ik denk dat hij Lieke's wrok dan idd nogal onderschat..quote:Op zondag 16 december 2007 15:29 schreef Ziet het volgende:
huub denkt serieus dat ze nu nog als vrienden verder kunnen??
whahaha
Sorry Tuinfluiter, maar volgens mij was het net ff anders.quote:Op zondag 16 december 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Typisch Nando, direct dat gestook van Lieke de kop indrukken.
Ik zou zeggen schrijft dit aan Huub, ik vind n.l. dat je helemaal gelijk hebt. Dat is eigenlijk het laatste wat ik er over zeggen wil. Verder kan ik je vertellen dat niet ik me mee laat slepen, maar dat dit meer gebeurd onder de mensen die Huub zo goed vinden.quote:Op zondag 16 december 2007 15:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
we worden het idd niet eens, maar dat hoeft ook niet![]()
Maar het idee dat iemand het recht heeft om hetzelfde te doen als wat een tegenstander doet, dat is een van de redenen waarom de mens altijd oorlog zal blijven voeren.
Verbaan en kelder. Aiii.quote:Op zondag 16 december 2007 15:31 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Pssst, Jan en Yolanthe.......
Jij zit op planeet?quote:Op zondag 16 december 2007 15:32 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand een foto van die andere broer van huub?
Ook niet op ouwe fietsen toch?quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 15:32 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand een foto van die andere broer van huub?
Ik had gehoopt dat dit hem gisteren wel duidelijk was gemaakt. Maar hij probeert toenadering te blijven zoeken bij jaloerse wijf.quote:Op zondag 16 december 2007 15:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik denk dat hij Lieke's wrok dan idd nogal onderschat..
En zij vat dit op als teken van onderwerping.quote:Op zondag 16 december 2007 15:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat dit hem gisteren wel duidelijk was gemaakt. Maar hij probeert toenadering te blijven zoeken bij jaloerse wijf.
Het voorstel kwam van Jaap. Hij denkt dat over een dag of 10 de woede van Lieke weer wat is afgenomen en ze met zijn drieen het spel verder kunnen spelen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat dit hem gisteren wel duidelijk was gemaakt. Maar hij probeert toenadering te blijven zoeken bij jaloerse wijf.
Zolang ze iedere dag bij ieder die het maar horen wil blijft lullen over Huub zie ik Lieke niet als sterk. Als je er klaar mee bent ben je er ook klaar mee. Dan handel je daar na. Huub is zwak omdat ie als een hondje achter haar aan blijft lopen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:32 schreef neehe het volgende:
Ik vindt Lieke nu een stuk sterker dan Huub, Huub gaat het nog moeilijk krijgen.
Nu moet Lieke nog sex met een ander hebben, dan is Huub helemaal kapot.
Dat is het machtspelletje dat ze speelt.quote:Op zondag 16 december 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En zij vat dit op als teken van onderwerping.
Klopt, dit is de zwakte van Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En zij vat dit op als teken van onderwerping.
Zolang Deborah Flens iedere dag op Lieke blijft inpraten zie ik dat niet gebeuren.quote:Op zondag 16 december 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het voorstel kwam van Jaap. Hij denkt dat over een dag of 10 de woede van Lieke weer wat is afgenomen en ze met zijn drieen het spel verder kunnen spelen.
Nou, ik zie het eerder als beschaving en menselijkheid. Huub heeft al veel vaker laten zien dat hij niet rancuneus is en gewoon verder kan na een ruzie of iets anders. Hij heeft het niet nodig erin te blijven hangen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Klopt, dit is de zwakte van Huub.
quote:Op zondag 16 december 2007 15:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Zolang Deborah Flens iedere dag op Lieke blijft inpraten zie ik dat niet gebeuren.
dat ben ik op zich wel met je eens, maar ik denk dat het naief van hem is te denken dat Lieke bij zal draaien. Hij gaat er volgens mij vanuit dat zij, net als hijzelf, na verloop van tijd weer op een normale manier verder kan. En dan denk ik dus dat hij de jaloezie en wrok van Lieke onderschat, en dat dat zijn 'zwakte' in deze is.quote:Op zondag 16 december 2007 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik zie het eerder als beschaving en menselijkheid. Huub heeft al veel vaker laten zien dat hij niet rancuneus is en gewoon verder kan na een ruzie of iets anders. Hij heeft het niet nodig erin te blijven hangen.
Maar Lieke interpreteert het anders. Die denkt dat hij bedelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |