Ik mag het wel eigenlijk, nu er de mogelijk bestaat dat Huub valser is dan ik voorheen had gedachtquote:Op maandag 17 december 2007 01:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vind het een top plan![]()
Lieke ben ik meer dan zat en Huub en Hedda zijn leuk samen
Kan je ook met je grote muil onder je eigen naam posten?quote:Op maandag 17 december 2007 01:53 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Behalve dat hij van nature de meest manipulatieve klootzak is.
Ach laat hem. Gewoon niet op reageren, is ie zo weg.quote:Op maandag 17 december 2007 01:59 schreef Kinga het volgende:
Die Jan-Piet is al de hele avond aan het kutten hier.
Tof wijf ben jequote:Op maandag 17 december 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat al 2 dagen zo, en ik zeg er de hele tijd niets van, maar je hebt gelijk
Nog niet eerder is het in dit spel voorgekomen dat een pact niet rechtstreeks aan je maatje wordt opgezegd.Dat deed Lieke wel en dat is pas echt naar!Liet veel zien over haar denken en doen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo is ze door de mand gevallen![]()
Bij de veter genomen door haar vriend, ze reageert daarop na heeeeeeeeeeeel veel gesteggel waarin hij maar blijft zeggen dat hij de waarheid spreekt en zij weet dat hij liegt. Uiteindelijk besluit ze om hem te laten vallen en op een vraag zegt ze hij op kan zouten. Volgens mij allemaal heel terecht.
Hij moest vanavond met de billen bloot en toegeven dat hij fout zat. Hij die woorden als oprechtheid en eerlijkheid, naast een mes in mijn rug gestoken, vuile nsb-er, hoer, etc. heel vlot kan uitspreken maar waar blijkt dat al die kreten op hemzelf van toepassing zijn. Hoe kan zij dan door de mand vallen?
Dat is nou het verschil tussen op de man spelen of gewoon een andere mening hebben....quote:Op maandag 17 december 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat al 2 dagen zo, en ik zeg er de hele tijd niets van, maar je hebt gelijk
Je hebt die nacht ervoor, dat Huub dronken was, gemist. Daar zei ze toen ook dat hij op kon zoutenquote:Op maandag 17 december 2007 02:02 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nog niet eerder is het in dit spel voorgekomen dat een pact niet rechtstreeks aan je maatje wordt opgezegd.Dat deed Lieke wel en dat is pas echt naar!Liet veel zien over haar denken en doen.
wellesquote:Op maandag 17 december 2007 01:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik weet niet welke streams jij hebt, maar tijdens het hele "ik heb gelogen verhaal"was er geen enkele SL.
Ze zullen er zelf toch ook wel snotziek van worden langzamerhand? Zoveel tijd heb je niet in een uitzending voor deze eindeloze oeverloze herhaling van zettenquote:Op maandag 17 december 2007 02:03 schreef akveor het volgende:
In het oliebollen akkoord is de bedtijd zeker ook afgeschaft.... of de febo wil dit gewoon uit de lucht hebben en laat het brandje uitbranden.
Daaruit maak je toch niet op : Ik stem je eruitquote:Op maandag 17 december 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt die nacht ervoor, dat Huub dronken was, gemist. Daar zei ze toen ook dat hij op kon zouten
Heb dat hele gesprek gevolgd en zeggen dat iemand op moet zouten is wat anders dan je pact opzeggen.quote:Op maandag 17 december 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt die nacht ervoor, dat Huub dronken was, gemist. Daar zei ze toen ook dat hij op kon zouten
Toen het over de redaktie ging, ja en Sven zn naam werd genoemd. Sterker nog, de SL viel precies gelijk met zijn naam. we hoorden nog net SVE-quote:
Er is geen bedtijd op zondag.quote:Op maandag 17 december 2007 02:03 schreef akveor het volgende:
In het oliebollen akkoord is de bedtijd zeker ook afgeschaft.... of de febo wil dit gewoon uit de lucht hebben en laat het brandje uitbranden.
Nee, niet letterlijk, maar dat lag wel aardig in de lijn der verwachting. Huub heeft het ook zelf stuk gemaakt in die twee dagen voor zaterdag. Ik had de indruk dat Lieke weer wat aansluiting zocht, maar Jantje ongeduld had geen tijd en wil dat iedereen terstond naar zijn pijpen danst.quote:Op maandag 17 december 2007 02:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Daaruit maak je toch niet op : Ik stem je eruit
Huh, hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 17 december 2007 02:09 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft Huub zo onderdruk gezet dat Huub geen andere uitweg zag dan te liegen om voor zichzelf meer vrijheid te creeeren.
Ik even nietquote:Op maandag 17 december 2007 02:05 schreef Kinga het volgende:
Wie maakt even een nieuwe cos?
Ja, en daardoor kan ik de COs ook al niet meer bij houdenquote:Op maandag 17 december 2007 01:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Avonne, ben je nog aan het moddereren of hoe zit dat?
Ik ben benieuwed...quote:Op maandag 17 december 2007 02:08 schreef noucky het volgende:
Ik zat vandaag erg te twijfelen mijn avatar aan te gaan passen, maar ik denk deze nu echt door te gaan voeren.
In Nederland geen ruimte voor dictator Huub.
Ze heeft een aantal malen aangegeven nog niet te weten wat ze wil, ruimte te willen en uiteindelijk schijnt ze te hebben aangegeven nog wel met hem te willen samenspelen (zeg er eerlijk bij, maar dat laatste heb ik zelf niet gehoord). Vervolgens is de modehomo er en weet Lieke wat ze wil. Zoiets zeg je toch niet tegen een Janice! Janice wist het eerder dan Jaap! En dat is wat Lieke al een paar weken doet, de verkeerde dingen tegen de verkeerde mensen vertellen.quote:Op maandag 17 december 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niet letterlijk, maar dat lag wel aardig in de lijn der verwachting. Huub heeft het ook zelf stuk gemaakt in die twee dagen voor zaterdag. Ik had de indruk dat Lieke weer wat aansluiting zocht, maar Jantje ongeduld had geen tijd en wil dat iedereen terstond naar zijn pijpen danst.
Afijn, zaterdag kreeg Lieke die vraag heel gericht over dat uitstemmen en daar zei ze dat ze dat zou doen.
Dank.quote:Op maandag 17 december 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, en daardoor kan ik de COs ook al niet meer bij houden
kijk eens...
------------------------------------------------------------- = streep
vanaf nu geen gelul meer over mede users.
Al blijft het vurig verdedigen van Huub cq Lieke en het afpissen van Huub cq Lieke toegestaan
Je bent een kanjerquote:Op maandag 17 december 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, en daardoor kan ik de COs ook al niet meer bij houden
kijk eens...
------------------------------------------------------------- = streep
vanaf nu geen gelul meer over mede users.
Al blijft het vurig verdedigen van Huub cq Lieke en het afpissen van Huub cq Lieke toegestaan
Goed gezegd!!quote:Op maandag 17 december 2007 02:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ze heeft een aantal malen aangegeven nog niet te weten wat ze wil, ruimte te willen en uiteindelijk schijnt ze te hebben aangegeven nog wel met hem te willen samenspelen (zeg er eerlijk bij, maar dat laatste heb ik zelf niet gehoord). Vervolgens is de modehomo er en weet Lieke wat ze wil. Zoiets zeg je toch niet tegen een Janice! Janice wist het eerder dan Jaap! En dat is wat Lieke al een paar weken doet, de verkeerde dingen tegen de verkeerde mensen vertellen.
En dat Huub als een dwaze hond achter dr aan heeft gehobbeld vind ik ook stupid, daar heb je gelijk in. Maar ik denk dat Huub wel echt van haar houdt en dit deed uit frustratie omdat Lieke en hij niet op 1 lijn zaten sinds de laatste weken.
quote:Op maandag 17 december 2007 02:00 schreef noucky het volgende:
Dat die Huub trots is op leugens, en dat wil de politiek nog wel in.
Hij liegt heel Nederland voor als het hem uitkomt, afgelopen nacht begon ik over de dictator Huub en ik denk dat ik er niet ver vanaf zit.
Hij wil macht en roem en iedereen die voor hem kruipt.
In een democratie is geen ruimte voor dictators !!!!!!!!!!!!!!!!
dat gaat me nou ook weer te verquote:Op maandag 17 december 2007 02:12 schreef akveor het volgende:
[COS # 3034] In DGK geen ruimte voor dictator Huub...
En waarom poker jij nietquote:Op maandag 17 december 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe 's niet zo zielig.
EDIT: Avonne was er al mee bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |