abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55327056
Toch wel raar dat Huub het "eruit stemmen" van Lieke niet kan koppelen aan zijn zeer leugenachtig gedrag. Je kunt niet altijd alles in brokken opdelen, het één is vaak een gevolg van het ander....
pi_55327058
Kan dat pianospel nu echt niet hebben.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55327080
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:57 schreef riri het volgende:
Hun drieeen kunnen nu wel heel ver komen nu ze dit weten....Amanda en Brian zijn straks de pineut
Zou eens tijd worden.Die twee maken echt geen show en genieten van alle vakantiescripts,omdat Huub en Jaap de show moeten trekken.Dacht dat Huub na gisteren wel wakker zou worden,maar helaas heeft de achterban er niks mee gedaan.
  maandag 17 december 2007 @ 01:01:19 #279
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55327089
Mensen streamers OOK !
Huub was fout! En hij geeft het toe!
Trusten want een volgende week begint weer voor velen van ons !
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_55327090
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:59 schreef riri het volgende:
Lieke heeft dus iets heel goed doorgepakt...ze is zelf naar achteren gegaan en heeft dingen lopen verifieren omdat naar haar gevoel dingen niet klopten...daardoor liep Huub tegen de lamp en moest hij zijn leugen toegeven
Dat begreep ik ook.. maar wát die leugen nu psies is geweest snap ik nog niet
Huub heeft het over een 'inschattingsfout'..
pi_55327094
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:59 schreef maril het volgende:
Moet je even muten en switchen naar stream 1 alwaar je het gezemel van Lieke weer kan aanhoren
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55327098
Het gaat over een regeling.
Voor wat hoort wat
het water roept
pi_55327106
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:57 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Ik zat ernaast!

Kom op zeg, als hij iets stoms doet dan is het gewoon een lul. Maar in dit gevoel moet ik me toch echt aansluiten bij degene die hier een apart gevoel bij hebben.
Onder andere omdat Huub net zei:
"Ik heb 1x gelogen"
Lieke: "Ja...." (sarcastisch toontje)
Huub: "Kom op zeg Lieke!!! (boos)... Jezus dit is echt het meest vreemde gesprek wat ik ooit heb gevoerd"
Ik heb hem wel vaker op leugens en draaien kunnen betrappen. Hij kan nu niet onder één leugen uit, vandaar zijn knielval. Maar ik denk dat hij Lieke veel vaker belazert heeft. Voor mij deugt hij voor geen ene meter. Zie de man, hoor zijn blabla verhalen.....en je weet het.
pi_55327109
Die piano is nu verhuisd naar het kantoor

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_55327111
Jaap gelooft nog steeds het andere verhaal en daar baalt Lieke van. Ze is heel giftig
het water roept
pi_55327118
Lieke: Ik had er stukken beter mee gekund als het wel zo was....
pi_55327120
Japio zoekt voorbeelden van voorvallen bij Lieke. Het gaat erom dat Huub leugens heeft opgehangen : Hij moest bepaalde dingen doen (bv Nadia versieren) tegen een bonus-vergoeding.

Japio wil met name over die bonus alles uitvogelen.
Keep the Sunny Side Up
pi_55327127
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch wel raar dat Huub het "eruit stemmen" van Lieke niet kan koppelen aan zijn zeer leugenachtig gedrag. Je kunt niet altijd alles in brokken opdelen, het één is vaak een gevolg van het ander....
Ze heeft net past gehoord dat hij had gelogen, daar was ze zo verbaasd over. En Lieke snapt soms dingen niet wanneer Jaap aan een paar woorden genoeg heeft. Onderschat Jaap zn intelligentie niet. En Jaap weet bijna zeker dat Huub nu liegt over het liegen... snapje?
pi_55327128
Huub doet dus allerlei dingen en vertelt leugens voor geld.
Voor wat hoort wat zegt Jaap net.
Huub is een grote leugenaar.
  maandag 17 december 2007 @ 01:04:03 #290
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55327130
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:59 schreef maril het volgende:
Ik had hetzelfde! Meestal speelt ie als de rest annoying is. maar nu ff niet !
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_55327132
het "voor wat hoort wat" verhaal is misschien dat Nadia beloont werd voor acties (met luc bijvoorbeeld).
Huub heeft dingen gedaan (zoenen met nadia bijvoorbeeld) en gezegd "ik moet dit van het hokje, dan krijg ik....." en dat blijkt dan niet waar te zijn.
pi_55327134
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zoekt voorbeelden van voorvallen bij Lieke. Het gaat erom dat Huub leugens heeft opgehangen : Hij moest bepaalde dingen doen (bv Nadia versieren) tegen een bonus-vergoeding.

Japio wil met name over die bonus alles uitvogelen.
Dat hoor ik ook.
Make my day!
pi_55327140
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:01 schreef Clank het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook.. maar wát die leugen nu psies is geweest snap ik nog niet
Huub heeft het over een 'inschattingsfout'..
Het was in ieder geval groot genoeg om Lieke een besluit te doen nemen om Huub aan de kant te zetten. Het was er vermoedelijk ook niet eentje, maar een reeks van leugens en gedraai. Deze komt alleen uit.
  maandag 17 december 2007 @ 01:04:43 #294
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55327141
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:59 schreef riri het volgende:
Lieke heeft dus iets heel goed doorgepakt...ze is zelf naar achteren gegaan en heeft dingen lopen verifieren omdat naar haar gevoel dingen niet klopten...daardoor liep Huub tegen de lamp en moest hij zijn leugen toegeven
Ja en Huub is pissed omdat zij zijn vertrouwen heeft beschaamd.

Heerlijk als intriges uitkomen...... Jammer dat de febo wil dat het vaag blijft. Ze kunnen een hoop respekt bij mij terugwinnen als ze eindelijk meer openheid van zaken geven. Een TV programma als dit mag niet geregeerd worden door leugens.
pi_55327151
Ehm.... Jaap gelooft Huub, en Lieke gelooft Huub niet.
.... ik nie snappe...
pi_55327158
Lieke kan een heel boekje open doen over Huub
het water roept
pi_55327165
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik heb hem wel vaker op leugens en draaien kunnen betrappen. Hij kan nu niet onder één leugen uit, vandaar zijn knielval. Maar ik denk dat hij Lieke veel vaker belazert heeft. Voor mij deugt hij voor geen ene meter. Zie de man, hoor zijn blabla verhalen.....en je weet het.
Hij gaf toe dat hij gelogen heeft voor het spel, wat erg
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_55327166
waarom nu een streamlock?
pi_55327170
Jaap vraagt wat Lieke verwacht van het gesprek en SL
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')