Zo is hetquote:Op maandag 17 december 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onzinnige stelling. Huub geeft zelf aan dat hij haar belazert heeft......
Ze willen het gewoon niet geloven. Ook al zien ze hem iemand vermoorden....dan nog is het echt niet gebeurt....quote:Op maandag 17 december 2007 00:48 schreef agter het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch af wie hier de hoer is...
de bekende onder de dekens talkquote:Op maandag 17 december 2007 00:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
He he. Hebben de streamers het eindelijk door?
Zo ongelofelijk onrechtvaardig hoe Lieke hier is afgeschilderd. Afschuwelijk gewoon. Bah.
Lieke deugd. Dat heb ik van het begin af aan al gezegd. Huub maakte haar gek, waardoor zij zo moralistich begon te kletsen af en toe. Hij lulde haar altijd klem.
Ik heb respect voor die meid, dat zij het zo lang heeft volgehouden. Klasse!!!!
Waren dat niet die vrienden in Amerika?quote:Op maandag 17 december 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze willen het gewoon niet geloven. Ook al zien ze hem iemand vermoorden....dan nog is het echt niet gebeurt....
Jij daar ook onder de dekens gelegen?quote:Op maandag 17 december 2007 00:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de bekende onder de dekens talk
of stream is hupert heeeeel anders
maar idd niemand wilde het geloven
ben benieuwd of ze dit op tv gaan gebruiken
Gisteren dacht ik gelezen te hebben dat ze er vanaf gezien heeft.quote:Op maandag 17 december 2007 00:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
We wisten toch al dat daarmee onderhandeld werd.
Yep. Zoals ik al zei.quote:Op maandag 17 december 2007 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub kan er niet tegen om afgewezen te worden in een relatie! En als dat wel gebeurt heb je dus de Huub van nu ! Gemeen en achterbaks !
Dank, schatje.quote:Op maandag 17 december 2007 00:52 schreef schatje het volgende:
Nogmaals, het is niet de bedoeling dat we op de man gaan spelen.
Die wordt ook onterecht zwartgemaaktquote:Op maandag 17 december 2007 00:52 schreef neehe het volgende:
Huub = Judas
Daar kon Huub dan weer niets aan doen.....quote:Op maandag 17 december 2007 00:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Waren dat niet die vrienden in Amerika?
En dat moeten wij maar in de oren knopen volgens jou?quote:Op maandag 17 december 2007 00:53 schreef schatje het volgende:
Het publiek gaat niet beslissen wie er gaat winnen, aldus Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |