En Huub liegt aldus Huub ........quote:Op maandag 17 december 2007 00:53 schreef schatje het volgende:
Het publiek gaat niet beslissen wie er gaat winnen, aldus Huub.
Ik begrijp er ook geen fuck vanquote:Op maandag 17 december 2007 00:54 schreef kissa het volgende:
Ik snap er geen reet meer van maar dat ligt vast en zeker aan mij
quote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
alle mensen op nowlive
beweren nu dat huub moest liegen van het hokje
Ik zat ernaast!quote:Op maandag 17 december 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze willen het gewoon niet geloven. Ook al zien ze hem iemand vermoorden....dan nog is het echt niet gebeurt....
Maar iedereen weet wat ik daarmee bedoel met Huub = Judasquote:Op maandag 17 december 2007 00:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Die wordt ook onterecht zwartgemaakt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Evangelie_naar_Judas
nee maar lieke heeft er de laaste tijd pas naar verwezenquote:Op maandag 17 december 2007 00:52 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jij daar ook onder de dekens gelegen?
Oliebollen-akkoord, nieuwe term voor Wiki?quote:Op maandag 17 december 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Huub-Lieke ruzie moet nog een paar dagen aanhouden. Wat nu zien is opvulling voor de streams. Pas op woensdag wordt het Kerstdiner opgenomen. Daar wordt het ineens weer goed tussen die twee. [i]( Dat heet het Oliebollen akkoord )[/9]
Dat leugentje komt hem natuurlijk goed uitquote:Op maandag 17 december 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Huub liegt aldus Huub ........
Die tattoe op d'r buikquote:Op maandag 17 december 2007 00:56 schreef Varen het volgende:
Wat is het Nadia ding, wie heeft daar een idee over?
Pfff. Huub is veel simpeler, dan jullie denken.quote:Op maandag 17 december 2007 00:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dit hele verhaal is toch te vaag om zo'n conclusie te trekken!
Lieke is nu pas echt fucked up, omdat zij geloofd wat Huub nu zegt. En Huub is te rustig. Meestal gaat hij gillen, behalve nu. Het klopt gewoon niet..
En niet omdat ik een Huubgroupie ben trouwens. Zullen we gewoon kappen met die onzin, iedereen heeft zijn eigen visie. Er speelt teveel achter de schermen om een echt duidelijk beeld van de hele situatie te hebben, dus denk dat niemand met volledige zekerheid kan zeggen dat hij liegt of niet. Je ziet hier al in de COS dat iedereen er anders over denkt, puur afgaand op gevoel.
Lieke zit te eten in de keukenquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 00:56 schreef agter het volgende:
Dat woordje "Nadia ding"... volgens mij was dat een voorzetje van Jaap om ons streamsers op het verkeerde been te zetten. Je zag Huub denken, en toen "Ja" zeggen...
Heeft niets met Nadia te maken dit.
quote:Op maandag 17 december 2007 00:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen fuck van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |