Ook geen digitale cameraquote:Op maandag 17 december 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
En ik geen webcam
Ik heb deze van de buurtjes overgenomen 2 jaar geleden, dus ik dacht dat ik mijn bijdrage aan het milieu wel geleverd heb.quote:Op maandag 17 december 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je dan een nep of juist een echte kopenIk heb altijd een echte (behalve verleden jaar toen niks)
Nee ik dacht ivm met je website enz...quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dacht tot gister ook dat ik niks had, bekijk je pc 'ns goed
Nah koop wel een echte neem de schade van die kleine hufter wel voor lief. Denk niet dat ik er echte ballen in ga hangen dat vind ik een beetje eng.quote:Op maandag 17 december 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb deze van de buurtjes overgenomen 2 jaar geleden, dus ik dacht dat ik mijn bijdrage aan het milieu wel geleverd heb.
Pc;s uit het jaar 0 hebben dat niet hoorquote:Op maandag 17 december 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
Ik dacht tot gister ook dat ik niks had, bekijk je pc 'ns goed
Da's juist tof, kunnen die katten ze eruit raggenquote:Op maandag 17 december 2007 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah koop wel een echte neem de schade van die kleine hufter wel voor lief. Denk niet dat ik er echte ballen in ga hangen dat vind ik een beetje eng.
Eerst geld verdienen voor ik het kan uitgevenquote:
Plastic is ook mooiquote:Op maandag 17 december 2007 01:31 schreef Soury het volgende:
Nah koop wel een echte neem de schade van die kleine hufter wel voor lief. Denk niet dat ik er echte ballen in ga hangen dat vind ik een beetje eng.
En ik met mijn blote poten in de glasscherven trappenquote:Op maandag 17 december 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's juist tof, kunnen die katten ze eruit raggen
Non-stop rocken!quote:Op maandag 17 december 2007 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
En ik met mijn blote poten in de glasscherven trappen
Ik gooi er ook vaak van die papieren rolletjes in. Van die feest dingen jemig hoe moet ik dat nou uitleggen. Doe ik maar niet maak ook wel een picquote:
Confettiequote:Op maandag 17 december 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
Ik gooi er ook vaak van die papieren rolletjes in. Van die feest dingen jemig hoe moet ik dat nou uitleggen. Doe ik maar niet maak ook wel een pic
Non stop kapotte sokkenquote:
HOMO!quote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
Ik ga er ook eens van tussen, truste
Nee van die rolletjes die gooi je dan zeg maar van die gekleurde geklude dunne slingers. Die maak ik dan klein en hang ze als krulletjes in de boomquote:
Truste je ziet het welquote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
Ik ga er ook eens van tussen, truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |