Zoiets als van die toneelhaak neem ik zelf met een korreltje zout. Lieke is rancuneus en zal alles verdraaien om hem de zwarte piet toe te spelen van hun geplofte relatie. Ik vind ook dat ze met bitter weinig aankomt elke keer als ze zegt dat hij 'zoveel' heeft gedaan en gezegd.quote:Op maandag 17 december 2007 01:51 schreef agter het volgende:
[..]
Dus:
1. Hij wilde een rockster zijn en met vrouwen naar bed, maar ook lieke behouden en heeft Lieke daarover belogen dat dat van achter moest.
2. En hij heeft haar geintimideerd met de toneelhaak die volgens hem voor haar klaar stond.
3. En er is ook nog iets met Oliebollen...
Het worden wel steeds meer leugens...
Als tie zegt dat tie altijd oprecht is geloof je hem niet, maar wanneer hij een vaag verhaal ophangt over een leugen die is verteld dan verteld hij wel de waarheid? Hoe kun je daar dan vanuit gaan? Bij iemand die altijd liegt?quote:Op maandag 17 december 2007 01:52 schreef noucky het volgende:
De oprechtheid wie ik ben wil Huub blijven doorvoeren in DGK.
Die dictator Huub kan niet eens oprecht zijn, hij gaat over lijken, vandaar NSBer.
Ze is gisteren zwaar door de mand gevallen en probeerd het nu wanhopig recht te trekken.Waarom komt ze nu ineens met al haar argumenten waarom ze naar deed tegen Huub?quote:Op maandag 17 december 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoiets als van die toneelhaak neem ik zelf met een korreltje zout. Lieke is rancuneus en zal alles verdraaien om hem de zwarte piet toe te spelen van hun geplofte relatie. Ik vind ook dat ze met bitter weinig aankomt elke keer als ze zegt dat hij 'zoveel' heeft gedaan en gezegd.
Nee hoor, we maken er een verhaallijntje omheenquote:Op maandag 17 december 2007 01:50 schreef eusjuh het volgende:
Vergeten jullie nou allemaal dat je naar een tv programma kijkt?
Dit kan dus echt niet.quote:Op maandag 17 december 2007 01:51 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Ga met je domme gezeik lekker naar de SC...
Lieke kan het dus echt niet aan dat Huub met een andere vrouw zou willen aanpappen... waarom heeft ze zich toen zich daar niet sterk tegen verzet? Waarom zou zij de febo tussen hun liefde willen laten komen? Is zij bang voor achter?quote:Op maandag 17 december 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoiets als van die toneelhaak neem ik zelf met een korreltje zout. Lieke is rancuneus en zal alles verdraaien om hem de zwarte piet toe te spelen van hun geplofte relatie. Ik vind ook dat ze met bitter weinig aankomt elke keer als ze zegt dat hij 'zoveel' heeft gedaan en gezegd.
Avonne, ben je nog aan het moddereren of hoe zit dat?quote:Op maandag 17 december 2007 01:51 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Ga met je domme gezeik lekker naar de SC...
da's waarquote:Op maandag 17 december 2007 01:56 schreef agter het volgende:
Na al die maanden krijgen we eindelijk te horen wat er onder de dekens van Huub en Lieke besproken wordt. DIt is toch wel weer een heerlijke avond/nacht.
Begreep uit eerdere gesprekken dat een aantal bewoners dezelfde contactpersoon hebben.quote:Op maandag 17 december 2007 01:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke kan het dus echt niet aan dat Huub met een andere vrouw zou willen aanpappen... waarom heeft ze zich toen zich daar niet sterk tegen verzet? Waarom zou zij de febo tussen hun liefde willen laten komen? Is zij bang voor achter?
Is er geen contact tussen de contactpersonen onderling? Hoeveel vertrouwen heeft Lieke in haar contactpersonen dan?
Ik vind het een top planquote:Op maandag 17 december 2007 01:57 schreef diedirk het volgende:
Ja hoor dat zou er bij moeten komen Huub belonen met Hedda
Van die contactpersonen en productie en 'achter' heb ik allang het vermoeden dat ze zelf ook onderdeel van het spel zijn geworden: eigen spelletjes spelen en niet meer objectief zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 01:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke kan het dus echt niet aan dat Huub met een andere vrouw zou willen aanpappen... waarom heeft ze zich toen zich daar niet sterk tegen verzet? Waarom zou zij de febo tussen hun liefde willen laten komen? Is zij bang voor achter?
Is er geen contact tussen de contactpersonen onderling? Hoeveel vertrouwen heeft Lieke in haar contactpersonen dan?
Negeer het !wat een zwaktebod is dat.quote:
Hoezo is ze door de mand gevallenquote:Op maandag 17 december 2007 01:55 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ze is gisteren zwaar door de mand gevallen en probeerd het nu wanhopig recht te trekken.Waarom komt ze nu ineens met al haar argumenten waarom ze naar deed tegen Huub?
We hebben een NSB- knopquote:Op maandag 17 december 2007 01:59 schreef Kinga het volgende:
Die Jan-Piet is al de hele avond aan het kutten hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |