Trustequote:Op maandag 17 december 2007 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
De kubatz-company zet de vakantie gewoon voort: alles gaat langs hun heen en het neukt wat.
Ik heb geen vakantie. Maak er wat leuks van vannacht, De dagploeg van zondag zag er niet echt gezellig uit.![]()
Huub zei: dat hebben mensen al geprobeerd. Angelique.quote:Op maandag 17 december 2007 00:45 schreef Varen het volgende:
Jaap: als je het echt zo vindt, dan moet je recht gaan halen.
Huub: jaa daag
Ik wil ook weten wat er loos is... De gene die net zei dat die relatie vanuit Huubs standpunt nep was, kan nog wel eens gelijk hebben...quote:Op maandag 17 december 2007 00:44 schreef schatje het volgende:
Ik ga echt niet naar bed.
Dit is zo interessant allemaal.
Telefoonverkopertje, he..quote:Op maandag 17 december 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand die hem voor 100 procent vertrouwde bedriegen. Hij is degene die Lieke een mes in de rug heeft gestoken. Zijn moralistische gebabbel......nu probeert hij het weer recht te babbelen.....
He he. Hebben de streamers het eindelijk door?quote:Op maandag 17 december 2007 00:44 schreef diedirk het volgende:
Mag toch hopen dat er hier nooit meer iemand durft te beweren dat Lieke Huub heeft bedonderd.
Het is dus Huub die L:ieke willens en wetens structureel heeft voorgelogen en gemanipuleerd.
hij heeft dit glashard toegegeven en de redactie zal hem bestraffen
Ja en dat ie dat weer meost betalen... waar dan weer een stuk onlogica in zit aan Jaap te horen. Is NL toch geschopt? Zou Huub dat dan ook bedoelen dat ie dacht dat ie toch nooit zou kunnen winnen? Maar wat heeft dat dan met Lieke te maken. (Was Lieke de vervanging van NL?)quote:Op maandag 17 december 2007 00:44 schreef agter het volgende:
Huh, het heeft ook iets met die 10K te maken?
Dank u, zo was hetquote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub zei: dat hebben mensen al geprobeerd. Angelique.
Onzinnige stelling. Huub geeft zelf aan dat hij haar belazert heeft......quote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
Lieke is zo iemand die net zolang doordramt tot de ander gaat zeggen wat ze zelf al die tijd al beweert. En dan is het 'zie je wel'.
En Huub het type dat het niet zo erg vindt om te offerenquote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
Lieke is zo iemand die net zolang doordramt tot de ander gaat zeggen wat ze zelf al die tijd al beweert. En dan is het 'zie je wel'.
Dat was wel weer interessante informatie. Nadia heeft er dus een goede functie bij TMF aan over gehouden volgens Jaapquote:
Structueelquote:Op maandag 17 december 2007 00:44 schreef diedirk het volgende:
Het is dus Huub die L:ieke willens en wetens structureel heeft voorgelogen en gemanipuleerd.
dat zei lieke toch zelfquote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik wil ook weten wat er loos is... De gene die net zei dat die relatie vanuit Huubs standpunt nep was, kan nog wel eens gelijk hebben...
Jij herkent dat natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
Ze heeft er lang genoeg om gevraagd.quote:Op maandag 17 december 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
En Huub het type dat het niet zo erg vindt om te offeren
Ik verdedig hem wel.quote:Op maandag 17 december 2007 00:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zit hem nou niet zo te verdedigen, hij is toch ook altijd eerlijk en realistisch, lijkt het me nu tijd voor de huub-fans dat ook eens op z'n minst te proberen.
Die uitspraken van hem net waren niet gewoon leugentjes maar waren gewoon kut, voor Lieke althans. Huub neemt zichzelf en die twee en half miljoen iets te serieus naar mijn smaak. Geen sympathiek persoon, blijkt.
Dan vraag je je toch af wie hier de hoer is...quote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
alle mensen op nowlive
beweren nu dat huub moest liegen van het hokje
We wisten toch al dat daarmee onderhandeld werd.quote:Op maandag 17 december 2007 00:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was wel weer interessante informatie. Nadia heeft er dus een goede functie bij TMF aan over gehouden volgens Jaap
Ja ze heeft de looks volgens Jaap.quote:
ik weet het ook niet, kan alleen maar gissen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:32 schreef sander-3 het volgende:
Ben ik nu de enige die niet begrijpt wat 'die leugen' is?
Dit hele verhaal is toch te vaag om zo'n conclusie te trekken!quote:Op maandag 17 december 2007 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub kan er niet tegen om afgewezen te worden in een relatie! En als dat wel gebeurt heb je dus de Huub van nu ! Gemeen en achterbaks !
quote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Nomrc2 het volgende:
alle mensen op nowlive
beweren nu dat huub moest liegen van het hokje
Zo is hetquote:Op maandag 17 december 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onzinnige stelling. Huub geeft zelf aan dat hij haar belazert heeft......
Ze willen het gewoon niet geloven. Ook al zien ze hem iemand vermoorden....dan nog is het echt niet gebeurt....quote:Op maandag 17 december 2007 00:48 schreef agter het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch af wie hier de hoer is...
de bekende onder de dekens talkquote:Op maandag 17 december 2007 00:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
He he. Hebben de streamers het eindelijk door?
Zo ongelofelijk onrechtvaardig hoe Lieke hier is afgeschilderd. Afschuwelijk gewoon. Bah.
Lieke deugd. Dat heb ik van het begin af aan al gezegd. Huub maakte haar gek, waardoor zij zo moralistich begon te kletsen af en toe. Hij lulde haar altijd klem.
Ik heb respect voor die meid, dat zij het zo lang heeft volgehouden. Klasse!!!!
Waren dat niet die vrienden in Amerika?quote:Op maandag 17 december 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze willen het gewoon niet geloven. Ook al zien ze hem iemand vermoorden....dan nog is het echt niet gebeurt....
Jij daar ook onder de dekens gelegen?quote:Op maandag 17 december 2007 00:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de bekende onder de dekens talk
of stream is hupert heeeeel anders
maar idd niemand wilde het geloven
ben benieuwd of ze dit op tv gaan gebruiken
Gisteren dacht ik gelezen te hebben dat ze er vanaf gezien heeft.quote:Op maandag 17 december 2007 00:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
We wisten toch al dat daarmee onderhandeld werd.
Yep. Zoals ik al zei.quote:Op maandag 17 december 2007 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub kan er niet tegen om afgewezen te worden in een relatie! En als dat wel gebeurt heb je dus de Huub van nu ! Gemeen en achterbaks !
Dank, schatje.quote:Op maandag 17 december 2007 00:52 schreef schatje het volgende:
Nogmaals, het is niet de bedoeling dat we op de man gaan spelen.
Die wordt ook onterecht zwartgemaaktquote:Op maandag 17 december 2007 00:52 schreef neehe het volgende:
Huub = Judas
Daar kon Huub dan weer niets aan doen.....quote:Op maandag 17 december 2007 00:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Waren dat niet die vrienden in Amerika?
En dat moeten wij maar in de oren knopen volgens jou?quote:Op maandag 17 december 2007 00:53 schreef schatje het volgende:
Het publiek gaat niet beslissen wie er gaat winnen, aldus Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |