Ben met gemak minder aan voer dan aan roken kwijt.quote:Op maandag 17 december 2007 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zus weet waar ze mee bezig is. Deze keer gaat ze het volhouden. Maar serieus, ik rook voor meer dan 200 euro op per maand. Slaat nergens meer op.
Ik eigenlijk ook niet, maar ja, mijn longen wil ik ook graag houden. En met 2500 euro per jaar kan ik toch 25 keer naar de hoeren........das ook wat waard......quote:Op maandag 17 december 2007 02:52 schreef Soury het volgende:
Ik denk daar niet bij na. Ik kan en wil mijn peukie niet missen.
Ja iid.. maar dan moet je niet zo vaak doen als dat je rookt hoor. Dan gaat het zeker in de papieren lopenquote:Op maandag 17 december 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar ja, mijn longen wil ik ook graag houden. En met 2500 euro per jaar kan ik toch 25 keer naar de hoeren........das ook wat waard......
Ben een oude man hé....heb van alles niet zoveel meer nodig. En 't is altijd nog vaker dan bij mijn ex, die chronische koppijn schijn te hebben......de arme zielquote:Op maandag 17 december 2007 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja iid.. maar dan moet je niet zo vaak doen als dat je rookt hoor. Dan gaat het zeker in de papieren lopen
Das nu toch over sinds ze ex isquote:Op maandag 17 december 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben een oude man hé....heb van alles niet zoveel meer nodig. En 't is altijd nog vaker dan bij mijn ex, die chronische koppijn schijn te hebben......de arme ziel
Over goede voornemens, longkanker en exen.....en natuurlijk winstgevende aandelen in 2008quote:Op maandag 17 december 2007 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Van jullie hoef ik ook geen steun te verwachten hé!
Egoistische kutusers!
IK VECHT WEL IN MIJN EENTJE1!1!11
serieus:
Waar gaat het hier over?
Ik blijf roken, neuken, zuipen en schelden.quote:Op maandag 17 december 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over goede voornemens, longkanker en exen.....en natuurlijk winstgevende aandelen in 2008
Ja, jij bent nog lekker jong......je hebt nog wat tijd om geciviliseerd te worden....quote:Op maandag 17 december 2007 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik blijf roken, neuken, zuipen en schelden.
Doet het prima voor me.
Ohh ..Al mijn exen ook eigenlijk welquote:Op maandag 17 december 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was een geintje, mijn ex is écht een goed mens!
Met wie ga je neuken?quote:Op maandag 17 december 2007 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik blijf roken, neuken, zuipen en schelden.
Doet het prima voor me.
Hoeveel heb je er versleten?quote:Op maandag 17 december 2007 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ..Al mijn exen ook eigenlijk wel
Dom, Lomp en Famous!quote:Op maandag 17 december 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je weet het hé....ik hou van nat...gewoon doorschuiven die hap....![]()
![]()
Twee serieuse.. met samenwonen enz..De derde ook wel serieus maar TE zeg maar ..Toen was ik het zat.quote:Op maandag 17 december 2007 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er versleten?
Dat is best heel erg beschaafd....quote:Op maandag 17 december 2007 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee serieuse.. met samenwonen enz..De derde ook wel serieus maar TE zeg maar ..Toen was ik het zat.
Wel hé? Thanksquote:Op maandag 17 december 2007 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is best heel erg beschaafd....
Huh ?quote:Op maandag 17 december 2007 03:16 schreef noucky het volgende:
Oh hier zitten de------------------------------------bij wie streepjes staan in de Cos
Hoeft ook niet ..quote:Op maandag 17 december 2007 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga het maar niet zeggen......
Ja, maak je niet zo druk joh......of lees jij altijd die Cossen terugquote:Op maandag 17 december 2007 03:16 schreef noucky het volgende:
Oh hier zitten de gekken bij wie streepjes staan in de Cos
quote:Op maandag 17 december 2007 03:16 schreef noucky het volgende:
Oh hier zitten de gekken bij wie streepjes staan in de Cos
Hee lurker was je er ook nog .. Of zat je met je cam te spelenquote:
Ik weet het niet eens, maar serieuze relaties die meer dan een half jaar duurden, ik telde er straks zomaar negen. Met sommigen heb ik twee jaar gezeuld, met anderen een jaar.quote:Op maandag 17 december 2007 03:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft ook niet ..
Ben wel nieuwsgierig
Ik ga alles uit mijn cam halen wat er in zit..quote:Op maandag 17 december 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee lurker was je er ook nog .. Of zat je met je cam te spelen
quote:Op maandag 17 december 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens, maar serieuze relaties die meer dan een half jaar duurden, ik telde er straks zomaar negen. Met sommigen heb ik twee jaar gezeuld, met anderen een jaar.
Oh die tussen één dag en 3 maanden heb ik ook niet meegeteld. Maar dat zijn er ook niet veel.quote:Op maandag 17 december 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens, maar serieuze relaties die meer dan een half jaar duurden, ik telde er straks zomaar negen. Met sommigen heb ik twee jaar gezeuld, met anderen een jaar.
Nee, WJ zuigt niet, dat is niet zijn stilo.quote:Op maandag 17 december 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
Was Piet-Hein wj?
Hahahahaquote:Op maandag 17 december 2007 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meestal stopte ik als ze de bankrekening leeg hadden.......
Ik had voor twee jaar een vriendinnetje uit Noordwijkerhout. Toen hadden we het erover wie de meeste wisselende contacten had gehad. Ik dacht dat ik een schuinsmarcheerder was geweest in mijn jonge jaren. Maar ze kwam over de 150 na een hele avond denken.quote:Op maandag 17 december 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die tussen één dag en 3 maanden heb ik ook niet meegeteld. Maar dat zijn er ook niet veel.
De mijne wel.....maar ik zei dus "Als zij hem leeg ........"quote:Op maandag 17 december 2007 03:25 schreef Soury het volgende:
[..]
HahahahaDat heb je toch zelf in de hand.
'quote:Op maandag 17 december 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga alles uit mijn cam halen wat er in zit..
Waar hebben we het over Nouky, welke mening en waarvoor weglopen. ? Ik lees de Cos niet constant.quote:Op maandag 17 december 2007 03:25 schreef noucky het volgende:
Ik ben weleens bang ja om mijn mening te uiten, niet bij iedereen valt het in goede aarde. Maar wetende dat er medestanders zijn vergoed het nog een beetje.
Je zei zequote:Op maandag 17 december 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De mijne wel.....maar ik zei dus "Als zij hem leeg ........"
Je zit toch lekker veilig thuisquote:Op maandag 17 december 2007 03:25 schreef noucky het volgende:
Ik ben weleens bang ja om mijn mening te uiten, niet bij iedereen valt het in goede aarde. Maar wetende dat er medestanders zijn vergoed het nog een beetje.
Geloof me, dat is niet meer mogelijkquote:Op maandag 17 december 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar hebben we het over Nouky, welke mening en waarvoor weglopen. ? Ik lees de Cos niet constant.
quote:Op maandag 17 december 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geloof me, dat is niet meer mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |