abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55326728
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:39 schreef riri het volgende:
Jaap zit weer te stamelen..."'Ik wordt niet goed van mijzelf"
Ik moet zo lachen om Jaap soms...vindt hem zelfs lief vaak
Hij heeft last van zn slokdarm zei hij straks
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55326732
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:41 schreef Taurus het volgende:
Hier heb je weer dat zogenaamd 'eerlijk en realistische' geklets van Huub, dat eeuwige gedreig (waar jullie en de psych overigens constant Lieke van beschuldigden) van 'ik ben jouw enige kans op de finale' etc

En nu: "Want ík haal die finale wel!" bah. Wat mij betreft daalt Huub zo'n 40% in die poll de volgende keer, dan praat ie wel anders met z'n 'want ik haal die finale wel'.
Amanda redt de finale ook met haar procenten dus dat gaat Huub ook redden.
Het gaat niet om de popo, het gaat om tv maken en dat gaat boven het spel.
Go hard or go home
pi_55326737
Huub: ik denk dat Lieke helemaal in haar eigen gelijk gaat hangen
Jaap: zegt het haar dan.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  maandag 17 december 2007 @ 00:43:44 #179
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_55326738
Jaap vindt het bizar

Huub denkt dat ze zich er overheen moet zetten.

Ik denk dat het inderdaad gaat over Huub's intenties naar Lieke toe, dat die gescript waren...datheeft hij onder de dekens toegegeven. Lieke is daarmee naar achter gegaan..

en nu is het buigen of barsten

Huub buigt
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_55326739
Waar is Lieke
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55326740
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nee hoor, niemand weet het. Maar Huub zegt dat die een leugen heeft verteld. En nu zie ik ineens heel veel nieuwe posters vertellen hoe slecht en verdorven Huub wel niet is.
Hier op Fok liegt gelukkig niemand
Zit hem nou niet zo te verdedigen, hij is toch ook altijd eerlijk en realistisch, lijkt het me nu tijd voor de huub-fans dat ook eens op z'n minst te proberen.

Die uitspraken van hem net waren niet gewoon leugentjes maar waren gewoon kut, voor Lieke althans. Huub neemt zichzelf en die twee en half miljoen iets te serieus naar mijn smaak. Geen sympathiek persoon, blijkt.
pi_55326741
Misschien dat Huub haar heeft wijsgemaakt dat ze een einde aan de relatie moesten maken van het hokje (zodat dat weer wat TV opleverd, aangezien die 1-celige met pruik weinig toevoegd), en moet Huub nu van het hokje zeggen dat dat niet zo was (aangezien Lieke dit niet mocht weten).

Ze reageren beide te raar.Huub te vreemd voor iemand wiens bigass leugen net uit is gekomen, en Lieke omdat ze nu verdrietiger lijkt dan vanmorgen toen haar ex vriendje zijn ex lag te wippen naast haar.
pi_55326742
Huub: het is in DKG buigen of weggaan.
het water roept
pi_55326745
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nee hoor, niemand weet het. Maar Huub zegt dat die een leugen heeft verteld. En nu zie ik ineens heel veel nieuwe posters vertellen hoe slecht en verdorven Huub wel niet is.Hier op Fok liegt gelukkig niemand
ik zie niet zoveel nieuwe posters. Zullen we gewoon niet meer mekaar afkatten?
Praten over de streams, niet over users
pi_55326751
Huh, het heeft ook iets met die 10K te maken?
Make my day!
pi_55326755
De kubatz-company zet de vakantie gewoon voort: alles gaat langs hun heen en het neukt wat.

Ik heb geen vakantie. Maak er wat leuks van vannacht, De dagploeg van zondag zag er niet echt gezellig uit.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  maandag 17 december 2007 @ 00:44:32 #187
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55326756
Het gaat om de 10.000 die Huub weer heeft moeten betalen?

Dit is zo interessant allemaal.
pi_55326762
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:42 schreef Varen het volgende:
Het zou Jaap niks verbazen als er een dekking voor Lieke in komt.
En dat verdient ZIJ!!!
pi_55326763
Mag toch hopen dat er hier nooit meer iemand durft te beweren dat Lieke Huub heeft bedonderd.

Het is dus Huub die L:ieke willens en wetens structureel heeft voorgelogen en gemanipuleerd.

hij heeft dit glashard toegegeven en de redactie zal hem bestraffen
pi_55326764
Huub: het is hier buigen of barsten.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_55326766
Jaap: als je het echt zo vindt, dan moet je recht gaan halen.
Huub: jaa daag
het water roept
  maandag 17 december 2007 @ 00:45:02 #193
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55326768
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Ach, hou toch op. Toen Hedda hem de bons gaf, stapte hij meteen over op Lieke.
Nu Hedda hem weer binnen wil halen, omdat haar vriendje weer weg is, is zij weer in de picture bij Huub.
Huub kan niet tegen afwijzing en Lieke wijst hem zeer terecht af. Nu wil hij de zaken omdraaien om vooral zijn gelijk te krijgen. Misselijk maken mannetje met zielig snorretje. (nou ja, snor?? Vlasje net als de meiden in de Kooi )
Huub kan er niet tegen om afgewezen te worden in een relatie! En als dat wel gebeurt heb je dus de Huub van nu ! Gemeen en achterbaks !
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_55326775
joh, nu hoor ik voor de vierde keer in vijf minuten dat het om miljoenen gaat. Eén keer is wel genoeg, hoor.
pi_55326777
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:43 schreef Varen het volgende:
Huub: het is in DKG buigen of weggaan.
Dat is wel echt z'n eigen opvatting. Kan anders nooit dat Amanda en Brian er nou nog zitten
pi_55326779
Iemand die hem voor 100 procent vertrouwde bedriegen. Hij is degene die Lieke een mes in de rug heeft gestoken. Zijn moralistische gebabbel......nu probeert hij het weer recht te babbelen.....
pi_55326783
Nadia en TMF
pi_55326787
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
Huub geeft toe dat hij Lieke geneukt heeft omdat ze een kut heeft. Die heeft Jaap niet. "en dat is het verschil"

dieptriest.

Lieke is dus ijzersterk geweest om dit realistieproces te hebben moeten doormaken.

(als ik alles goed begrepen heb)
en dan is Lieke altijd keihard uitgemaakt voor hoer en dat ze zich de villa ingeneukt heeft....moet je nagaan...
dit is wel heeeeeeel erg....ze heeft er echt in geloofd
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † maandag 17 december 2007 @ 00:46:05 #199
137949 Disana
pi_55326790
Lieke is zo iemand die net zolang doordramt tot de ander gaat zeggen wat ze zelf al die tijd al beweert. En dan is het 'zie je wel'.
pi_55326791
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:19 schreef Carlaa het volgende:
Als ik het goed heb heeft Lieke dus gewoon gelijk gehad even valt Heilige Huub nu van zijn troon?
OOOOPS.. alle Huub fans snel de ogen dicht!
alle mensen op nowlive
beweren nu dat huub moest liegen van het hokje
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')