Yep en nu gaat Huub door het slijk... , maar het paardebak incident mag niet genoemd worden SLquote:Op maandag 17 december 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zei ik vanmiddag niet al, dat Lieke bij mij oprechter over komt?
welnee joh, dat draaien ze weer zo dat Huub nu slachtoffer van achter isquote:Op maandag 17 december 2007 00:21 schreef kit2u het volgende:
hee diehard Huub fans, zien jullie nu hoe een lul Huubje is?
Hij geeft het zelf toe .
Oogjes en oren open ? zodat we daar geen misverstanden over krijgen?
Zal ik het iets duidelijker zeggen dan: Lieke heeft een oortje inquote:Op maandag 17 december 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
Snappen de buren dit gesprek wel toevallig?
Wat is daar dan gebeurd ik heb een paar weken terug in het ziekenhuis gelegendus praatr me bij.quote:Op maandag 17 december 2007 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep en nu gaat Huub door het slijk... , maar het paardebak incident mag niet genoemd worden SL
ik weet niet wie je aan het aanspreken bent maar ben blij dat jij het gesprek wel kunt plaatsen in al zijn vaagheidquote:Op maandag 17 december 2007 00:21 schreef kit2u het volgende:
hee diehard Huub fans, zien jullie nu hoe een lul Huubje is?
Hij geeft het zelf toe .
Oogjes en oren open ? zodat we daar geen misverstanden over krijgen?
quote:Op maandag 17 december 2007 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gisteren lag hij zijn ex te neuken in het zicht van de andere ex Lieke. En wat nu dan?
Lijmpoging?quote:Op maandag 17 december 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook.Hij houd achter de hand boven het hoofd.Er klopt iets niet.
Ik heb het over vol he.quote:Op maandag 17 december 2007 00:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Zal ik het iets duidelijker zeggen dan: Lieke heeft een oortje in
Wat heel duidelijk is, is dat Huub Lieke bij de veter heeft gehad op een minder fraaie manier. Dat begrijp je toch wel?quote:Op maandag 17 december 2007 00:24 schreef pullup het volgende:
[..]
ik weet niet wie je aan het aanspreken bent maar ben blij dat jij het gesprek wel kunt plaatsen in al zijn vaagheid![]()
Leg het ons medestreamers even uit
quote:Op maandag 17 december 2007 00:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kaal scheren en op een kar door Eemnes laten rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |