hoe bedoellie?quote:Op maandag 17 december 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of doe mij even op MSN dan maak ik 'm.
Trusties BlurkBabequote:Op maandag 17 december 2007 00:26 schreef -Blurk- het volgende:
Denk dat ik maar eens ga slapen, nog een fijne voortzetting allemaal en tot morgen!
what's your name?quote:Op maandag 17 december 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je mij toevoegd op msn en je cam even op die boom richt maak ik die cap voor je
NIET VAN MIJ HOOR1!1!!!1quote:Op maandag 17 december 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb een PM..van wie zal die nu zijn?
Ik moet wel, anders kan ik morgen mijn bed niet uitkomen, zal ook wel krabben worden, het vriest, fuck..quote:Op maandag 17 december 2007 00:38 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik gaat nog helega niet slapen![]()
Terwijl ik wel zou moeten
Ja ik moet ook verstandig doen. Wil morgen extra vroeg beginnen. Mn laatste dag op kantoor, dinsdag de hele dag in Amsterdam en dan vakantie.quote:Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders kan ik morgen mijn bed niet uitkomen, zal ook wel krabben worden, het vriest, fuck..
quote:Op maandag 17 december 2007 00:54 schreef Soury het volgende:
Nee hoor ik wacht met smart op de kerstboom
Dat wordt dan een nachtje doorhalen muisquote:Op maandag 17 december 2007 00:54 schreef Soury het volgende:
Nee hoor ik wacht met smart op de kerstboom
Ohhh...quote:
Je hebt jezelf gedisplayed.. (toch nietquote:Op maandag 17 december 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Lobébé's cam wil niet meewerken.
Bovendien vind Lobébé mij heel lelijk en eng
Ah wat in een goed vat zitquote:Op maandag 17 december 2007 01:01 schreef Lobasca het volgende:
Nou ik heb een paar plaatjes geschoten
Ja man, doodeng, voor het eerst webcamjeweetwel..quote:Op maandag 17 december 2007 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gedisplayed.. (toch niet!!!!)Vandaar. Basca heeft snel de cam uitgegooid.
Uiteraard.quote:Op maandag 17 december 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
Ian, wil je mijn foto ff editten, snelle jelle
quote:Op maandag 17 december 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja man, doodeng, voor het eerst webcamjeweetwel..
Nietusquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 01:14 schreef BuffyJan het volgende:
Ben benieuwd naar je boom Lobas!
Ik ga slapen! Truste!
Oh dennenboom Wat zijn je takken mooi...quote:
Neu, ik denk aan het milieuquote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh dennenboom Wat zijn je takken mooi...
Is het wel een echte of niet?
Voor zover ik het kan zien erg mooi !! Ik denk dat ik het er toch maar op ga wagen. Is toch wel grappig een kerstboom.quote:
Tis dat je weet dat het een kerstboom moet voorstellen...quote:
Ik heb geen boom!quote:Op maandag 17 december 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tis dat je weet dat het een kerstboom moet voorstellen...![]()
Maar goed, nu jullie
Moet je dan een nep of juist een echte kopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |