Over de 150 is toch niet veel na 20 jaar of zoiets ?quote:Op maandag 17 december 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had voor twee jaar een vriendinnetje uit Noordwijkerhout. Toen hadden we het erover wie de meeste wisselende contacten had gehad. Ik dacht dat ik een schuinsmarcheerder was geweest in mijn jonge jaren. Maar ze kwam over de 150 na een hele avond denken.
quote:Op maandag 17 december 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had voor twee jaar een vriendinnetje uit Noordwijkerhout. Toen hadden we het erover wie de meeste wisselende contacten had gehad. Ik dacht dat ik een schuinsmarcheerder was geweest in mijn jonge jaren. Maar ze kwam over de 150 na een hele avond denken.
Mocht een van de dames meelezen: ik zeg niet welke héquote:Op maandag 17 december 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben op bed, als ik censuur wil ga ik mijn mening wel proberen geven waar mijn ex-vriendin bij zit.
Slaat ze lekker hard.....quote:Op maandag 17 december 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben op bed, als ik censuur wil ga ik mijn mening wel proberen geven waar mijn ex-vriendin bij zit.
Slaan ze lekker hard......quote:Op maandag 17 december 2007 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaat ze lekker hard.....
Sloegen ze maarquote:Op maandag 17 december 2007 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaan ze lekker hard......
neem dan ook niet van die gewillige Duitse mokkels....quote:Op maandag 17 december 2007 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Mazzel.
quote:Op maandag 17 december 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Mazzel .. Slaap lekkerquote:Op maandag 17 december 2007 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Mazzel.
Jaaaaaaahhhhhhhhhhhhhquote:
Nu weet ik waar ik moet naar moet vragen als ik in de speelgoedwinkel staquote:
Huh? je antwoord zelf niet. Nou ja zal welquote:Op maandag 17 december 2007 03:42 schreef noucky het volgende:
Hier gaat zo traag dat ik hier kap.
Truste all.
Nee, ze was een liefhebster. Zo zelfs dat ik het niet bij kon houden en met wallen onder de ogen ben afgehaakt......quote:Op maandag 17 december 2007 03:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook kunnen dat het er een stuk of honderd negen en veertig in één keer waren
Whahaha...Dat moet dan wel erg zijn geweest. Maar please 150 .. kolérequote:Op maandag 17 december 2007 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ze was een liefhebster. Zo zelfs dat ik het niet bij kon houden en met wallen onder de ogen ben afgehaakt......
Ahh hééééé gelukt ..quote:
Ach, iedereen z'n hobby......quote:Op maandag 17 december 2007 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Whahaha...Dat moet dan wel erg zijn geweest. Maar please 150 .. kolére
Uhh ja nou ... Tis al knap dat ze het bij heeft gehouden. Een hobby op zich zeg maar.quote:Op maandag 17 december 2007 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, iedereen z'n hobby......
Mazzel ...quote:
Wat Bascy .. heb je lol met je camquote:Op maandag 17 december 2007 03:57 schreef Lobasca het volgende:
Echt lachen dit,,
Leuk he? We spreken wel es afquote:
Heb je hoofd al gezien hoor...quote:Op maandag 17 december 2007 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wahaaaaaaaaaaaa?? Gaan we cammen?Doek een panty over mijn hoofd
En ook een hoop blauwe ballenquote:
Hahaha... Seeya .. Ik ga ook maar es pleite .quote:
Trusteltjesquote:Op maandag 17 december 2007 04:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha... Seeya .. Ik ga ook maar es pleite .Slaap lekker
Beetje late reaktie, maar er stond een huilend kind bij me die moest ik troosten enzo en toen had ik slaap en ging slapen. Maarre ik krijg een duitse herder pupquote:Op maandag 17 december 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
Petraa wat voor soort puppie krijg je?
Even snel eenquote:Op maandag 17 december 2007 13:09 schreef -Blurk- het volgende:
Middag!(even stiekum groeten, nu weer aan het werk)
Doe er ééntje mee Lobascaquote:Op maandag 17 december 2007 13:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even snel een, ik moet nog beginnen, maar eerst nog een 3e
. Later babe!
....en wat heb je een mooie boom!quote:Op maandag 17 december 2007 13:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een heerlijkheid om deze dag mee te beginnen!
Ga vanavond nog ff stuntelen met de cam om een betere te maken...quote:Op maandag 17 december 2007 13:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
....en wat heb je een mooie boom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |