Pave, misschien is ze wel getrouwd ofzo, beetje respect man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux van je eigen boom of anders nietsquote:Op zondag 16 december 2007 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja jezus!waar denk je dat ik mee bezig was met mijn melige link
die kerstboom zitten alleen nog lampjes in aangezien de boys in relmodus zaten vanmiddagquote:Op zondag 16 december 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Feauteaux van je eigen boom of anders niets![]()
Tieten zijn ook goed natuurlijk, maar daar vind ik je eigenlijk iets te tof voor.
kan kloppen, heb ws weleens wat gepost.quote:Op zondag 16 december 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voornamelijk![]()
Stel je eensch netjes voor hier![]()
Jij hebt alle 521 delen teruggelezen?quote:Op zondag 16 december 2007 23:23 schreef KimiK het volgende:
Voorstellen??? Nog niemand hier zien doen, maar wat wil je weten
NZ héquote:Op zondag 16 december 2007 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
woei Kutvocht! wat een stoere, uhm........ dingus!![]()
ben bij 339 gestoptquote:Op zondag 16 december 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt alle 521 delen teruggelezen?
quote:Op zondag 16 december 2007 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
al zijn mijn tieten wel vrij tof ook, na de upgrade![]()
ok ok quizzzz timequote:Op zondag 16 december 2007 23:29 schreef KimiK het volgende:
[..]
ben bij 339 gestopt![]()
nee lees af en toe mee![]()
Goed,quote:Op zondag 16 december 2007 23:29 schreef KimiK het volgende:
[..]
ben bij 339 gestopt![]()
nee lees af en toe mee![]()
Je vergeet favo drank en sigaretten merkquote:Op zondag 16 december 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed,Verklaar je username Verklaar je usericon Leeftijd Geaardheid Cupmaat Muzieksmaak Baan Hobbies Cupmaat Favoriete kleur auto Tofste stuk fruit Cupmaat
God, als ik jou niet had.quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je vergeet favo drank en sigaretten merk
Maar wel 3 keer cupmaatquote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je vergeet favo drank en sigaretten merk
Oké 75Cquote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het nog niet over jouw tieten gehad![]()
Cupmaat?
Over mezelf of over jou?quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef Lobasca het volgende:
Eej Ian, vul dat lijstje voor mij eensch in
quote:Op zondag 16 december 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed,Verklaar je username Fan van Kimi Raikkonen, Kimi bestond al 2e K van eigen naam toegevoegd Verklaar je usericon vind ogen mooi Leeftijd pfff... nare vraag, nog geen 40 ![]()
Geaardheid hetero Cupmaat voor of na ![]()
Muzieksmaak ligt aan 'bui' Baan goed Hobbies veel Cupmaat Favoriete kleur auto zwart Tofste stuk fruit banaan ![]()
Cupmaat
Hoi Lobascaquote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
Hoi BJ
quote:Op zondag 16 december 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:Verklaar je username
heb ik eerder al gedaan in dit topic of de vorigeVerklaar je usericon
Jamie Lidell! Geweldige zangerLeeftijd
26Geaardheid
homo, oh nee heteroCupmaat
iets met een c enzoMuzieksmaak
alternatief, indie rock, van alles eigenlijkBaan
in de prHobbies
kontklossen en handtaswerpen, en mn paardjeCupmaat
zie ergens bovenFavoriete kleur auto
zwartTofste stuk fruit
ananas/framboosCupmaat
1300 ccFavoriete drank
bacardi razzFavoriete sigarettenmerk
lucky strikeCupmaat
3800 ballen
Slaap nice!quote:Op zondag 16 december 2007 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, morgen weer gewoon vroeg en dingen doen enzo, dus nu maar lekker slapen... anders kom ik morgen heul mijn bed niet uit...![]()
truste![]()
Slaap lekker Buuf en tot morgen(middag)quote:Op zondag 16 december 2007 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, morgen weer gewoon vroeg en dingen doen enzo, dus nu maar lekker slapen... anders kom ik morgen heul mijn bed niet uit...![]()
truste![]()
Kut, ik zal mijn best even doenquote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
over mij, ff kijken of je dingen onthoudt.
Truste!quote:Op zondag 16 december 2007 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
truste![]()
Dan maar niet verstandig, als je het leuk vindt.quote:Op zondag 16 december 2007 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Film van de buurman is nog niet af...![]()
ben ik verstandig?
Terwijl het hier bekend staat om de commune-achtige praktijken?!quote:Op zondag 16 december 2007 23:48 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Truste!
Ik vind de SC veel leuker dan de COS btw
Dat komt omdat wij hier allemaal verzuurde kutusers zijn en we geen nieuwe users accepteren.quote:Op zondag 16 december 2007 23:48 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Truste!
Ik vind de SC veel leuker dan de COS btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |