Je leert snel...quote:Op maandag 17 december 2007 17:00 schreef -Blurk- het volgende:
Ik had net de lapo
Denk dat Ian ons raadseltjes gaat opgeven Lobasca, dus we zullen de hersentjes even aanscherpenquote:Op maandag 17 december 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je leert snel...![]()
wat is 'riddle'?
Das gemeen, ik heb maar één hersenquote:Op maandag 17 december 2007 17:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Denk dat Ian ons raadseltjes gaat opgeven Lobasca, dus we zullen de hersentjes even aanscherpen
En jij gaat hem ook niet helpen herinnerenquote:Op maandag 17 december 2007 17:13 schreef Veulen het volgende:
Ian kennende is ie dat vergeten tegen de tijd dat ie terug is van z'n berg.
Daag je me uitquote:Op maandag 17 december 2007 17:14 schreef Lobasca het volgende:
En jij gaat hem ook niet helpen herinneren![]()
Doe je snel, had je ski's onder gebonden?quote:Op maandag 17 december 2007 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik weer.
Je kunt Veulentje beter niet uitdagen Lobasca, voor je het weet slaat ze je met een karwats om je orenquote:
Ik was even met de auto, als je het niet erg vindquote:Op maandag 17 december 2007 17:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe je snel, had je ski's onder gebonden?
quote:Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je kunt Veulentje beter niet uitdagen Lobasca, voor je het weet slaat ze je met een karwats om je oren
Afgrijselijk teringwijf dat je 'r bentquote:Op maandag 17 december 2007 17:13 schreef Veulen het volgende:
Ian kennende is ie dat vergeten tegen de tijd dat ie terug is van z'n berg.
Schatje, jij doet toch nooit iets wat ik erg vind?quote:Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was even met de auto, als je het niet erg vind
Tjonge lui varkenquote:Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was even met de auto, als je het niet erg vind
Dat is waar, ik ben altijd ontzettend gehoorzaamquote:Op maandag 17 december 2007 17:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje, jij doet toch nooit iets wat ik erg vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |