Oké 75Cquote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het nog niet over jouw tieten gehad![]()
Cupmaat?
Over mezelf of over jou?quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef Lobasca het volgende:
Eej Ian, vul dat lijstje voor mij eensch in
quote:Op zondag 16 december 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed,Verklaar je username Fan van Kimi Raikkonen, Kimi bestond al 2e K van eigen naam toegevoegd Verklaar je usericon vind ogen mooi Leeftijd pfff... nare vraag, nog geen 40 ![]()
Geaardheid hetero Cupmaat voor of na ![]()
Muzieksmaak ligt aan 'bui' Baan goed Hobbies veel Cupmaat Favoriete kleur auto zwart Tofste stuk fruit banaan ![]()
Cupmaat
Hoi Lobascaquote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
Hoi BJ
quote:Op zondag 16 december 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:Verklaar je username
heb ik eerder al gedaan in dit topic of de vorigeVerklaar je usericon
Jamie Lidell! Geweldige zangerLeeftijd
26Geaardheid
homo, oh nee heteroCupmaat
iets met een c enzoMuzieksmaak
alternatief, indie rock, van alles eigenlijkBaan
in de prHobbies
kontklossen en handtaswerpen, en mn paardjeCupmaat
zie ergens bovenFavoriete kleur auto
zwartTofste stuk fruit
ananas/framboosCupmaat
1300 ccFavoriete drank
bacardi razzFavoriete sigarettenmerk
lucky strikeCupmaat
3800 ballen
Slaap nice!quote:Op zondag 16 december 2007 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, morgen weer gewoon vroeg en dingen doen enzo, dus nu maar lekker slapen... anders kom ik morgen heul mijn bed niet uit...![]()
truste![]()
Slaap lekker Buuf en tot morgen(middag)quote:Op zondag 16 december 2007 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, morgen weer gewoon vroeg en dingen doen enzo, dus nu maar lekker slapen... anders kom ik morgen heul mijn bed niet uit...![]()
truste![]()
Kut, ik zal mijn best even doenquote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
over mij, ff kijken of je dingen onthoudt.
Truste!quote:Op zondag 16 december 2007 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
truste![]()
Dan maar niet verstandig, als je het leuk vindt.quote:Op zondag 16 december 2007 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Film van de buurman is nog niet af...![]()
ben ik verstandig?
Terwijl het hier bekend staat om de commune-achtige praktijken?!quote:Op zondag 16 december 2007 23:48 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Truste!
Ik vind de SC veel leuker dan de COS btw
Dat komt omdat wij hier allemaal verzuurde kutusers zijn en we geen nieuwe users accepteren.quote:Op zondag 16 december 2007 23:48 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Truste!
Ik vind de SC veel leuker dan de COS btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |