Even snel eenquote:Op maandag 17 december 2007 13:09 schreef -Blurk- het volgende:
Middag!(even stiekum groeten, nu weer aan het werk)
Doe er ééntje mee Lobascaquote:Op maandag 17 december 2007 13:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even snel een, ik moet nog beginnen, maar eerst nog een 3e
. Later babe!
....en wat heb je een mooie boom!quote:Op maandag 17 december 2007 13:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een heerlijkheid om deze dag mee te beginnen!
Ga vanavond nog ff stuntelen met de cam om een betere te maken...quote:Op maandag 17 december 2007 13:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
....en wat heb je een mooie boom!
Zal ik ook proberen om een foto hier te plaatsen van mijn boom, zal wel niet lukkenquote:Op maandag 17 december 2007 13:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga vanavond nog ff stuntelen met de cam om een betere te maken...
quote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zal ik ook proberen om een foto hier te plaatsen van mijn boom, zal wel niet lukken
Maar jij doet het met je webcam? En die heb ik niet. Dus moet ik een digitale foto maken, en dan hier zien te krijgenquote:Op maandag 17 december 2007 13:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
, als ik het kan
, kan jij het beter!
![]()
Lekker in de kerstsfeer
Ian wil je vast helpenquote:Op maandag 17 december 2007 13:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar jij doet het met je webcam? En die heb ik niet. Dus moet ik een digitale foto maken, en dan hier zien te krijgen
Maar ik ben nu op mijn werk, je zou het niet zeggenquote:
Ik weet toch dat je hard werkt, met al die collegae die van alles voor je opsparen als jij elders verplichtingen hebt..quote:Op maandag 17 december 2007 13:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar ik ben nu op mijn werk, je zou het niet zeggenmaar het is echt waar
dus ik ga het vanavond proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |