quote:Op maandag 17 december 2007 00:13 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
JdM heeft zich er persoonlijk mee bemoeid.
De woorden uit mijn mond.quote:Op maandag 17 december 2007 00:18 schreef Py het volgende:
So far for mr. Oprecht
en Jaap begrijpt waar Huub het over heeft en Lieke snapt er (net als ons) geen hout van.quote:Op maandag 17 december 2007 00:17 schreef BuffyJan het volgende:
Huub heeft een fout gemaakt en daar moet ie nu voor betalen
ik ook!!!quote:Op maandag 17 december 2007 00:18 schreef noekje het volgende:
Ik heb het idee dat Huub nu juist liegt.
Lieke heeft het blootgelegd. Ze had vermoedens over dingen die Huub onder de dekens tegen haar zei en waar hij haar mee manipuleerde. Die is ze achter gaan verifieren en Huub is door de mand gevallen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:18 schreef KimiK het volgende:
[..]
en Jaap begrijpt waar Huub het over heeft en Lieke snapt er (net als ons) geen hout van.
Dat idee heb ik nu dus ook. Huub weet niet meer wat hij moet zeggen, voelt zich erg ongemakkelijk. Zou me niet verbazen dat hij van achter een leuk bedrag krijgt om vervolgens weggestemd te kunnen worden. Er zit een luchtje aan hier.quote:Op maandag 17 december 2007 00:18 schreef noekje het volgende:
Zei ik vanmiddag niet al, dat Lieke bij mij oprechter over komt?quote:Op maandag 17 december 2007 00:18 schreef Py het volgende:
So far for mr. Oprecht
Vind je het gek na alles wat dat gestoorde ventje haar heeft aangedaan, blijkt de waarheid nog erger te zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 00:14 schreef maril het volgende:
Lieke is nu in ieder geval echt geschokeerd.
Nu wel...quote:Op maandag 17 december 2007 00:19 schreef schatje het volgende:
Er was geen bonussysteem toen Huub weer de villa in ging.
Hij kreeg op z'n donder om televisie te maken ofzo.
Gisteren lag hij zijn ex te neuken in het zicht van de andere ex Lieke. En wat nu dan?quote:Op maandag 17 december 2007 00:18 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat het veel eerder speelt..ik hoorde ook oude namen voorbij komen. Huub heeft natuurlijk gewoon NL wel geschopt....quote:Op maandag 17 december 2007 00:19 schreef Ziet het volgende:
zou hij akkoord zijn gegaan met een bonusregeling om lieke er uit te krijgen?
dat is nooit gebeurd
Zou best eens kunnenquote:Op maandag 17 december 2007 00:19 schreef chufi het volgende:
[quote]Op maandag 17 december 2007 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
/quote]
JdM wordt geintimideerd door de Kubatz-fam en co. Zo wast holleeder zn witwass wit ! en Brian is the Winner
en dan is hij nog steeds een leugenaarquote:Op maandag 17 december 2007 00:12 schreef Marieke_B het volgende:
Volgens mij liegt Huub nu...hij zegt dat iets niet gebeurd is en dat hij erover gelogen heeft.
Maar volgens mij is het wel gebeurd
Dat baseer ik op z'n lange blikken en omdat hij telkens zegt ' zo zit ik in elkaar..ik ben nl nooit oprecht en zeg dingen nooit rechtuit...
Hij moet liegen in opdracht van achter..
Ja heb ik ook.Hij houd achter de hand boven het hoofd.Er klopt iets niet.quote:Op maandag 17 december 2007 00:18 schreef noekje het volgende:
Dat zou ik wel heel heftig vinden als dat zo was.quote:Op maandag 17 december 2007 00:19 schreef AutumnTears het volgende:
Het is gewoon zo dat de hele relatie met Lieke fake was en in opdracht.
Weet je dat niet meer?quote:Op maandag 17 december 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zei ik vanmiddag niet al, dat Lieke bij mij oprechter over komt?
quote:Op maandag 17 december 2007 00:20 schreef neehe het volgende:
Hij moest iets doen voor zijn rol ( acteren ) en hij kreeg er geld voor.
Hij heeft verraad gepleegt de NSB er.
Yep en nu gaat Huub door het slijk... , maar het paardebak incident mag niet genoemd worden SLquote:Op maandag 17 december 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zei ik vanmiddag niet al, dat Lieke bij mij oprechter over komt?
welnee joh, dat draaien ze weer zo dat Huub nu slachtoffer van achter isquote:Op maandag 17 december 2007 00:21 schreef kit2u het volgende:
hee diehard Huub fans, zien jullie nu hoe een lul Huubje is?
Hij geeft het zelf toe .
Oogjes en oren open ? zodat we daar geen misverstanden over krijgen?
Zal ik het iets duidelijker zeggen dan: Lieke heeft een oortje inquote:Op maandag 17 december 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
Snappen de buren dit gesprek wel toevallig?
Wat is daar dan gebeurd ik heb een paar weken terug in het ziekenhuis gelegendus praatr me bij.quote:Op maandag 17 december 2007 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep en nu gaat Huub door het slijk... , maar het paardebak incident mag niet genoemd worden SL
ik weet niet wie je aan het aanspreken bent maar ben blij dat jij het gesprek wel kunt plaatsen in al zijn vaagheidquote:Op maandag 17 december 2007 00:21 schreef kit2u het volgende:
Hij geeft het zelf toe .
quote:Op maandag 17 december 2007 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gisteren lag hij zijn ex te neuken in het zicht van de andere ex Lieke. En wat nu dan?
Lijmpoging?quote:Op maandag 17 december 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook.Hij houd achter de hand boven het hoofd.Er klopt iets niet.
Ik heb het over vol he.quote:Op maandag 17 december 2007 00:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Zal ik het iets duidelijker zeggen dan: Lieke heeft een oortje in
Wat heel duidelijk is, is dat Huub Lieke bij de veter heeft gehad op een minder fraaie manier. Dat begrijp je toch wel?quote:Op maandag 17 december 2007 00:24 schreef pullup het volgende:
[..]
ik weet niet wie je aan het aanspreken bent maar ben blij dat jij het gesprek wel kunt plaatsen in al zijn vaagheid![]()
Leg het ons medestreamers even uit
quote:Op maandag 17 december 2007 00:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kaal scheren en op een kar door Eemnes laten rijden?
Hij liegt nu idd. Tenminste zo komt het zeker over.quote:Op maandag 17 december 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook.Hij houd achter de hand boven het hoofd.Er klopt iets niet.
ik ook... vertrouw Huub voor geen ene meterquote:Op maandag 17 december 2007 00:18 schreef noekje het volgende:
Dat hoorde ik hem zeggen jaquote:Op maandag 17 december 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heel duidelijk is, is dat Huub Lieke bij de veter heeft gehad op een minder fraaie manier. Dat begrijp je toch wel?
hahahahaquote:Op maandag 17 december 2007 00:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dat ging over zijn eerste weken dgk-verblijfquote:Op maandag 17 december 2007 00:26 schreef Varen het volgende:
Huub zei ook dat hij dacht dat hij niet kon winnen
Dat dus! Hij liegt. Het is wel iets met wat hij moest doen. Hij heeft gezegd dat hij het moest doen en nu zegt hij dat het zijn eigen spel was.quote:Op maandag 17 december 2007 00:26 schreef Kaleddis het volgende:
Ik geloof in ieder geval niets van Huub z'n verklaring, kwam op mij erg nep over.
Is het al te laat voor je?quote:Op maandag 17 december 2007 00:24 schreef pullup het volgende:
[..]
ik weet niet wie je aan het aanspreken bent maar ben blij dat jij het gesprek wel kunt plaatsen in al zijn vaagheid![]()
Leg het ons medestreamers even uit
dat zou kunnen... even over nadenken.... ik zie er wel wat inquote:Op maandag 17 december 2007 00:19 schreef AutumnTears het volgende:
Het is gewoon zo dat de hele relatie met Lieke fake was en in opdracht.
Ok , maar hij was gewoon verkeerd bezig ! Thats a fact!quote:Op maandag 17 december 2007 00:26 schreef Kaleddis het volgende:
Ik geloof in ieder geval niets van Huub z'n verklaring, kwam op mij erg nep over.
Op een of andere manier denk ik ook , dat hij zometeen roept bananasplitquote:Op maandag 17 december 2007 00:26 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook... vertrouw Huub voor geen ene meter
nee inderdaad..daar kunnen we niks mee.quote:Op maandag 17 december 2007 00:22 schreef avonne het volgende:
[..]
en dan is hij nog steeds een leugenaar
Hoe je het ook wendt of keert... Lieke heeft toch gelijk. Of hij nou liegt of de waarheid spreekt.
Daar kunnen wij kijkbuiskindertjes toch niks mee?
Toen Nathanael op bezoek was, dat is al een hele poos geleden hoor, dat is toch het paardenbakgebeuren?quote:Op maandag 17 december 2007 00:24 schreef maril het volgende:
[..]
Wat is daar dan gebeurd ik heb een paar weken terug in het ziekenhuis gelegendus praatr me bij.
Goh, rechtstreeks knippen en plakken bij Vol??quote:Op maandag 17 december 2007 00:25 schreef diedirk het volgende:
Alles is nu dus uitgekomen!
Huub geeft Lieke structureel onder de dekens voorgelogen!!!!
En nu komt er wer streamlock om Hem te bescheremn!
Belachelijk laat hem ook voor zijn eigen fans eens opd e blaren zitten.
hij gaf net toe dat hij lieke heeft gemanipuleerd, , zijn schuld afgeschoven en gelogen......
Hoop dat er nu eindelijk eens oogjes open gaan bij huub fans en ze Lieke een s wat beter kunne begrijpen.
Zij heeft dus nooit gelogen, Huub beaamnde dat
Jij zegt het en ik dacht hetquote:Op maandag 17 december 2007 00:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
precies dit is zo duidelijk!quote:Op maandag 17 december 2007 00:21 schreef kit2u het volgende:
Hij geeft het zelf toe .
Ik vroeg niet om een persoonlijke aanval ik trachtte gewoon zin in dat gesprekje te vinden.quote:Op maandag 17 december 2007 00:28 schreef kit2u het volgende:
[..]
Is het al te laat voor je?
gewoon stoppen met luisteren als je begint met dommelen.
Natuurlijk kan je ook domweg blijven volhouden dat Huub ok is terwijl hij net zelf door het stof gaat.
snurk snurk.
Gaaap.
ik sluit me weer bij je aanquote:Op maandag 17 december 2007 00:30 schreef riri het volgende:
Tja....als je naar je gevoel luistert weet je of zaken kloppen of niet...ik vond Huub zijn gedrag heel raar de laatste tijd....Lieke haar gedrag begreep ik juist in tegenstelling tot velen hier...ze zat met een groot dilemma en dat was dat ze elke minuut van de dag aan Huub merkte dat er iets niet klopte en daardoor ging ze heel erg twijfelen aan alles en is de relatie tussen hun gewoon kapot gemaakt
Gaap.quote:Op maandag 17 december 2007 00:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een persoonlijke aanval ik trachtte gewoon zin in dat gesprekje te vinden.![]()
Heb je me iets positiefs over Huub zien postenNee he denk even na over de manier waarop e mensen aanspreekt
Dan nietquote:
Interessant, mogen ze nu toch wel die drieeenheid zijn om rat en snollie aan te pakken. Huub leidt het gedoe tussen Lieke en hem naar een verzoening et voilá. Alles voor TV - Ook een leugentje om een leugentjequote:Op maandag 17 december 2007 00:30 schreef Varen het volgende:
Jaap: wat er ook gebeurt, Brian en Amanda zullen elkaar er nooit uitstemmen.
quote:Op maandag 17 december 2007 00:35 schreef chufi het volgende:
Waarom houden ze er niet over op!! Relatie is over play together till B&A er uit zijn!
ja dat is het echt voor 2.2 mil verkoopt huub zelfs zijn moeder zei hijquote:Op maandag 17 december 2007 00:28 schreef avonne het volgende:
[..]
dat zou kunnen... even over nadenken.... ik zie er wel wat in
Dan is het ironische dat hij om haar is gaan geven?
Maar het verklaart niet wat Lieke bedoelt met "je intimideerde mij daarmee"
Tenzij ze bedoelt "je mag hier alleen in de villa zijn omdat ik je graag bij me wilde hebben, anders was je nooit binnen gekomen" terwijl ze in feite op eigen kracht binnenkwam, of ze nou wel of niet met Huub krikte.
of liegt nuquote:Op maandag 17 december 2007 00:34 schreef Desii het volgende:
Lieke zegt... zweer jij op... en SL
Ik weet het allemaal niet, maar Huub heeft volgens mij zitten liegen
Huub offert zich toch al op. Lieke draait nooit zo snelquote:Op maandag 17 december 2007 00:35 schreef chufi het volgende:
Waarom houden ze er niet over op!! Relatie is over play together till B&A er uit zijn!
Straks komen de Russen?quote:Op maandag 17 december 2007 00:34 schreef noekje het volgende:
Gaan ze weer.
Wat zei ze nou op het laatst? Iets met sussen.
Ik vind het een misselijk kutventje, die voor een paar euri alles kapot wil maken. Ik heb eens een hond gehad die voor al het geld in de wereld niet te koop was....quote:
Die snor staat hem echt niet ! Het geeft hem alleen maar een klein fuck-me-now-kabouter imago voor de Reguliers dwars.. Maar ja Ricardo is al wegquote:
Zal me niets verbazen na zijn actie van gisteren. Hij zal de FEBO ook wel gedreigd hebben niet meer terug te komen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:20 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nu dus ook. Huub weet niet meer wat hij moet zeggen, voelt zich erg ongemakkelijk. Zou me niet verbazen dat hij van achter een leuk bedrag krijgt om vervolgens weggestemd te kunnen worden. Er zit een luchtje aan hier.
quote:Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
Huub geeft toe dat hij Lieke geneukt heeft omdat ze een kut heeft. Die heeft Jaap niet. "en dat is het verschil"
dieptriest.
Lieke is dus ijzersterk geweest om dit realistieproces te hebben moeten doormaken.
(als ik alles goed begrepen heb)
Ik lig in een deuk hier. Een leugen!?quote:Op maandag 17 december 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Laat je niet gek maken, Huub zit gewoon show te maken .......
Nee hoor, niemand weet het. Maar Huub zegt dat die een leugen heeft verteld. En nu zie ik ineens heel veel nieuwe posters vertellen hoe slecht en verdorven Huub wel niet is.quote:Op maandag 17 december 2007 00:32 schreef sander-3 het volgende:
Ben ik nu de enige die niet begrijpt wat 'die leugen' is?
Dat begrijp ik ook. En al zijn mooie woorden "ik hou van je, ik doe alles voor je" waren allemaal gelogen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
Huub geeft toe dat hij Lieke geneukt heeft omdat ze een kut heeft. Die heeft Jaap niet. "en dat is het verschil"
dieptriest.
Lieke is dus ijzersterk geweest om dit realistieproces te hebben moeten doormaken.
Het ontmaskerde dwergje eruit is een betere optie...quote:Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke heeft de keus nu...accepteren dat ze gemanipuleerd is en gaan voor de winst.
of nokken
RTL is ook de stekker kwijt ! Maar ja die kijken ook niet verder dan hun Media Park!quote:Op maandag 17 december 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
Dit is toch 0 bruikbaar voor tv uitzendingen, geen mens weet waar het over gaat!
Ach, hou toch op. Toen Hedda hem de bons gaf, stapte hij meteen over op Lieke.quote:Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
dieptriest.
Lieke had het allang door, waarom denk je dat ze zo veel gehuild heeft? Waarom denk je dat ze NIETS meer met hem te maken wil hebben?quote:Op maandag 17 december 2007 00:39 schreef Taurus het volgende:
[..]Maar dat geldt voor Lieke toch ook? Als zij in de veronderstelling was dat Huub echt verliefd op haar was, was ze nu wel in janken uitgebarsten en weggelopen lijkt me. Zou heel raar zijn als zij dacht dat er een echte relatie was, en dat dat nu opeens niet zo blijkt te zijn, en ze reageert zoals ze nu doet.
Hij heeft last van zn slokdarm zei hij straksquote:Op maandag 17 december 2007 00:39 schreef riri het volgende:
Jaap zit weer te stamelen..."'Ik wordt niet goed van mijzelf"
Ik moet zo lachen om Jaap soms...vindt hem zelfs lief vaak
Amanda redt de finale ook met haar procenten dus dat gaat Huub ook redden.quote:Op maandag 17 december 2007 00:41 schreef Taurus het volgende:
Hier heb je weer dat zogenaamd 'eerlijk en realistische' geklets van Huub, dat eeuwige gedreig (waar jullie en de psych overigens constant Lieke van beschuldigden) van 'ik ben jouw enige kans op de finale' etc![]()
En nu: "Want ík haal die finale wel!" bah. Wat mij betreft daalt Huub zo'n 40% in die poll de volgende keer, dan praat ie wel anders met z'n 'want ik haal die finale wel'.
Zit hem nou niet zo te verdedigen, hij is toch ook altijd eerlijk en realistisch, lijkt het me nu tijd voor de huub-fans dat ook eens op z'n minst te proberen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, niemand weet het. Maar Huub zegt dat die een leugen heeft verteld. En nu zie ik ineens heel veel nieuwe posters vertellen hoe slecht en verdorven Huub wel niet is.
Hier op Fok liegt gelukkig niemand
ik zie niet zoveel nieuwe posters. Zullen we gewoon niet meer mekaar afkatten?quote:Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, niemand weet het. Maar Huub zegt dat die een leugen heeft verteld. En nu zie ik ineens heel veel nieuwe posters vertellen hoe slecht en verdorven Huub wel niet is.Hier op Fok liegt gelukkig niemand
En dat verdient ZIJ!!!quote:Op maandag 17 december 2007 00:42 schreef Varen het volgende:
Het zou Jaap niks verbazen als er een dekking voor Lieke in komt.
Huub kan er niet tegen om afgewezen te worden in een relatie! En als dat wel gebeurt heb je dus de Huub van nu ! Gemeen en achterbaks !quote:Op maandag 17 december 2007 00:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ach, hou toch op. Toen Hedda hem de bons gaf, stapte hij meteen over op Lieke.
Nu Hedda hem weer binnen wil halen, omdat haar vriendje weer weg is, is zij weer in de picture bij Huub.
Huub kan niet tegen afwijzing en Lieke wijst hem zeer terecht af. Nu wil hij de zaken omdraaien om vooral zijn gelijk te krijgen. Misselijk maken mannetje met zielig snorretje. (nou ja, snor?? Vlasje net als de meiden in de Kooi)
Dat is wel echt z'n eigen opvatting. Kan anders nooit dat Amanda en Brian er nou nog zittenquote:Op maandag 17 december 2007 00:43 schreef Varen het volgende:
Huub: het is in DKG buigen of weggaan.
en dan is Lieke altijd keihard uitgemaakt voor hoer en dat ze zich de villa ingeneukt heeft....moet je nagaan...quote:Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
dieptriest.
alle mensen op nowlivequote:Op maandag 17 december 2007 00:19 schreef Carlaa het volgende:
Als ik het goed heb heeft Lieke dus gewoon gelijk gehad even valt Heilige Huub nu van zijn troon?
OOOOPS.. alle Huub fans snel de ogen dicht!
Trustequote:Op maandag 17 december 2007 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
De kubatz-company zet de vakantie gewoon voort: alles gaat langs hun heen en het neukt wat.
Ik heb geen vakantie. Maak er wat leuks van vannacht, De dagploeg van zondag zag er niet echt gezellig uit.![]()
Huub zei: dat hebben mensen al geprobeerd. Angelique.quote:Op maandag 17 december 2007 00:45 schreef Varen het volgende:
Jaap: als je het echt zo vindt, dan moet je recht gaan halen.
Huub: jaa daag
Ik wil ook weten wat er loos is... De gene die net zei dat die relatie vanuit Huubs standpunt nep was, kan nog wel eens gelijk hebben...quote:Op maandag 17 december 2007 00:44 schreef schatje het volgende:
Ik ga echt niet naar bed.
Dit is zo interessant allemaal.
Telefoonverkopertje, he..quote:Op maandag 17 december 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand die hem voor 100 procent vertrouwde bedriegen. Hij is degene die Lieke een mes in de rug heeft gestoken. Zijn moralistische gebabbel......nu probeert hij het weer recht te babbelen.....
He he. Hebben de streamers het eindelijk door?quote:Op maandag 17 december 2007 00:44 schreef diedirk het volgende:
Mag toch hopen dat er hier nooit meer iemand durft te beweren dat Lieke Huub heeft bedonderd.
Het is dus Huub die L:ieke willens en wetens structureel heeft voorgelogen en gemanipuleerd.
hij heeft dit glashard toegegeven en de redactie zal hem bestraffen
Ja en dat ie dat weer meost betalen... waar dan weer een stuk onlogica in zit aan Jaap te horen. Is NL toch geschopt? Zou Huub dat dan ook bedoelen dat ie dacht dat ie toch nooit zou kunnen winnen? Maar wat heeft dat dan met Lieke te maken. (Was Lieke de vervanging van NL?)quote:Op maandag 17 december 2007 00:44 schreef agter het volgende:
Huh, het heeft ook iets met die 10K te maken?
Dank u, zo was hetquote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub zei: dat hebben mensen al geprobeerd. Angelique.
Onzinnige stelling. Huub geeft zelf aan dat hij haar belazert heeft......quote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
Lieke is zo iemand die net zolang doordramt tot de ander gaat zeggen wat ze zelf al die tijd al beweert. En dan is het 'zie je wel'.
En Huub het type dat het niet zo erg vindt om te offerenquote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
Lieke is zo iemand die net zolang doordramt tot de ander gaat zeggen wat ze zelf al die tijd al beweert. En dan is het 'zie je wel'.
Dat was wel weer interessante informatie. Nadia heeft er dus een goede functie bij TMF aan over gehouden volgens Jaapquote:
Structueelquote:Op maandag 17 december 2007 00:44 schreef diedirk het volgende:
Het is dus Huub die L:ieke willens en wetens structureel heeft voorgelogen en gemanipuleerd.
dat zei lieke toch zelfquote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik wil ook weten wat er loos is... De gene die net zei dat die relatie vanuit Huubs standpunt nep was, kan nog wel eens gelijk hebben...
Jij herkent dat natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
Ze heeft er lang genoeg om gevraagd.quote:Op maandag 17 december 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
En Huub het type dat het niet zo erg vindt om te offeren
Ik verdedig hem wel.quote:Op maandag 17 december 2007 00:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zit hem nou niet zo te verdedigen, hij is toch ook altijd eerlijk en realistisch, lijkt het me nu tijd voor de huub-fans dat ook eens op z'n minst te proberen.
Die uitspraken van hem net waren niet gewoon leugentjes maar waren gewoon kut, voor Lieke althans. Huub neemt zichzelf en die twee en half miljoen iets te serieus naar mijn smaak. Geen sympathiek persoon, blijkt.
Dan vraag je je toch af wie hier de hoer is...quote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
alle mensen op nowlive
beweren nu dat huub moest liegen van het hokje
We wisten toch al dat daarmee onderhandeld werd.quote:Op maandag 17 december 2007 00:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was wel weer interessante informatie. Nadia heeft er dus een goede functie bij TMF aan over gehouden volgens Jaap
Ja ze heeft de looks volgens Jaap.quote:
ik weet het ook niet, kan alleen maar gissen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:32 schreef sander-3 het volgende:
Ben ik nu de enige die niet begrijpt wat 'die leugen' is?
Dit hele verhaal is toch te vaag om zo'n conclusie te trekken!quote:Op maandag 17 december 2007 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub kan er niet tegen om afgewezen te worden in een relatie! En als dat wel gebeurt heb je dus de Huub van nu ! Gemeen en achterbaks !
quote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Nomrc2 het volgende:
alle mensen op nowlive
Zo is hetquote:Op maandag 17 december 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onzinnige stelling. Huub geeft zelf aan dat hij haar belazert heeft......
Ze willen het gewoon niet geloven. Ook al zien ze hem iemand vermoorden....dan nog is het echt niet gebeurt....quote:Op maandag 17 december 2007 00:48 schreef agter het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch af wie hier de hoer is...
de bekende onder de dekens talkquote:Op maandag 17 december 2007 00:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
He he. Hebben de streamers het eindelijk door?
Zo ongelofelijk onrechtvaardig hoe Lieke hier is afgeschilderd. Afschuwelijk gewoon. Bah.
Lieke deugd. Dat heb ik van het begin af aan al gezegd. Huub maakte haar gek, waardoor zij zo moralistich begon te kletsen af en toe. Hij lulde haar altijd klem.
Ik heb respect voor die meid, dat zij het zo lang heeft volgehouden. Klasse!!!!
Waren dat niet die vrienden in Amerika?quote:Op maandag 17 december 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze willen het gewoon niet geloven. Ook al zien ze hem iemand vermoorden....dan nog is het echt niet gebeurt....
Jij daar ook onder de dekens gelegen?quote:Op maandag 17 december 2007 00:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de bekende onder de dekens talk
of stream is hupert heeeeel anders
maar idd niemand wilde het geloven
ben benieuwd of ze dit op tv gaan gebruiken
Gisteren dacht ik gelezen te hebben dat ze er vanaf gezien heeft.quote:Op maandag 17 december 2007 00:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
We wisten toch al dat daarmee onderhandeld werd.
Yep. Zoals ik al zei.quote:Op maandag 17 december 2007 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub kan er niet tegen om afgewezen te worden in een relatie! En als dat wel gebeurt heb je dus de Huub van nu ! Gemeen en achterbaks !
Dank, schatje.quote:Op maandag 17 december 2007 00:52 schreef schatje het volgende:
Nogmaals, het is niet de bedoeling dat we op de man gaan spelen.
Die wordt ook onterecht zwartgemaaktquote:Op maandag 17 december 2007 00:52 schreef neehe het volgende:
Huub = Judas
Daar kon Huub dan weer niets aan doen.....quote:Op maandag 17 december 2007 00:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Waren dat niet die vrienden in Amerika?
En dat moeten wij maar in de oren knopen volgens jou?quote:Op maandag 17 december 2007 00:53 schreef schatje het volgende:
Het publiek gaat niet beslissen wie er gaat winnen, aldus Huub.
En Huub liegt aldus Huub ........quote:Op maandag 17 december 2007 00:53 schreef schatje het volgende:
Het publiek gaat niet beslissen wie er gaat winnen, aldus Huub.
Ik begrijp er ook geen fuck vanquote:Op maandag 17 december 2007 00:54 schreef kissa het volgende:
Ik snap er geen reet meer van maar dat ligt vast en zeker aan mij
quote:Op maandag 17 december 2007 00:46 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
alle mensen op nowlive
Ik zat ernaast!quote:Op maandag 17 december 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze willen het gewoon niet geloven. Ook al zien ze hem iemand vermoorden....dan nog is het echt niet gebeurt....
Maar iedereen weet wat ik daarmee bedoel met Huub = Judasquote:Op maandag 17 december 2007 00:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Die wordt ook onterecht zwartgemaakt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Evangelie_naar_Judas
nee maar lieke heeft er de laaste tijd pas naar verwezenquote:Op maandag 17 december 2007 00:52 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jij daar ook onder de dekens gelegen?
Oliebollen-akkoord, nieuwe term voor Wiki?quote:Op maandag 17 december 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Huub-Lieke ruzie moet nog een paar dagen aanhouden. Wat nu zien is opvulling voor de streams. Pas op woensdag wordt het Kerstdiner opgenomen. Daar wordt het ineens weer goed tussen die twee. [i]( Dat heet het Oliebollen akkoord )[/9]
Dat leugentje komt hem natuurlijk goed uitquote:Op maandag 17 december 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Huub liegt aldus Huub ........
Die tattoe op d'r buikquote:Op maandag 17 december 2007 00:56 schreef Varen het volgende:
Wat is het Nadia ding, wie heeft daar een idee over?
Pfff. Huub is veel simpeler, dan jullie denken.quote:Op maandag 17 december 2007 00:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dit hele verhaal is toch te vaag om zo'n conclusie te trekken!
Lieke is nu pas echt fucked up, omdat zij geloofd wat Huub nu zegt. En Huub is te rustig. Meestal gaat hij gillen, behalve nu. Het klopt gewoon niet..
En niet omdat ik een Huubgroupie ben trouwens. Zullen we gewoon kappen met die onzin, iedereen heeft zijn eigen visie. Er speelt teveel achter de schermen om een echt duidelijk beeld van de hele situatie te hebben, dus denk dat niemand met volledige zekerheid kan zeggen dat hij liegt of niet. Je ziet hier al in de COS dat iedereen er anders over denkt, puur afgaand op gevoel.
Lieke zit te eten in de keukenquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 00:56 schreef agter het volgende:
Dat woordje "Nadia ding"... volgens mij was dat een voorzetje van Jaap om ons streamsers op het verkeerde been te zetten. Je zag Huub denken, en toen "Ja" zeggen...
Heeft niets met Nadia te maken dit.
quote:Op maandag 17 december 2007 00:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen fuck van
Zou eens tijd worden.Die twee maken echt geen show en genieten van alle vakantiescripts,omdat Huub en Jaap de show moeten trekken.Dacht dat Huub na gisteren wel wakker zou worden,maar helaas heeft de achterban er niks mee gedaan.quote:Op maandag 17 december 2007 00:57 schreef riri het volgende:
Hun drieeen kunnen nu wel heel ver komen nu ze dit weten....Amanda en Brian zijn straks de pineut
Dat begreep ik ook.. maar wát die leugen nu psies is geweest snap ik nog nietquote:Op maandag 17 december 2007 00:59 schreef riri het volgende:
Lieke heeft dus iets heel goed doorgepakt...ze is zelf naar achteren gegaan en heeft dingen lopen verifieren omdat naar haar gevoel dingen niet klopten...daardoor liep Huub tegen de lamp en moest hij zijn leugen toegeven
Moet je even muten en switchen naar stream 1 alwaar je het gezemel van Lieke weer kan aanhorenquote:Op maandag 17 december 2007 00:59 schreef maril het volgende:
Kan dat pianospel nu echt niet hebben.
Ik heb hem wel vaker op leugens en draaien kunnen betrappen. Hij kan nu niet onder één leugen uit, vandaar zijn knielval. Maar ik denk dat hij Lieke veel vaker belazert heeft. Voor mij deugt hij voor geen ene meter. Zie de man, hoor zijn blabla verhalen.....en je weet het.quote:Op maandag 17 december 2007 00:57 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik zat ernaast!
![]()
Kom op zeg, als hij iets stoms doet dan is het gewoon een lul. Maar in dit gevoel moet ik me toch echt aansluiten bij degene die hier een apart gevoel bij hebben.
Onder andere omdat Huub net zei:
"Ik heb 1x gelogen"
Lieke: "Ja...." (sarcastisch toontje)
Huub: "Kom op zeg Lieke!!! (boos)... Jezus dit is echt het meest vreemde gesprek wat ik ooit heb gevoerd"
Ze heeft net past gehoord dat hij had gelogen, daar was ze zo verbaasd over. En Lieke snapt soms dingen niet wanneer Jaap aan een paar woorden genoeg heeft. Onderschat Jaap zn intelligentie niet. En Jaap weet bijna zeker dat Huub nu liegt over het liegen... snapje?quote:Op maandag 17 december 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch wel raar dat Huub het "eruit stemmen" van Lieke niet kan koppelen aan zijn zeer leugenachtig gedrag. Je kunt niet altijd alles in brokken opdelen, het één is vaak een gevolg van het ander....
Ik had hetzelfde! Meestal speelt ie als de rest annoying is. maar nu ff niet !quote:Op maandag 17 december 2007 00:59 schreef maril het volgende:
Kan dat pianospel nu echt niet hebben.
Dat hoor ik ook.quote:Op maandag 17 december 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zoekt voorbeelden van voorvallen bij Lieke. Het gaat erom dat Huub leugens heeft opgehangen : Hij moest bepaalde dingen doen (bv Nadia versieren) tegen een bonus-vergoeding.
Japio wil met name over die bonus alles uitvogelen.
Het was in ieder geval groot genoeg om Lieke een besluit te doen nemen om Huub aan de kant te zetten. Het was er vermoedelijk ook niet eentje, maar een reeks van leugens en gedraai. Deze komt alleen uit.quote:Op maandag 17 december 2007 01:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook.. maar wát die leugen nu psies is geweest snap ik nog niet![]()
Huub heeft het over een 'inschattingsfout'..
Ja en Huub is pissed omdat zij zijn vertrouwen heeft beschaamd.quote:Op maandag 17 december 2007 00:59 schreef riri het volgende:
Lieke heeft dus iets heel goed doorgepakt...ze is zelf naar achteren gegaan en heeft dingen lopen verifieren omdat naar haar gevoel dingen niet klopten...daardoor liep Huub tegen de lamp en moest hij zijn leugen toegeven
Hij gaf toe dat hij gelogen heeft voor het spel, wat ergquote:Op maandag 17 december 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb hem wel vaker op leugens en draaien kunnen betrappen. Hij kan nu niet onder één leugen uit, vandaar zijn knielval. Maar ik denk dat hij Lieke veel vaker belazert heeft. Voor mij deugt hij voor geen ene meter. Zie de man, hoor zijn blabla verhalen.....en je weet het.
Brian is ook elke avond stomdronken.quote:Op maandag 17 december 2007 01:05 schreef HoneyBunny het volgende:
Wrom mag Huub ineens weer zoveel zuipen de laatste dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |