quote:Op zondag 16 december 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Goddamn die andere was zo'n mooi naamtopic
ECHTNIET!1!1!11quote:Op zondag 16 december 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hebt al zat naamtopics gehad jij
Net goedquote:Op zondag 16 december 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
ECHTNIET!1!1!11
Ik krijg al tijden geen aandacht meer!
Fipo is first post.quote:Op zondag 16 december 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehh kijk eensch goed
btw IK KRIJG EEN PUPPIE![]()
![]()
Ik moet hem selluf kopen hoor, niemand geeft mij een puppiequote:Op zondag 16 december 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fipo is first post.
Niet de OP.
Waarom krijg je een puppie?
Welke man probeerd jou te versieren door je een huisdier te geven!?
Hoi Lobasquote:Op zondag 16 december 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hier verder.
Hoi Petraa!
Als Lobébé het zegt.quote:Op zondag 16 december 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hier verder.
Hoi Petraa!
Ik kan je wél een soa geven?quote:Op maandag 17 december 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet hem selluf kopen hoor, niemand geeft mij een puppie
Ja jeetje, trage kut fok.quote:Op zondag 16 december 2007 23:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Terwijl het hier bekend staat om de commune-achtige praktijken?!![]()
Stik rotjongquote:Op zondag 16 december 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hack die hoerige strontsite van je hoor!
quote:Op zondag 16 december 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ECHTNIET!1!1!11
Ik krijg al tijden geen aandacht meer!
Lekkerquote:Op maandag 17 december 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Colaatje Light, babe?
Niks bug, gewoon data verkeer bottle neck.quote:Op maandag 17 december 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lekker![]()
Fok heeft weer last van de bug.
quote:Op maandag 17 december 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lik mijn schuimende fallus, punknaab!
Jaaa wil ik ook weten!quote:Op maandag 17 december 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
Petraa wat voor soort puppie krijg je?
Truste Pavequote:Op maandag 17 december 2007 00:08 schreef Pavement het volgende:
fok is rete straag
truste sloeb slapjes
Kill zequote:Op maandag 17 december 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Niks bug, gewoon data verkeer bottle neck.
quote:Op maandag 17 december 2007 00:08 schreef Pavement het volgende:
fok is rete straag
truste sloeb slapjes
Gewoon mee naar huis nemen, zeg je dat ie is komen aanlopen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:10 schreef BuffyJan het volgende:
Jaaa wil ik ook weten!
Ik wil een teckel maar mn verkering wil niet
Hee nou herken ik je... Jij bent dat meisje van de postbankreclamequote:
quote:Op maandag 17 december 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee nou herken ik je... Jij bent dat meisje van de postbankreclame
*gooit cola light in ian's kruis*quote:Op maandag 17 december 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:![]()
Ik ben blij dat ik in je Cola Light heb gekwijld
*trekt broek uitquote:Op maandag 17 december 2007 00:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
*gooit cola light in ian's kruis*
Ben blij dat ik er nog niet van gedronken had. Hondsdolheid is besmettelijk man.
Had net een cap gemaakt, maar weet niet hoe ik 'um moet opslaan...quote:Op maandag 17 december 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Lobébé, kom op met die boom!
In beeld nemen met je webcam.quote:Op maandag 17 december 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had net een cap gemaakt, maar weet niet hoe ik 'um moet opslaan...
Dat had ik gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op maandag 17 december 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In beeld nemen met je webcam.
Druk op [Prt Scr] plak in paint.
Sla op.
Upload op tinypic.com
Of doe mij even op MSN dan maak ik 'm.quote:Op maandag 17 december 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat had ik gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan![]()
Ff moed verzamelen, doe ik straks nog een poging
Ja maar als ik dat doe dan krijg ik een eng groot wit vlak eronderquote:Op maandag 17 december 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In beeld nemen met je webcam.
Druk op [Prt Scr] plak in paint.
Sla op.
Upload op tinypic.com
hoe bedoellie?quote:Op maandag 17 december 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of doe mij even op MSN dan maak ik 'm.
Trusties BlurkBabequote:Op maandag 17 december 2007 00:26 schreef -Blurk- het volgende:
Denk dat ik maar eens ga slapen, nog een fijne voortzetting allemaal en tot morgen!
what's your name?quote:Op maandag 17 december 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je mij toevoegd op msn en je cam even op die boom richt maak ik die cap voor je
NIET VAN MIJ HOOR1!1!!!1quote:Op maandag 17 december 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb een PM..van wie zal die nu zijn?
Ik moet wel, anders kan ik morgen mijn bed niet uitkomen, zal ook wel krabben worden, het vriest, fuck..quote:Op maandag 17 december 2007 00:38 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik gaat nog helega niet slapen![]()
Terwijl ik wel zou moeten
Ja ik moet ook verstandig doen. Wil morgen extra vroeg beginnen. Mn laatste dag op kantoor, dinsdag de hele dag in Amsterdam en dan vakantie.quote:Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders kan ik morgen mijn bed niet uitkomen, zal ook wel krabben worden, het vriest, fuck..
quote:Op maandag 17 december 2007 00:54 schreef Soury het volgende:
Nee hoor ik wacht met smart op de kerstboom
Dat wordt dan een nachtje doorhalen muisquote:Op maandag 17 december 2007 00:54 schreef Soury het volgende:
Nee hoor ik wacht met smart op de kerstboom
Ohhh...quote:
Je hebt jezelf gedisplayed.. (toch nietquote:Op maandag 17 december 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Lobébé's cam wil niet meewerken.
Bovendien vind Lobébé mij heel lelijk en eng
Ah wat in een goed vat zitquote:Op maandag 17 december 2007 01:01 schreef Lobasca het volgende:
Nou ik heb een paar plaatjes geschoten
Ja man, doodeng, voor het eerst webcamjeweetwel..quote:Op maandag 17 december 2007 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gedisplayed.. (toch niet!!!!)Vandaar. Basca heeft snel de cam uitgegooid.
Uiteraard.quote:Op maandag 17 december 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
Ian, wil je mijn foto ff editten, snelle jelle
quote:Op maandag 17 december 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja man, doodeng, voor het eerst webcamjeweetwel..
Nietusquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 01:14 schreef BuffyJan het volgende:
Ben benieuwd naar je boom Lobas!
Ik ga slapen! Truste!
Oh dennenboom Wat zijn je takken mooi...quote:
Neu, ik denk aan het milieuquote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh dennenboom Wat zijn je takken mooi...
Is het wel een echte of niet?
Voor zover ik het kan zien erg mooi !! Ik denk dat ik het er toch maar op ga wagen. Is toch wel grappig een kerstboom.quote:
Tis dat je weet dat het een kerstboom moet voorstellen...quote:
Ik heb geen boom!quote:Op maandag 17 december 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tis dat je weet dat het een kerstboom moet voorstellen...![]()
Maar goed, nu jullie
Moet je dan een nep of juist een echte kopenquote:
Ook geen digitale cameraquote:Op maandag 17 december 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
En ik geen webcam
Ik heb deze van de buurtjes overgenomen 2 jaar geleden, dus ik dacht dat ik mijn bijdrage aan het milieu wel geleverd heb.quote:Op maandag 17 december 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je dan een nep of juist een echte kopenIk heb altijd een echte (behalve verleden jaar toen niks)
Nee ik dacht ivm met je website enz...quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dacht tot gister ook dat ik niks had, bekijk je pc 'ns goed
Nah koop wel een echte neem de schade van die kleine hufter wel voor lief. Denk niet dat ik er echte ballen in ga hangen dat vind ik een beetje eng.quote:Op maandag 17 december 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb deze van de buurtjes overgenomen 2 jaar geleden, dus ik dacht dat ik mijn bijdrage aan het milieu wel geleverd heb.
Pc;s uit het jaar 0 hebben dat niet hoorquote:Op maandag 17 december 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
Ik dacht tot gister ook dat ik niks had, bekijk je pc 'ns goed
Da's juist tof, kunnen die katten ze eruit raggenquote:Op maandag 17 december 2007 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah koop wel een echte neem de schade van die kleine hufter wel voor lief. Denk niet dat ik er echte ballen in ga hangen dat vind ik een beetje eng.
Eerst geld verdienen voor ik het kan uitgevenquote:
Plastic is ook mooiquote:Op maandag 17 december 2007 01:31 schreef Soury het volgende:
Nah koop wel een echte neem de schade van die kleine hufter wel voor lief. Denk niet dat ik er echte ballen in ga hangen dat vind ik een beetje eng.
En ik met mijn blote poten in de glasscherven trappenquote:Op maandag 17 december 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's juist tof, kunnen die katten ze eruit raggen
Non-stop rocken!quote:Op maandag 17 december 2007 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
En ik met mijn blote poten in de glasscherven trappen
Ik gooi er ook vaak van die papieren rolletjes in. Van die feest dingen jemig hoe moet ik dat nou uitleggen. Doe ik maar niet maak ook wel een picquote:
Confettiequote:Op maandag 17 december 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
Ik gooi er ook vaak van die papieren rolletjes in. Van die feest dingen jemig hoe moet ik dat nou uitleggen. Doe ik maar niet maak ook wel een pic
Non stop kapotte sokkenquote:
HOMO!quote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
Ik ga er ook eens van tussen, truste
Nee van die rolletjes die gooi je dan zeg maar van die gekleurde geklude dunne slingers. Die maak ik dan klein en hang ze als krulletjes in de boomquote:
Truste je ziet het welquote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
Ik ga er ook eens van tussen, truste
Durfde daar ook geen antwoord te gevenquote:Op maandag 17 december 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hee muisje, verdwaald?
Moest het hier vragen van Ian
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 17 december 2007 02:26 schreef Soury het volgende:
Hahaha lach mijn broek aan puinWas weer gezellig
Komt door Ian hé......hij is zo dominant in die dingen....quote:Op maandag 17 december 2007 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Durfde daar ook geen antwoord te geven
Dooie boel hier vind ik de laatste dagen. 't Gaat alleen maar over kerstbomen en zuipen. Die fase ben ik al een tijdje voorbij. Kudtpubers hier.....een normale stichtelijke discussie is hier niet mogelijk.quote:
Ach nog een paar weekies en is die verlichting weer voorbij, kunnen we elkaar weer voor rotte vis uitmaken.quote:Op maandag 17 december 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dooie boel hier vind ik de laatste dagen. 't Gaat alleen maar over kerstbomen en zuipen. Die fase ben ik al een tijdje voorbij. Kudtpubers hier.....een normale stichtelijke discussie is hier niet mogelijk.
Ik heb wat voornemens voor het nieuwe jaar......quote:Op maandag 17 december 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach nog een paar weekies en is die verlichting weer voorbij, kunnen we elkaar weer voor rotte vis uitmaken.
Ohh.. Ikke niet maar vertelquote:Op maandag 17 december 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb wat voornemens voor het nieuwe jaar......
En ik adviseer je aandelen popcorn te kopen......quote:Op maandag 17 december 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb wat voornemens voor het nieuwe jaar......![]()
Hahahaha... dit zaakje stinktquote:Op maandag 17 december 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ik adviseer je aandelen popcorn te kopen......
Muhehehquote:Op maandag 17 december 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ik adviseer je aandelen popcorn te kopen......
Ik ga in 2008 acht defenitief stoppen met roken en niet doordat ik onder de trein ga liggen.quote:Op maandag 17 december 2007 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha... dit zaakje stinkt![]()
Popcorn ook
*doet gigantische popcorn bestellingquote:Op maandag 17 december 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga in 2008 acht defenitief stoppen met roken en niet doordat ik onder de trein ga liggen.
Ik ga in 2008 nog meer zeggen wat ik echt vind en denk.
Ik ga in 2008 meer geld verdienen, links of rechtsom
Ik ga in 2008 weer hard studeren
Vier voornemens die ik uit ga voeren!
Dat stoppen met roken is zoooo 1995quote:Op maandag 17 december 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga in 2008 acht defenitief stoppen met roken en niet doordat ik onder de trein ga liggen.
Ik ga in 2008 nog meer zeggen wat ik echt vind en denk.
Ik ga in 2008 meer geld verdienen, links of rechtsom
Ik ga in 2008 weer hard studeren
Vier voornemens die ik uit ga voeren!
Jij gaat er vanuit dat dat hier gaat gebeuren?quote:Op maandag 17 december 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*doet gigantische popcorn bestelling
Gaf je dan ook niet voor niets een goed aankoopadviesje. Je bent mij straks dankbaar. Die nieuwe baan, die kun je wel weer opzeggen.......quote:Op maandag 17 december 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*doet gigantische popcorn bestelling
Klopt, toen deed ik dat ook al. Let op, ik ben trentsetter........iedereen gaat dat straks weer doen.quote:Op maandag 17 december 2007 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat stoppen met roken is zoooo 1995
Mijn zus doet iig (weer) mee. Tot 2 januari waneer de kater is vervlogenquote:Op maandag 17 december 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, toen deed ik dat ook al. Let op, ik ben trentsetter........iedereen gaat dat straks weer doen.
Je zus weet waar ze mee bezig is. Deze keer gaat ze het volhouden. Maar serieus, ik rook voor meer dan 200 euro op per maand. Slaat nergens meer op.quote:Op maandag 17 december 2007 02:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus doet iig (weer) mee. Tot 2 januari waneer de kater is vervlogen
Ben met gemak minder aan voer dan aan roken kwijt.quote:Op maandag 17 december 2007 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zus weet waar ze mee bezig is. Deze keer gaat ze het volhouden. Maar serieus, ik rook voor meer dan 200 euro op per maand. Slaat nergens meer op.
Ik eigenlijk ook niet, maar ja, mijn longen wil ik ook graag houden. En met 2500 euro per jaar kan ik toch 25 keer naar de hoeren........das ook wat waard......quote:Op maandag 17 december 2007 02:52 schreef Soury het volgende:
Ik denk daar niet bij na. Ik kan en wil mijn peukie niet missen.
Ja iid.. maar dan moet je niet zo vaak doen als dat je rookt hoor. Dan gaat het zeker in de papieren lopenquote:Op maandag 17 december 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar ja, mijn longen wil ik ook graag houden. En met 2500 euro per jaar kan ik toch 25 keer naar de hoeren........das ook wat waard......
Ben een oude man hé....heb van alles niet zoveel meer nodig. En 't is altijd nog vaker dan bij mijn ex, die chronische koppijn schijn te hebben......de arme zielquote:Op maandag 17 december 2007 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja iid.. maar dan moet je niet zo vaak doen als dat je rookt hoor. Dan gaat het zeker in de papieren lopen
Das nu toch over sinds ze ex isquote:Op maandag 17 december 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben een oude man hé....heb van alles niet zoveel meer nodig. En 't is altijd nog vaker dan bij mijn ex, die chronische koppijn schijn te hebben......de arme ziel
Over goede voornemens, longkanker en exen.....en natuurlijk winstgevende aandelen in 2008quote:Op maandag 17 december 2007 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Van jullie hoef ik ook geen steun te verwachten hé!
Egoistische kutusers!
IK VECHT WEL IN MIJN EENTJE1!1!11
serieus:
Waar gaat het hier over?
Ik blijf roken, neuken, zuipen en schelden.quote:Op maandag 17 december 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over goede voornemens, longkanker en exen.....en natuurlijk winstgevende aandelen in 2008
Ja, jij bent nog lekker jong......je hebt nog wat tijd om geciviliseerd te worden....quote:Op maandag 17 december 2007 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik blijf roken, neuken, zuipen en schelden.
Doet het prima voor me.
Ohh ..Al mijn exen ook eigenlijk welquote:Op maandag 17 december 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was een geintje, mijn ex is écht een goed mens!
Met wie ga je neuken?quote:Op maandag 17 december 2007 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik blijf roken, neuken, zuipen en schelden.
Doet het prima voor me.
Hoeveel heb je er versleten?quote:Op maandag 17 december 2007 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ..Al mijn exen ook eigenlijk wel
Dom, Lomp en Famous!quote:Op maandag 17 december 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je weet het hé....ik hou van nat...gewoon doorschuiven die hap....![]()
![]()
Twee serieuse.. met samenwonen enz..De derde ook wel serieus maar TE zeg maar ..Toen was ik het zat.quote:Op maandag 17 december 2007 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er versleten?
Dat is best heel erg beschaafd....quote:Op maandag 17 december 2007 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee serieuse.. met samenwonen enz..De derde ook wel serieus maar TE zeg maar ..Toen was ik het zat.
Wel hé? Thanksquote:Op maandag 17 december 2007 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is best heel erg beschaafd....
Huh ?quote:Op maandag 17 december 2007 03:16 schreef noucky het volgende:
Oh hier zitten de------------------------------------bij wie streepjes staan in de Cos
Hoeft ook niet ..quote:Op maandag 17 december 2007 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga het maar niet zeggen......
Ja, maak je niet zo druk joh......of lees jij altijd die Cossen terugquote:Op maandag 17 december 2007 03:16 schreef noucky het volgende:
Oh hier zitten de gekken bij wie streepjes staan in de Cos
quote:Op maandag 17 december 2007 03:16 schreef noucky het volgende:
Oh hier zitten de gekken bij wie streepjes staan in de Cos
Hee lurker was je er ook nog .. Of zat je met je cam te spelenquote:
Ik weet het niet eens, maar serieuze relaties die meer dan een half jaar duurden, ik telde er straks zomaar negen. Met sommigen heb ik twee jaar gezeuld, met anderen een jaar.quote:Op maandag 17 december 2007 03:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft ook niet ..
Ben wel nieuwsgierig
Ik ga alles uit mijn cam halen wat er in zit..quote:Op maandag 17 december 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee lurker was je er ook nog .. Of zat je met je cam te spelen
quote:Op maandag 17 december 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens, maar serieuze relaties die meer dan een half jaar duurden, ik telde er straks zomaar negen. Met sommigen heb ik twee jaar gezeuld, met anderen een jaar.
Oh die tussen één dag en 3 maanden heb ik ook niet meegeteld. Maar dat zijn er ook niet veel.quote:Op maandag 17 december 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens, maar serieuze relaties die meer dan een half jaar duurden, ik telde er straks zomaar negen. Met sommigen heb ik twee jaar gezeuld, met anderen een jaar.
Nee, WJ zuigt niet, dat is niet zijn stilo.quote:Op maandag 17 december 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
Was Piet-Hein wj?
Hahahahaquote:Op maandag 17 december 2007 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meestal stopte ik als ze de bankrekening leeg hadden.......
Ik had voor twee jaar een vriendinnetje uit Noordwijkerhout. Toen hadden we het erover wie de meeste wisselende contacten had gehad. Ik dacht dat ik een schuinsmarcheerder was geweest in mijn jonge jaren. Maar ze kwam over de 150 na een hele avond denken.quote:Op maandag 17 december 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die tussen één dag en 3 maanden heb ik ook niet meegeteld. Maar dat zijn er ook niet veel.
De mijne wel.....maar ik zei dus "Als zij hem leeg ........"quote:Op maandag 17 december 2007 03:25 schreef Soury het volgende:
[..]
HahahahaDat heb je toch zelf in de hand.
'quote:Op maandag 17 december 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga alles uit mijn cam halen wat er in zit..
Waar hebben we het over Nouky, welke mening en waarvoor weglopen. ? Ik lees de Cos niet constant.quote:Op maandag 17 december 2007 03:25 schreef noucky het volgende:
Ik ben weleens bang ja om mijn mening te uiten, niet bij iedereen valt het in goede aarde. Maar wetende dat er medestanders zijn vergoed het nog een beetje.
Je zei zequote:Op maandag 17 december 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De mijne wel.....maar ik zei dus "Als zij hem leeg ........"
Je zit toch lekker veilig thuisquote:Op maandag 17 december 2007 03:25 schreef noucky het volgende:
Ik ben weleens bang ja om mijn mening te uiten, niet bij iedereen valt het in goede aarde. Maar wetende dat er medestanders zijn vergoed het nog een beetje.
Geloof me, dat is niet meer mogelijkquote:Op maandag 17 december 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar hebben we het over Nouky, welke mening en waarvoor weglopen. ? Ik lees de Cos niet constant.
quote:Op maandag 17 december 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geloof me, dat is niet meer mogelijk
Over de 150 is toch niet veel na 20 jaar of zoiets ?quote:Op maandag 17 december 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had voor twee jaar een vriendinnetje uit Noordwijkerhout. Toen hadden we het erover wie de meeste wisselende contacten had gehad. Ik dacht dat ik een schuinsmarcheerder was geweest in mijn jonge jaren. Maar ze kwam over de 150 na een hele avond denken.
quote:Op maandag 17 december 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had voor twee jaar een vriendinnetje uit Noordwijkerhout. Toen hadden we het erover wie de meeste wisselende contacten had gehad. Ik dacht dat ik een schuinsmarcheerder was geweest in mijn jonge jaren. Maar ze kwam over de 150 na een hele avond denken.
Mocht een van de dames meelezen: ik zeg niet welke héquote:Op maandag 17 december 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben op bed, als ik censuur wil ga ik mijn mening wel proberen geven waar mijn ex-vriendin bij zit.
Slaat ze lekker hard.....quote:Op maandag 17 december 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben op bed, als ik censuur wil ga ik mijn mening wel proberen geven waar mijn ex-vriendin bij zit.
Slaan ze lekker hard......quote:Op maandag 17 december 2007 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaat ze lekker hard.....
Sloegen ze maarquote:Op maandag 17 december 2007 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaan ze lekker hard......
neem dan ook niet van die gewillige Duitse mokkels....quote:Op maandag 17 december 2007 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Mazzel.
quote:Op maandag 17 december 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Mazzel .. Slaap lekkerquote:Op maandag 17 december 2007 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Mazzel.
Jaaaaaaahhhhhhhhhhhhhquote:
Nu weet ik waar ik moet naar moet vragen als ik in de speelgoedwinkel staquote:
Huh? je antwoord zelf niet. Nou ja zal welquote:Op maandag 17 december 2007 03:42 schreef noucky het volgende:
Hier gaat zo traag dat ik hier kap.
Truste all.
Nee, ze was een liefhebster. Zo zelfs dat ik het niet bij kon houden en met wallen onder de ogen ben afgehaakt......quote:Op maandag 17 december 2007 03:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook kunnen dat het er een stuk of honderd negen en veertig in één keer waren
Whahaha...Dat moet dan wel erg zijn geweest. Maar please 150 .. kolérequote:Op maandag 17 december 2007 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ze was een liefhebster. Zo zelfs dat ik het niet bij kon houden en met wallen onder de ogen ben afgehaakt......
Ahh hééééé gelukt ..quote:
Ach, iedereen z'n hobby......quote:Op maandag 17 december 2007 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Whahaha...Dat moet dan wel erg zijn geweest. Maar please 150 .. kolére
Uhh ja nou ... Tis al knap dat ze het bij heeft gehouden. Een hobby op zich zeg maar.quote:Op maandag 17 december 2007 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, iedereen z'n hobby......
Mazzel ...quote:
Wat Bascy .. heb je lol met je camquote:Op maandag 17 december 2007 03:57 schreef Lobasca het volgende:
Echt lachen dit,,
Leuk he? We spreken wel es afquote:
Heb je hoofd al gezien hoor...quote:Op maandag 17 december 2007 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wahaaaaaaaaaaaa?? Gaan we cammen?Doek een panty over mijn hoofd
En ook een hoop blauwe ballenquote:
Hahaha... Seeya .. Ik ga ook maar es pleite .quote:
Trusteltjesquote:Op maandag 17 december 2007 04:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha... Seeya .. Ik ga ook maar es pleite .Slaap lekker
Beetje late reaktie, maar er stond een huilend kind bij me die moest ik troosten enzo en toen had ik slaap en ging slapen. Maarre ik krijg een duitse herder pupquote:Op maandag 17 december 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
Petraa wat voor soort puppie krijg je?
Even snel eenquote:Op maandag 17 december 2007 13:09 schreef -Blurk- het volgende:
Middag!(even stiekum groeten, nu weer aan het werk)
Doe er ééntje mee Lobascaquote:Op maandag 17 december 2007 13:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even snel een, ik moet nog beginnen, maar eerst nog een 3e
. Later babe!
....en wat heb je een mooie boom!quote:Op maandag 17 december 2007 13:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een heerlijkheid om deze dag mee te beginnen!
Ga vanavond nog ff stuntelen met de cam om een betere te maken...quote:Op maandag 17 december 2007 13:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
....en wat heb je een mooie boom!
Zal ik ook proberen om een foto hier te plaatsen van mijn boom, zal wel niet lukkenquote:Op maandag 17 december 2007 13:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga vanavond nog ff stuntelen met de cam om een betere te maken...
quote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zal ik ook proberen om een foto hier te plaatsen van mijn boom, zal wel niet lukken
Maar jij doet het met je webcam? En die heb ik niet. Dus moet ik een digitale foto maken, en dan hier zien te krijgenquote:Op maandag 17 december 2007 13:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
, als ik het kan
, kan jij het beter!
![]()
Lekker in de kerstsfeer
Ian wil je vast helpenquote:Op maandag 17 december 2007 13:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar jij doet het met je webcam? En die heb ik niet. Dus moet ik een digitale foto maken, en dan hier zien te krijgen
Maar ik ben nu op mijn werk, je zou het niet zeggenquote:
Ik weet toch dat je hard werkt, met al die collegae die van alles voor je opsparen als jij elders verplichtingen hebt..quote:Op maandag 17 december 2007 13:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar ik ben nu op mijn werk, je zou het niet zeggenmaar het is echt waar
dus ik ga het vanavond proberen
...it's the thought that counts Buufquote:Op maandag 17 december 2007 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
zo! de kaarten geadresseerd, en alles in orde gemaakt. Heerlijke hulp van mijn peuterventje dus sommigen krijgen brieven met de postzegels wat onortodox geplaatst en waar de kaarten door frustratie wat gekreukeld zijn...
quote:Op maandag 17 december 2007 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
zo! de kaarten geadresseerd, en alles in orde gemaakt. Heerlijke hulp van mijn peuterventje dus sommigen krijgen brieven met de postzegels wat onortodox geplaatst en waar de kaarten door frustratie wat gekreukeld zijn...
Ian aanwezig *genoteerd*quote:Op maandag 17 december 2007 16:18 schreef Ian_Nick het volgende:
*meldt
Oi Peet, wanneer krijg je een hond!?quote:Op maandag 17 december 2007 16:27 schreef petraa het volgende:
Haai
Maandag!!!!!quote:Op maandag 17 december 2007 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Peet, wanneer krijg je een hond!?
Peetjequote:Op maandag 17 december 2007 16:27 schreef petraa het volgende:
Haai
Haar naam moet met een O beginnen!!!quote:Op maandag 17 december 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat 'm toch wel gewoon Ian noemen hé?
Ontzettend toffe Ian.quote:Op maandag 17 december 2007 16:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Haar naam moet met een O beginnen!!!
Over klokken gesproken....quote:Op maandag 17 december 2007 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Danku, was bijna vergeten in te klokken
Ja duhhh ik zie al dat haar snel moet roepen en dan roept Ontzettend toffe Ian foei, dat beest heeft dan die kat al opgevroten.quote:
Oti...quote:Op maandag 17 december 2007 16:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja duhhh ik zie al dat haar snel moet roepen en dan roept Ontzettend toffe Ian foei, dat beest heeft dan die kat al opgevroten.
Odessa?quote:Op maandag 17 december 2007 16:36 schreef petraa het volgende:
Ze heet op haar stamboom Odessa en ik vind dat een megasukkelige naam, dus ik ben nog heftig in discussie met de kids ik wil Dessi of Odes, maar de kippen wil dat niet!
Geen flauw idee, maar de fokker moet in de eerste week al namen sturen naar de Duitse herderbond en ik kon kiezen uit Oesji, Olita, Odes, Odessa en nog één maar die weet ik niet meer! Oesji vond ik leuk, maar ik had 3 nee stemmers dus toen maar Odessa en daar maken we lekker een andere roepnaam van.quote:Op maandag 17 december 2007 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Odessa?![]()
![]()
![]()
Heb je enig idee waar dat voor staat!?![]()
Lees even boven jequote:Op maandag 17 december 2007 16:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar de fokker moet in de eerste week al namen sturen naar de Duitse herderbond en ik kon kiezen uit Oesji, Olita, Odes, Odessa en nog één maar die weet ik niet meer! Oesji vond ik leuk, maar ik had 3 nee stemmers dus toen maar Odessa en daar maken we lekker een andere roepnaam van.
otjequote:Op maandag 17 december 2007 16:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar de fokker moet in de eerste week al namen sturen naar de Duitse herderbond en ik kon kiezen uit Oesji, Olita, Odes, Odessa en nog één maar die weet ik niet meer! Oesji vond ik leuk, maar ik had 3 nee stemmers dus toen maar Odessa en daar maken we lekker een andere roepnaam van.
quote:Op maandag 17 december 2007 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
ODESSA, voluit (Duits) Organisation der ehemaligen SS-Angehörigen, Organisatie van voormalige SS-leden, was een netwerk van Nazi-voortvluchtigen dat rond het eind van de Tweede Wereldoorlog werd opgezet door een groep SS-officieren.
Volgens Simon Wiesenthal werd ODESSA in 1946 opgezet. De organisatie zou banden hebben met Argentinië, Egypte, Duitsland, Italië, Zwitserland en het Vaticaan. Ze opereerde vanuit Buenos Aires en hielp Adolf Eichmann, Josef Mengele, Erich Priebke en veel andere oorlogsmisdadigers om een schuilplaats te vinden in Latijns-Amerika en het Midden-Oosten.
Andere bronnen, zoals veel interviews met voormalige SS'ers door de ZDF, suggereren dat ODESSA nooit de ene wereldwijde geheime organisatie was die Wiesenthal beschreef, maar dat er diverse organisaties waren, zowel openlijk als geheim, waaronder de CIA en een aantal Latijns-Amerikaanse regeringen, die ex-SS'ers ter hulp waren.
De speculaties werd nieuw leven ingeblazen toen namens ODESSA de verantwoordelijkheid werd geclaimd voor de autobom op 9 juli 1979 in Frankrijk gericht op de anti-Nazi-activisten Serge en Beate Klarsfeld.
Volgens Paul Manning in zijn boek Martin Bormann: Nazi in Exile vonden uiteindelijk meer dan 10.000 voormalige Duitse militairen de weg naar Zuid-Amerika langs de vluchtroutes ODESSA en Deutsche Hilfsverein.
Ja die vond ik ook leukig, maar ............ je raadt het al!quote:
Mjah, als jij dat hetzelfde vindquote:Op maandag 17 december 2007 16:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Je lijkt Linda wel, die zit ook bij Elke naam de betekenis te roepen. Ik wilde Odi en dat schijnt te betekenen ik haat ofzo in het Latijn en zo heeft elke naam wel wat! Ik word er zoooooooooooooo moe van.
kidsquote:Op maandag 17 december 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook leukig, maar ............ je raadt het al!
Oilily?Vind ik wel schattigquote:Op maandag 17 december 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook leukig, maar ............ je raadt het al!
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 17 december 2007 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi, is het normaal voor een vrouwmens om NOOIT geld mee te nemen als ze uitgaat omdat anderen het toch ALTIJD voor haar betalen!?
Ja is wel schattig, maar ik krijg een stoere duitse herder, dus daar moet geen schattige naam bij !quote:
Of gewoon Oi...quote:Op maandag 17 december 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja is wel schattig, maar ik krijg een stoere duitse herder, dus daar moet geen schattige naam bij !Des vind ik wel leuk en stoer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |