Die snor staat hem echt niet ! Het geeft hem alleen maar een klein fuck-me-now-kabouter imago voor de Reguliers dwars.. Maar ja Ricardo is al wegquote:
Zal me niets verbazen na zijn actie van gisteren. Hij zal de FEBO ook wel gedreigd hebben niet meer terug te komen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:20 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nu dus ook. Huub weet niet meer wat hij moet zeggen, voelt zich erg ongemakkelijk. Zou me niet verbazen dat hij van achter een leuk bedrag krijgt om vervolgens weggestemd te kunnen worden. Er zit een luchtje aan hier.
quote:Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
Huub geeft toe dat hij Lieke geneukt heeft omdat ze een kut heeft. Die heeft Jaap niet. "en dat is het verschil"
dieptriest.
Lieke is dus ijzersterk geweest om dit realistieproces te hebben moeten doormaken.
(als ik alles goed begrepen heb)
Ik lig in een deuk hier. Een leugen!?quote:Op maandag 17 december 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Laat je niet gek maken, Huub zit gewoon show te maken .......
Nee hoor, niemand weet het. Maar Huub zegt dat die een leugen heeft verteld. En nu zie ik ineens heel veel nieuwe posters vertellen hoe slecht en verdorven Huub wel niet is.quote:Op maandag 17 december 2007 00:32 schreef sander-3 het volgende:
Ben ik nu de enige die niet begrijpt wat 'die leugen' is?
Dat begrijp ik ook. En al zijn mooie woorden "ik hou van je, ik doe alles voor je" waren allemaal gelogen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
Huub geeft toe dat hij Lieke geneukt heeft omdat ze een kut heeft. Die heeft Jaap niet. "en dat is het verschil"
dieptriest.
Lieke is dus ijzersterk geweest om dit realistieproces te hebben moeten doormaken.
Het ontmaskerde dwergje eruit is een betere optie...quote:Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke heeft de keus nu...accepteren dat ze gemanipuleerd is en gaan voor de winst.
of nokken
RTL is ook de stekker kwijt ! Maar ja die kijken ook niet verder dan hun Media Park!quote:Op maandag 17 december 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
Dit is toch 0 bruikbaar voor tv uitzendingen, geen mens weet waar het over gaat!
Ach, hou toch op. Toen Hedda hem de bons gaf, stapte hij meteen over op Lieke.quote:Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
dieptriest.
Lieke had het allang door, waarom denk je dat ze zo veel gehuild heeft? Waarom denk je dat ze NIETS meer met hem te maken wil hebben?quote:Op maandag 17 december 2007 00:39 schreef Taurus het volgende:
[..]Maar dat geldt voor Lieke toch ook? Als zij in de veronderstelling was dat Huub echt verliefd op haar was, was ze nu wel in janken uitgebarsten en weggelopen lijkt me. Zou heel raar zijn als zij dacht dat er een echte relatie was, en dat dat nu opeens niet zo blijkt te zijn, en ze reageert zoals ze nu doet.
Hij heeft last van zn slokdarm zei hij straksquote:Op maandag 17 december 2007 00:39 schreef riri het volgende:
Jaap zit weer te stamelen..."'Ik wordt niet goed van mijzelf"
Ik moet zo lachen om Jaap soms...vindt hem zelfs lief vaak
Amanda redt de finale ook met haar procenten dus dat gaat Huub ook redden.quote:Op maandag 17 december 2007 00:41 schreef Taurus het volgende:
Hier heb je weer dat zogenaamd 'eerlijk en realistische' geklets van Huub, dat eeuwige gedreig (waar jullie en de psych overigens constant Lieke van beschuldigden) van 'ik ben jouw enige kans op de finale' etc![]()
En nu: "Want ík haal die finale wel!" bah. Wat mij betreft daalt Huub zo'n 40% in die poll de volgende keer, dan praat ie wel anders met z'n 'want ik haal die finale wel'.
Zit hem nou niet zo te verdedigen, hij is toch ook altijd eerlijk en realistisch, lijkt het me nu tijd voor de huub-fans dat ook eens op z'n minst te proberen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, niemand weet het. Maar Huub zegt dat die een leugen heeft verteld. En nu zie ik ineens heel veel nieuwe posters vertellen hoe slecht en verdorven Huub wel niet is.
Hier op Fok liegt gelukkig niemand
ik zie niet zoveel nieuwe posters. Zullen we gewoon niet meer mekaar afkatten?quote:Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, niemand weet het. Maar Huub zegt dat die een leugen heeft verteld. En nu zie ik ineens heel veel nieuwe posters vertellen hoe slecht en verdorven Huub wel niet is.Hier op Fok liegt gelukkig niemand
En dat verdient ZIJ!!!quote:Op maandag 17 december 2007 00:42 schreef Varen het volgende:
Het zou Jaap niks verbazen als er een dekking voor Lieke in komt.
Huub kan er niet tegen om afgewezen te worden in een relatie! En als dat wel gebeurt heb je dus de Huub van nu ! Gemeen en achterbaks !quote:Op maandag 17 december 2007 00:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ach, hou toch op. Toen Hedda hem de bons gaf, stapte hij meteen over op Lieke.
Nu Hedda hem weer binnen wil halen, omdat haar vriendje weer weg is, is zij weer in de picture bij Huub.
Huub kan niet tegen afwijzing en Lieke wijst hem zeer terecht af. Nu wil hij de zaken omdraaien om vooral zijn gelijk te krijgen. Misselijk maken mannetje met zielig snorretje. (nou ja, snor?? Vlasje net als de meiden in de Kooi)
Dat is wel echt z'n eigen opvatting. Kan anders nooit dat Amanda en Brian er nou nog zittenquote:Op maandag 17 december 2007 00:43 schreef Varen het volgende:
Huub: het is in DKG buigen of weggaan.
en dan is Lieke altijd keihard uitgemaakt voor hoer en dat ze zich de villa ingeneukt heeft....moet je nagaan...quote:Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
dieptriest.
alle mensen op nowlivequote:Op maandag 17 december 2007 00:19 schreef Carlaa het volgende:
Als ik het goed heb heeft Lieke dus gewoon gelijk gehad even valt Heilige Huub nu van zijn troon?
OOOOPS.. alle Huub fans snel de ogen dicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |