Ook geen digitale cameraquote:Op maandag 17 december 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
En ik geen webcam
Ik heb deze van de buurtjes overgenomen 2 jaar geleden, dus ik dacht dat ik mijn bijdrage aan het milieu wel geleverd heb.quote:Op maandag 17 december 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je dan een nep of juist een echte kopenIk heb altijd een echte (behalve verleden jaar toen niks)
Nee ik dacht ivm met je website enz...quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dacht tot gister ook dat ik niks had, bekijk je pc 'ns goed
Nah koop wel een echte neem de schade van die kleine hufter wel voor lief. Denk niet dat ik er echte ballen in ga hangen dat vind ik een beetje eng.quote:Op maandag 17 december 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb deze van de buurtjes overgenomen 2 jaar geleden, dus ik dacht dat ik mijn bijdrage aan het milieu wel geleverd heb.
Pc;s uit het jaar 0 hebben dat niet hoorquote:Op maandag 17 december 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
Ik dacht tot gister ook dat ik niks had, bekijk je pc 'ns goed
Da's juist tof, kunnen die katten ze eruit raggenquote:Op maandag 17 december 2007 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah koop wel een echte neem de schade van die kleine hufter wel voor lief. Denk niet dat ik er echte ballen in ga hangen dat vind ik een beetje eng.
Eerst geld verdienen voor ik het kan uitgevenquote:
Plastic is ook mooiquote:Op maandag 17 december 2007 01:31 schreef Soury het volgende:
Nah koop wel een echte neem de schade van die kleine hufter wel voor lief. Denk niet dat ik er echte ballen in ga hangen dat vind ik een beetje eng.
En ik met mijn blote poten in de glasscherven trappenquote:Op maandag 17 december 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's juist tof, kunnen die katten ze eruit raggen
Non-stop rocken!quote:Op maandag 17 december 2007 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
En ik met mijn blote poten in de glasscherven trappen
Ik gooi er ook vaak van die papieren rolletjes in. Van die feest dingen jemig hoe moet ik dat nou uitleggen. Doe ik maar niet maak ook wel een picquote:
Confettiequote:Op maandag 17 december 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
Ik gooi er ook vaak van die papieren rolletjes in. Van die feest dingen jemig hoe moet ik dat nou uitleggen. Doe ik maar niet maak ook wel een pic
Non stop kapotte sokkenquote:
HOMO!quote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
Ik ga er ook eens van tussen, truste
Nee van die rolletjes die gooi je dan zeg maar van die gekleurde geklude dunne slingers. Die maak ik dan klein en hang ze als krulletjes in de boomquote:
Truste je ziet het welquote:Op maandag 17 december 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
Ik ga er ook eens van tussen, truste
Durfde daar ook geen antwoord te gevenquote:Op maandag 17 december 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hee muisje, verdwaald?
Moest het hier vragen van Ian
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 17 december 2007 02:26 schreef Soury het volgende:
Hahaha lach mijn broek aan puinWas weer gezellig
Komt door Ian hé......hij is zo dominant in die dingen....quote:Op maandag 17 december 2007 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Durfde daar ook geen antwoord te geven
Dooie boel hier vind ik de laatste dagen. 't Gaat alleen maar over kerstbomen en zuipen. Die fase ben ik al een tijdje voorbij. Kudtpubers hier.....een normale stichtelijke discussie is hier niet mogelijk.quote:
Ach nog een paar weekies en is die verlichting weer voorbij, kunnen we elkaar weer voor rotte vis uitmaken.quote:Op maandag 17 december 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dooie boel hier vind ik de laatste dagen. 't Gaat alleen maar over kerstbomen en zuipen. Die fase ben ik al een tijdje voorbij. Kudtpubers hier.....een normale stichtelijke discussie is hier niet mogelijk.
Ik heb wat voornemens voor het nieuwe jaar......quote:Op maandag 17 december 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach nog een paar weekies en is die verlichting weer voorbij, kunnen we elkaar weer voor rotte vis uitmaken.
Ohh.. Ikke niet maar vertelquote:Op maandag 17 december 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb wat voornemens voor het nieuwe jaar......
En ik adviseer je aandelen popcorn te kopen......quote:Op maandag 17 december 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb wat voornemens voor het nieuwe jaar......![]()
Hahahaha... dit zaakje stinktquote:Op maandag 17 december 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ik adviseer je aandelen popcorn te kopen......
Muhehehquote:Op maandag 17 december 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ik adviseer je aandelen popcorn te kopen......
Ik ga in 2008 acht defenitief stoppen met roken en niet doordat ik onder de trein ga liggen.quote:Op maandag 17 december 2007 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha... dit zaakje stinkt![]()
Popcorn ook
*doet gigantische popcorn bestellingquote:Op maandag 17 december 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga in 2008 acht defenitief stoppen met roken en niet doordat ik onder de trein ga liggen.
Ik ga in 2008 nog meer zeggen wat ik echt vind en denk.
Ik ga in 2008 meer geld verdienen, links of rechtsom
Ik ga in 2008 weer hard studeren
Vier voornemens die ik uit ga voeren!
Dat stoppen met roken is zoooo 1995quote:Op maandag 17 december 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga in 2008 acht defenitief stoppen met roken en niet doordat ik onder de trein ga liggen.
Ik ga in 2008 nog meer zeggen wat ik echt vind en denk.
Ik ga in 2008 meer geld verdienen, links of rechtsom
Ik ga in 2008 weer hard studeren
Vier voornemens die ik uit ga voeren!
Jij gaat er vanuit dat dat hier gaat gebeuren?quote:Op maandag 17 december 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*doet gigantische popcorn bestelling
Gaf je dan ook niet voor niets een goed aankoopadviesje. Je bent mij straks dankbaar. Die nieuwe baan, die kun je wel weer opzeggen.......quote:Op maandag 17 december 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*doet gigantische popcorn bestelling
Klopt, toen deed ik dat ook al. Let op, ik ben trentsetter........iedereen gaat dat straks weer doen.quote:Op maandag 17 december 2007 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat stoppen met roken is zoooo 1995
Mijn zus doet iig (weer) mee. Tot 2 januari waneer de kater is vervlogenquote:Op maandag 17 december 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, toen deed ik dat ook al. Let op, ik ben trentsetter........iedereen gaat dat straks weer doen.
Je zus weet waar ze mee bezig is. Deze keer gaat ze het volhouden. Maar serieus, ik rook voor meer dan 200 euro op per maand. Slaat nergens meer op.quote:Op maandag 17 december 2007 02:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus doet iig (weer) mee. Tot 2 januari waneer de kater is vervlogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |