quote:Op maandag 17 december 2007 00:13 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
JdM heeft zich er persoonlijk mee bemoeid.
De woorden uit mijn mond.quote:Op maandag 17 december 2007 00:18 schreef Py het volgende:
So far for mr. Oprecht
en Jaap begrijpt waar Huub het over heeft en Lieke snapt er (net als ons) geen hout van.quote:Op maandag 17 december 2007 00:17 schreef BuffyJan het volgende:
Huub heeft een fout gemaakt en daar moet ie nu voor betalen
ik ook!!!quote:Op maandag 17 december 2007 00:18 schreef noekje het volgende:
Ik heb het idee dat Huub nu juist liegt.
Lieke heeft het blootgelegd. Ze had vermoedens over dingen die Huub onder de dekens tegen haar zei en waar hij haar mee manipuleerde. Die is ze achter gaan verifieren en Huub is door de mand gevallen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:18 schreef KimiK het volgende:
[..]
en Jaap begrijpt waar Huub het over heeft en Lieke snapt er (net als ons) geen hout van.
Dat idee heb ik nu dus ook. Huub weet niet meer wat hij moet zeggen, voelt zich erg ongemakkelijk. Zou me niet verbazen dat hij van achter een leuk bedrag krijgt om vervolgens weggestemd te kunnen worden. Er zit een luchtje aan hier.quote:Op maandag 17 december 2007 00:18 schreef noekje het volgende:
Zei ik vanmiddag niet al, dat Lieke bij mij oprechter over komt?quote:Op maandag 17 december 2007 00:18 schreef Py het volgende:
So far for mr. Oprecht
Vind je het gek na alles wat dat gestoorde ventje haar heeft aangedaan, blijkt de waarheid nog erger te zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 00:14 schreef maril het volgende:
Lieke is nu in ieder geval echt geschokeerd.
Nu wel...quote:Op maandag 17 december 2007 00:19 schreef schatje het volgende:
Er was geen bonussysteem toen Huub weer de villa in ging.
Hij kreeg op z'n donder om televisie te maken ofzo.
Gisteren lag hij zijn ex te neuken in het zicht van de andere ex Lieke. En wat nu dan?quote:Op maandag 17 december 2007 00:18 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat het veel eerder speelt..ik hoorde ook oude namen voorbij komen. Huub heeft natuurlijk gewoon NL wel geschopt....quote:Op maandag 17 december 2007 00:19 schreef Ziet het volgende:
zou hij akkoord zijn gegaan met een bonusregeling om lieke er uit te krijgen?
dat is nooit gebeurd
Zou best eens kunnenquote:Op maandag 17 december 2007 00:19 schreef chufi het volgende:
[quote]Op maandag 17 december 2007 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
/quote]
JdM wordt geintimideerd door de Kubatz-fam en co. Zo wast holleeder zn witwass wit ! en Brian is the Winner
en dan is hij nog steeds een leugenaarquote:Op maandag 17 december 2007 00:12 schreef Marieke_B het volgende:
Volgens mij liegt Huub nu...hij zegt dat iets niet gebeurd is en dat hij erover gelogen heeft.
Maar volgens mij is het wel gebeurd
Dat baseer ik op z'n lange blikken en omdat hij telkens zegt ' zo zit ik in elkaar..ik ben nl nooit oprecht en zeg dingen nooit rechtuit...
Hij moet liegen in opdracht van achter..
Ja heb ik ook.Hij houd achter de hand boven het hoofd.Er klopt iets niet.quote:Op maandag 17 december 2007 00:18 schreef noekje het volgende:
Dat zou ik wel heel heftig vinden als dat zo was.quote:Op maandag 17 december 2007 00:19 schreef AutumnTears het volgende:
Het is gewoon zo dat de hele relatie met Lieke fake was en in opdracht.
Weet je dat niet meer?quote:Op maandag 17 december 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zei ik vanmiddag niet al, dat Lieke bij mij oprechter over komt?
quote:Op maandag 17 december 2007 00:20 schreef neehe het volgende:
Hij moest iets doen voor zijn rol ( acteren ) en hij kreeg er geld voor.
Hij heeft verraad gepleegt de NSB er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |