Precies, opzouten met al die extraatjes voor Brian en Amanda.quote:Op zondag 16 december 2007 16:30 schreef Desii het volgende:
Jaap blokt de cp-stemmingen..... topgozer
Als ie Lieke eruit heeft gepest dan blijft ie over met die twee en daar moet ie het dan van hebben. Ohja, met Jaap dan.quote:Op zondag 16 december 2007 16:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat begin ik ook steeds meer te geloven, het enige wat hij heeft gedaan na terugkomst
is nog steeds Lieke aan pakken (waar ik op zich niets tegen heb), maar laat hij ook eindelijk
eens Amanda en Brian aanpakken !! Ik dacht dat deze boodschap op zijn jaardag zou worden
overgebracht, missie mislukt blijkbaar ..... en die twee losers kunnen verder gaan met vakantie
vieren.
Huub zal ze wel moeten geven van achter.. Die cp's zijn voor iedereen binnen de villa erg belangrijk, dan hebben zet toch ook wel door als Brian er zoveel uitgeeftquote:Op zondag 16 december 2007 16:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Snap ik even niet. Huub moet ze geven omdat Brian er enorm mee zit te spelen?
quote:Op zondag 16 december 2007 16:30 schreef Desii het volgende:
Jaap blokt de cp-stemmingen..... topgozer![]()
Huub zal dit toch zien als een extra bevestiging.quote:Op zondag 16 december 2007 16:40 schreef Marrije het volgende:
Alsof Selene Huub iets nieuws vertelt, dat heeft ie gisteren toch al gehoord.
quote:Op zondag 16 december 2007 16:46 schreef Deisyy het volgende:
Jaap: Als je mensen wilt zien, dan gaan ze maar buiten de poort, net als de redenering van Amanda tijdens de 12-uurs stemming voor Huub.
Die regel bestaat allang niet meer en Jaap heeft groot gelijk. Amanda en Brian barsten normaal gesproken van de ceepees dus fuck A en B.quote:Op zondag 16 december 2007 16:47 schreef Kinga het volgende:
Ik dacht dat je maar 400 cp als maximum mocht hebben? En als je daar overheen ging je automatisch moest bellen of iemand uitnodigen... Jaap met zijn belachelijke reden van 1000 CPs
Ze vraagt ze aan Jaap, maar die geeft ze niet en als Huub ze aanbiedt zegt ze dat ze er te trots voor is. In de koelkast met dat zure mens.quote:Op zondag 16 december 2007 16:49 schreef Kinga het volgende:
och och och ze hoeft ze niet van huub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |