Zal ik ook proberen om een foto hier te plaatsen van mijn boom, zal wel niet lukkenquote:Op maandag 17 december 2007 13:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga vanavond nog ff stuntelen met de cam om een betere te maken...
quote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zal ik ook proberen om een foto hier te plaatsen van mijn boom, zal wel niet lukken
Maar jij doet het met je webcam? En die heb ik niet. Dus moet ik een digitale foto maken, en dan hier zien te krijgenquote:Op maandag 17 december 2007 13:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
, als ik het kan
, kan jij het beter!
![]()
Lekker in de kerstsfeer
Ian wil je vast helpenquote:Op maandag 17 december 2007 13:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar jij doet het met je webcam? En die heb ik niet. Dus moet ik een digitale foto maken, en dan hier zien te krijgen
Maar ik ben nu op mijn werk, je zou het niet zeggenquote:
Ik weet toch dat je hard werkt, met al die collegae die van alles voor je opsparen als jij elders verplichtingen hebt..quote:Op maandag 17 december 2007 13:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar ik ben nu op mijn werk, je zou het niet zeggenmaar het is echt waar
dus ik ga het vanavond proberen
...it's the thought that counts Buufquote:Op maandag 17 december 2007 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
zo! de kaarten geadresseerd, en alles in orde gemaakt. Heerlijke hulp van mijn peuterventje dus sommigen krijgen brieven met de postzegels wat onortodox geplaatst en waar de kaarten door frustratie wat gekreukeld zijn...
quote:Op maandag 17 december 2007 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
zo! de kaarten geadresseerd, en alles in orde gemaakt. Heerlijke hulp van mijn peuterventje dus sommigen krijgen brieven met de postzegels wat onortodox geplaatst en waar de kaarten door frustratie wat gekreukeld zijn...
Ian aanwezig *genoteerd*quote:Op maandag 17 december 2007 16:18 schreef Ian_Nick het volgende:
*meldt
Oi Peet, wanneer krijg je een hond!?quote:Op maandag 17 december 2007 16:27 schreef petraa het volgende:
Haai
Maandag!!!!!quote:Op maandag 17 december 2007 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Peet, wanneer krijg je een hond!?
Peetjequote:Op maandag 17 december 2007 16:27 schreef petraa het volgende:
Haai
Haar naam moet met een O beginnen!!!quote:Op maandag 17 december 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat 'm toch wel gewoon Ian noemen hé?
Ontzettend toffe Ian.quote:Op maandag 17 december 2007 16:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Haar naam moet met een O beginnen!!!
Over klokken gesproken....quote:Op maandag 17 december 2007 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Danku, was bijna vergeten in te klokken
Ja duhhh ik zie al dat haar snel moet roepen en dan roept Ontzettend toffe Ian foei, dat beest heeft dan die kat al opgevroten.quote:
Oti...quote:Op maandag 17 december 2007 16:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja duhhh ik zie al dat haar snel moet roepen en dan roept Ontzettend toffe Ian foei, dat beest heeft dan die kat al opgevroten.
Odessa?quote:Op maandag 17 december 2007 16:36 schreef petraa het volgende:
Ze heet op haar stamboom Odessa en ik vind dat een megasukkelige naam, dus ik ben nog heftig in discussie met de kids ik wil Dessi of Odes, maar de kippen wil dat niet!
Geen flauw idee, maar de fokker moet in de eerste week al namen sturen naar de Duitse herderbond en ik kon kiezen uit Oesji, Olita, Odes, Odessa en nog één maar die weet ik niet meer! Oesji vond ik leuk, maar ik had 3 nee stemmers dus toen maar Odessa en daar maken we lekker een andere roepnaam van.quote:Op maandag 17 december 2007 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Odessa?![]()
![]()
![]()
Heb je enig idee waar dat voor staat!?![]()
Lees even boven jequote:Op maandag 17 december 2007 16:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar de fokker moet in de eerste week al namen sturen naar de Duitse herderbond en ik kon kiezen uit Oesji, Olita, Odes, Odessa en nog één maar die weet ik niet meer! Oesji vond ik leuk, maar ik had 3 nee stemmers dus toen maar Odessa en daar maken we lekker een andere roepnaam van.
otjequote:Op maandag 17 december 2007 16:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar de fokker moet in de eerste week al namen sturen naar de Duitse herderbond en ik kon kiezen uit Oesji, Olita, Odes, Odessa en nog één maar die weet ik niet meer! Oesji vond ik leuk, maar ik had 3 nee stemmers dus toen maar Odessa en daar maken we lekker een andere roepnaam van.
quote:Op maandag 17 december 2007 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
ODESSA, voluit (Duits) Organisation der ehemaligen SS-Angehörigen, Organisatie van voormalige SS-leden, was een netwerk van Nazi-voortvluchtigen dat rond het eind van de Tweede Wereldoorlog werd opgezet door een groep SS-officieren.
Volgens Simon Wiesenthal werd ODESSA in 1946 opgezet. De organisatie zou banden hebben met Argentinië, Egypte, Duitsland, Italië, Zwitserland en het Vaticaan. Ze opereerde vanuit Buenos Aires en hielp Adolf Eichmann, Josef Mengele, Erich Priebke en veel andere oorlogsmisdadigers om een schuilplaats te vinden in Latijns-Amerika en het Midden-Oosten.
Andere bronnen, zoals veel interviews met voormalige SS'ers door de ZDF, suggereren dat ODESSA nooit de ene wereldwijde geheime organisatie was die Wiesenthal beschreef, maar dat er diverse organisaties waren, zowel openlijk als geheim, waaronder de CIA en een aantal Latijns-Amerikaanse regeringen, die ex-SS'ers ter hulp waren.
De speculaties werd nieuw leven ingeblazen toen namens ODESSA de verantwoordelijkheid werd geclaimd voor de autobom op 9 juli 1979 in Frankrijk gericht op de anti-Nazi-activisten Serge en Beate Klarsfeld.
Volgens Paul Manning in zijn boek Martin Bormann: Nazi in Exile vonden uiteindelijk meer dan 10.000 voormalige Duitse militairen de weg naar Zuid-Amerika langs de vluchtroutes ODESSA en Deutsche Hilfsverein.
Ja die vond ik ook leukig, maar ............ je raadt het al!quote:
Mjah, als jij dat hetzelfde vindquote:Op maandag 17 december 2007 16:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Je lijkt Linda wel, die zit ook bij Elke naam de betekenis te roepen. Ik wilde Odi en dat schijnt te betekenen ik haat ofzo in het Latijn en zo heeft elke naam wel wat! Ik word er zoooooooooooooo moe van.
kidsquote:Op maandag 17 december 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook leukig, maar ............ je raadt het al!
Oilily?Vind ik wel schattigquote:Op maandag 17 december 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook leukig, maar ............ je raadt het al!
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 17 december 2007 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi, is het normaal voor een vrouwmens om NOOIT geld mee te nemen als ze uitgaat omdat anderen het toch ALTIJD voor haar betalen!?
Ja is wel schattig, maar ik krijg een stoere duitse herder, dus daar moet geen schattige naam bij !quote:
Of gewoon Oi...quote:Op maandag 17 december 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja is wel schattig, maar ik krijg een stoere duitse herder, dus daar moet geen schattige naam bij !Des vind ik wel leuk en stoer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |