mensen die het voor Lieke opnamen tegen Huub hier constant afgezeken werden.. en nu achteraf gewoon gelijk blijken te hebben.quote:Op maandag 17 december 2007 01:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat is de zin van dit soort opmerkingen?
ja jij samen met Alex toch?quote:Op maandag 17 december 2007 01:11 schreef Desii het volgende:
Het blijft allemaal wat vaag, Huub heeft iig tegen Lieke gelogen waarom hij bepaalde dingen deed (volgens mij heeft tie iets afgeschoven op de schim, terwijl dat niet zo was)
Volgens Lieke wilde hij een relatie, waarbij zij flink onder de plak zat en ook nog wat kon rommelen met iemand anders voor de show.
O'ja en ik ben zo'n kansloze Huubfan, die nu ook gewoon zwaar kritiek op hem heb.
edit: fan is groot woord... favouriete bewoner samen met Japie, bevalt me beter
ja jij samen met Alex toch?quote:Op maandag 17 december 2007 01:11 schreef Desii het volgende:
edit: fan is groot woord... favoriete bewoner samen met Japie, bevalt me beter
Volgens mij omdat zij constant aangevallen werd, en voor leugenaar en NSB'er uitgescholden terwijl Huub nu doodleuk toegeeft dat HIJ degene was die gelogen had.quote:Op maandag 17 december 2007 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Precies mijn punt! Lieke zat met dr hand voor dr mond, tranen in dr ogen en was daarna duidelijk van slag. Was trouwens de eerste keer dat ik me er bij haar niet aan stoorde, en het kwam oprecht over.
Misschien heft ze de hoop gehouden dat het iemand van achter was die heeft gelogen, zoals we allemaal dachtenaltans Lieke en dan sneaky Huub., dit komt ook bij amanda en Brain hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
charmant, zoals je dat blijft herhalen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:14 schreef riri het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komende tijd heel anders gaat worden
Is nu de leugen dat hij er een bonus voor krijgt?quote:Op maandag 17 december 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Poging tot samenvatting van de situatie :
- Huub heeft een aantal dingen gedaan (of willen doen), waarvan hij wist dat Lieke dat niet goed zou vinden. Bijvoorbeeld Nadia versieren enz. Huub deed dat (a) Om show te maken of (b) uit baldadigheid of (c) opperste geilheid
- Lieke kreeg onder de dekens verhalen van Huub dat hij die dingen deed omdat hij daarvoor extra bonus (geld ?) kon krijgen van het hokje
- Lieke vertrouwde het op eeen bepaald moment niet meer, kontroleerde 'achter' en ontdekte dat Huub's verhaal niet klopte. Daarom verweet ze hem onder de dekens andere verhalen te vertellen
- De zaak liep op de spits, Lieke had 'achter' een gesprek gevraagd met Huub en 2 redacteuren. In dat gesprek zou de waarheid gaan uitkomen. Dus heeft Huub nu alsnog z'n leugens toegegeven.
Heb ik het zo een beetje compleet ?
Weet jij dan al wat er voorgevallen is? Waarover gelogen is?quote:Op maandag 17 december 2007 01:15 schreef diedirk het volgende:
Waarom moet Huub nu weer beschermd worden?
Jap en lieke en de redactie hebben zijn leugens door en nu komt er streamlock?!!!
Belachelijk hoe Lieke vanmiddag voor backstabber enz werd neergezet terwijl het dus juist Huub is geweest
Mooi voor het updates topicquote:Op maandag 17 december 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Poging tot samenvatting van de situatie :
- Huub heeft een aantal dingen gedaan (of willen doen), waarvan hij wist dat Lieke dat niet goed zou vinden. Bijvoorbeeld Nadia versieren enz. Huub deed dat (a) Om show te maken of (b) uit baldadigheid of (c) opperste geilheid
- Lieke kreeg onder de dekens verhalen van Huub dat hij die dingen deed omdat hij daarvoor extra bonus (geld ?) kon krijgen van het hokje
- Lieke vertrouwde het op eeen bepaald moment niet meer, kontroleerde 'achter' en ontdekte dat Huub's verhaal niet klopte. Daarom verweet ze hem onder de dekens andere verhalen te vertellen
- De zaak liep op de spits, Lieke had 'achter' een gesprek gevraagd met Huub en 2 redacteuren. In dat gesprek zou de waarheid gaan uitkomen. Dus heeft Huub nu alsnog z'n leugens toegegeven.
Heb ik het zo een beetje compleet ?
Als ze er ruzie over voert dan was ze toch al overtuigd van haar gelijk??? Als ze niet zo;n vermoeden had dan zou er toch geen ruzie zijn? En netw as ze rete verbaasd,. Als blijkt dat je gelijk hebt over iets wat ze al dagen vol overtuiging door de villa schreeuwt, dan ben je boos, da's dan toch je eerste reactie. Haar eerste reactie was een schok. Ze was ook direct stil (voor de verandering) en praatte op een hele rustige toon.quote:Op maandag 17 december 2007 01:18 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Volgens mij omdat zij constant aangevallen werd, en voor leugenaar en NSB'er uitgescholden terwijl Huub nu doodleuk toegeeft dat HIJ degene was die gelogen had.
Deze leugens en manipulaties waren voor haar de reden om zich van Huub af te keren en de relatie te stoppen. Waarschijnlijk de oorzaak van vele ruzies. En al die tijd werd zij voor gek verklaard en voor leugenaar uitgemaakt.
Als je dan ineens verteld wordt dat je gelijk had.. tsja, dan is dat een behoorlijke klap.
Users werden niet afgezeken of bekritiseerd. Lieke wel. Ik denk dus dat het niet handig is andere fok users zo uit te dagen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:16 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ach, een soort ongenoegen dat de mensen die het voor Lieke opnamen tegen Huub hier constant afgezeken werden.. en nu achteraf gewoon gelijk blijken te hebben.
Die vrouw in jouw toilet,...quote:Op maandag 17 december 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, als je met het vertrouwen van een vrouw zit te spelen, dan heb je als vent een probleempje.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:24 schreef eusjuh het volgende:
Lieke liegt ook alles aan elkaar.De popo boeit haar ineens niet meer terwijl ze al een maand gilt hoopt op 25 % uit te komen ( hoger dus dan vorige keer).Ze kon totaal niet meer met brainless omdat hij haar gemept heeft maar ze huilt wel bij hem uit.Amanda was minderwaardig in haar ogen maar toen ze eenzaam was ging ze leuk doen met haar.Huub kreeg oorbellen terug met het gezegde ; geef ze maar aan die Hedda.Gisteren vloog ze Hedda om d'r nek.
quote:Op maandag 17 december 2007 01:26 schreef diedirk het volgende:
Denk dat het als volgt zit:
huub heeft Lieke elke keer onder de dekens verteld dat hij dingen moest doen van achter en
op deze manier Lieke bedreigd en gemanipuleerd dat het allemaal overmacht was en niet zijn schuld was.
De schuld dus naar achter afschuiven onder het mom van ik moet het doen (van de redactie) en krijg er geld voor (Het nadia verhaal, ze kreeg nl. geld voor toneelspel met Luc)
Daar hoort het niet want uiterst speculatief.quote:Op maandag 17 december 2007 01:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb ik daar (nu) ook neergezet
Hoe makkleijk is het niet om haar als slachtoffer te zien.Ze is volwassen en heeft een foute keus gemaakt en dat moet ze incasseren.Dat ligt bij haar!quote:Op maandag 17 december 2007 01:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Elk weldenkend mens weet, dat hij met de vijand moet heulen als hij zich veilig wil achten.
Ze heeft gewoon geen keuzes. Huub heeft haar telkens weer in hun armen gedreven door zijn gedwing.
Hij moet nu ook zijn ding weer doen. Hij weet, dat Lieke hier geen zin in heeft.
Iemand met een beetje fatsoen loopt weg als de ander dit aangeeft.
Ach schei toch uit, ze loopt al dagen als een opgedirkte travo door dat huis te stampen en toe roepen hoe sterk ze is en dr eeuwige geblabla tijdens een discussie. Zij is degene die bij Brian aanpapte van de week (Brian of all people!!) en hem vetrouwelijke info vertelde.quote:Op maandag 17 december 2007 01:22 schreef riri het volgende:
Het is maar goed dat het allemaal uitkomt....voor Lieke was het vanaf het begin ontzettend zwaar......
doordat ze zo voor de gek gehouden is en nu ze dat weet valt er een hele last van haar schouders
Huub vertelde een smoesje om dingen te kunnen doen die Lieke niet goed zou vinden. De smoes was dat hij het moest doen van 'achter' om een bonus te kunnen verdienen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef maril het volgende:
[..]
Is nu de leugen dat hij er een bonus voor krijgt?
want dan heb ik nu zoiets, dat heeft hij dan van achter moeten zeggen omdat geld aan spelers geven nou niet zo'n handige zet is.
Ja, dat doet Jaap errug goed. De mediator!quote:Op maandag 17 december 2007 01:29 schreef Carlaa het volgende:
Hulde aan Jaap trouwens, hoe hij de boel bij elkaar probeert te houden.
Ik wil best alles noteren, maar ik snáp het gewoon nietquote:Op maandag 17 december 2007 01:30 schreef avonne het volgende:
ik mis van alles
ik hoop dat jullie keurig noteren
Sven iig hoorde ikquote:Op maandag 17 december 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
We mogen niet horen wat er in de limo naar DOB is gezegd, en wie erin zaten.
Dan zoek het maar uit ..... Ik doe echt nooit meer de moeite om op verzoek iets daar neer te zetten !quote:Op maandag 17 december 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar hoort het niet want uiterst speculatief.
Lieke heeft een kans gemist door weer naar boven te gaan, ze had in de slaapkamer moeten blijven en daar met jan en alleman de discussie voortzetten.quote:Op maandag 17 december 2007 01:30 schreef avonne het volgende:
ik mis van alles
ik hoop dat jullie keurig noteren
Niet zo gek. Als het aan Lieke ligt, ging Huub de hoek in aan een kettingquote:Op maandag 17 december 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub vertelde een smoesje om dingen te kunnen doen die Lieke niet goed zou vinden. De smoes was dat hij het moest doen van 'achter' om een bonus te kunnen verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |