SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HIER LEVEREN WE (ONGEZOUTEN) Commentaar Op Streams![]()
Indien u hier geen behoefte aan heeft, leescht eens een boek.![]()
********************************************************************************************************
deze OP is opgedragen aan Ian_Nick
********************************************************************************************************
[ Bericht 59% gewijzigd door Py op 16-12-2007 21:19:23 ]
Yep, vanochtend.quote:Op zondag 16 december 2007 15:23 schreef Kinga het volgende:
Heeft Huub echt seks gehad met Hedda?
2 x zelfs, schijnt hetquote:Op zondag 16 december 2007 15:23 schreef Kinga het volgende:
we worden het idd niet eens, maar dat hoeft ook nietquote:Op zondag 16 december 2007 15:20 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hierin verschillen wij van mening. Als je wind zaait, zal je storm oogsten heb ik gelezen.......
Schitterendquote:Op zondag 16 december 2007 15:24 schreef tuinfluiter het volgende:
(Gesprekje Lieke en personal trainer van Jaap, Nando)
Lieke: Met het gewicht van Jaap is niet veel veranderd, zijn conditie is beter,
zijn eetgewoontes kan Jaap nog beter aanpassen door minder te snoepen.
Nando: Tuurlijk, maar Jaap kan niet alles in 1 keer veranderen.
Was geen seks , was Huub seks.quote:Op zondag 16 december 2007 15:23 schreef Kinga het volgende:
Typisch Nando, direct dat gestook van Lieke de kop indrukken.quote:Op zondag 16 december 2007 15:24 schreef tuinfluiter het volgende:
en kees met hedda en teun met hedda en John met hedda en de hond met hedda en de cavia met hedda en....quote:Op zondag 16 december 2007 15:23 schreef Kinga het volgende:
En ze wees jou af?quote:Op zondag 16 december 2007 15:29 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
en kees met hedda en teun met hedda en John met hedda en de hond met hedda en de cavia met hedda en....
Pssst, Jan en Yolanthe.......quote:Op zondag 16 december 2007 15:28 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Was geen seks , was Huub seks.
betekend dat je met je schrale fallus en je asbakbek poogt iets te doen wat er volgens pa's oude videobanden lekker uitziet.
Echter doen dat volwassenen met volwassen lichamen en geen kabouters met C&A kinderafdeling onderbroekjes aan.
ik denk dat hij Lieke's wrok dan idd nogal onderschat..quote:Op zondag 16 december 2007 15:29 schreef Ziet het volgende:
huub denkt serieus dat ze nu nog als vrienden verder kunnen??
whahaha
Sorry Tuinfluiter, maar volgens mij was het net ff anders.quote:Op zondag 16 december 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Typisch Nando, direct dat gestook van Lieke de kop indrukken.
Ik zou zeggen schrijft dit aan Huub, ik vind n.l. dat je helemaal gelijk hebt. Dat is eigenlijk het laatste wat ik er over zeggen wil. Verder kan ik je vertellen dat niet ik me mee laat slepen, maar dat dit meer gebeurd onder de mensen die Huub zo goed vinden.quote:Op zondag 16 december 2007 15:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
we worden het idd niet eens, maar dat hoeft ook niet![]()
Maar het idee dat iemand het recht heeft om hetzelfde te doen als wat een tegenstander doet, dat is een van de redenen waarom de mens altijd oorlog zal blijven voeren.
Verbaan en kelder. Aiii.quote:Op zondag 16 december 2007 15:31 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Pssst, Jan en Yolanthe.......
Jij zit op planeet?quote:Op zondag 16 december 2007 15:32 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand een foto van die andere broer van huub?
Ook niet op ouwe fietsen toch?quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 15:32 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand een foto van die andere broer van huub?
Ik had gehoopt dat dit hem gisteren wel duidelijk was gemaakt. Maar hij probeert toenadering te blijven zoeken bij jaloerse wijf.quote:Op zondag 16 december 2007 15:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik denk dat hij Lieke's wrok dan idd nogal onderschat..
En zij vat dit op als teken van onderwerping.quote:Op zondag 16 december 2007 15:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat dit hem gisteren wel duidelijk was gemaakt. Maar hij probeert toenadering te blijven zoeken bij jaloerse wijf.
Het voorstel kwam van Jaap. Hij denkt dat over een dag of 10 de woede van Lieke weer wat is afgenomen en ze met zijn drieen het spel verder kunnen spelen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat dit hem gisteren wel duidelijk was gemaakt. Maar hij probeert toenadering te blijven zoeken bij jaloerse wijf.
Zolang ze iedere dag bij ieder die het maar horen wil blijft lullen over Huub zie ik Lieke niet als sterk. Als je er klaar mee bent ben je er ook klaar mee. Dan handel je daar na. Huub is zwak omdat ie als een hondje achter haar aan blijft lopen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:32 schreef neehe het volgende:
Ik vindt Lieke nu een stuk sterker dan Huub, Huub gaat het nog moeilijk krijgen.
Nu moet Lieke nog sex met een ander hebben, dan is Huub helemaal kapot.
Dat is het machtspelletje dat ze speelt.quote:Op zondag 16 december 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En zij vat dit op als teken van onderwerping.
Klopt, dit is de zwakte van Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En zij vat dit op als teken van onderwerping.
Zolang Deborah Flens iedere dag op Lieke blijft inpraten zie ik dat niet gebeuren.quote:Op zondag 16 december 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het voorstel kwam van Jaap. Hij denkt dat over een dag of 10 de woede van Lieke weer wat is afgenomen en ze met zijn drieen het spel verder kunnen spelen.
Nou, ik zie het eerder als beschaving en menselijkheid. Huub heeft al veel vaker laten zien dat hij niet rancuneus is en gewoon verder kan na een ruzie of iets anders. Hij heeft het niet nodig erin te blijven hangen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Klopt, dit is de zwakte van Huub.
quote:Op zondag 16 december 2007 15:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Zolang Deborah Flens iedere dag op Lieke blijft inpraten zie ik dat niet gebeuren.
dat ben ik op zich wel met je eens, maar ik denk dat het naief van hem is te denken dat Lieke bij zal draaien. Hij gaat er volgens mij vanuit dat zij, net als hijzelf, na verloop van tijd weer op een normale manier verder kan. En dan denk ik dus dat hij de jaloezie en wrok van Lieke onderschat, en dat dat zijn 'zwakte' in deze is.quote:Op zondag 16 december 2007 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik zie het eerder als beschaving en menselijkheid. Huub heeft al veel vaker laten zien dat hij niet rancuneus is en gewoon verder kan na een ruzie of iets anders. Hij heeft het niet nodig erin te blijven hangen.
Maar Lieke interpreteert het anders. Die denkt dat hij bedelt.
Daarnet anders wel, toen ze 50 cp uit de pot nodig had om haar ouders te bellen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:46 schreef schatje het volgende:
Lieke: "Een hoer, een NSBer en nu weer schat in een dag, daar kan ik zo niet mee".
@Deissy alleen het eerste en tweede zinnetje sprak Lieke uit en niet uit, maar Nando.quote:Op zondag 16 december 2007 15:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Ze vraagt 50 ceepees uit de pot en Huub vindt dat ok. Brian doet een stuk moeilijker, hij wil eerst douchen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:44 schreef Disana het volgende:
Ook Jaap vindt dat Huub best wat asocialer richting Lieke kan doen.
Ik zie weinig beschaafds aan het meenemen van een ex naar het huis waar je nog samenwoont met je meest recente ex, en die eerste ex dan in de gezamelijke slaapkamer gaan liggen wippen....quote:Op zondag 16 december 2007 15:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat ben ik op zich wel met je eens, maar ik denk dat het naief van hem is te denken dat Lieke bij zal draaien. Hij gaat er volgens mij vanuit dat zij, net als hijzelf, na verloop van tijd weer op een normale manier verder kan. En dan denk ik dus dat hij de jaloezie en wrok van Lieke onderschat, en dat dat zijn 'zwakte' in deze is.
Ja zo ging hetquote:Op zondag 16 december 2007 15:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
@Deissy alleen het eerste en tweede zinnetje sprak Lieke uit en niet uit, maar Nando.
De rest klopt ! Zoals het is en was.)
Lieke: Hoe is het met Jaap?
Nando: Met het gewicht van Jaap is niet veel veranderd, zijn conditie is beter.
Lieke: zijn eetgewoontes kan Jaap nog beter aanpassen door minder te snoepen.
Dat doet Brian altijd.quote:Op zondag 16 december 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vraagt 50 ceepees uit de pot en Huub vindt dat ok. Brian doet een stuk moeilijker, hij wil eerst douchen.
Van je a.s. matties moet je het hebben.
quote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie weinig beschaafds aan het meenemen van een ex naar het huis waar je nog samenwoont met je meest recente ex, en die eerste ex dan in de gezamelijke slaapkamer gaan liggen wippen....
Mijn ex zou het iig niet hoeven flikken, maar zelfs dat lijkt hier al acceptabel.
Het is gewoon jammer dat iedereen die Huub aanspreekt op zijn fouten wordt gezien als een afvallige, om te beginnen Lieke, want die heeft men hier nooit gemogen omdat ze Huub aanspreekt op z'n fouten (en ja, iedere keer weer... maar dat is waarschijnlijk omdat Huub ook iedere keer weer over de schreef gaat)
Gelukkig is het simpele "Huub, hou je bek" van Hedda wel iets wat de meesten hier begrijpen en toejuichen, simpelweg omdat ze de ruzies tussen Huub en Lieke waarschijnlijk niet kunnen volgen en het liefst vergeten dat Huub juist kickt op het weerwoord wat hij van Lieke krijgt.
[..]
Ik zie weinig beschaafds aan het meenemen van een ex naar het huis waar je nog samenwoont met je meest recente ex, en die eerste ex dan in de gezamelijke slaapkamer gaan liggen wippen....
Mijn ex zou het iig niet hoeven flikken, maar zelfs dat lijkt hier al acceptabel.
Het is gewoon jammer dat iedereen die Huub aanspreekt op zijn fouten wordt gezien als een afvallige, om te beginnen Lieke, want die heeft men hier nooit gemogen omdat ze Huub aanspreekt op z'n fouten (en ja, iedere keer weer... maar dat is waarschijnlijk omdat Huub ook iedere keer weer over de schreef gaat)
Gelukkig is het simpele "Huub, hou je bek" van Hedda wel iets wat de meesten hier begrijpen en toejuichen, simpelweg omdat ze de ruzies tussen Huub en Lieke waarschijnlijk niet kunnen volgen en het liefst vergeten dat Huub juist kickt op het weerwoord wat hij van Lieke krijgt.
Ik ben heel benieuwd wat Lieke verstaat onder "daarna".quote:Op zondag 16 december 2007 15:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieke wil 2 mensen uitnodigen dat kost haar 300 contacpunten die heeft ze,
maar wil ook haar moeder bellen en vraagt punten uir de pot.
Lieke: Mag ik 50 contactpunten uit de pot.
Huub: Dan wil ik wel eerst met je praten.
Lieke: Ja, dat is goed, maar wel daarna.
Daarna = Nu nietquote:Op zondag 16 december 2007 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat Lieke verstaat onder "daarna".
het zou niet meer dan eerlijk zijn als Lieke haar ex uitnodigt en een wipje maakt terwiijl Huub een bed verder ligtquote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog geloof ik he? Ik interpreteer het toch anders hoor, ik zie niet dat 'iedereen die Huub aanspreekt op zijn fouten als afvallige wordt gezien'. Door sommigen wel, maar door veel anderen wordt daar dan weer een weerwoord op gegeven.quote:Het is gewoon jammer dat iedereen die Huub aanspreekt op zijn fouten wordt gezien als een afvallige, om te beginnen Lieke, want die heeft men hier nooit gemogen omdat ze Huub aanspreekt op z'n fouten (en ja, iedere keer weer... maar dat is waarschijnlijk omdat Huub ook iedere keer weer over de schreef gaat)
YT feit dat Hedda zich liet gebruiken zegt al iets over de intelect van haar, simple ziel maar, daar kwam ik vanacht al achter, ze zei overal fucking voor, en dat klinkt zo simpel voor mij dan altansquote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, maar is "daarna" dan over een uurtje, morgen of volgende week?quote:
Het is: Wanneer het mij uitkomt, en dat kan wel eens nooit zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, maar is "daarna" dan over een uurtje, morgen of volgende week?
Ik heb het idee dat er ook veel meelopers bijzitten, die gaan op Lieke schelden om er maar bij te horen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Het is duidelijk dat na het vertrek van Naad de meesten hier Lieke als nieuw haat-mikpunt hebben gekozen.
Ik weet niet wie je bedoelt met de meesten maar daar hoor ik iig niet bij. Ik heb Lieke nooit gemogen, ze heeft zichzelf dat hok ingeneukt, niks meer niks minder. Ook José heeft dat nooit onder stoelen of banken gestoken, net als de rest van de HH die meer weten dan wij over wat er in het hokje besproken wordt en afspeelt.quote:Op zondag 16 december 2007 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Het is duidelijk dat na het vertrek van Naad de meesten hier Lieke als nieuw haat-mikpunt hebben gekozen.
Droomoliebollenscenarioquote:Op zondag 16 december 2007 15:32 schreef neehe het volgende:
Ik vindt Lieke nu een stuk sterker dan Huub, Huub gaat het nog moeilijk krijgen.
Nu moet Lieke nog sex met een ander hebben, dan is Huub helemaal kapot.
Daarna na het telefoontje aan haar moeder,quote:Op zondag 16 december 2007 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Lijkt me duidelijk, maar is "daarna" dan over een uurtje, morgen of volgende week?
Ik mag het hopen, ben dat gezeik van die 2 meer dan zat.quote:Op zondag 16 december 2007 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is: Wanneer het mij uitkomt, en dat kan wel eens nooit zijn.
Bah, bah en nog eens bah. En die Hedda is ook niet wijs, maar dat wisten we al.quote:Op zondag 16 december 2007 15:55 schreef schatje het volgende:
Huub vol trots: "Ik zag Lieke ons af en toe in de gaten houden terwijl ik seks met Hedda had".
Achteraf gezien vind ik Nadia een verademing als ik haar nu met zure Lieke vergelijk.quote:Op zondag 16 december 2007 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Dus. Stel je bent Lieke en zit in die kooi. Wat wilde je doen dan? Em verrot schelden? Het uitmaken?quote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus er zijn toch mensen die de "discussies" wél kunnen volgen??quote:Gelukkig is het simpele "Huub, hou je bek" van Hedda wel iets wat de meesten hier begrijpen en toejuichen, simpelweg omdat ze de ruzies tussen Huub en Lieke waarschijnlijk niet kunnen volgen en het liefst vergeten dat Huub juist kickt op het weerwoord wat hij van Lieke krijgt.
Ja en dan gaat Huub ernaast staan 'mag ik meedoen?'quote:Op zondag 16 december 2007 16:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
het zou niet meer dan eerlijk zijn als Lieke haar ex uitnodigt en een wipje maakt terwiijl Huub een bed verder ligt
[..]
-knip-
Ala Brian de dekens er vanaf trekkenquote:Op zondag 16 december 2007 16:06 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus. Stel je bent Lieke en zit in die kooi. Wat wilde je doen dan? Em verrot schelden? Het uitmaken?![]()
[..]
-knip-
En nu denkt die sukkel nog dat het weer goedkomt tussen hem en Lieke ha ha.quote:Op zondag 16 december 2007 16:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bah, bah en nog eens bah. En die Hedda is ook niet wijs, maar dat wisten we al.
precies dat dusquote:Op zondag 16 december 2007 16:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Achteraf gezien vind ik Nadia een verademing als ik haar nu met zure Lieke vergelijk.
Ik heb me eigenlijk altijd aan Lieke gestoord, met name die jaloerse kant van haar. Niet enthousiast kunnen zijn voor je vriendje tijdens de cd-presentatie maar wel voor Brian, hem de uitjes in het weekend niet helemaal willen gunnen en iets simpel als zijn uitslaapdag niet gunnen door dekbed van bed te trekken.
En dat geloof ik niet.quote:Op zondag 16 december 2007 16:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
precies dat dus
Ik vond Nadia ook vreselijk, maar Lieke overtreft haar in bijna alle opzichten
goedkomt in het spel.... niet meer in de zin van een relatiequote:Op zondag 16 december 2007 16:09 schreef neehe het volgende:
[..]
En nu denkt die sukkel nog dat het weer goedkomt tussen hem en Lieke ha ha.
Zou mooi zijn als hij hem blokt, had Huub ook moeten doen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Brian kan nog steeds niet zeggen of Lieke 50 ceepees uit de pot mag pakken, hij is nog niet klaar.
heb me nooit aan lieke gestoord, totdat deze dingen me opvielen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Achteraf gezien vind ik Nadia een verademing als ik haar nu met zure Lieke vergelijk.
Ik heb me eigenlijk altijd aan Lieke gestoord, met name die jaloerse kant van haar. Niet enthousiast kunnen zijn voor je vriendje tijdens de cd-presentatie maar wel voor Brian, hem de uitjes in het weekend niet helemaal willen gunnen en iets simpel als zijn uitslaapdag niet gunnen door dekbed van bed te trekken.
Ze is te trots om cps van Huub te accepteren, maar voor Braai gaat ze graag door het stof!quote:Op zondag 16 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Brian kan nog steeds niet zeggen of Lieke 50 ceepees uit de pot mag pakken, hij is nog niet klaar.
Onderdanige Lieke: Oke.
zo is dat bij mij ook gegaan idd. Alhoewel ik de manier waarop ze de kooi inkwam enigzins discutabel vondquote:Op zondag 16 december 2007 16:13 schreef miesy het volgende:
[..]
heb me nooit aan lieke gestoord, totdat deze dingen me opvielen.
ik snap niet dat je iemand die je zegt lief te hebben dit niet kan gunnen.
vind het een hele nare karakter eigenschap, zowieso, vooral naar je "vrienden" toe.
Ja, ik vind haar ook erg onredelijk om zuur te zijn terwijl je te pas en te onpas voor rotte vis uitgemaakt wordt. Keer op keer, weken, maanden.quote:Op zondag 16 december 2007 16:06 schreef schatje het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel daarmee alleen degenen die zich aangesproken voelenquote:Op zondag 16 december 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bedoelt met de meesten maar daar hoor ik iig niet bij. Ik heb Lieke nooit gemogen, ze heeft zichzelf dat hok ingeneukt, niks meer niks minder. Ook José heeft dat nooit onder stoelen of banken gestoken, net als de rest van de HH die meer weten dan wij over wat er in het hokje besproken wordt en afspeelt.
Als Huub zo scheldt heb ik ook een pesthekel aan hem, laat dat duidelijk zijn, maar hij is beter af zonder Lieke.
Lieke had er ook altijd een handje van om als Huub zich rot voelde hem verder de grond in te boren door van die onderhuidse plaagstootjes te geven. Het extra in te wrijven.quote:Op zondag 16 december 2007 16:13 schreef miesy het volgende:
[..]
heb me nooit aan lieke gestoord, totdat deze dingen me opvielen.
ik snap niet dat je iemand die je zegt lief te hebben dit niet kan gunnen.
vind het een hele nare karakter eigenschap, zowieso, vooral naar je "vrienden" toe.
Je zou bijna denken dat Brian mijn post heeft gelezen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:16 schreef Dark het volgende:
Brian zegt dat Manny uit bed moet komen!
Amanda - Oliebollen!!!!!!!!
dat was ikquote:Op zondag 16 december 2007 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik bedoel daarmee alleen degenen die zich aangesproken voelen![]()
Ik vind Lieke met grote regelmaat onuitstaanbaar, helemaal na de popoll van afgelopen week, maar ik krijg wel heel erg het idee dat Lieke niets meer goed kan doen, gisteren viel er zelfs iemand over dat Lieke een puistje stond uit te knijpen voor de spiegel.
En even voor de duidelijkheid, ik ben geen Huub-hater, ik vind Huub de leukste bewoner, die tenminste wat leven in de brouwerij brengt, maar vind hem ook regelmatig een etterbak.
quote:Op zondag 16 december 2007 16:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat was ik![]()
Hoe durft ze, de schande, een beetje puisten uitknijpen op tv
Ik vind het dan vreemd dat ze er niet eerder een punt achter heeft gezet.quote:Op zondag 16 december 2007 16:15 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar ook erg onredelijk om zuur te zijn terwijl je te pas en te onpas voor rotte vis uitgemaakt wordt. Keer op keer, weken, maanden.
Waarschijnlijk om te controleren of de andere bewoners wel eerlijk zijn met de puntenquote:Op zondag 16 december 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
Goed op Brians handen letten, hij zit de punten in de pot te tellen.
Er zitten nog 460 cp's in de gezamelijke pot toch?quote:Op zondag 16 december 2007 16:20 schreef Carlaa het volgende:
460 ceepees voor Brian over...
toch? Ik bedoel, er zijn grenzen..quote:
Hoe vaak heeft ze dat niet geprobeerd dan? Alleen liet Huub dat niet toe!quote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het dan vreemd dat ze er niet eerder een punt achter heeft gezet.
Eerder of ze zelf niets tekort komen, denk ikquote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om te controleren of de andere bewoners wel eerlijk zijn met de punten
Je hebt gelijk hoor ik alquote:Op zondag 16 december 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerder of ze zelf niets tekort komen, denk ik
Naad een uur uitnodigen voor oud en nieuw.quote:Op zondag 16 december 2007 16:22 schreef Marietje_34 het volgende:
Waar wil Amdanda nou cp's voor? Nouja, Jaap vindt het niet goed..
Je hebt gelijk, voor je het weet gaat ze haar teennagels knippen op de streamsquote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
toch? Ik bedoel, er zijn grenzen..
dus ze werd gedwongen in een relatie met Huub te blijven?quote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ze dat niet geprobeerd dan? Alleen liet Huub dat niet toe!
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om te controleren of de andere bewoners wel eerlijk zijn met de punten
txquote:Op zondag 16 december 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad een uur uitnodigen voor oud en nieuw.
Huub heeft zeker psychologische dwang uitgevoerd ja, wou je dat ontkennen? Dat ze zo dom was om daar in te trappen is haar zeker zelf aan te rekenen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dus ze werd gedwongen in een relatie met Huub te blijven?
quote:Op zondag 16 december 2007 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, voor je het weet gaat ze haar teennagels knippen op de streams
ze leek me een aardig kind, en conclusies trek ik niet graag.quote:Op zondag 16 december 2007 16:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zo is dat bij mij ook gegaan idd. Alhoewel ik de manier waarop ze de kooi inkwam enigzins discutabel vond![]()
Maar aanvankelijk had ze bij mij het voordeel van de twijfel. Tot ik zag hoe vreselijk jaloers en kleinzielig is.
Goeiemiddag, ze zijn naar een fandag, vraag me niet van wie.quote:Op zondag 16 december 2007 16:25 schreef SIRA het volgende:
Waar zijn Double L en Selene eigenlijk ?
Heb ik gemist dat die alweer weg zijn ?
goedemiddag you all trouwens
Huub vroeg hoeveel ze er tekort kwamen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een lul die Huub, gaat hij Brian weer punten geven ....
Vraag in godsnaam eens hoeveel die eikel er heeft ???
dat vind ik wel meevallen eigenlijk ja.quote:Op zondag 16 december 2007 16:24 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Huub heeft zeker psychologische dwang uitgevoerd ja, wou je dat ontkennen? Dat ze zo dom was om daar in te trappen is haar zeker zelf aan te rekenen.
ik heb het ook gehoord, maar ik dacht dat Brian een sok vol hadquote:Op zondag 16 december 2007 16:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub vroeg hoeveel ze er tekort kwamen.
Amanda - 50
Brian - 60
Ze willen er samen 110!
Wist Jaap maar eens iets meer leuke dingen te verzinnen met familie of vrienden.quote:Op zondag 16 december 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
Bah, ik wil niet dat Brian, Amanda en Lieke die punten krijgen.
Jup, Huub is nog altijd walgelijk dom met CPsquote:Op zondag 16 december 2007 16:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
dan moet je de stemming maar blokkenquote:Op zondag 16 december 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
Huub zal ze wel moeten geven.. Hij is toch ook niet gek, heeft ook wel in de gaten dat Brian er enorm mee zit te spelenquote:Op zondag 16 december 2007 16:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
+ 1quote:Op zondag 16 december 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
Jaap moet lekker blokken, allesquote:Op zondag 16 december 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
Jaap wil de ceepees uit de pot verdelen. Amanda is het hier niet mee eens.
Het zal ook niet zeg, alles gaat altijd naar Amanda en Brian, Jaap krijgt goffer de goffer nooit wat.
Hoor net ook dat ze weg zijn!quote:Op zondag 16 december 2007 16:28 schreef Ziet het volgende:
[..]
dan moet je de stemming maar blokken![]()
ik mis luc en selene niet eens
thanxquote:Op zondag 16 december 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemiddag, ze zijn naar een fandag, vraag me niet van wie.
Brian en Amanda hadden er voor de PoPo 610 (klopt voor geen meter maar goed). De punten van de PoPo waren 200 samen voor B en A.quote:Op zondag 16 december 2007 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb het ook gehoord, maar ik dacht dat Brian een sok vol had
Hij zei net al - dan wordt het een eenzame kerst!quote:
belachelijk.quote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ze dat niet geprobeerd dan? Alleen liet Huub dat niet toe!
Snap ik even niet. Huub moet ze geven omdat Brian er enorm mee zit te spelen?quote:Op zondag 16 december 2007 16:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub zal ze wel moeten geven.. Hij is toch ook niet gek, heeft ook wel in de gaten dat Brian er enorm mee zit te spelen
Ok, ze proberen nu dus gewoon weer hun voorraad op te krikken naar weer die 610quote:Op zondag 16 december 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian en Amanda hadden er voor de PoPo 610 (klopt voor geen meter maar goed). De punten van de PoPo waren 200 samen voor B en A.
Ze hebben er inmiddels 400 uitgegeven in 2 dagen dus resten er nog 410.
Dat begin ik ook steeds meer te geloven, het enige wat hij heeft gedaan na terugkomstquote:Op zondag 16 december 2007 16:27 schreef tipsch het volgende:
Jup, Huub is nog altijd walgelijk dom met CPs. Kennelijk is de boodschap tijdens
de 8 uur niet overgekomen
Heb ik ff een goed moment gekozen om de streams aan te zwengelen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemiddag, ze zijn naar een fandag, vraag me niet van wie.
Precies, opzouten met al die extraatjes voor Brian en Amanda.quote:Op zondag 16 december 2007 16:30 schreef Desii het volgende:
Jaap blokt de cp-stemmingen..... topgozer
Als ie Lieke eruit heeft gepest dan blijft ie over met die twee en daar moet ie het dan van hebben. Ohja, met Jaap dan.quote:Op zondag 16 december 2007 16:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat begin ik ook steeds meer te geloven, het enige wat hij heeft gedaan na terugkomst
is nog steeds Lieke aan pakken (waar ik op zich niets tegen heb), maar laat hij ook eindelijk
eens Amanda en Brian aanpakken !! Ik dacht dat deze boodschap op zijn jaardag zou worden
overgebracht, missie mislukt blijkbaar ..... en die twee losers kunnen verder gaan met vakantie
vieren.
Huub zal ze wel moeten geven van achter.. Die cp's zijn voor iedereen binnen de villa erg belangrijk, dan hebben zet toch ook wel door als Brian er zoveel uitgeeftquote:Op zondag 16 december 2007 16:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Snap ik even niet. Huub moet ze geven omdat Brian er enorm mee zit te spelen?
quote:Op zondag 16 december 2007 16:30 schreef Desii het volgende:
Jaap blokt de cp-stemmingen..... topgozer![]()
Huub zal dit toch zien als een extra bevestiging.quote:Op zondag 16 december 2007 16:40 schreef Marrije het volgende:
Alsof Selene Huub iets nieuws vertelt, dat heeft ie gisteren toch al gehoord.
quote:Op zondag 16 december 2007 16:46 schreef Deisyy het volgende:
Jaap: Als je mensen wilt zien, dan gaan ze maar buiten de poort, net als de redenering van Amanda tijdens de 12-uurs stemming voor Huub.
Die regel bestaat allang niet meer en Jaap heeft groot gelijk. Amanda en Brian barsten normaal gesproken van de ceepees dus fuck A en B.quote:Op zondag 16 december 2007 16:47 schreef Kinga het volgende:
Ik dacht dat je maar 400 cp als maximum mocht hebben? En als je daar overheen ging je automatisch moest bellen of iemand uitnodigen... Jaap met zijn belachelijke reden van 1000 CPs
Ze vraagt ze aan Jaap, maar die geeft ze niet en als Huub ze aanbiedt zegt ze dat ze er te trots voor is. In de koelkast met dat zure mens.quote:Op zondag 16 december 2007 16:49 schreef Kinga het volgende:
och och och ze hoeft ze niet van huub
Heerlijkquote:Op zondag 16 december 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
Jaap wil punten uit de pot omdat hij meer dan 1000 ceepees wil hebben.
dus dat is daarnaquote:Op zondag 16 december 2007 16:50 schreef Marietje_34 het volgende:
En ze wil ook nog niet met Huub praten. 'Zometeen'.
Right.
Dat is Brian's manier om de Lookies om de tuin te leiden maar ik blijf meerekenen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:50 schreef Disana het volgende:
410-270=140
Brian zei dat Amanda nog 270 cp heeft, dan heeft hij er nog 140. Dat verklaart nog niet waarom hij zei dat hij er 60 nodig heeft (en zij 50).
hoe komt ze nou aan die punten, toch van Jaap?quote:Op zondag 16 december 2007 16:52 schreef Py het volgende:
Lieke gaat haar ouders bellen zeker?
Echt niet, volgens mij van Brian, ff opletten dus.quote:Op zondag 16 december 2007 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hoe komt ze nou aan die punten, toch van Jaap?
Nee, dat mocht niet volgens hem van achter.quote:Op zondag 16 december 2007 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hoe komt ze nou aan die punten, toch van Jaap?
Maar ze voelt zich sterk, zegt ze met trillende stem.quote:Op zondag 16 december 2007 16:54 schreef Kinga het volgende:
Dat wordt janken...
Brian?!?! Maar Brian was toch niet blij?quote:Op zondag 16 december 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, volgens mij van Brian, ff opletten dus.
Over hoe sterk ze zichzelf voelt en dat ze juiste keuzes heeft gemaakt en zichzelf recht en de ogen kan kijken en blablablaquote:Op zondag 16 december 2007 16:55 schreef schatje het volgende:
Gaat ze weer vol zelfmedelijden zitten zeveren.
Heb ik dus ook gemist, haalde ze ze niet gewoon uit haar eigen koffertje?quote:Op zondag 16 december 2007 16:54 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, dat mocht niet volgens hem van achter.
Heb het gemist van wie ze ze nu heeft.
Hij stond samen met haar in de keuken te praten vandaar dat ik dat denk maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 16 december 2007 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian?!?! Maar Brian was toch niet blij?
Warm gesprekquote:Op zondag 16 december 2007 16:58 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke:" Ik wilde je gewoon even bellen"
Papa vraagt waarom...
"Ik wilde gewoon even je stem horen"
Papa: "Nou....die hoor je nu he? "
Jaap zei : Hoe zwaarder Lieke het heeft, hoe vrolijker ze gaat doen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:56 schreef rooie3 het volgende:
Ik voel me sterk,maar ik mot bijna janken.
verbaast me niksquote:Op zondag 16 december 2007 16:57 schreef Py het volgende:
Beetje afstandelijk blijven die gesprekken met haar ouders toch.
Ik voel me kei-goed.. ik voel me kei-goed..quote:Op zondag 16 december 2007 16:56 schreef Kinga het volgende:
Ze jankt... en maar zeggen dat ze zich sterk en goed voelt
Wat zegt ie??quote:Op zondag 16 december 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Luc spreekt wijze woorden tegen Huub.
Dat heeft ze inmiddels ook gedaanquote:Op zondag 16 december 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
Ookal is Lieke een zeikerd de laatste tijd, toch vind ik haar persoonlijk erg sterk, ik was al 100x in huilen uitgebarsten!
Owww, die is goed in opkroppen hoor, als ze breekt dan breekt ze goed, met kotsen en alles erop en eraan.quote:Op zondag 16 december 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
Ookal is Lieke een zeikerd de laatste tijd, toch vind ik haar persoonlijk erg sterk, ik was al 100x in huilen uitgebarsten!
Ze heeft het met haar toffe gedoe tijdenlang wel een beetje zelf over haar afgeroepen. Maar nu ze het terugkrijgt gaat ze wel de confrontaties aan.quote:Op zondag 16 december 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef maril het volgende:
Het is duidelijk achter willen ze Lieke kwijt.
quote:Op zondag 16 december 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
Niet alleen achter.....quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef maril het volgende:
Nogmaals over leugenaar Lieke en Selene is gewoon boos dat ze morgen niet naar die premiere mag.quote:Op zondag 16 december 2007 17:03 schreef blomst het volgende:
wat was dat nou tussen Lieke en Selene?
Ik ben bang dat ik niet zo rustig zou blijven als Liekequote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef Mokum020 het volgende:
Selene tegen Lieke....
"waarom praat je nog"
en dat x15...
Dat vonden velen ook van Brian met Tamara dat hij een andere uitstraling had.quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef Marietje_34 het volgende:
Luc tegen Huub: ik heb het idee dat jij meer oprecht naar Lieke bent dan zij naar jou.
Vindt Huub te goed voor haar. Als Huub met Hedda is, heeft ie een hele andere uitstraling.
Ach, ik denk dat het voor "het spel' ook beter is als ze gaat. Hoewel ik in deze meer sympathie voor Lieke heb dan voor Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef maril het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 17:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat vonden velen ook van Brian met Tamara dat hij een andere uitstraling had.
En, Luc hoort Huub tenminste 'openbaarlijk' zeggen dat ie van haar houdt maar Lieke zegt dat nooit.quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef Marietje_34 het volgende:
Luc tegen Huub: ik heb het idee dat jij meer oprecht naar Lieke bent dan zij naar jou.
Vindt Huub te goed voor haar. Als Huub met Hedda is, heeft ie een hele andere uitstraling.
Hij heeft het gevoel dat Lieke het over de rug van Huub doet, hij vindt het heel slecht van Lieke dat ze nooit kan toegeven dat zij ook wel eens fout zit, Huub kan dat wel. Hij ziet 2 verschillende Lieke's, ze moet perse altijd de discussie naar haar hand zetten.
Het is haar er alleen maar om te doen om van Huub te winnen.
Lieke gaat nergens heen. Huub idem dito.quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef maril het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 17:06 schreef Clank het volgende:
Selene en Luc lijken behoorlijk wat instructies van achter te hebben gehad.
Selene die ineens met de info komt dat Lieke alles doorverteld aan de anderen en Luc die ook nog's op Huub in gaat praten.
Huub wil niet tegen Lieke gaan spelen, maar er wordt nu van alles aan gedaan om hem toch zo ver te krijgen??
dat is blijkbaar wel de conclusie van Luc, ik ben het met hem eensquote:Op zondag 16 december 2007 17:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
En, Luc hoort Huub tenminste 'openbaarlijk' zeggen dat ie van haar houdt maar Lieke zegt dat nooit.
Ja en? Daarom is Huub oprecht en Lieke niet?
Die hebben vas de opdracht nu achter Lieke te staan, of ze het ook zo uitvoeren, is even afwachtenquote:Op zondag 16 december 2007 17:07 schreef ToughLove het volgende:
En weer allemaal tegen Lieke. Brian en Amanda weer buitenschot.
Mooi gesproken.. Mr en Mv Kubatz leveren 0,0 oliebollen...quote:Op zondag 16 december 2007 17:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke gaat nergens heen. Huub idem dito.
Ze zijn die twee met behulp van gastspelers tegen elkaar aan het uitspelen. Gewoon omdat er oliebollen geleverd moeten worden.
Wat een gelul, Lieke laat Huub barsten en niet andersom.quote:Op zondag 16 december 2007 17:03 schreef Dark het volgende:
Luc - Lieke wil macht over jou hebben.
En waarom is een ex een ex? Omdat het samen niet werkt. Een paar uurtjes, na een jaar geen contact is misschien wel leuk en gezelllig, maar daarna vallen beide weer in het oude, het zich aan elkaar storende, gedrag.quote:Op zondag 16 december 2007 17:06 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja die had dat ook
ze komen allebei veel natuurlijker over met hun ex
(logisch, want die ken je beter dan wie dan ook en andersom)
Pakt eendebek .......quote:Op zondag 16 december 2007 17:09 schreef Clank het volgende:
Luc: Ik ga je nu in haar laten kijken..
quote:Op zondag 16 december 2007 17:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En waarom is een ex een ex? Omdat het samen niet werkt. Een paar uurtjes, na een jaar geen contact is misschien wel leuk en gezelllig, maar daarna vallen beide weer in het oude, het zich aan elkaar storende, gedrag.
Ik ben meer het type 'geen woorden maar daden'.quote:Op zondag 16 december 2007 17:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat is blijkbaar wel de conclusie van Luc, ik ben het met hem eens
Ja Amanda zal Brian ook nooit tegenspreken ja heel even want ze weet dat ze anders moet douchen...quote:Op zondag 16 december 2007 17:07 schreef ToughLove het volgende:
Mooi!quote:Op zondag 16 december 2007 17:16 schreef Py het volgende:
[COS #3028] Waar de vooravond munitie geeft
Hier so weiter.
dat dusquote:Op zondag 16 december 2007 17:07 schreef ToughLove het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |